ჩემს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურები და რესურსის რეფლექსია

                              თავდადებული მღვდელი თევდორე


   
                                   მგელი და კრავი




                             ნარიყალა




     
                                             ცხრა ძმა
                                         ხერხეულიძე

                                          ჩვენი ხევი

                                   
                                           

                                               ლეგენდა თბილისის დაარსების შესახებ

                                             მირიან მეფის ნადირობა


            სასწავლო ელექტრონული რესურსის რეფქლექსია

ჩემს მიერ შექმნილი სასწავლო ელექტრონული რესურსი რომელიც არის შექმნილი   Movie-meker-პროგრამით  და მისი მისამართია:   
https://iakeshelava.blogspot.com/2016/10/blog-post_43.html                                   სახელწოდება    ნარიყალა
რესურსი წარმოადგენს ინტერნეტიდან ამოკრებილი  ფოტო მასალისაგან შედგენილ ფოტოკოლაჟს, რომელიც გახმოვანებულია იაკობ გოგებაშვილის  „ნარიყალა“ ტექსტის მიხედვით, შერჩეული აქვს მუსიკა, ხოლო ტექსტს კითხულობენ მოსწავლეები
იმისათვის რომ საგაკვეთილო პროცესი მოსწავლეებისათვის სახალისო, საინტერესო.მრავალფეროვანი, აგრეთვე შესასწავლი მასალა არ ყოფილიყო მოსაწყენი, გაზრდილიყო მათი მოტივაცია და საკითხით დაინტერესება გადავწყვიტე შემექმნა წინამდებარე რესურსი
რესურსის მიზანია მოსწავლეებმა ადვილად აღიქვან , გაიგონ და გაიაზრონ ტექსტი  აგრეთვე შეექმნათ გარკვეული წარმოდგენები იმდროინდელ ისტორიულ მოვლენებზე.
რესურსი გათვლილია დაწყებითი III—IV-კლასების მოსწავლეებისათვის, ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით
ესგ ქართ1.4 მოსწავლეს შეუძლია  მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი  აზრი და დამოკიდებულება:
  მიმართულება--მოსმენა,
 მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას მარტივი ინფორმაცია.
 დღევანდელი  სასწავლო გარემოსა და ასაკობრივი ჯგუფების ინტერესებიდან გამომდინარე ელექტრონული რესურსი შეესაბამება სწავლების არსებულ მოთხოვნებს და შექმნილია მოსწავლეთა ასაკობრივი შესაძლებლობის გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე და არის მოსწავლეთა და მასწავლებლის ერთიანი შრომის შედეგი.
     გამოყენების ინსტრუქცია:
  რესურსი მრავალჯერადი გამოყენებისაა, მარტივი,მასწავლებელმა შეიძლება უჩვენოს როგორც პროექტორის საშუალებით, ასევე ჩაუტვირთოს ბუკებში და გამოიყენოს „შებრუნებული საკლასო ოთახის დროს“


                                 

Комментариев нет:

Отправить комментарий