გაკვეთილების გეგმები



                 გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   ბუნება
სწავლების საფეხური--დაწყებითი  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა   5
გაკვეთლის თემა: ცისარტყელა 
გაკვეთილის მიზანი  : ცაზე დაკვირვება. ცისარტყელას ამოცნობა, დახასიათება. ცისარტყელას ფერების გაცნობა
და ფერების თანმიმდევრობა.
გაკვეთილის ხანგძლიობა  35 წუთი
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება:
გაიხსენებენ
მთვარეს და ვარსკვლავებს

აქტივობის მიზანია
განასხვაონ
ერთმანეთისგან (მზე, მთვარე, ვარკვლავები)
მათი დამახასიათებელი
ნიშნებით




კითხვებზე-
პასუხის
გაცემა


ინდივიდუალური
პლაკატები

10
2
მაპროვოცირებე
 დავალება:

სურათი: მზით და წვიმის წვეთებით
დაკვირვების უნარის გამოვლენა
თუ რა შეიძლება აკლდეს ამ სურათს
მსჯელობა
დისკუსია


მთელი
კლასი
პლაკატები


7














3
წუთშესვენება
განტვირთვა

მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან ერთად

1
4
სახელმძღვანელოში
მუშაობა
 ცისარტყელას
ფერების
გარჩევა და დალაგება
თანმიმდევრობით


ინდივიდუალური
სახელმძღვა-
ნელო და სამუშაო
რვეული
10
5
შემაჯამებელი
სამუშაო
ნამუშევრების
გამოფენა
 კარგად
ვარჩევ
ფერებს


ინდივიდუალური
ფერადი
ქაღალდები,
წებო,
მაკრატელი,
თაბახის
ფურცლები
5
6
შეფასება
განმავითარებელი
კომენტარებით




ინდივიდუალური

2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ხალი მასალის
გაგაება,გააზრება
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდებელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
          ამოიცნობს ცისარტყელას, ახასიათებს, ასახელებს ფერებს
თანმიმდევრობით

ხელმოწერა------ია კეშელავა
თარიღი--------25.12  2018









         გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   მათემატიკა
სწავლების საფეხური--დაწყებითი  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა   6
გაკვეთლის თემა:  მოქმედებათა შესრულების რიგი
გაკვეთილის მიზანი: გაეცნონ მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობას და იპოვონ გამოსახულების მნიშვნელობა
გაკვეთილის ხანგძლიობა:  45  წუთი
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება,

აქტივობის მიზანია გაიხსენონ  გამოსახულება
და მათემატიკური
მოქმედებები

ტესტები






ინდივიდუალური
ტესტები

7
2
მაპროვოცირებელი
 დავალება

სახელმძღვანელოში
მოცემული
მაპროვოცორებელი
ამოცანის განხილვა და ამოხსნა



მთელი
კლასი
პლაკატები


5
3
სახელმძღვანელოში
მუშაობა
სავარჯიშო #3
# 4
სავარჯიშოების
ამოხსნა დემონსტრაციულად

მთელი
კლასი
სახელმძღვა
ნელო,
დაფა, ცარცი
სამუშაო
რვეულები
15
4
წუთშსვენება 
განტვირთვა


მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან
ერთად
1
5
შემაჯამებელი
სამუშაო
დამოუკიდებლად შესრულებული
სამუშაოს
ხარისხის
დადგენა

ინდივიდუალური
ტესტები
10
6
შეფასება შუქნიშნის
ბარათებით და
განმავითარებელი
კომენტარებით
თვითშფასება



ინდივიდუალური

5








8
საშინაო დავალება:
ოჯახის წევრების
პროფესიების
შესახებ  ინფორ
მაციის შეგროვება

შესწავლილი
მასალის უკეთ გაც
ნობიერებისთვის


ინდივიდუალური

2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ხალი მასალის
გაგაება,გააზრება
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდებელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
           შეძლებს ოთხივე მათემატიკური მოქმედებების და ფრჩხილების
შემცველი გამოსახულებების მნიშვნელობების  პოვნას,
   მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობის დადგენას

ხელმოწერა------ია კეშელავა

თარიღი--------23.12  2018






       

  გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   ქართული ენა
სწავლების საფეხური--დაწყებითი  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა   6
გაკვეთლის თემა:  „უღუ  და თეთ’’
გაკვეთილის მიზანი: ტექსტის წაკითხვა და გაგება, მასში მიზანშედეგობრივი კავშირების დანახვა, პერსონაჟების
საქციელების შეფასება, საინფორმაციო ტექსტის შესწავლილ ნაწარმოებებთან და ცხოვრებისეულ მაგალითებთან დაკავშირება
გაკვეთილის ხანგძლიობა:   45 წუთი
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება,

საშინაო დავალებად მიცემული ტექსტის
„ცეცხლის მოთვინიერების
ამბავი“
მთავარი აზრის
გამოყოფა

კითხვა-
პასუხი





ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო

10
2
მაპროვოცირებე
 დავალება

სურათზე მოცემულია
ჩვენს სოფელში არქეოლოგიური გათხრების დროს აღმოჩენილი ნივთები  იპოვონ კავშირი ასახსნელ მასალას შორის

კითხვა-
პასუხი


ინდივიდუალური
პლაკატები


5
3
მინი-ლექცია
არქეოლოგიის შესახებ
გაეცნონ არქეოლოგიის
მნიშვნელობას
საუბარი
მთელი
კლასი

5
4
ტექსტის
ნაწილებად-
გამომეტყველებით
წაკითხვა
ტექსტის
გააზრება
ტექსტის
კითხვა
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო

10
5
წუთშესვენება
განტვირთვა

მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან ერთად


6
ტექსტის
გამთლანება,
მთავარი აზრის
გამოყოფა,პერსონა-
ჟების დახასიათება
ტექსტის შინაასსის
დამახსოვრება
და ანალიზი



დისკუსია
მთელი
კლასი
ტესტები
10
7
შეფასება
შუნიშნის ბარათებით და
  განმავითარებე
ლი კომენტარებით




3
8
საშინაო დავალება:
# 9

შესწავლილი
მასალის უკეთ გაც
ნობიერებისთვის


ინდივიდუალური
სახელმძღვა-
ნელო,
სამუშაო
რვეული
2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ხალი მასალის
გაგაება,გააზრება
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდებელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
       შეძლო ტექსტის წაკითხვა და გაგება, პერსონაჟების ქცევების
შეფასების გზით დაადგინა მოვლენათა თანმიმდევრობა და არსი.
ისაუბრა ტექსტში წამოჭრილ პრობლემებზე და დაასაბუთა საკუთარი
აზრი.

ხელმოწერა------ია კეშელავა


თარიღი--------23.12  2018
  


                           გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   მე და საზოგადოება
სწავლების საფეხური--დაწყებითი   კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 6
გაკვეთლის თემა:  განათლება
      „ექსტრემალური სიტუაცია“
გაკვეთილის მიზანი: გაიაზროს ექსტრემალური სიტუაცია,როგორ მოიქცეს ასეთ სიტუაციებში, როგორ
დაიცვას საკუთარი და ახლობლების უსაფრთხოება
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება,

აქტივობის მიზანია გაიხსენონ და კიდევ კარგად
დაიმახსოვრონ
ლაშქრობის მნიშვნელობა და
ქცევის წესები

კითხვებზე
პასუხები





ინდივიდუალური
ტესტები

10
2
მაპროვოცირებე
 დავალება

სურათზე
ამოიცნონ
ჩვეულებრივი
ბუნებრივი
მოვლენებიი
და ისაუბრონ მათზე



ინდივიდუალური
პლაკატები


5
3
მინი-ლექცია
ექსტრემალური
 სიტუაციების
შესახებ
ბუნებრივი მოვლენებისა და ექსტრემალური
სიტუაციების
გათვითცნობიერება
საუბარი
მსჯელობა
მთელი
კლასი

10
4
მუშაობა სახელმძღვანელოსა
 სამუშაო
რვეულში
ექსტრემალური
სიტუაციების დროს
ქცევის
წესების
დამახსოვრება

ინდივიდუალური
სახელმძღ-
ვანელო,
სამუშო
რვეული
10
5
წუთშესვენება
განტვირთვა

მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან ერთად


6
ექსტრემალური
სიტუაციები
 და პირველადი
დახმარება
 პირველადი
დახმარების
გაწევა და მისი
მნიშვნელობა
პრეზენტაცია

ჯგუფური
მუშაობა

5
7
შეფასება
შუნიშნის ბარათებით და
  განმავითარებე
ლი კომენტარებით




3
8
საშინაო დავალება:
ოჯახის წევრებიდან
ექსტრემალური
სიტუაციების
შესახებ  ინფორ
მაციის შეგროვება

შესწავლილი
მასალის უკეთ გაც
ნობიერებისთვის


ინდივიდუალური

2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ახალი მასალის
გაგაება,გააზრე ბა
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდე ბელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
           მოსწავლემ შეძლოს საგანგებო- ექსტრემალურ (ბუნებრივი კატასტროფების დროს)  და  ცხოვრებისეულ (მაგ:  ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე)  სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით მოქმედება.

ხელმოწერა------ია კეშელავა


თარიღი--------14              


                           გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   მე და საზოგადოება
სწავლების საფეხური--დაწყებითი   კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 6
გაკვეთლის თემა:  განათლება
      „ექსტრემალური სიტუაცია“
გაკვეთილის მიზანი: გაიაზროს ექსტრემალური სიტუაცია,როგორ მოიქცეს ასეთ სიტუაციებში, როგორ
დაიცვას საკუთარი და ახლობლების უსაფრთხოება
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება,

აქტივობის მიზანია გაიხსენონ და კიდევ კარგად
დაიმახსოვრონ
ლაშქრობის მნიშვნელობა და
ქცევის წესები

კითხვებზე
პასუხები





ინდივიდუალური
ტესტები

10
2
მაპროვოცირებე
 დავალება

სურათზე
ამოიცნონ
ჩვეულებრივი
ბუნებრივი
მოვლენებიი
და ისაუბრონ მათზე



ინდივიდუალური
პლაკატები


5
3
მინი-ლექცია
ექსტრემალური
 სიტუაციების
შესახებ
ბუნებრივი მოვლენებისა და ექსტრემალური
სიტუაციების
გათვითცნობიერება
საუბარი
მსჯელობა
მთელი
კლასი

10
4
მუშაობა სახელმძღვანელოსა
 სამუშაო
რვეულში
ექსტრემალური
სიტუაციების დროს
ქცევის
წესების
დამახსოვრება

ინდივიდუალური
სახელმძღ-
ვანელო,
სამუშო
რვეული
10
5
წუთშესვენება
განტვირთვა

მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან ერთად


6
ექსტრემალური
სიტუაციები
 და პირველადი
დახმარება
 პირველადი
დახმარების
გაწევა და მისი
მნიშვნელობა
პრეზენტაცია

ჯგუფური
მუშაობა

5
7
შეფასება
შუნიშნის ბარათებით და
  განმავითარებე
ლი კომენტარებით




3
8
საშინაო დავალება:
ოჯახის წევრებიდან
ექსტრემალური
სიტუაციების
შესახებ  ინფორ
მაციის შეგროვება

შესწავლილი
მასალის უკეთ გაც
ნობიერებისთვის


ინდივიდუალური

2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ახალი მასალის
გაგაება,გააზრე ბა
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდე ბელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
           მოსწავლემ შეძლოს საგანგებო- ექსტრემალურ (ბუნებრივი კატასტროფების დროს)  და  ცხოვრებისეულ (მაგ:  ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე)  სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით მოქმედება.

ხელმოწერა------ია კეშელავა


თარიღი--------14.11.2018     


                            გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: ია კეშელავა   46001007441
საგანი:   მე და საზოგადოება
სწავლების საფეხური--დაწყებითი  III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა  12
გაკვეთლის თემა:  გარემო, რომელშიც ვცხოვრობ
        „რატომ გვჭირდება სხვადასხვა პროფესიის ადამიანების ყოფნა ჩვენს ირგვლივ?
გაკვეთილის მიზანი: სხვადასხვა პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროების გაცნობიერება.
N
აქტივობა
 აქტივობის
მიზანი

გამოყენებული
      მეთოდები
კლასის ორგანიზება
სააწავლო
რესურსები
დრო
1
წინარე ცოდნის გააქტიურება,

აქტივობის მიზანია გაიხსენონ და კიდევ კარგად გაიაზრონ ის გარემო რომელშიც ჩვენ ვცხოვრობთ

ტესტები
პასუხებით


დიახ-არა


ინდივიდუალური
ტესტები

10
2
მაპროვოცირებე
 დავალება

სურათზე

გამოიცნონ
თუ რა პრო-
ფესიის ადამიანები
არიან
დახატული



ინდივიდუალური
პლაკატები


5
3
მინი-ლექცია
პროფესიის შესახებ
პროფესიისა და საქმიანობის
მნიშვნელობების
გათვითცნობიერება
საუბარი
მთელი
კლასი

5
4
ჩამოწერონ
თუ რა პროფესიის
ადამინები
ცხოვრობენ მათ
მეზობლად -
გააკეთონ
პრეზენტაცია
სოფელში მცხოვრები ადამიანების
პროფესიების გათვითცნობიერება

მუშაობა
ჯგუფებში
თაბახის ფურცლები,
პასტები
15
5
წუთშესვენება
განტვირთვა

მხიარული
ვარჯიშები
კლასთან ერთად


6
ყველაზე მეტად რომელი პროფესია მოსწონთ ამ
ეტაპზე რა პროფესიას აირჩევენ

პროფესიის
არჩევის საფუძველის
ჩაყრა

დისკუსია

5
7
შეფასება
შუნიშნის ბარათებით და
  განმავითარებე
ლი კომენტარებით




3
8
საშინაო დავალება:
ოჯახის წევრების
პროფესიების
შესახებ  ინფორ
მაციის შეგროვება

შესწავლილი
მასალის უკეთ გაც
ნობიერებისთვის




2
   
                    შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ხალი მასალის
გაგაება,გააზრება
დამახსოვრება
მასალას
წარმატებით გაართვა თავი
საჭიროებს დამატებით დამოუკიდებელ მუშაობას
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება

 შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
მწვანე
ყვითელი
წითელი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან:
           მოსწავლე აცნობიერებს  სხვადასხვა პროფესიების და საქმიანობების მნიშვნელობებს და საჭიროებებს

ხელმოწერა------ია კეშელავა
თარიღი--------2018





             






         



     









         



     

Комментариев нет:

Отправить комментарий