თემატური გეგმები IV-კლასი ქართული ენა მე და საზოგადოება მათემატიკა

წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატური გეგმა ქართულ ენაში
 IV-კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორი: ნინო გორდელაძე,
                                                    თინათინ კუხიანიძე
პედაგოგი:     ია  კეშელავა     
                                                               2 ნაწილი 2 სემესტრი
2018-2019 სასწავლო წელი
  
N
თავები და მასში
შემავალი თემები
თემის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი
ეროვნული სტანდარტის
 მიხედვით.  შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
ძირითადი
აქტივობები

რესურსები
შეფასება,
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
სთ
N
ჩატარე-
ბის
თარიღი
71
 იაკობ გოგებაშვილი  „მსხლის ქურდი“



            ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
            აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;

ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა,         სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

72
 აკაკი წერეთლის თარგმანი „მელა და ყურძენი“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
აკაკი წერეთლის
„ჩემი თავგადასავალი“
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

73
 იაკობ გოგებაშვილი „ჭკვიანი ყვავი„



ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

74
გრამატიკა სახალისო საკითხავი (ავ-ამ თემის ნიშნები)
გამოყოფს საკითხავი მასალიდან
ავ და ამ თემის ნიშნებს
ჯგუფებში
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

75
ტესტი                     15

დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

76
ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი




მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარსს. პატივს  სცემს განსხვავებულ
აზრს..     სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.     

            ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
            აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

77
ცოცხალი ტყუილები

ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
დისკუსია
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

78

გრამატიკა რიცხვითი სახელი

განმარტავს რიცხვით სახელს
ამოიცნობს წინადადებაში

წყვილებში მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1


79
ტესტი                    16
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


თეორია  ცოცხალი ტყუილი
ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
მუშაობა
წყვილებში
დავალების ბარათები
ზეპირი
კომენტარი
1

80
შემაჯამებელი  სამუშაო 6  
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო გაკვეთილი




3


თავი 7 იყო და არა იყო რა




12

81
ოქროსტარიანი ცული
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

82
თეორია: ზღაპარი
ზღაპრის გარჩევა სხვა ნაწარმოებისაგან
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

83
გრამატიკა რიცხვითი სახელის მართლწერა
გამოიცნობენ რიცხვით სახელს და გამოიყენებენ წინადადების შედგენისას
ჯგუფური
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

84
ტესტი                  17
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

85
მეფე და სკვინჩა
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

86
თეორია საგნის აღწერა
აღწერს საგანს ,გამოყოფს მის ნიშან-
თვისებებს
ინდივიდუალური
 სამუშაო
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ზეპირი
კომენტარი
1

87
გრამატიკა ზედსართავი
  სახელი
განმარტავს ზედსართავ სახელს და ამოიცნობს წინადადებაში
წყვილებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

88
შემაჯამებელი სამუშაო               7
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად
შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო
გაკვეთილი




3


თემა: 8 ცუდი და კარგი




12

89
იაკობ გოგებაშვილი
მოთხრობები წმინდა ზნეობაზე
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

90
ვაჟა-ფშაველა
ის კი არ არის ბიჭობა
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

91
გრამატიკა სიტყვის შერჩევა
არჩევს გამართულ სიტყვებს  წინადადების შედგენისას
წყვილებში
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1


ტესტი                     18
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

92
ილია ჭავჭავაძე
კაცად მაშინ ხარ საქები
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,

შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

93
 რ. ინანიშვილი საცოდავი თრიები
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

94
გრამატიკა სინონიმი
ეძებენ სიტყვების სინონიმებს და იყენებენ წინადადებაში
წყვილებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
ზეპირი
კომენტარი
1


ტესტი                      19
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

95
რ ინანიშვილი
 გათავისუფლება
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

96
შემაჯამებელი სამუშაო    8
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო
გაკვეთილი




4


თემა: 9 იგავ-არაკები




11

97
სულხან-საბა ორბელიანი
„უკან მიდევნებული ლამპარი“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

98
სულხან-საბა ორბელიანი
 „ენით დაკოდილი“

            ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
            აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

99
გრამატიკა  ზედსართავი სახელისა და არსებითი სახელის ბრუნება



შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1


ტესტი             20
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

100
სულხან-საბა ორბელიანი
 „ უტკბესი და უმწარესი“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

101
აკაკი წერეთელი
 „მგელი და კრავი“

            ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
            აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2


თეორია   დიალოგი
აცნობიერებს დიალოგის მნიშვნელობას
დღევანდელ სალაპარაკო და სალიტერატურო ენაში
წყვილებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

102
რამატიკული
ტესტი
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

103
კლასგარეშე საკითხავი მასალა




4

104
შემაჯამებელი
სამუშაო           9
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


  სარეზერვო
გაკვეთილი
შესრულება



4


თემა: 10 ვაჟკაცსა გული რკინისა




10

105
იაკობ გოგებაშვილი
„თავდადებული მღვდელი თევდორე“
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა-

ფილმი     სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები

შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

106
გრამატიკა ზმნა ზმნიზედა
ასახელებს მოქმედების აღმნიშვნელ
ზმნებს
ჯგუფური
მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

107
ტესტი  21
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი


108
ლ. ასათიანი
 „კრწანისის ყაყაჩოები
            ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;

კითხვებზე პასუხის
გაცემა, ლექსის
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ლადო ასათიანის
ლექსთა კრებული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

109
გრამატიკა  ნაცვალსახელი

ასახელებენ ნაცვალსახელებს პირის მიხედვით და გამოიყენებენ წინადადებებში
ჯგუფებში
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

110
ტესტი     22
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

111
იაკობ  გოგებაშვილი
„იოთამ ზედგენიძე“
შეძლოს გამოხატოს საკუთარი
დამოკიდებულება მხატვრული
ნაწარმოების მიმართ
მსჯელობა, კითხვებზე   პასუხის გაცემა,  სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოები

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

112
გრამატიკა მრავლობითის ძველი ფორმა
შეუძლია მრავლობითი ფორმის ძველი
მრავლობითი ძველი ფორმით
წარმოდგენა
წყვილებში
წყვილებში

სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

113
შემაჯამებელი
სამუშაო
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო გაკვეთილი




2


თემა: 11 სამშობლო და პოეტები




13

114
გიორგი ლეონიძის ბიოგრაფია
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

კითხვებზე   პასუხის გაცემა,  სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოები

დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

115
გ. ლეონიძე  „ძველი საქართველო“
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტისმისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე   შინაარსსგამოყოფს არსებითინფორმაციას;

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

116
გრამატიკა ჩვენებითი ნაცვალსახელი
შეუძლია ჩვენებითი
ნაცვალსახელის გამოყენება წინადადებაში
ჯგუფებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

117
ტესტი
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

118
გ. ლეონიძე „მხოლოდ შენ“
საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;



ჯგუფებში
მუსაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

119
გ. ლეონიძე  „კითხულობდი
ქართლის ცხოვრებას“
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს  .
გადმოსცემს შინაარს. პატივს სცემს განსხვავებულ
აზრს.    სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.     

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ გამომეტყველებით წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

120
გრამატიკა თხრობითი და კითხვითი წინადადება
ასხვავებს კითხვით და თხრობით
წინადადებებს
ჯგუფებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

121
ტესტი
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

122
შემაჯამებელი სამუშაო     11
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


თემა:   12  დიდები და       პატარები




12

123
დ. ჯავახიშვილი გაიცანით ბიძია სევა
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს.  აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების   მიხედ     სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.     

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

124
რ. ინანიშვილი
 „ჩვენი ყოჩაღი სკვინჩა“
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს.  აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების   მიხედ     სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.     

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
3

125
 გრამატიკა ძახილის ნიშანი“
იყენებს ძახილის ნიშანს წინადადებაში
ჯგუფური
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

126
ტესტი
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

127
იაკობ გოგებაშვილი
„მეფე ერეკლე და ინგილო ქალი“
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს.  აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების   მიხედ     სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.     

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
დოკუმენტური მასალების ნახვა
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

128
გრამატიკა საკუთარი სახელები
ასხვავებს საზოგადო და საკუთარ
სახელებს

ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

129
ტესტი
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

130
შემაჯამებელი სამუშაო     12
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

131
წაკითხულის გააზრება
იაზრებს ტექსტს ,გადმოცემს  მთავარ აზრს
ინდივიდუალური
სამუშაო
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

132
შესწავლილი მასალის
 გამეორება




4

133
სარეზერვო გაკვეთილები




4

















წიფნარის საჯარო სკოლა                                   თემატური გეგმა
საგანი:  მე და საზოგადოება
ავტორი:  ნინო ტალახაძე  ნაწილი                                                    IV-კლასი

მასწავლებელი:  ია კეშელავა
     სემესტრი
1
თავი
მიზანი
სტანდარტთან
შესაბამისობა


  სთ-რაობა  თარიღი                   
თემა  განათლება


17
1
წარმატების
დასაწყისი
 გააზრება იმისა, თუ რატომ ვერ გახდება ადამიანი განათლების გარეშე წარმატებული
საზ.  მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
2

2
როგორ გამოგვადგება სწავლა მომავალში
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა  პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროების გაცნობიერება
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
2

3
შრომა-უფლება თუ
მოვალეობა
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების, ასევე ოჯახისა და საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გაცნობიერება;
        მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება  და  დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების მიმართ.რა შედეგები მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო საშუალება?
მოსწავლემ უნდა შეძლოს  ასაკის შესატყვისი სამომხმარებლო და ეკონომიკური უნარ-ჩვევების  გამოვლენა.

საზ.მეც. დაწყ.
  1.7.8
2

4
ჩვენ მაყურებლები ვართ
საკუთარი თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფის-ოჯახის წევრად    კინო თეატრში და თეატრში ქცევის წესების დაცვა და რატომ არის საჭირო ბავშვებისათვის თეატრი    მოსწავლემ უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების, კულტურულ-ისტორიული ძეგლების, მნიშვნელოვანი მოვლენების, .
საზ.მეც.დაწყ
   1.2  8 15 17
  11
2



5
ჩვენ მივდივართ
 მუზეუმში
მოსწავლის საცხოვრებელ გარემოში წარმოდგენილი სხვადასხვა სოციოკულტურული ინსტიტუტის ფუნქციების გაცნობიერება (მაგ.: სკოლის, უნივერსიტეტის, სამედიცინო დაწესებულების, მუზეუმის,  კინოს, კლუბის, პოლიციის).ისტორიული და თანამედროვე პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება.




1,2,3,5,6,
1

6
მე მკითხველი ვარ
როგორ და რატომ
უნდა ვისარგებლოთ
ბიბლიოთეკით
საზ.მეც.დაწყ.
  1,12
1



7
ექსკურსია,ექსკურსია!
მშობლიური კუთხის და ოჯახური ტრადიციების შესწავლა და დაცვა, და რისი სწავლა შეიძლება არა საგაკვეთილო აქტივობების (ექსკურსიაზე, მუზეუმში,
სპექტაკლზე) შედეგად
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,  17
2


7
ისევ ლაშქრობა
რა ინფორმაციას გვაწვდის ისტორიული ძეგლები გარემოსა და ჩვენი მხარის შესახებ
საზ.მეც.დაწყ.

5,9,11.17
2




8
ექსტრემალური
სიტუაცია
მოსწავლემ უნდა შეძლოს საგანგებო (ბუნებრივი კატასტროფების დროს) და ცხოვრებისეულ (მაგ.: ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე) სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით მოქმედება;
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15

2

9
მიყვარს სპორტი
. რატომ არის მნიშვნელოვანი ქვეყნისთვის ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია?
 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
1

2
თემა: მედია და ინფორმაცია


9

1
ინფორმაცია
საიდან ვიღებთ და როგორ ვიყენებთ ინფორმაციას, როგორ ხდებოდა ინფორმაციის გადაცემა/გავრცელება ძველად და ახლა
საზ.მეც.დაწყ.
16,  9, 11


2


2
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
რატომ შეიძლება გახდეს შეუმოწმებელი ინფორმაცია კონფლიქტის მიზეზი
საზ.მეც.დაწყ.

16
1


3
უსაფრთხო
ინტერნეტი
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
საზ.მეც.დაწყ.

2,4,6
2





4
იყიდეთ რამე
რაში გვეხმარება სოციალური რეკლამა და რა ინფორმაცია შეიძლება მივიღო რეკლამისაგან
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
2



5
ჯანმრთელობა
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
1

6
ჯანსაღი ცხოვრება და კომპიუტერი
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
საზ.მეც.დაწყ.
2.4.6
2


















                             წიფნარის საჯარო სკოლა                                   თემატური გეგმა
საგანი:  მე და საზოგადოება
ავტორი:  ნინო ტალახაძე  II ნაწილი                                                    IV-კლასი

მასწავლებელი:  ია კეშელავა
     II  სემესტრი
1
თავი
მიზანი
სტანდარტთან
შესაბამისობა


  სთ-რაობა  თარიღი                   
თემა  მე და
  ჩემი ქვეყანა


17
1
საზოგადოება-
ჩემი ქვეყანა
 „შენ საქართველოს
მოქალაქე ხარ“-გააზრება იმისა რომ ხალხს აერთიანებს საერთო ენა, ცხოვრების წესის მსგავსება და ტრადიციები, სამშობლოს
სიყვარული
საზ.  მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
2

2
ჩვენი
  წინაპრები
გაიაზრონ--
ქვეყანა, სადაც დაიბადე
უნდა შეიყვარო, უნდა იცოდე შენი სამშობლოს
ისტორია
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
2

3
ვუფრთხილდები
რესურსებს
. რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად

საზ.მეც. დაწყ.
  1.7.8
1

4
ჩემი სამშობლოს
ტრადიციები
ოჯახური და
ხალხური
ტრადიციების,
აგრეთვე საქართველოში
მცხოვრები სხვადასხვა
ეროვნების
ადამიანების ტრადიციების
პატივისცემა

საზ.მეც.დაწყ
   1.2  8 15 17
  11
1



5-
6-
7
საქართველოს
განძი და მისი
 მცველები
გააზრება იმისა, რომ
ჩვენი მშობლიური ენა, ტრადიციული სამოსის სილამაზე,
ადათები და წეს-ჩვეულებები, ხალხური
სიბრძნე, ანდაზები, ზღაპრები, სიმღერები-
ეს კულტურული  მემკვიდრეობაა-
 ქართული კულტურა კი მსოფლიოს უნიკალური საგანძურია




1,2,3,5,6,
2

8-
9
       ჩვენ
განსხვავებულები
   ვართ
ყველა ადამიანი
განსხვავებულია,
მაგრამ ყველა მნიშვნელოვანი და
საჭირო, პატივი
ვცეთ სხვა ადამიანებს, განურჩევად მათი ფერის კანის, ეროვნებისა და რელიგიური აღმსარებლობისა.
საზ.მეც.დაწყ.
  1,12
1



10
საქართველოს
 მოქალაქე
 ცოდნა იმისა თუ რა
აერთიანებს
საქართველოს
მოქალაქეებს

საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,  17
2


11
ჩვენი ქვეყნის
  სიმბოლოები
რატომ არის საჭირო
სიმბოლიკები-„დროშა, გერბი, ჰიმნი“
საზ.მეც.დაწყ.

5,9,11.17
2




12
სად იბადება
კანონები
უკვე ამ ასაკში მოსწავლე ვალდებულია იცოდეს რომ კანონები იქმნება პარლამენტში კანონი კი წესია, რომელთა შესრულება  ყველასთვის სავალდებულოა.
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15

2

13
საზღვარი
ქვეყნის
ზღურბლია
იცოდნენ „საზღვარი ეს არის ხაზი, რომელიც ერთ
ქვეყანას მეორისაგან
გამოყოფს
საზ .მეც. დაწყ.
1,2,3,10,13,14
1

14
უფლებები და
მოვალეობები
ჩემს
  ცხოვრებაში
გვაძლევს თუ არა უფლებები
საშუალებას, ვაკეთოთ, რაც გვინდა და როგორც გვინდა.
„მე ვიცნობ ჩემს უფლება-მოვალეობას“

1

15-
16-
17
ბუნება
 უნდა დავიცვათ
და რის
გაკეთება შეგიძლია
შენ ბუნების
დასაცავად?

საზ.მეც.დაწყ.
16,  9, 11


3


18
ეს საოცარი
ბუნება
ბუნების დაცვა -
სამშობლოს დაცვას
ნიშნავს
საზ.მეც.დაწყ.

16
1


19
მავნე
ჩვევები
დაიმახსოვრონ
მავნე ჩვევა აზიანებს
ჯანმრთელობას, ადამიანები კი მასზე უარს მაინც არ ამბობენ
საზ.მეც.დაწყ.

2,4,6
2





20
სახიფათო,
საშინელი
და
მავნე
რატომ არის სახიფათო სიგარეტის

საზ.მეც.დაწყ.
6,8
1



21-
22
ჯანსაღი
ცხოვრება
ჩემს
ქვეყანაში
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
2




















თემატური გეგმა

საგანი:  მათემატიკა                   ნაწილი   I -სემესტრი                            კლასი:  IV                                                                                  
ავტორი: ნანა ჯაფარიძე,ნანი წულაია
ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
წიფნარის საჯარო სკოლა მასწავლებელი:  ია კეშელავა
 2018-2019 სასწავლო წელი           
:

თემა და მასში შემავალი საკითხები
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები ეროვნული
სტანდარტის მიხედვით
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
I
 1000-ის ფარგლებში
ქვეშმიწერით შეკრება-გამოკლება
25 სთ







1
გავიმეოროთ მე-3 კლასში
შესწავლილი მასალა
17.09
18.09
v  შეძლებენ რიცხვების ქვეშმიწერით შეკრება-გამოკლებას,                ამოცანის პირობის წარმოდგენას სქემატური ნახაზებით,
v  ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას
·         რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას მოქმედებათა თანმიმდევრობის რიგის
  დაცვით


 ინდივიდუალური ,ჯგუფებში მუშაობა დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული მუშაობა წყვილებში მუშაობა კვლევა-ძიება, თამაში-იპოვე შენი ადგილი.


სახელმძღვანელო, სავარჯიშო რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები


 მიმდინარე განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
ზეპირი კომენტარები



2
შეკრება,შეკრების  კანონები
19.09
20.09
3
რიცხვების ქვეშმიწერით
შეკრება
21.09
24.09
4
გამოკლება
25.09
26.09
27.09
5
გამოკლება ქვეშმიწერით
28.09
01.10
6
გამოსახულება.მოქმედებათა შესრულების რიგი
02.10
03,10
7
ამოვხსნათ ამოცანები
04.10
05.10
8
ამოვხსნათ ამოცანები
 (გაგრძელება)
08.10
09.10
9
მრგვალი რიცხვები
10.10
11.10
10
დიაგრამა
12.10
15.10
11
ტესტი თვითშემოწმებისათვის
16.10
12
პირველი თავის დამატებითი სავარჯიშოები
17.10
13
დამატებითი სავარჯიშოები
18.10
2
ერთნიშნა რიცხვზე გამრავლება-გაყოფა 1000-ის ფარგლებში
25სთ
v  შეძლებენ რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე ქვეშმიწერით გამრავლებას და გაყოფას:
v  გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას არითმეტიკულ მოწმედებათა კანონების გამოყენებით,შედარებით მარტივი ხერხით
v  ამოცანების ამოხსნას:
v  ამოცანის პირობაშტ ასახული სიტუაციის სქემატური ნახაზებით წარმოდგენს:
v  ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას.
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული მუშაობა;
მუშაობა დაფასთან
სახელმძღვანელო,  რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები,
ტესტები,
ბუკი
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები
მიმდინარე–განმავითარებელი;

ზეპირი კომენტარები
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
სამუშაოები


1
გამრავლება
19.10
22.10
2
გამრავლების განრიგებადობის კანონი შეკრების მიმართ
23.10
24.10
3
გამრავლების განრიგებადობის კანონი გამოკლების მიმართ
25.10
26.10
4
რიცხვის გამრავლება 10-ზე,
100-ზე


29.10
30.10
5
გამრავლება ერთნიშნა რიცხვზე
31.1001.11
6
გაყოფა ნაშთით
02.11
05.11
06.11
7
ჯამის გაყოფა რიცხვზე
07.11
08.11
8
გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
09.11
12.11
9
გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
როცა განაყოფის ჩანაწერში მიიღება ნული
13.11
14.11
15.11
10.
ამოვხსნათ ამოცანები
16.11
19.11
20.11
11
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
21.11
12
2-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
23.11
23 11






III
1000-ზე მეტი რიცხვები
25 სთ
v  შეზლებენ 1000-ზე მეტი რიცხვების წარმოდგენას სათადა-
რიგო შესაკრებების ჯა-მის სახით და, პირიქით-
მოცემული რიცხვის დაწერას სათადარიგო შესაკრებების  ჯამის სახით
ü  რიცხვის გამრავლებასა და
გაყოფას 10-ზე, 100-ზე, 1000-ზე
v  რიცხვების შედარებას
v  სიგრძის, მასის და დროის ერთეულების გა-
მოსახვას უფრო  მსხვილი ან წვრილი
საზომი ერთეულებით
             ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა;


სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები
ბუკი
                               მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ


1
რიცხვები,რომლებიც მეტია
 1000-ზე
26.11
27.11
2
კლასები და თანრიგები
28.11
29.11
3
ნატურალური რიცხვები
30.11
03.12
4
რიცხვის გადიდება და შემცირება 10-ჯერ, 100-ჯერ,1000-ჯერ
04.12
05.12
06.12
5
რიცხვების შედარება
07.12 10.12
11.12
6
სიგრძის ერთეულები
13.12
14.12
7
მასის ერთეულები
17.12
18.12
8
დროის ერთეულები
19.12
20.12
21.12
9
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
24.12
10
3-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები


25.12
26.12
27.12
11
სარეზერვო გაკვეთილი
28.12










თემატური გეგმა

საგანი:  მათემატიკა                   ნაწილი   2-სემესტრი                            კლასი:  IV                                                                                  
ავტორი: ნანა ჯაფარიძე,ნანი წულაია
ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
წიფნარის საჯარო სკოლა მასწავლებელი:  ია კეშელავა
 2018-2019 სასწავლო წელი           
:
თემა და მასში შემავალი საკითხები
თარიღი
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები ეროვნული
სტანდარტის მიხედვით
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
I
თავი 4
მრავალნიშნა რიცხვების
შეკრება-გამოკლება
30სთ




1
მრავალნიშნა  რიცხვების
შეკრება
3
v  შეძლებენ  მრავალნიშნა
რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების(შეკრება-
გამოკლების  
შესრულება
Ø  უცნობი შესაკრების,
Ø  საკლების ან მაკლების პოვნას:

      განტოლების ამოხსნას:
       ამოცანების ამოხსნას სიდიდეების შეკრება-გამოკლებაზე

 ინდივიდუალური ,ჯგუფებში მუშაობა დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა წყვილებში მუშაობა კვლევა-ძიება, თამაში-იპოვე შენი ადგილი.

სახელმძღვანელო, სავარჯიშო რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები

 მიმდინარე განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
ზეპირი კომენტარები


2
მრავალნიშნა რიცხვების
გამოკლება
3
3
შეკრებისა და გამოკლების
თვისებები
3
4
უცნობი  შესაკრების პოვნა
უცნობი საკლების  და მაკლების პოვნა
2
3
6
განტოლება
3
7
ამოცანები სიდიდეების
შეკრება-გამოკლებაზე
3
8
შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა
2
9
ტესტი თვით შემოწმებისათვის
2
10
4 თავის დამატებითი
სავარჯიშოები
5
11
სარეზერვო გაკვეთილი
3









5
მრავალნიშნა რიცხვების
ერთნიშნა რიცხვზე
გამრავლება და გაყოფა
30სთ
v  შეძლებენ რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე ქვეშმიწერით გამრავლებას და გაყოფას:
v  გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას არითმეტიკულ მოწმედებათა კანონების გამოყენებით,შედარებით მარტივი ხერხით
v  ამოცანების ამოხსნას:
v  ამოცანის პირობაშტ ასახული სიტუაციის სქემატური ნახაზებით წარმოდგენს:
v  ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას.
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა;
მუშაობა დაფასთან
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები,
ტესტები,
ბუკი
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები
მიმდინარე–განმავითარებელი;

ზეპირი კომენტარები
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
სამუშაოები

1
მრავალნიშნა რიცხვის გამრავლება ერთნიშნა
რიცხვზე
3
2
ნულით დაბოლოებული რიცხვის ქვეშ მიწერით
გამრავლება
3
3
ნულით დაბოლოებული
რიცხვების გამრავლება
2
4
მრავალნიშნა რიცხვის გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე


2
5
უცნობი თანამამრავლის
პოვნა
2
6
უცნობი გასაყოფისა და გამყოფის პოვნა

7
სიჩქარე,  სიჩქარის ერთეულები, კავშირი სხეულის სიჩქარესა, დროსა და მანძილს შორის
3
8
ამოვხსნათ ამოცანები
3
9
რიცხვის გაყოფა
ნამრავლზე
2
10.
ნამრავლის გაყოფა
რიცხვზე
3
11
 გაყოფა  ნულით დაბოლოებულ                 3
  რიცხვზე                              
21.11
12
გეომეტრიული ფიგურები
(ჯგუფური მეცადინეობა)
3
13
 ტესტი თვითშემოწმებისთვის
6
6
წილადების გაცნობა.
მრავალნიშნა რიცხვების 
ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლება და გაყოფა
32 სთ
·         წილადის ჩაწერას,
·         წილადის შედარებას,
·         რიცხვის წილადი ნაწილის პოვნას,
·         ნაწილის მიხედვით მთელის პოვნას
·         რიცხვის ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლებასა და გაყოფას

            ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და  პრაქტიკული  მუშაობა;

სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები
ბუკი
                               მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ

1
წილადი
2
2
წილადების შედარება
3
3
რიცხვის წილადი ნაწილის
პოვნა
3
4
იპოვე მთელი თუ იცი მისი
ნაწილი
2
5
გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე
2
6
გამრავლება
 სამნიშნა რიცხვზე
3
7
გაყოფა ორნიშნა რიცხვზე
2
8
გაყოფა ორნიშნა რიცხვზე
2
9
გაყოფა  სამნიშნა რიცხვზე
3
10
6-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები

4
12
ტესტი თვითშმიწმებისთვის
5
13
სარეზერვო გაკვეთილი
4









                                   

Комментариев нет:

Отправить комментарий