თემატური გეგმები I კლასი ქართული ენა მათემატიკა ბუნება



                  წიფნარის  საჯარო სკოლა                                                                       თემატურ-კალენდარული გეგმა ბუნებაში
   I-კლასი
სახელმძღვანელო-ჩვენი სამყარო                                                        
 ავტორი:    ლია შალვაშვილი
პედაგოგი:  ია კეშელავა
მიმართულება
გაკვეთილის თემა
მიზნის შესაბამისობა
ეროვნულ-სასწავლო გეგმასთან
რესურსები
ჩატარების
თარიღი
შეფასება
1

გაცნობა
გაკვეთილის მნიშვნელობის გაცნობა
მოსწავლე ეცნობა მასწავლებელს  და  სწავლის პრინციპებს
მასწავლებლის მიერ მომზადებული პლაკატები

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
2
სხეულები და
მოვლენები
ჩემი სახელმძღვანელო
მოსწავლე ეცნობა
სახელმძღვანელოს
სამუშაო რვეულსა და მის პერსონაჟებს
სახელმძღვანელო
ფერადი ფანქრები

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
3
სხეულები და
მოვლენები
ჩემი საკლასო ოთახი
ადარებს და აჯგუფებს სხეულებს საკლასო ოთახში, სახლში, ილუსტრაციებზე,
პოულობს მსგავსი დანიშნულების საგნებს სახლსა და სკოლაში, აღწერს მათ
  უფრთხილდება და უვლის პირად, თანაკლასელების ნივთებსა და სასკოლო  ინვენტარს

სახელმძღვანელო
ფერადი ფანქრები

 სამუშაო
რვეული


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
4
დედამიწა და
გარესამყარო
ჩემი
სკოლა
ორიენტირებს
სკოლის ტერიტორიაზე
·         აფიქსირებს სასწავლო გარემო-
ში ობიექტებს, მათ დანიშნულებასა და განლაგებას


სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
5
დედამიწა
და
გარესამყარო
სკოლის ეზო
და
    ქუჩა
აფიქსირებს და სკოლაში
აგნებს მისთვის მნიშვნელოვან ადგილებს,
ადგენს სკოლის შენობის მარტივ მაკეტს
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
 თაბახის ფურცლები,


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
6
ადამიანი და გარემო
დავიბანოთ ხელ-პირი
ასახელებს პირად, არა     საზიანო ჰიგიენის ნივთებს, აღწერს მათ დანიშნულებას და მოხმარების წესებს,
  ეუფლება პირად ჰიგიენის წესებს.
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
 თაბახის ფურცლები,



მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
7
ადამიანი
და
გარემო
ფერი და ფორმა
შეუძლია საგნების       შედარება ზომისა და სიმაღლის მიხედვით, ტერმინების-დიდი და პატარა ,მაღალი და დაბალის გამოყენებით
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები




მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
8
ადამიანი
და გარემო
ამოვიცნოთ ფიგურები
შეუძლია ფორმებისა და ფერებს შორის მსგავსება-განსხვავების დანახვა
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
9
ცოცხალი
სამყარო
ფოთლები
აღწერს ცოცხალი ბუნების
ობიექტებს,
  ბუნებსა ილუსტრაციაზე არსებულ ობიექტებს ადარებს ერთმანეთს და მათი მრავალფეროვნების გამოსავლენად სვამს კითხვებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
 შეგროვებული
ფოთლები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
10
ცოცხალი სამყარო
წიწვები და გირჩები
აღწერს ცოცხალი ბუნების ობიექტებს ბუნებსა და ილუსტრაციაზე არსებულ ობიექტებს ადარებს ერთმანეთს და მათი მრავალფეროვნების გამოსავლენად სვამს კითხვებს

პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები,
შეგროვებული წიწვები და გირჩები

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
11
დედამიწა და გარე-სამყარო

                             მზე
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს მზეს და განსაზღვრავს მზის ამოსვლის დროს,
  აღწერს ლოკალურ გარემოს
  აკვირდება დღის ცას, აღწერს და ხატავს მასზე არსებულ ობიექტს (მზეს)
  ამზადებს მოდელს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
12
დედამიწა და გარე-სამყარო
                      ღრუბლები
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ღრუბლებს
  აღწერს ლოკალურ გარემოს
  აკვირდება დღის ცას, აღწერს და ხატავს მასზე არსებულ ობიექტს (მზეს და ღრუბლებს)
  ამზადებს მოდელს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
13
დედამიწა და გარე-

მთვარე
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს მთვარეს და განსაზღვრავს მთვარის გამოჩენის  დროს,
  აკვირდება ღამის ცას, აღწერს მთვარის ფორმას
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
14
დედამიწა და გარე-სამყარო
ვარსკვლავები
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ვარსკვლავებს და განსაზღვრავს ვარსკვლავების გამოჩენის დროს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მოდელები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
15
დედამიწა და გარე-სამყარო
დღე და             ღამე
პოულობს განმასხვავებელ ნიშნებს, აკვირდება ცას აკეთებს შედარებებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
16
დედამიწა
და გარე-სამყარო
ცისარტყელა
ილუსტრაციაზე ამოიცნობს ცისარტყელას და აღწერს   ცისარტყელას ფერებს, ეცნობა ფერების თანმიმდევრობას
ილუსტრაციები სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი



მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
17
ადამიანი და გარემო

როგორ ჩნდება
ნაგავი
შეუძლია საკუთარი გარემოსადმი დამოკიდებულების გამოხატვა
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
პლასტმასის ცარიელი
ბოთლები, ყუთები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
18
ადამიანი და გარემო
სად წავიღოთ ნაგავი
აღწერს საკუთარ და სხვის ქმედებას გარემოში სისუფთავის დასაცავად
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
19
ადამიანი
და
გარემო
შესაფუთი
მასალის
დახარისხება
და გამოყენება
შეუძლია საყოფაცხოვრებო ნარჩენების შეგროვება და  დახარისხება
 შეუძლია პროდუქტების შესაფუთი მასალიდან სხვადასხვა ნამუშევრების დამზადება
შეგროვებული ნაგავი
სახელმძღვანელო და
სამუშაო რვეული

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
20
ცოცხალი
სამყარო
როგორი ვარ
მე
აღწერს საკუთარ თავს თვალსაჩინო გარეგნული ნიშნების   მიხედვით
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
21
ცოცხალი
სამყარო
სხეულის
ნაწილები
შეუძლია ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების დასახელება
  შეუძლია ადამიანის სხეულის ნაწილების დასახელება “მარჯვენა“-„მარცხენა,- გარჩევა
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
22
ცოცხალი
სამყარო
ხუთი
შეგრძნება
ჩამოთვლი ადამიანების შეგრძნებებს და აღწერს გარემომცველი ობიექტების ამოცნობისა და პირადი უსაფრთხოებისათვის
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
23
ცოცხალი
სამყარო
ვხედავთ
თვალებით
აცნობიერებს თვალის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
24
ცოცხალი
სამყარო
შოკოლადი



შეგრძნების ორგანოების დახმარებით აღწერს მისთვის ნაცნობი საკვების მახასიათებლებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი
ფლომასტერები

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
25
ცოცხალი
სამყარო
თაფლი
და
გოზინაყი
შეგრძნებებს უკავშირებს შესაბამის  ორგანოებს
  აცნობიერებს, რომ გემოს შეგრძნება ენის მეშვეობით ხდება
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
26
ცოცხალი
სამყარო
გვესმის
ყურით
აცნობიერებს სმენის ორგანოებს და ყურის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
27
ცოცხალი
სამყარო
ვეხებით
კანით
უკავშირებს ობიექტის ზოგიერთ მახასიათებელს შეგრძნების ორგანოს, აცნობიერებს შეხების ორგანოს -კანის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
28
სხეულები და
მოვლე-ნები
მოძრავი და უძრავი
სხეულები
აკვირდება და განასხვავებს მოძრავ და უძრავ სხეულებს სკოლის ეზოში, ქუჩაში, იყენებს მიმართებით ტერმინებს
„შორს, და ახლოს“
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
29
ადამიანი
და გარემო
საგზაო
მოძრაობის
წესები
ამოიცნობს და განმარტავს
ქუჩაში მოძრაობის ამსახველ ძირითად პირობით ნიშნებს, ხსნის მათი დაცვის აუცილებლობას ,ამზადებს
მოდელს

პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
30
ადამიანი
 და გარემო
თოვლი და ყინული
ახდენს ბუნების ობიექტების პრაქტიკულ
კვლევას
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
31
ადამიანი და გარემო
ფიფქები
გაკვეთილი-ექსკურსია
იყენებს მარტივ ხელსაწყოს ლუპას ფიფქებზე დასაკვირვებლად, ამოიცნობს ნაკვალევს, დაკვირვების საფუძველზე აღწერს ლოკალურ გარემოს და ქმნის ნახატებს
თოვლის  შეგროვება დაკვირვება



მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
32
ადამიანი
და გარემო
ამინდი
აღწერს მოცემული დღისთვის დამახასიათებელ ამინდს
  შეუძლია ამინდის ტიპის ამოცნობა მათ შორის განსხვავების დადგენა
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
33
ადამიანი
და გარემო
ამინდი
და წელიწადის
აღწერს წელიწადის
დროებს ადარებს და განასხვავებს მათ
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
34
ადამიანი და გარემო
სეზონები
და თვეები
ასხვავებს სეზონებს, ადარებენ ამინდს, ,სეზონების მიხედვით შესასრულებელ სამეურნეო სამუშაოებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
35
ადამიანი
და
გარემო
ჩავაცვათ
თოჯინებს
აღწერს  თოჯინებს,   ურჩევს ტანსაცმელს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
36
ცოცხალი
სამყარო
მცენარის ნაწილები
ასახელებს მცენარეებს, გამოყოფს
მის შემადგენელ ნაწილებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
37
ცოცხალი
სამყარო
მცენარის
ნაწილები
ასახელებს მცენარეებს, გამოყოფს მის შემადგენელ ნაწილებს, ფოთოლს, ღეროს, ფესვს, ყვავილებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
ქოთნის ყვავილები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
38
ცოცხალი
სამყარო
ნაყოფი და
  თესლი
აღწერს და ასხვავებს  სხვადასხვა მცენარის ნაყოფს,
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მცენარეთა ნაყოფები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
39
ცოცხალი
სამყარო
ხე, ბუჩქი
და ბალახოვანი
მცენარე
აღწერს მცენარეებს, ახდენს მათ კლასიფიკაციას განმასხვავებელი ნიშნების მიხედვით
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
40
ცოცხალი
გარემო
ხილი და ბოსტნეული
აღწერს და ასხვავებს ხილს და ბოსტნეულს ერთმანეთისგან
შეგროვებული
ხილი

მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
41
ცოცხალი
გარემო
ხილი და ბოსტნეული
აღწერს და ანსხვავებს ხილს და ბოსტნეულს  ერთმანეთისგან და შეუძლია მათ მნიშვნელობაზე საუბარი
შეგროვებული
ხილი


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
42
ცოცხალი
გარემო
რატომ უნდა მივირთვათ

ხილი და ბოსტნეული
შეითვისებს, რომ ხილისა ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა, რადგან ბევრ ვიტამინს შეიცავს და ეუფლება პირადი ჰიგიენის წესებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
43
ცოცხალი გარემო
რატომ უნდა
მივირთვათ
ხილი და ბოსტნეული
შეითვისებს, რომ ხილისა ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა, რადგან ბევრ ვიტამინს შეიცავს და ეუფლება პირადი ჰიგიენის წესებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
44
ცოცხალი
გარემო
ცხოველთა
მრავალფეროვნება
აჯგუფებს ცხოველებს, სვამს კითხვებს და ეძებს
პასუხებს ცხოველების  მრავალფეროვნების დახასიათებისათვის
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
45
 ცოცხალი
გარემო
ცხოველის სხეულის
ნაწილები
აჯგუფებს ცხოველებს, სვამს კითხვებს და ეძებს
პასუხებს ცხოველების  მრავალფეროვნების დახასიათებისათვის აგრეთვე აღწერს ცხოველთა სხეულის ნაწილებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
46
ცოცხალი
გარემო
ცხოველთა მოძრაობა
განასხვავებს ცხოველებს
მოძრაობების მიხედვით
ფორთხვის, ცოცვის, ცურვის და ა. შ.
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
47
ცოცხალი გარემო
მწერები
შეუძლია მწერების განმასხვავებელი ნიშნებია
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები
ფლომასტერები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
48
ცოცხალი
გარემო
თევზები
შეუძლია თევზების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
აკვარიუმი
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
49
ცოცხალი გარემო
ფრინველები
შეუძლია ფრინველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
ფრინველთა
მაკეტები პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები



მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
50
ცოცხალი
გარემო
ნადირები
შეუძლია ცხოველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
51
ცოცხალი
გარემო
შინაური და გარეული
ცხოველები
შეუძლია  შინაური და გარეული ცხოველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
52
ცოცხალი
გარემო
 შინაური და გარეული
ცხოველები
შეუძლია შინაური და გარეული ცხოველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების  შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
53
ადამიანი
 და გარე მო
 დრო
ორიენტირებს
დროში
  წარსული, აწმყო და მომავალი
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
54
ადამიანი და გარემო
კვირის დღეები
ჩამოთვლი კვირის დღეებს თანმიმდევრობით და განასხვავებს მათ, მისთვის  მნიშვნელოვანი მახასიათებლების მიხედვით შეუძლია საკუთარი აქტივობების აღწერა დღე-ღამის განმავლობაში
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები


მიმდინარე განმავითარებელი
 ზეპირი
კომენტარები
55

შემაჯამებელი გაკვეთილი





























თემატური გეგმა   საგანი-ქართული   კლასი- I    
ძირითადი სახელმძღვანელო-ვ.რამიშვილის „დედაენა“
დამხმარე- როდონაიას „დედაენა“

N

  თ ე მ ა

მ ი ზ ა ნ ი

ესგ-თან  შესაბამისობა

თარიღი

თარიღი

1



2




3




4



5



6



7



8



9



10



11



12



13




14






15.


16




17


18


19





20





21

22
23










24


25


26

27.



28
.


29

30




31

32


33



34


35

36





37





38

39



40


41


42


43



44

45





46




47


48


49


50


51


52


53


54


55


56


57





58


59


60


61

62


63



64

65




66


67




68




69


70

71


72


73

74



75



76



77


78


79



80


81



82


83



84





85


86


87



88


89




90




91


92



93


94

95



96





97


98


99


100




101


102


103


104




105

106




107



1



2



3





4



5




6




7


8


9



10


11


12


13




14



15


16




17


18



19

20

21


22



23

24


25

26


27


28


29


30


31


32

33

34

35

36


37

38


39

40

41


42

43


44


45

46



47



48



49

50

51


52


53


54


55

56

57


58

59

60

61

62


63

64

65

66


67

68



69

70

71

72


73



74



75


76



77


78


79


80

81

82



83

84



85

86



87




88

89


90

92

93



94

95


96


97



98


99

100

101


102

103


104

105

106

107


108


109


110

111


112



113114








შესავალი საუბარი
(სკოლა, სასწავლო ნივთები)

სურათი - გვ.6,7
წერის ელემენტები



სურათი  - გვ.10,13
წერის ელემენტები



სურათი - გვ.11,12
წერის ელემენტები


ზღაპარი



სურათი  -გვ.15,16,18
წერის ელემენტები


ზღაპარი



სურათი  -გვ.20
ბგერები
წერის ელემენტები

სურათი  -გვ.14,19
ხმოვნები
წერის ელემენტები

სურათი -გვ.22,23
თანხმოვნები
წერის ელემენტები

სურათი-გვ.24,25)
მარცვალი
წერის ელემენტეები

ზღაპარი



სიტყვა
წერის ელემენტები


ზღაპარი






ქართული
მულტფილმი

ლექსები




ფონემური
სავარჯი შოები

ფონემური სავარჯი-
შოები

ასო-ბგერა „ი“,“ა“




„ი,ა“




„ი,ა“

„ია“
ასო-ბგერა „თ“








„თ“


„თ“

„თ“

ასო-ბგერა „ს“



„ს“


„ს“

ასო-ბგერა „ხ“



„ხ“

„ხ“

ასო-ბგერა „ო“



„ო“

„ო“

ასო-ბგერა-„ე“





„ე“




„ე“,

ასო-ბგერა „უ“


„უ“


„უ“

ასო-ბგერა“ძ“


„ძ“


„ძ“

ასო-ბგერა „მ“




„მ“



„მ“


ასო- ბგერა „შ“


„შ“


„შ“

ასო-ბგერა „კ“


„კ“

„კ“


ასო-ბგერა-„ვ“


„ვ“

„ვ“


ასო-ბგერა „გ“




„გ“

„გ“


ასო-ბგერა „ფ“


„ფ“

„ფ“


ასო-ბგერა „ზ“


„ზ“

„ზ“



ასო-ბგერა „რ“


„რ“



„რ“



ასო-ბგერა „ჩ“


„ჩ“

„ჩ“

ასო-ბგერა „ბ“


„ბ“

„ბ“



ასო-ბგერა „დ“ 


„დ“



„დ“


ასო-ბგერა „ღ“


„ღ“



„ღ“


ასო-ბგერა „ლ“



„ლ“


ლ“



ასო-ბგერა „ყ“





„ყ“


„ყ“


ასო-ბგერა“ჟ“



„ჟ“


„ჟ“




ასო-ბგერა“პ“




„პ“


„პ“



ასო-ბგერა“ნ“


„ნ“

„ნ“



ასო-ბგერა“წ“





„წ“


„წ“


ლექსი „ბავშვი“


ასო ბგერა“ც“




„ც“


„ც“


ციყვი


ასო-ბგერა“ტ“




„ტ“

„ტ“




„ამომავალი მზე“


ახალი წელი



არდადეგები დამ-
თავრდა

ასო-ბგერა“ქ“





„ქ“


„ქ“




ასო-ბგერა „ჭ“




„ჭ“

„ჭ“


ასო-ბგერა „ჯ“



„ჯ“


ლომი და ხარები


ლომი და ხარები


ასო-ბგერა „ჰ“



„ჰ“



ქორი


ბავშვის სათვალე




ვაშა ჩვენ კითხვა ვიცით

ვაშა ჩვენ კითხვა ვიცით

ნინოს ნაამბობი

ნინოს ნაამბობი

ნუცას სკოლა


კატო ავად გახდა



კატო ავად გახდა

სოფელში


სოფელში

სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი

სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი

რა ჰქვია კვირის
დღეებს

რა ჰქვია კვირის
დღეებს

სახალისო
ლექსები

სახალისო
ლექსები

ზამთარი

ზამთარი

ხეების დავა

ხეების დავა

მოგზაური


მოგზაური

ალექსი და აქლემი

ალექსი და აქლემი
სოსოს ქუდი

სურათის აღწერა


დილა ჩვენს ეზოში
დილა ჩვენს ეზოში

თებერვალო თებერვალო

თებერვალო თებერვალო
ენძელა



ენძელა



ყველაზე ლამაზი
დედიკო


ყველაზე ლამაზი
დედიკო
დედის დღე

დედის დღე


წითელი და მწვანე

წითელი და მწვანე

თხუპნია


თხუპნია

მეგობრობა

მეგობრობა


კომბლე

კომბლე

კომბლე

მატა და ვაგუ

მატა და ვაგუ


თხა და გიგო

თხა და გიგო

ბიჭო ვისი ხარ მალხაზი
ბიჭო ვისი ხარ მალხაზი

  ცრუ

  ცრუ



მკვეხარა

მკვეხარა

ბაქია ბატკანი

ბაქია ბატკანი


ჟაკო



ჟაკო



ღრუბელი


ღრუბელი



ეშმაკუნა იხვი


ეშმაკუნა იხვი


ფაიფურის თოჯინა

ფაიფურის თოჯინა
ხატვის გაკვეთილზე
ხატვის გაკვეთილზე


სიტყვის ძალა

სიტყვის ძალა



სიტყვის ძალა

უშიშარი კაპიტანი


უშიშარი კაპიტანი



უშიშარი კაპიტანი
   მატარებელი


   მატარებელი

   მატარებელი

  ამწეები



  ამწეები

  ოთხი სურვილი
(ზამთარი)  

 ოთხი სურვილი
(ზამთარი)

 ოთხი სურვილი
(გაზაფხული)


ოთხი სურვილი
(გაზაფხული)

ოთხი სურვილი
 (ზაფხული)
ოთხი სურვილი
 (ზაფხული)
სურათის აღწერა


ოთხი სურვილი
(შემოდგომა)
 ოთხი სურვილი
(შემოდგომა)

სურათის აღწერა

წელიწადი

წელიწადი

მზე შინა და მზე გარეთა

მზე შინა და მზე
გარეთა

იაკობის სტუმარი


იაკობის სტუმარი

იაკობის სტუმარი


იაკობის სახლ-მუზეუმში


გამეორება
საზაფხულო დავალებები






 გაცნობა,შეძლონ საუბარი სკოლაზე,კითხვა-პასუხის რეჟიმში,გამართული მეტყველების  განვითარება
    მოისმენონ,აღწერონ, მკაფიოდ გამოთქვან ბგერები,აღიქვან და გადმოსცენ  შინაარსი, უპასუხონ კითხვებზე

        მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთწვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი


                   მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთწვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

გამოიცნონ ზღაპარი,უპასუხონ    კითხვებზე,დაახასიათონ პერსონაჟები

   მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთქვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

გამოიცნობენ ზღაპრის დასაწყისსა და დასასრულს, პასუხობენ  კით ხვებზე, ახასიათებენ პერსონაჟებს

    მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთქვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

    მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთქვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

    მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთწვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

    მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთწვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი

გამოიცნობენ ზღაპრის დასაწყისსა და დასასრულს, პასუხობენ  კით ხვებზე, ახასიათებენ პერსონაჟებს

    მოისმინონ,აღწერონ,მკა ფიოდ გამოთწვან ბგერები, უპასუხონ კითხვებზე, გადმოსცენ შინაარსი


   გამოიცნობენ ზღაპრის დასაწყისსა და დასასრულს, პასუხობენ  კით ხვებზე, ახასიათებენ პერსონაჟებს




მულტფილმის პერსონაჟების  დაფიქსირება და მსჯელობა მათ
თვისებებზე
მხატვრული კითხვის უნარის განვითარება








ზეპირმეტყველების  განვი-
თარება, კითხვის უნარი
დაუფლება   ბგერა დაუკავშირონ  ასოს,შეძლონ ტექსტის წაკითხვა
მეტყველების ,კითხვისა და
წერის  უნარების განვითარებაზე ვარჯიში.შეძლონ „ი“ და
„ა“-ს  ჩაწერა
ტექსტზე მუშაობა, სიტყვის
„ია“ ჩაწერა.
წინადადების ჩაწერა-„აი ია“
„თ“ ბგერის დაკაშირება ასოს
თან,შეძლონ სიტყვების  დასახელება ,რომელიც იწყება ან შეიცავს „თ“-ს   შეძლონ მისი გამოცნობა პლაკატზე,სურათზე,მოძრავ ანბანზე,კომპიუტერის პროგრამაში- „მოლაპარაკე   ანბანი,“სახელმძღვანელოში.
      ტექსტზე მუშაობა,კითხვის
უნარის გავარჯიშება. „თ“-ს
წერა.
კალიგრაფიის გაწაფვა-სიტყვის ჩაწერა
მეტყველებისა და წერის უნარების გავარჯიშება
ზეპირმეტყველების განვი-
თარება,ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,კითხვის უნარის გავარჯიშება
წერის უნარის გავარჯიშება
სიტყვის ჩაწერა,ტექსტზე    მუშაობა
კალიგრაფიის გაუმჯობესება
წინადადების ჩაწერა
ზეპირმეტყველების განვითარება, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. კითხვის უნარის გავარჯიშება
წერის უნარის განვითარება
„ხ“-ს წერა.
ტექსტზე მუშაობა,წერის უნარის განვითარება
ზეპირმეტყველების  განვითარება,ლექსიკური მარაგის გამდირება კითხვის უნარის გავარჯიშება
ტექსტზე მუშაობა,წერის უნარის განვითრება
შეძლონ სიტყვისა და წინადადების ჩაწერა
ზეპირმეტყველების განვითარება,ლექსიკის გამდიდრება,კითხვის უნარის გავარჯიშება


ტექსტზე მუშაობისა და წერის უნარ-ჩვევების  განვითარება,  გაარჩიონ  ასო
ები, მარცვლები სიტყვები წინადადებები.
კალიგრაფიის დახვეწა,
წინადადებების ჩაწერა
მეტყველებისა და კითხვის
უნარების განვითარება,
ლექსიკის  გამდიდრება.
ტექსტზე მუშაობისა და
წერის უნარების განვითარება

კალიგრაფიის დახვეწა,წინა
დადების წერა
მეტყველების დაკითხვის უნარების გნვითარება ლექსიკის  გამდიდრება
სახელმძღვანელოში მუშაობის და წერის უნარების განვითარება
კალიგრაფიის დახვეწა,წინა-
დადების ჩაწერა
შეძლონ სიტყვების დასახე-
ლება,რომელიც იწყება ან შეიცავს „მ“-ს,გაარჩიონ  ასო-
ები, მარცვლები,სიტყვები, წინადადებები
წიგნზე მუშაობისა და წერის უნარების განვითარება,   შეძლონ   ტექსტის მიმდებარე სავარჯიშოების შესრულება,
კალიგრაფიის დახვეწა, წინადადებების  ჩაწერა

მეტყველებისა  და კითხვის უნარების განვითარება, ლექსიკის გამდიდრება
ტექსტის მიმდებარე სავარჯი-
შოების  შესრულება ,ასოსა და
სიტყვის წერა
შეძლონ  წინადადების წერა და კალიგრაფიის გაუმჯობესება
მეტყველებისა და კითხვის უნარების განვითარება,ლექსი-
კის გამდიდრება
ტექსტზე მუშაობისა და წერის უნარების გნვითარება
სახელმძღვანელოზე მუშაობის უნარის განვითარება კალიგრაფიის დახვეწა
   მეტყველებისა  და კითხვის
უნარების განვითარება,      ლექსიკის გამდიდრება
  ტექსტზე მუშაობისა და წერის უნარების განვითარება
სახელმძღვანელოს სავარჯიშო-
ებზე მუშაობა და კალიგრაფიის დახვეწა.
მეტყველების,კითხვის.აზრონე-
ბის განვითარება.ლექსიკის გამ-
დიდრება. შეძლონაბნეული ასო
ებისგან სიტყვის შედგენა,თი-   თით,  ჰაერში ასოების  მოხაზვა.
   კითხვისა და წერის უნარების
განვითარება
   სახელმძღვანელოზე მუშაობა,
კალიგრაფიის დახვეწა

    მეტყველებისა და კითხვის უნარების, აზროვნების განვითა-  რება,ლექსიკის გამდიდრება
    ტექსტზე მუშაობა, წერის უნარის  განვითარება
   სავარჯიშოების შესრულება,
კალიგრაფიის დახვეწა
   
   კითხვის,მეტყველების,აზროვ- 
ნების განვითარება,ლექსიკის გამდიდრება
ტექსტზე მუშაობისა და წერის
უნარების გავარჯიშება
აზროვნების განვითარება,შეძლონ ილუსტრაციების საშუალებით
სიტყვებისა და წინადადებების
შედგენა.კალიგრაფიის დახვეწა
 ზეპირმეტყველებისა და კით-
ხვის უნარ-ჩვევების განვითა-
რება,ლექსიკის გამდიდრება
  შეძლონ ტექსტის გამართულ-
ად წაკითხვა.ასოებისა და სიტ-
ყვების გრაფიკულად სწორი
ფორმირება
  შეძლონ ილუსტრაციების სწორად აღქმა და სავარჯიშოე-
ბის შესრულება,წინადადების წერა
  კითხვისა და მეტყველების
უნარ-ჩვევების  განვითარება,
ლექსიკის გამდიდრება
  ტექსტზე მუშაობისა და წერის
უნარების განვითარება
  სავარჯიშოების შესრულება,
კალიგრაფიის დახვეწა
  ზეპირმეტყველებისა და  კით-
ხვის უნარების განვითარება
ლექსიკის გამდიდრება.
  ტექსტის კითხვა,ასოებისა  და
სიტყვის წერა
   აზროვნების განვითარება

შეძლონ რებუსების ამოხსნა  და
კითხვებზე პასუხის გაცემა
    მეტყველებისა და კითხვის უნარების განვითარება, ლექსი-
კის გამდიდრება
     შეძლონ გამართული კითხვა
უცხო სიტყვების განმარტება,
ასო „დ“-ს და სიტყვის ჩაწერა
    შეძლონ ილუსტრაციების
აღქმა სავარჯიშოების შესრუ-
ლება,წინადადების ჩაწერა
   შეძლონ ბგერების გამოცნობა,
ჰაერში მოხაზვა,ტექსტის კითხვა
   შეძლონ გამართული კითხვა
ასო „ღ“-ს გრაფიკულად ფორმირება,სიტყვების წერა
   ილუსტრაციების ანალიზი,
სავარჯიშოების შესრულება,
კალიგრაფიის გაუმჯობესება
     შეძლონ ბგერის გამოცნობა,
ჰაერში მოხაზვა,ტექსტის კითხვა,ლექსიკის გამდიდრება
    ტექსტის კითხვა,ასოს  გრა-
ფიკული ფორმირება ბადეში
    აზროვნების განვითარება (სუ
რათების აღწერა,რებუსების
ამოხსნა,სიტყვისა და წინადა-
დების ჩაწერა
   შეძლონ ბგერის გამოცნობა,
ჰაერში მოხაზვა,ტექსტის კით-
ხვა,ლექსიკის გამდიდრება



    ტექსტის კითხვა,ასოს გრაფი-
კული ფორმირება ბადეში
     აზროვნების გნვითარება,
სურათების აღწერა,რებუსების
ამოხსნა,წერა.
    მეტყველებისა და კითხვის
უნარების განვითარება-გამო-
იცნონ ბგერა,წაიკითხონ ტექსტი
   წერის უნარის განვითარება-
ასო ჟ-ს გრაფიკული ფორმირება
ბადეში
  კალიგრაფიის გაუმჯობესება-
სიტყვისა და წინადადების ჩაწერა,სავარჯიშოების შესრუ-
ლება
   მეტყველებისა და კითხვის უნარების განვითარება ასოს
ცნობა,კითხვა.ლექსიკის გამდიდრება
   წერის უნარის განვითარება
ასო“პ’-ს გრაფიკული
ფორმირება
   აზროვნების განვითარება,
ილუსტრაციის ანალიზი. 
,კალიგრაფიის დახვეწა
    მეტყველებისა და კითხვის
უნარის განვითარება,ლექსიკის
გამდიდრება
   წერის უნარის განვითარება-
ნ-ს გრაფიკული ფორმირება
  აზროვნების განვითარება-სა-
ვარჯიშოების შესრულება, კა-
ლიგრაფიის დახვეწა

  ზეპირმეტყველებისა და კით-
ხვის უნარის განვითარება-ბგერას დაუკავშირონ ასო, შეძლონ მისი ცნობა და წაკით-  ხვა. ლექსიკის გამდიდრება
   წერის უნარის განვითარება-
წ-ს გრაფიკული ფორმირება
   აზროვნების განვითარება-სა-
ვარჯიშოების შესრულებით,
,კალიგრაფიის დახვეწა
   კითხვისა და ზეპირად  გადმოცემის უნარის განვითა-რება
   მეტყველებისა და კითხვის
უნარის განვითარება-ასოს ცნობა ,კითხვა,ლექსიკის გამდიდრება
წერის უნარის განვითარება-
ც-ს გრაფიკული  ფორმირება
   აზროვნების განვითარება-
რებუსების ამოხსნა, ,კალიგრაფიის დახვეწა
   კითხვისა და თხრობით  გადმოცემის უნარის განვითა-რება
    ზეპირმეტყველებისა და
კითხვის უნარის განვითარება-ასოს დაკავშირება ბგერასთან,
მისი ცნობა და კითხვა
   წერის უნარის განვითარება-
ტ-ს გრაფიკული ფორმირება
   აზროვნების განვითარება-
ანდაზები და გამოცანები,კალიგრაფიის დახვეწა
   კითხვისა და ზეპირად გად-
მოცემის უნარის განვითარება


     ტექსტის კითხვა,სიტყვების, წინადადებების ანალიზი, შინა-
არსის გაგება,კითხვებზე პასუხი
თხრობა
   ტექსტისკითხვა,შინაარსის გა-
გება,კითხვებზე პასუხი

   ზეპირმეტყველებისა და კით-
ხვის უნარის განვითარება-ბგერას დაუკავშირონ ასო, შეძლონ მისი ცნობა და წაკით-  ხვა. ლექსიკის გამდიდრება

    წერის უნარის განვითარება-
ქ-ს გრაფიკული  ფორმირება

   აზროვნების განვითარება (სუ
რათების აღწერა,რებუსების
ამოხსნა,სიტყვისა და წინადა-
დების ჩაწერა
   მეტყველებისა და კითხვის
 უნარის განვითარება-ბგერას დაუკავშირონ ასო, შეძლონ  მი- სი  ცნობა და წაკითხვა. ლექსიკის გამდიდრება
      წერის უნარის განვითარება-
ჭ-ს გრაფიკული  ფორმირება
   აზროვნების განვითარება (სუ
რათების აღწერა,რებუსების
ამოხსნა,სიტყვისა და წინადა-
დების ჩაწერა)
   ასო-ბგერის გაცნობა, კითხვის ,მეტყველების უნარის განვითა- რება ლექსიკის გამდიდრება 
  „ჯ“-ს გრაფიკული ფორმირება,
სიტყვებისა და წინადადების ჩაწერა
    ტექსტის კითხვა ხმამაღლა,
წინადადებები ს და სიტყვების
ანალიზი
    შინაარსის აღქმის ,კითხვებზე პასუხის ,თხრობის უნარების  განვითარება
      ასო-ბგერის გაცნობა, კითხვის,მეტყველების უნარის განვითარება ლექსიკის გამდი-
დრება
      წერის უნარის განვითარება-
ჰ-ს გრაფიკული  ფორმირება
 სიტყვისა და წინადადების
ჩაწერა
  ხმამაღლა კითხვა,სიტყვებისა
და წინადადებების ანალიზი,
რითმული მარცვლები
  გაბმული კითხვისა და შინაარ
სის აღქმის, წაკითხულისა და
მოსმენილის თხრობით გადმო-
ცემა  
    შეძლონ  გაბმული კითხვა,აბ-
ზაცის ცნება,კითხვა-პასუხით
შინაარსის გაგება
    ტექსტზე მუშაობა,ხმოვნებისა და თანხმოვნების დასახელება, წერის კულტურის ამაღლება
      გაბმული კითხვა,ტექსტის ანალიზი

  ტექსტის შინაარსის გაგება,
კითხვებზე პასუხი,თხრობა
    შეძლონ გაბმული კითხვა,
ტექსტის ანალიზი, კითხვებზე პასუხი
     გაბმული კითხვა,მეტყველე-
ბის  განვითარება,აბზაცების გა-
 მოცნობა,შინაარსის გაგება
     ნახატებით ამბავის შეთხზვა,
წინადადების ჩაწერა
    ლექსითი ტექსტის განსხვავე-
ბა  მოთხრობისაგან,სარითმო
მარცვლების მოძებნა
    ლექსიკური სავარჯიშოების
შესრულება
     გაბმული კითხვა,უცხო სიტყვების განმარტება

    სააზროვნო სავარჯიშოები,
წინადადების წერა

   ტექსტის კითხვა,შინაარსის გაგება,გადმოცემა ზეპირად

   კვირის დღეების გადმოცემა
ზეპირად და წერილობით

    გაბმული კითხვისა და სწორი  მეტყველების განვითარება

 ლექსის მხატვრულად კითხვა
სტრიქონი და სტროფი

ბუნების მოვლენებზე დაკვირვე ბის უნარის განვითარება
  სურათის აღწერა,წინადადების წერა ,კალიგრაფიის დახვეწა
   შეძლონ დიალოგის გაგება,
უცხო სიტყვების ახსნა
   სავარჯიშოების შესრულება
წინადადების წერა
  შინაარსის გაგება და საკუთა-
რი დამოკიდებულების გამოხა-
ტვა
   პერსონაჟის დახასიათება,წი-
ნადადების ჩაწერა
   ტექსტის კითხვა,უცხო სიტყვებისა და გამოთქმების ახსნა
    შეძლონ პერსონაჟის დახასი- ათება,წინადადების ჩაწერა
    შინაარსის გაგება და თხრო- ბით გადმოცემა
    შეძლონ სურათის აღწერა,
სააზროვნო სავარჯიშოების შესრულება, წინადადების წერა
    შინაარსის გაგება,პერსონაჟის  დახასიათება
    შინაარსის გადმოცემა თხრო-
ბით, როლების შესრულება, წინადადების წერა
  ლექსის კითხვა შესაბამისი ინ-
ტონაციით,ბუნებისმოვლენებზე   დაკვირვება
   სავარჯიშოების შესრულება
წინადადების ჩაწერა
    ტექსტის კითხვა, აბზაცების, წინადადებების, სიტყვების      ანალიზი,წინადადებების წერა

 კითხვისა და მეტყველების უნარების განვითარება შინაარსის გაგება კითხვებზე პასუხი,თხრობა
   ტექსტის კითხვა, შინაარსის გაგება,პერსონაჟის დახასიათება
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
   სააზროვნო სავარჯიშოების
შესრულება. წინადადების წერა
   ტექსტის კითხვა,დიალოგის გამართვა(როლური თამაში)
   შემოქმედებითი მუშაობა- ბარათებისდამზადება,მილოც-
ის ტექსტის წერა
   ხმამაღლა კითხვა, შინაარსის გაგება,საკუთარი  დამოკიდებუ- ლების გამოხატვა
   ქუჩაში მოძრაობის წესები,სუ-
რათის აღწერა,სავარჯიშო- „ვთამაშობთ და ვსწავლობთ“
  ტექსტის ხმამაღლა კითხვა,ში-
ნაარსის გაგება,საქციელის შეფა- სება
   სააზროვნო სავარჯიშოები,
წნადადების წერა
   ტექსტის კითხვა,შინაარსის გაგება,კითხვა-პასუხი
შინაარსის გადმოცემა თხრობ -ით,პერსონაჟების დახასიათება,
შეფასება. წინადადების წერა
    ტექსტის დაყოფა ნაწილებად,
წაკითხვა,თხრობა-ეპიზოდებად
   ეპიზოდების კითხვა და თხრობა
   ტექსტის გამთლიანება-თხრო-     
 ბა, წინადადებისწერა
   ტექსტის კითხვა,დიალოგების მოძებნა,როლების შესრულება
     სურათის აღწერა,სავარჯიშო-
„ვთამაშობთ და ვსწავლობთ“,
წინადადების წერა
     ტექსტის კითხვა, ილუსტრა- ციის დაკავშირება   შინაარსთან
    შინაარსის გადმოცემა თხრო -ბით,წინადადების წერა
     ლექსის ხმამაღლა, შესაბამი - სი ინტონაციით კითხვა
      ლექსის ზეპირად დასწავლა,
ორი სტრიქონის ჩაწერა

      გაბმული კითხვისა და სწო- რი მეტყველების განვითარება
  შინაარსის  თანმიმდევრუ-
ლად თხრობისა და პერსონაჟის საქციელის შეფასების უნარების
განვითარება
     ლექსის ხმამაღლა და შესაბამისი ინტონაციით კითხვა
      სავარჯიშოების შესრულება,
წინადადების წერა
     ტექსტის კითხვა- ანალიზი,
შინაარსის გაგება,
     შინაარსის თხრობა, სავარჯი- შოების შესრულება. წინადადე- ბის წერა
     გაბმული კითხვისა  და სწო-
რი მეტყველების განვითარება,
ტექსტის ანალიზი

     შინაარსის გადმოცემა თხრო- ბით. სააზროვნო სავარჯიშოებ- ის შესრულება.     წინადადების წერა
      ტექსტის კითხვა, უცხო სიტ -ყვების ახსნა,ლექსიკური მარა- გის გამდდრება
     ლექსის კითხვა შესაბამისი ინტონაციით .ბუნებრივ მოვლე- ნებზე დაკვირვების უნარების განვითარება.წინადადების წერა
     ტექსტის გაბმული კითხვა,
აბზაცების,წინადადებების,სიტ-
ყვების ანალიზი
     შინაარსის გაგება,გადმოცემა,
საუბარი ლექსის ხასიათის შესა- ხებ.წინადადების წერა
     ტექსტის კითხვა- ანალიზი,  
შინაარსის გაგება,კითხვებზე პასუხი
     სააზროვნო სავარჯიშოების
 შესრულება.წინადადების წერა
      ტექსტის კითხვა-ანალიზი,
დიალოგების ამოცნობა
      შინაარსის გადმოცემა.პერ-
სონაჟების დახასიათება, საკუ- თარი დამოკიდბულების გამო-ხატვა.წინდადების წერა
     ტექსტის ხმამაღლა კითხვა,
ანალიზი,
     შინაარსის გადმოცემა, საკუ-
თარ საქციელზე შედარება.წინა-
დადების წერა
    
   საზროვნო სავარჯიშოების შე-
სრულება.წინადადების წერა
    გაბმული კითხვისა და მეტ-
ყველების დახვეწა,ტექსტის ანა- ლიზი,უცხო სიტყვების განმარ- ტება
     შინაარსის თანმიმდავრუ -ლად   გადმოცემისა და საკუ- თარ  გამოცდილებასთან  დაკავ-
შირების  უნარის განვითარება, წინადადების წერა
    სააზროვნო სავარჯიშოების შესრულება.წინადადების წერა
    ტექსტის კითხვა,აბზაცების, წინადადებების, სიტყვების ანა- ლიზი
     შინაარსის გაგება კითხვა- პასუხით, გადმოცემა თხრობით
    დაკავშირება საკუთარ გამოც-
დილებასთან.წინადადების წერა
     ლექსის კითხვა შესაბამისი ინტონაციით,სარითმო მარცვლე
ბის,სტრიქონების,სტროფების მოძებნა
       სააზროვნო სავარჯიშოების
შესრულება.წინადადების წერა
      ტექსტის კითხვა,აბზაცების, სიტყვების, წინადადების ანალი ზი
     ტექსტის დაკავშირება პირად   გამოცდილებასთან.წინადადებ-ის წერა
    გაბმული კითხვისა და ბუნე- ბაზე დაკვირვების უნარის  გან-
ვითარება.

    შინაარსის დაკავშირება საკუ- თარ გამოცდილებასთან.კალიგ
რაფიის დახვეწა
     ტექსტის კითხვა- ანალიზი,
კიტხვებზე პასუხი.
  შინაარსის დაკავშირება,პირად ცხოვრებასთან.კარნახით  წერა
  დაკვირვება სურათზე და  პა-
ტარა თხზულების შედგენა  ზე-
პირად და წერილობით.
  ტექსტის კითხვა,ანალიზი, კით
ხვებზე პასუხი
  სინაარსის გაგება, საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
პერსონაჟის მიმართ
    სურათზე დაკვირვება და პა- ტარა თხზულების შედგენა
    წელიწადის სეზონების  და
თვეების დამახსოვრება
   სააზროვნო სავარჯიშოებისა და გამოცანების ამოხსნა
  ლექსის კითხვა,სარითმო მარცლების, სტრიქონებისა სტროფების ანალიზი.
   სააზროვნო სავარჯიშოების
შესრულება.კალიგრაფიის დახ-
ვეწა
    ტექსტის კითხვა,აბზაცების, სიტყვების,წინადადებების ანა-
ლიზი
     შინაარსის გაგება,კითხვებზე პასუხი
    საუბარი იაკობზე,მისი მოთხრობების გახსენება

 ექსკურსიის გახსენება იაკობ  გოგებაშვილის სახლ- მუზეუმში
იაკობის მოთხრობები,სათაუ-
რების წერა
 რა დაგვამახსოვრდა...
ვიკითხოთ პატარა მოთხრობები
ლექსები,ზღაპრები.......
 და  ჩავიწე როთ სათაურები





1-1, 2-2, 3-1,2,
4-3,4,5



1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5



1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5


4-2,34,5.



1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5


4-2,34,5.



1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5


1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5


1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5


1-1, 2-2,  3-1,2,
4-3,4,5.


4-2,3,4,5.




1-1,2-2, 3-1,2.



4-2,3,4,5.






4-2 ,3,4,5













1,2,3,6,7.





1,2,3,6,7,9.





6, 7,9

9.
1,2,3,6,7.





1,2,3,6,7.




6,7,9.



9.

1,2,3,6,7,9.

1,2,3,6, 7.




9.



9.
1,2,3,6,7.




9.

6,7,9.


1,2,3,6,7.



6,7,9.


9.

1,2,3,6,7.






6,7,9.





9.
1,2,3,6,7.



6,7,9.



9.

1,2,3,6,7.


6,7,9.



9.

1,2,3,6,7.





6,7,9.




9.


1,2,3,6,7.



6,7,9.


9.

1,2,3,6,7.


6,7,9.


6,7,9.


1,2,3,6,7.



6,7,9.

6,7,9.



1,2,3,6,7.




6,7,9.


6,7,9.


1,2,3,6,7.



6,7,9.

9.


1,2,3,6,7.


6,7,9.

6,7,9.




1,2,3,6,7,9.


6,7,9.




6,7,9.




1,2,3,6,7.


6,7,9.

6,7,9.


1,2,3,6,7.


6,7,9.

1,2,3.




1,2,3,6,7.


6,7,9.



2,9.


1,2,3,6,7,9.


6,7,9.



2,6,7,9.



1,2,3,67,9.


6,7,9.



2,6,7,9.


1,2,3,6,7,9.





6,7,9.


2,6,7,9.


1,2,3,6,7.



9.


2,6,7,9.




1,2,3,6,7,9.



9.



2,6,7,9.



1,2,3,6,7,9.



9.

2,9.



1,2,3,6,7,9.




9.

2,6,7,9.



1,2,3,4,5,6,7,9.


1,2,3,6,7,9.




9.


2,6,7,9.


1,2,3,4,5,6,7.


1,2,3,6,7.




6,7,9.


2,6,7,9.


1,2,3,4,5,6,7.




4,5,7,8



4,5



1,2,3,6,7






9



1,2,3,6,7



1,2,3,6,7





9

1,2,3,6,7



1,2,3,4,6,7



9


4,5,6



4,5,


1,2,3,6,7




9



4,5



4,5,8




4,5,


1,2,3,6,7,9



5,6

4,5


4,5,8


4,5,8



4,5

4,5



1,5,6

1,5


5,6



5,6


4,5,6,9



3,4,5,


3,6




2,9


1,5

6,9

4,8



4,8,9

1,5,6



4,8,9

4,5

2,9



4,5,

4,5,9



5,8


4,9

1,5,9



3,4,5




4,5,8




2,9

4,5

7,8,9



4,5,8


2,



5,4,8


1,4,5,9


4,5,8

4,8,9



4,5
4,5

5,9


4,5,8

2,9



5,8

4,5,9

4,5


4,,9


4,5


4,5,8



4,5


7,9

4,5,6,

4,5,9



3,5,6



5,8



1, 3,5



4,8,9



1,2,5,6



4,5,8,9


5,6,7



9

5,1,6,7

4,8,9




5,1,6,7

4,8,9



5,6,9


1,3,5,9



5,8,9





9


5,6,7


4,5

5,8,9


4,6,7



9


5,6,7


8,9



5,6


5,8,9



5,6,7


8,9

2,9


4,5,

5,6



2,4,5



5


5,6,7



5,9


5,6,7


2,10


4,5, 8

4,5,8,9














































Комментариев нет:

Отправить комментарий