წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატური გეგმა ქართულ ენაში
IV-კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორი: ნინო გორდელაძე,
თინათინ კუხიანიძე
პედაგოგი: ია კეშელავა
2 ნაწილი 2 სემესტრი
2018-2019 სასწავლო წელი
N
|
თავები და მასში
შემავალი თემები
|
თემის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი
ეროვნული სტანდარტის
მიხედვით. შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
|
ძირითადი
აქტივობები
|
რესურსები
|
შეფასება,
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
|
სთ
N
|
ჩატარე-
ბის
თარიღი
|
71
|
იაკობ გოგებაშვილი „მსხლის ქურდი“
|
ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;
|
ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
72
|
აკაკი წერეთლის თარგმანი „მელა და ყურძენი“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
აკაკი წერეთლის
„ჩემი თავგადასავალი“
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
73
|
იაკობ გოგებაშვილი „ჭკვიანი ყვავი„
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
| |
74
|
გრამატიკა სახალისო საკითხავი (ავ-ამ თემის ნიშნები)
|
გამოყოფს საკითხავი მასალიდან
ავ და ამ თემის ნიშნებს
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
75
|
ტესტი 15
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
76
|
ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი
|
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარსს. პატივს სცემს განსხვავებულ
აზრს.. სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
77
|
ცოცხალი ტყუილები
|
ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
|
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
78
|
გრამატიკა რიცხვითი სახელი
|
განმარტავს რიცხვით სახელს
ამოიცნობს წინადადებაში
|
წყვილებში მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
|
79
|
ტესტი 16
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
თეორია ცოცხალი ტყუილი
|
ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
|
მუშაობა
წყვილებში
|
დავალების ბარათები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| ||
80
|
შემაჯამებელი სამუშაო 6
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
სარეზერვო გაკვეთილი
|
3
| ||||||
თავი 7 იყო და არა იყო რა
|
12
| ||||||
81
|
ოქროსტარიანი ცული
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
82
|
თეორია: ზღაპარი
|
ზღაპრის გარჩევა სხვა ნაწარმოებისაგან
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
83
|
გრამატიკა რიცხვითი სახელის მართლწერა
|
გამოიცნობენ რიცხვით სახელს და გამოიყენებენ წინადადების შედგენისას
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
84
|
ტესტი 17
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
85
|
მეფე და სკვინჩა
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
| |
86
|
თეორია საგნის აღწერა
|
აღწერს საგანს ,გამოყოფს მის ნიშან-
თვისებებს
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
87
|
გრამატიკა ზედსართავი
სახელი
|
განმარტავს ზედსართავ სახელს და ამოიცნობს წინადადებაში
|
წყვილებში
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
88
|
შემაჯამებელი სამუშაო 7
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად
შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
3
| ||||||
თემა: 8 ცუდი და კარგი
|
12
| ||||||
89
|
იაკობ გოგებაშვილი
მოთხრობები წმინდა ზნეობაზე
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
90
|
ვაჟა-ფშაველა
ის კი არ არის ბიჭობა
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
91
|
გრამატიკა სიტყვის შერჩევა
|
არჩევს გამართულ სიტყვებს წინადადების შედგენისას
|
წყვილებში
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
ტესტი 18
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| ||
92
|
ილია ჭავჭავაძე
კაცად მაშინ ხარ საქები
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
93
|
რ. ინანიშვილი საცოდავი თრიები
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
ასხვავებს ტყუილსა და სინამდვილეს ერთმანეთისაგან
თუმცა მსჯელობს ცოცხალი ტყუილის შესახებ
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
94
|
გრამატიკა სინონიმი
|
ეძებენ სიტყვების სინონიმებს და იყენებენ წინადადებაში
|
წყვილებში
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
ტესტი 19
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| ||
95
|
რ ინანიშვილი
გათავისუფლება
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
96
|
შემაჯამებელი სამუშაო 8
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
4
| ||||||
თემა: 9 იგავ-არაკები
|
11
| ||||||
97
|
სულხან-საბა ორბელიანი
„უკან მიდევნებული ლამპარი“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
98
|
სულხან-საბა ორბელიანი
„ენით დაკოდილი“
|
ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
99
|
გრამატიკა ზედსართავი სახელისა და არსებითი სახელის ბრუნება
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| ||||
ტესტი 20
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| ||
100
|
სულხან-საბა ორბელიანი
„ უტკბესი და უმწარესი“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
101
|
აკაკი წერეთელი
„მგელი და კრავი“
|
ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
თეორია დიალოგი
|
აცნობიერებს დიალოგის მნიშვნელობას
დღევანდელ სალაპარაკო და სალიტერატურო ენაში
|
წყვილებში
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| ||
102
|
გრამატიკული
ტესტი
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
103
|
კლასგარეშე საკითხავი მასალა
|
4
| |||||
104
|
შემაჯამებელი
სამუშაო 9
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
შესრულება
|
4
| |||||
თემა: 10 ვაჟკაცსა გული რკინისა
|
10
| ||||||
105
|
იაკობ გოგებაშვილი
„თავდადებული მღვდელი თევდორე“
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა-
|
ფილმი სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
106
|
გრამატიკა ზმნა ზმნიზედა
|
ასახელებს მოქმედების აღმნიშვნელ
ზმნებს
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
107
|
ტესტი 21
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
| ||
108
|
ლ. ასათიანი
„კრწანისის ყაყაჩოები
|
ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
|
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, ლექსის
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ლადო ასათიანის
ლექსთა კრებული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
109
|
გრამატიკა ნაცვალსახელი
|
ასახელებენ ნაცვალსახელებს პირის მიხედვით და გამოიყენებენ წინადადებებში
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
110
|
ტესტი 22
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
111
|
იაკობ გოგებაშვილი
„იოთამ ზედგენიძე“
|
შეძლოს გამოხატოს საკუთარი
დამოკიდებულება მხატვრული
ნაწარმოების მიმართ
|
მსჯელობა, კითხვებზე პასუხის გაცემა, სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოები
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
112
|
გრამატიკა მრავლობითის ძველი ფორმა
|
შეუძლია მრავლობითი ფორმის ძველი
მრავლობითი ძველი ფორმით
წარმოდგენა
|
წყვილებში
წყვილებში
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
113
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
სარეზერვო გაკვეთილი
|
2
| ||||||
თემა: 11 სამშობლო და პოეტები
|
13
| ||||||
114
|
გიორგი ლეონიძის ბიოგრაფია
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა, სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოები
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
115
|
გ. ლეონიძე „ძველი საქართველო“
|
საკუთარი სიტყვებითგადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებითინფორმაციას;
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
116
|
გრამატიკა ჩვენებითი ნაცვალსახელი
|
შეუძლია ჩვენებითი
ნაცვალსახელის გამოყენება წინადადებაში
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
117
|
ტესტი
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
118
|
გ. ლეონიძე „მხოლოდ შენ“
|
საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;
|
ჯგუფებში
მუსაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
119
|
გ. ლეონიძე „კითხულობდი
ქართლის ცხოვრებას“
|
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს .
გადმოსცემს შინაარს. პატივს სცემს განსხვავებულ
აზრს. სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ გამომეტყველებით წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
| |
120
|
გრამატიკა თხრობითი და კითხვითი წინადადება
|
ასხვავებს კითხვით და თხრობით
წინადადებებს
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
121
|
ტესტი
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
122
|
შემაჯამებელი სამუშაო 11
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
თემა: 12 დიდები და პატარები
|
12
| ||||||
123
|
დ. ჯავახიშვილი გაიცანით ბიძია სევა
|
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს. აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების მიხედ სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
124
|
რ. ინანიშვილი
„ჩვენი ყოჩაღი სკვინჩა“
|
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს. აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების მიხედ სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
3
| |
125
|
გრამატიკა ძახილის ნიშანი“
|
იყენებს ძახილის ნიშანს წინადადებაში
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
126
|
ტესტი
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
127
|
იაკობ გოგებაშვილი
„მეფე ერეკლე და ინგილო ქალი“
|
მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს წაკითხულს.
გადმოსცემს შინაარს. პატივს ცემს განსხვავებულ
აზრს. აკვირდება არსებითი სახელის ცვლას დაბოლოების მიხედ სახელმძღვანელოში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
დოკუმენტური მასალების ნახვა
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
| |
128
|
გრამატიკა საკუთარი სახელები
|
ასხვავებს საზოგადო და საკუთარ
სახელებს
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
129
|
ტესტი
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
| |
130
|
შემაჯამებელი სამუშაო 12
|
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
| |
131
|
წაკითხულის გააზრება
|
იაზრებს ტექსტს ,გადმოცემს მთავარ აზრს
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი
ზეპირი კომენტარები
|
1
| |
132
|
შესწავლილი მასალის
გამეორება
|
4
| |||||
133
|
სარეზერვო გაკვეთილები
|
4
| |||||
წიფნარის საჯარო სკოლა თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე I ნაწილი IV-კლასი
მასწავლებელი: ია კეშელავა
I სემესტრი
1
|
თავი
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
| |||
თემა განათლება
|
17
| ||||||
1
|
წარმატების
დასაწყისი
|
გააზრება იმისა, თუ რატომ ვერ გახდება ადამიანი განათლების გარეშე წარმატებული
|
საზ. მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
|
2
| |||
2
|
როგორ გამოგვადგება სწავლა მომავალში
|
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროების გაცნობიერება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
|
2
| |||
3
|
შრომა-უფლება თუ
მოვალეობა
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების, ასევე ოჯახისა და საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გაცნობიერება;
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების მიმართ.რა შედეგები მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო საშუალება?
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ასაკის შესატყვისი სამომხმარებლო და ეკონომიკური უნარ-ჩვევების გამოვლენა.
|
საზ.მეც. დაწყ.
1.7.8
|
2
| |||
4
|
ჩვენ მაყურებლები ვართ
|
საკუთარი თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფის-ოჯახის წევრად კინო თეატრში და თეატრში ქცევის წესების დაცვა და რატომ არის საჭირო ბავშვებისათვის თეატრი მოსწავლემ უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების, კულტურულ-ისტორიული ძეგლების, მნიშვნელოვანი მოვლენების, . .
|
საზ.მეც.დაწყ
1.2 8 15 17
11
|
2
| |||
5
|
ჩვენ მივდივართ
მუზეუმში
|
. მოსწავლის საცხოვრებელ გარემოში წარმოდგენილი სხვადასხვა სოციოკულტურული ინსტიტუტის ფუნქციების გაცნობიერება (მაგ.: სკოლის, უნივერსიტეტის, სამედიცინო დაწესებულების, მუზეუმის, კინოს, კლუბის, პოლიციის).ისტორიული და თანამედროვე პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება.
|
1,2,3,5,6,
|
1
| |||
6
|
მე მკითხველი ვარ
|
როგორ და რატომ
უნდა ვისარგებლოთ
ბიბლიოთეკით
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,12
|
1
| |||
7
|
ექსკურსია,ექსკურსია!
|
მშობლიური კუთხის და ოჯახური ტრადიციების შესწავლა და დაცვა, და რისი სწავლა შეიძლება არა საგაკვეთილო აქტივობების (ექსკურსიაზე, მუზეუმში,
სპექტაკლზე) შედეგად
|
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11, 17
|
2
| |||
7
|
ისევ ლაშქრობა
|
რა ინფორმაციას გვაწვდის ისტორიული ძეგლები გარემოსა და ჩვენი მხარის შესახებ
|
საზ.მეც.დაწყ.
5,9,11.17
|
2
| |||
8
|
ექსტრემალური
სიტუაცია
|
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საგანგებო (ბუნებრივი კატასტროფების დროს) და ცხოვრებისეულ (მაგ.: ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე) სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით მოქმედება;
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
2
| |||
9
|
მიყვარს სპორტი
|
. რატომ არის მნიშვნელოვანი ქვეყნისთვის ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია?
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| |||
2
|
თემა: მედია და ინფორმაცია
|
9
| |||||
1
|
ინფორმაცია
|
საიდან ვიღებთ და როგორ ვიყენებთ ინფორმაციას, როგორ ხდებოდა ინფორმაციის გადაცემა/გავრცელება ძველად და ახლა
|
საზ.მეც.დაწყ.
16, 9, 11
|
2
| |||
2
|
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
|
რატომ შეიძლება გახდეს შეუმოწმებელი ინფორმაცია კონფლიქტის მიზეზი
|
საზ.მეც.დაწყ.
16
|
1
| |||
3
|
უსაფრთხო
ინტერნეტი
|
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,4,6
|
2
| |||
4
|
იყიდეთ რამე
|
რაში გვეხმარება სოციალური რეკლამა და რა ინფორმაცია შეიძლება მივიღო რეკლამისაგან
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
|
2
| |||
5
|
ჯანმრთელობა
|
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
1
| |||
6
|
ჯანსაღი ცხოვრება და კომპიუტერი
|
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
|
საზ.მეც.დაწყ.
2.4.6
|
2
| |||
წიფნარის საჯარო სკოლა თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე II ნაწილი IV-კლასი
მასწავლებელი: ია კეშელავა
II სემესტრი
1
|
თავი
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
| ||
თემა მე და
ჩემი ქვეყანა
|
17
| |||||
1
|
საზოგადოება-
ჩემი ქვეყანა
|
„შენ საქართველოს
მოქალაქე ხარ“-გააზრება იმისა რომ ხალხს აერთიანებს საერთო ენა, ცხოვრების წესის მსგავსება და ტრადიციები, სამშობლოს
სიყვარული
|
საზ. მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
|
2
| ||
2
|
ჩვენი
წინაპრები
|
გაიაზრონ--
ქვეყანა, სადაც დაიბადე
უნდა შეიყვარო, უნდა იცოდე შენი სამშობლოს
ისტორია
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
|
2
| ||
3
|
ვუფრთხილდები
რესურსებს
|
. რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად
|
საზ.მეც. დაწყ.
1.7.8
|
1
| ||
4
|
ჩემი სამშობლოს
ტრადიციები
|
ოჯახური და
ხალხური
ტრადიციების,
აგრეთვე საქართველოში
მცხოვრები სხვადასხვა
ეროვნების
ადამიანების ტრადიციების
პატივისცემა
|
საზ.მეც.დაწყ
1.2 8 15 17
11
|
1
| ||
5-
6-
7
|
საქართველოს
განძი და მისი
მცველები
|
გააზრება იმისა, რომ
ჩვენი მშობლიური ენა, ტრადიციული სამოსის სილამაზე,
ადათები და წეს-ჩვეულებები, ხალხური
სიბრძნე, ანდაზები, ზღაპრები, სიმღერები-
ეს კულტურული მემკვიდრეობაა-
ქართული კულტურა კი მსოფლიოს უნიკალური საგანძურია
|
1,2,3,5,6,
|
2
| ||
8-
9
|
ჩვენ
განსხვავებულები
ვართ
|
ყველა ადამიანი
განსხვავებულია,
მაგრამ ყველა მნიშვნელოვანი და
საჭირო, პატივი
ვცეთ სხვა ადამიანებს, განურჩევად მათი ფერის კანის, ეროვნებისა და რელიგიური აღმსარებლობისა.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,12
|
1
| ||
10
|
საქართველოს
მოქალაქე
|
ცოდნა იმისა თუ რა
აერთიანებს
საქართველოს
მოქალაქეებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11, 17
|
2
| ||
11
|
ჩვენი ქვეყნის
სიმბოლოები
|
რატომ არის საჭირო
სიმბოლიკები-„დროშა, გერბი, ჰიმნი“
|
საზ.მეც.დაწყ.
5,9,11.17
|
2
| ||
12
|
სად იბადება
კანონები
|
უკვე ამ ასაკში მოსწავლე ვალდებულია იცოდეს რომ კანონები იქმნება პარლამენტში კანონი კი წესია, რომელთა შესრულება ყველასთვის სავალდებულოა.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
2
| ||
13
|
საზღვარი
ქვეყნის
ზღურბლია
|
იცოდნენ „საზღვარი ეს არის ხაზი, რომელიც ერთ
ქვეყანას მეორისაგან
გამოყოფს
|
საზ .მეც. დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| ||
14
|
უფლებები და
მოვალეობები
ჩემს
ცხოვრებაში
|
გვაძლევს თუ არა უფლებები
საშუალებას, ვაკეთოთ, რაც გვინდა და როგორც გვინდა.
„მე ვიცნობ ჩემს უფლება-მოვალეობას“
|
1
| |||
15-
16-
17
|
ბუნება
უნდა დავიცვათ
|
და რის
გაკეთება შეგიძლია
შენ ბუნების
დასაცავად?
|
საზ.მეც.დაწყ.
16, 9, 11
|
3
| ||
18
|
ეს საოცარი
ბუნება
|
ბუნების დაცვა -
სამშობლოს დაცვას
ნიშნავს
|
საზ.მეც.დაწყ.
16
|
1
| ||
19
|
მავნე
ჩვევები
|
დაიმახსოვრონ
მავნე ჩვევა აზიანებს
ჯანმრთელობას, ადამიანები კი მასზე უარს მაინც არ ამბობენ
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,4,6
|
2
| ||
20
|
სახიფათო,
საშინელი
და
მავნე
|
რატომ არის სახიფათო სიგარეტის
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
|
1
| ||
21-
22
|
ჯანსაღი
ცხოვრება
ჩემს
ქვეყანაში
|
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
2
| ||
თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა I ნაწილი I -სემესტრი კლასი: IV
ავტორი: ნანა ჯაფარიძე,ნანი წულაია
ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
წიფნარის საჯარო სკოლა მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი
№
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
თარიღი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები ეროვნული
სტანდარტის მიხედვით
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
I
|
1000-ის ფარგლებში
ქვეშმიწერით შეკრება-გამოკლება
|
25 სთ
| ||||
1
|
გავიმეოროთ მე-3 კლასში
შესწავლილი მასალა
|
17.09
18.09
|
v შეძლებენ რიცხვების ქვეშმიწერით შეკრება-გამოკლებას, ამოცანის პირობის წარმოდგენას სქემატური ნახაზებით,
v ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას
· რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას მოქმედებათა თანმიმდევრობის რიგის
დაცვით
|
ინდივიდუალური ,ჯგუფებში მუშაობა დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა, წყვილებში მუშაობა კვლევა-ძიება, თამაში-იპოვე შენი ადგილი.
|
სახელმძღვანელო, სავარჯიშო რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
|
შეკრება,შეკრების კანონები
|
19.09
20.09
| ||||
3
|
რიცხვების ქვეშმიწერით
შეკრება
|
21.09
24.09
| ||||
4
|
გამოკლება
|
25.09
26.09
27.09
| ||||
5
|
გამოკლება ქვეშმიწერით
|
28.09
01.10
| ||||
6
|
გამოსახულება.მოქმედებათა შესრულების რიგი
|
02.10
03,10
| ||||
7
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
04.10
05.10
| ||||
8
|
ამოვხსნათ ამოცანები
(გაგრძელება)
|
08.10
09.10
| ||||
9
|
მრგვალი რიცხვები
|
10.10
11.10
| ||||
10
|
დიაგრამა
|
12.10
15.10
| ||||
11
|
ტესტი თვითშემოწმებისათვის
|
16.10
| ||||
12
|
პირველი თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
17.10
| ||||
13
|
დამატებითი სავარჯიშოები
|
18.10
| ||||
2
|
ერთნიშნა რიცხვზე გამრავლება-გაყოფა 1000-ის ფარგლებში
|
25სთ
|
v შეძლებენ რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე ქვეშმიწერით გამრავლებას და გაყოფას:
v გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას არითმეტიკულ მოწმედებათა კანონების გამოყენებით,შედარებით მარტივი ხერხით
v ამოცანების ამოხსნას:
v ამოცანის პირობაშტ ასახული სიტუაციის სქემატური ნახაზებით წარმოდგენს:
v ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას.
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
მუშაობა დაფასთან
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები,
ტესტები,
ბუკი
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
ზეპირი კომენტარები
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
სამუშაოები
|
1
|
გამრავლება
|
19.10
22.10
| ||||
2
|
გამრავლების განრიგებადობის კანონი შეკრების მიმართ
|
23.10
24.10
| ||||
3
|
გამრავლების განრიგებადობის კანონი გამოკლების მიმართ
|
25.10
26.10
| ||||
4
|
რიცხვის გამრავლება 10-ზე,
100-ზე
|
29.10
30.10
| ||||
5
|
გამრავლება ერთნიშნა რიცხვზე
|
31.1001.11
| ||||
6
|
გაყოფა ნაშთით
|
02.11
05.11
06.11
| ||||
7
|
ჯამის გაყოფა რიცხვზე
|
07.11
08.11
| ||||
8
|
გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
|
09.11
12.11
| ||||
9
|
გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
როცა განაყოფის ჩანაწერში მიიღება ნული
|
13.11
14.11
15.11
| ||||
10.
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
16.11
19.11
20.11
| ||||
11
|
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
|
21.11
| ||||
12
|
2-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
23.11
23 11
| ||||
III
|
1000-ზე მეტი რიცხვები
|
25 სთ
|
v შეზლებენ 1000-ზე მეტი რიცხვების წარმოდგენას სათადა-
რიგო შესაკრებების ჯა-მის სახით და, პირიქით-
მოცემული რიცხვის დაწერას სათადარიგო შესაკრებების ჯამის სახით
ü რიცხვის გამრავლებასა და
გაყოფას 10-ზე, 100-ზე, 1000-ზე
v რიცხვების შედარებას
v სიგრძის, მასის და დროის ერთეულების გა-
მოსახვას უფრო მსხვილი ან წვრილი
საზომი ერთეულებით
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
1
|
რიცხვები,რომლებიც მეტია
1000-ზე
|
26.11
27.11
| ||||
2
|
კლასები და თანრიგები
|
28.11
29.11
| ||||
3
|
ნატურალური რიცხვები
|
30.11
03.12
| ||||
4
|
რიცხვის გადიდება და შემცირება 10-ჯერ, 100-ჯერ,1000-ჯერ
|
04.12
05.12
06.12
| ||||
5
|
რიცხვების შედარება
|
07.12 10.12
11.12
| ||||
6
|
სიგრძის ერთეულები
|
13.12
14.12
| ||||
7
|
მასის ერთეულები
|
17.12
18.12
| ||||
8
|
დროის ერთეულები
|
19.12
20.12
21.12
| ||||
9
|
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
|
24.12
| ||||
10
|
3-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
25.12
26.12
27.12
| ||||
11
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
28.12
|
თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა I ნაწილი 2-სემესტრი კლასი: IV
ავტორი: ნანა ჯაფარიძე,ნანი წულაია
ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
წიფნარის საჯარო სკოლა მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი
:
№
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
თარიღი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები ეროვნული
სტანდარტის მიხედვით
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
I
|
თავი 4
მრავალნიშნა რიცხვების
შეკრება-გამოკლება
|
30სთ
| ||||
1
|
მრავალნიშნა რიცხვების
შეკრება
|
3
|
v შეძლებენ მრავალნიშნა
რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების(შეკრება-
გამოკლების
შესრულება
Ø უცნობი შესაკრების,
Ø საკლების ან მაკლების პოვნას:
განტოლების ამოხსნას:
ამოცანების ამოხსნას სიდიდეების შეკრება-გამოკლებაზე
|
ინდივიდუალური ,ჯგუფებში მუშაობა დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა, წყვილებში მუშაობა კვლევა-ძიება, თამაში-იპოვე შენი ადგილი.
|
სახელმძღვანელო, სავარჯიშო რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
|
მრავალნიშნა რიცხვების
გამოკლება
|
3
| ||||
3
|
შეკრებისა და გამოკლების
თვისებები
|
3
| ||||
4
|
უცნობი შესაკრების პოვნა
უცნობი საკლების და მაკლების პოვნა
|
2
3
| ||||
6
|
განტოლება
|
3
| ||||
7
|
ამოცანები სიდიდეების
შეკრება-გამოკლებაზე
|
3
| ||||
8
|
შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა
|
2
| ||||
9
|
ტესტი თვით შემოწმებისათვის
|
2
| ||||
10
|
4 თავის დამატებითი
სავარჯიშოები
|
5
| ||||
11
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
3
| ||||
5
|
მრავალნიშნა რიცხვების
ერთნიშნა რიცხვზე
გამრავლება და გაყოფა
|
30სთ
|
v შეძლებენ რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე ქვეშმიწერით გამრავლებას და გაყოფას:
v გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას არითმეტიკულ მოწმედებათა კანონების გამოყენებით,შედარებით მარტივი ხერხით
v ამოცანების ამოხსნას:
v ამოცანის პირობაშტ ასახული სიტუაციის სქემატური ნახაზებით წარმოდგენს:
v ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას.
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
მუშაობა დაფასთან
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები,
ტესტები,
ბუკი
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
ზეპირი კომენტარები
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
სამუშაოები
|
1
|
მრავალნიშნა რიცხვის გამრავლება ერთნიშნა
რიცხვზე
|
3
| ||||
2
|
ნულით დაბოლოებული რიცხვის ქვეშ მიწერით
გამრავლება
|
3
| ||||
3
|
ნულით დაბოლოებული
რიცხვების გამრავლება
|
2
| ||||
4
|
მრავალნიშნა რიცხვის გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
|
2
| ||||
5
|
უცნობი თანამამრავლის
პოვნა
|
2
| ||||
6
|
უცნობი გასაყოფისა და გამყოფის პოვნა
| |||||
7
|
სიჩქარე, სიჩქარის ერთეულები, კავშირი სხეულის სიჩქარესა, დროსა და მანძილს შორის
|
3
| ||||
8
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
3
| ||||
9
|
რიცხვის გაყოფა
ნამრავლზე
|
2
| ||||
10.
|
ნამრავლის გაყოფა
რიცხვზე
|
3
| ||||
11
|
გაყოფა ნულით დაბოლოებულ 3
რიცხვზე
|
21.11
| ||||
12
|
გეომეტრიული ფიგურები
(ჯგუფური მეცადინეობა)
|
3
| ||||
13
|
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
|
6
| ||||
6
|
წილადების გაცნობა.
მრავალნიშნა რიცხვების
ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლება და გაყოფა
|
32 სთ
|
· წილადის ჩაწერას,
· წილადის შედარებას,
· რიცხვის წილადი ნაწილის პოვნას,
· ნაწილის მიხედვით მთელის პოვნას
· რიცხვის ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლებასა და გაყოფას
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
1
|
წილადი
|
2
| ||||
2
|
წილადების შედარება
|
3
| ||||
3
|
რიცხვის წილადი ნაწილის
პოვნა
|
3
| ||||
4
|
იპოვე მთელი თუ იცი მისი
ნაწილი
|
2
| ||||
5
|
გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე
|
2
| ||||
6
|
გამრავლება
სამნიშნა რიცხვზე
|
3
| ||||
7
|
გაყოფა ორნიშნა რიცხვზე
|
2
| ||||
8
|
გაყოფა ორნიშნა რიცხვზე
|
2
| ||||
9
|
გაყოფა სამნიშნა რიცხვზე
|
3
| ||||
10
|
6-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
4
| ||||
12
|
ტესტი თვითშმიწმებისთვის
|
5
| ||||
13
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
4
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий