თემატურ-კალენდარული გეგმა მათემატიკა- გოგიშვილის
მიხედვით
III-კლასი
მასწავლებელი -ია კეშელავა
2017-2018 სასწ.
წელი
N
|
გაკვეთლის
თემატიკა
|
სთ
რ-ბა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი
და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
|
||||||||
1
|
ვკითხულობთ და გამოვსახავთ რიცხვებს
|
2
|
15.09
18.09
|
ჩხირები
ფანქრები, ღილები,
ციფრებიანი ბარათები
|
ზეპირი ანგარიში, კითხულობენ სურათებით წარმოდგენილ რიცხვებს .ათ უჯრიანი
ზოლების გამოყენებით ადგენენ რიცხვებს. სახელმძღვანელოში მუშაობა
|
ათეულებით თვლის უნარის განვითარება.
რიცხვების დაწერსა და წაკითხვის უნარის განვითარება, მასალის შესაბამისი
მარტივი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა
|
III.1
|
რიცხვების
წაკითხვა
დაწერა,
განმავითარებელი
|
||||||||
2
|
ვადარებთ რიცხვებს
|
2
|
19.09
20.09
|
ათკვადრატიანი ზოლები, ღილები,სახელმძღვანელო, ჩხირები
|
ზეპირი ანგარიში
სქემების გამოყენება რიცხვების შესადარებლად
|
ვიმეორებთ ასამდე რიცხვების შედარებისას პოზიციური სისტემით გამოსახვას.
რიცხვების დალაგება ზრდადობით და კლებადობით
|
III>!
|
რიცხვების შედარება
|
||||||||
3.
|
ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ოცეულს
|
4
|
21.09
22.09
25.09
26.09
|
ჩხირები,ფანქრები. რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო
|
საზელმძღვანელოზე მუშობა, რიცხვით ღერძზე უახლოესი ათეულისა და ოცეულის
დასახელებაზე ვარჯიში, დამოუკიდებელი სამუშაო, წყვილებში მუშაობა
|
რიცხვების თვალსაჩინოთ გამოსახვის გამოყენება უახლოესი ათეულისა და ოცეულის
დასასახელებლად
|
III.1
|
უახლოესი ათეულია დაოცეულის დასახელება
განმავითარებელი
|
||||||||
4
|
ვითვლით თანრიგების შესაბამისი
ბიჯით წინ და უკან
|
4
|
27.09
28.09
29.09
02.10
|
რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ანგარიში.რიცხვების ბიჯებით შეკრება,რიცხვით ღერძზე ვარჯიში
|
თანრიგებით ბიჯით თვლა და მისი გამოყენება რიცხვებზე მოქედებების ჩატარებისას
|
|
ბიჯებით რიცხვების შეკრება,რიცხვით ღერძზე რიცხვების შეკრება. განმავითარებელი
|
||||||||
5
|
შევკრიბოთ სხვადასხვა ხერხით
|
4
|
03.10
04.10
05.10
06.10
|
სხვადასხვა საგანთა გროვები.ათკვადრატიანი ზოლები, რიცხვითი ღერძი
|
ზეპირი ვარჯიში,ვარჯიშობენოცეულებამდე და ათულებამდე დამრგვალებით შეკრებაზე, წყვილებში მუშაობა
|
რიცხვების ზეპირი შეკრებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
(რიცხვებზე მოქმედებების თვისებები,გაორმაგება,თანრიგის დაშლა
|
iii.1
|
შეკრება დამრგვალების ხერხით.
განმავითარებელი
|
||||||||
6
|
ვკრებთ ორნიშნა რიცხვებს
|
4
|
09.10
10.10
11.10
12.10
|
სახელმძღვანელო, პლაკატი ქვეშმიწერით შეკრებაზე
|
ზეპირი ვარჟიში, სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ვარჯიში ქვეშმიწერით შეკრებაზე,დამოუკიდებელი
სამუშაო მასალის განსამტკიცებლად
|
წერითი შკრების ხერხის დაუფლება. პოზზზიციური სისტემის გამოყენება წერით
ალგორითმის დაუფლება
|
III.1
|
ქვეშმიწერით შეკრების ცოდნა
განმავითარებელი
|
||||||||
7
|
ვაკლებთ სხვადასხვა ხერხით
|
4
|
13.10 16.10
17.10
18.10
|
რიცხვითი ღერძი. სახელმძღვანელო
|
განმეორება,ზეპირი ანგარიში, რიცხვით ღერძზე დაკვირვებით უკუთვლით აკლებენ
რიცხვებს
|
რიცხვების ზეპირი გამოკლებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება. (თვლაათეულის
გავლით, გაორმაგება-განახევრების მოქმედებით)
|
III.2
|
რიცხვით ღერძზე გამოკლების ცოდნა,
განმავითარებელი
|
||||||||
8
|
ორნიშნა რიცხვების გამოლლება
|
2
|
19.10
20.10
|
ჩხირები,საგანთა გროვები, სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ანგარიში, ვარჯოში ქვეშმიწერით გამოკლებაზე, სახელმძღვანელოში
მუშაობა, განმტკიცება, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
წერითი გამიკლების ალგორითმის დაუფლება
|
III,2
|
ქვეშმიწერითგამოკლების ჩაწერა, მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||||||
9
|
შეკტების და გამოკლების ხერხები
|
2
|
20.10
23.10
|
სახელმძღვანელო, ბარათები რიცხვითი მოქმედებებით
|
ზეპირი ვარჯიში,გამოკლების შემოწმება შეკრებით, მაგალითების ამოხსნა,
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ჯგუფური მუშაობა
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების ხერხის შერჩევა
|
III.2
|
გამოკლების შემოწმება შეკრებით
მიმდინარე -განმავითარებელი
|
||||||||
10
10
|
შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრების პოვნა
|
2
|
24.10
25.10
|
სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ვარჯიში, რიცხვითი ღერძის გამოყენებით უცნობი წევრების პოვნა სახელმძღვანელოში მუშაობა
|
შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრების პოვნის ხერხების დაუფლება(
თვლის გამოყენება, შეკრება -გამოკლების შებრუნებულობა, სინჯვის ხერხი)
|
III.7
III.2
|
უცნობი კომპონენტის პოვნა
|
||||||||
11
|
გამეორება
|
1
|
26.10
|
|
ზეპირი ვარჯიში ამოცანების ამოხსნა
|
|
|
|
||||||||
12
|
გამეორება
|
1
|
27.10
|
|
ტესტირება
|
|
|
|
||||||||
13
|
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
1
|
30.10
|
|
საკონტროლო წერა
|
|
|
|
||||||||
14
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები
|
2
|
31.10
01.11
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,სახაზავი, ფანქრენი, პლაკატი
ლათინური ანბანის გამოყენებით
|
საუბარი გეომეტრიული ფიგურების შესახებ. ვარჯიში ფიგურების ამოცნობაზე,
ფოგურების ნაწილებად დაყოფა, ვარჯიში ხაზვაში
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება,ამოცნობა,ასოების გამოყენება
გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად( მონაკვეთი,წერტილი,ოთკუთხედი)ფიგურის ელემენტის
დასახელება, კლასიფიკაციის უნარის განვითარება
|
3.8
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა
განმავითარებელი
|
||||||||
15
|
გავზომოთ სიგრძე, საზომი ერთეულები
|
4
|
02.11
03.11
06.11
07.11
|
დიდი სახაზავი 1 მეტრიანი,1 დაციმეტრიანი, სიგღძის მოდელები, ფანქრები,სახაზავები
|
სიგრძის გაზომვაზე ვარჯიში,საზომი ერთეულების გამოყენება გაზომვისას,პრაქტიკული ვარჯიში სიგრძის გაზომვაზე,
ჯგუფური მუშაობა გაზომვებზე
|
წრფივი ზომების დადგენის პროცედურების გააზრება, რიცხვების გამოყენება
ფიგურების შედარებისას სიგრზის მიხედვით, ტერმინების- გრძელი, მოკლე, ტოლი- გააზრება,
სტანდარტული ერთეულების საჭიროების გააზრება
|
3.10
|
სიგრძის გაზომვა. სიგრძის საზომი ერთეულების გამოყენება რიცხვებთან, მიმდინარე- განმავითარებელი
|
||||||||
16
|
გეომეტრიული ფიგურების დასახელება ასოებით
|
4
|
08.11
09.11
10.11
13.11
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, სახაზავი, ფანქრები, პლაკატი
ლათინური ასოებით
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ზეირი ვარჯიში, გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა,
ასოებით აღნიშვნა, პერიმეტრის გაანგარიშებაზე ვარჯიში
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება, ამოვნობა, ასოების გამოყენება
გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად
|
3.8
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის წაკითხვა ლათინური ასოებით, პერიმეტრის
გამოანგარიშების ცოდნა, განმავითარებელი
|
||||||||
17
|
შევადგინოთ ფიგურა
|
2
|
14.11
15.11
|
ფერადიფურცლები,მაკრატელი,წებო სახაზავი
|
ჯგუფური მუშაობა, ფიგურების
შედგენაზე ვარჯიში, სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურის ხაზვა, გამოჭრა და მათი შეერთებით
ახალი ფიგურის მიღება
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიურის შედგენა ფიგურების მოდელების გა მოყენებით
|
3.9
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და ხაზვა, განმავითარებელი
|
||||||||
18
|
სივრცითი ფიგურები
|
2
|
16.11
17.11
|
ბრტყელი და სივრცული ფიგურების
მოდელები, სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი
|
ზეპირი ვარჯიში, სივრცითი გეომეტრიული ფიგურების მოდელებზე დაკვირვება,
წახნაგების, და წვეროების, წიბოების რაოდენობის განსაზღვრაზე ვარჯიში,თამაში
|
სივრცული ფიგურების ამოცნობისა და დასახელების უნარი,
მათი ელემენტების გარჩევა, დასახელება
|
3.8
|
სივრცული გეომეტრიული ფიგურების განსხვავება ბრტყელი ფიგურების წახნაგების
, წიბოების და წვეროების დასახელება
|
||||||||
19
|
პერიოდული მიმდევრობები
|
4
|
20.11
21.11
22.11
23.11
|
პერიოდული მიმდევრობების პლაკატები სხვადასხვა ფიგურებით,ჩხირები,პატარა
ზომის სხვადასხვა საგნები
|
პერიოდული მიმდევრობების განხილვა
პლაკატებზე, მიმდევრობების შედგენა სხვადასხვა საგნებით, დამოუკიდებელი სამუშაო,
მაგალითებისა და ამოვანების ამოხსნა
|
საგნებისა და ნახატების პერიოდული მიმდევრობების წარმოდგენა და გამოკვლევა
|
3.5
|
პერიოდული მიმდევრობების შედგენა
|
||||||||
20
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
4
|
27.11
28.11
29.11
30.11
|
პერიოდული მიმდევრობების პლაკატები სხვადასხვა ფიგურებით, ჩხირები, პატარა
ზომის სხვადასხვა საგნები
|
პერიოდული მიმდევრობების განხილვა,
პლაკატებზე მიმდევრობების შედგენა, სხვადასხვა საგნებით, წყვილებში მუშაობა, ამოცანებისა
და მაგალითების ამოხსნა, დამიუკიდებელი სამუშაო
|
მიმდევრობების შედარება და მსგავსების მითითება, მსგავსი პერიოდული მიმდევრობების შედგენა
|
3.5
|
პერიოდრბის განსაზღვრე, პერიოდული მიმდევრობების შედგენა, ჩართულობა.
წყვილებში მუშაობა
|
||||||||
21
|
გამეორება
|
4
|
01.12
04.12
05.12
06.12
|
სახელმძღვანელო, მოდელები, პერიოდული მიმდევრობები, ფიგურების პლაკატები
|
ზეპირი ანგარიში, კითხვებზე პასუხი,ტესტი
|
|
|
|
||||||||
22
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
07.12
|
|
საკონტროლო წერა
|
|
|
|
||||||||
23
|
გამეორება
|
4
|
08.12
11.12
12.12
13.12
|
სახელმძღვანელო
მოდელები, პერიოდული მიმდევრობები.
ფიგურების პლაკატები
|
|
|
|
|
||||||||
23
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
14.12
|
|
საკონტროლო წერა
|
|
|
|
||||||||
3.1
|
ვკითხულობთ და გამოვსახავთ რიცხვებს ათასამდე
|
|
15.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები,ასეულებად და ასეულებად შეკრული ჩხირები, მძივები,
ღილები
|
ზეპირი ვარჯიში, ასეულებით თვლა, სახელმძღვანელოში მუშაობა,დამოუკიდებელი
სამუშაო
|
სამნიშნა რიცხვების გამოსახვა ათობით პოზიციური სისტემის დემოსტრირება,
სამნიშნა რიცხვების წაკითხვის უნარის განვითარება
|
3.1
|
სამნიშნა რიცხვების წაკითხვა და დაწერა
|
||||||||
3.2
|
ათასზე მეტი რიცხვები
|
2
|
18.12
19.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები,ასეულებად და ასეულებად შეკრული ჩხირები, მძივები,
ღილები
|
ათასეულის თანრიგის წარდგენა, ციფების მნიშვნელობა
|
სამნიშნა რიცხვების გამოსახვა ათობით პოზიციური სისტემის დემოსტრირება,
სამნიშნა რიცხვების წაკითხვის უნარის განვითარება
|
3.1
|
ათასზე მეტი რიცხვების ჩაწერა და დაწერა
|
||||||||
3.3
|
რამდენი ათული და რამდენი ათეულია რიცხვში
|
4
|
20.12
21.12
22.12
25.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები, ცხრილი სამნიშნა რიცხვებით
|
ზეპირი ვარჯში სამნიშნა რიცხვების შედგენილობაზე
|
ვიყენებთ რიცხვების გამოსახვას და ვასახელებთ ათეულს , ასეულს, ათასეულს
|
3.1
|
სანმიშნა რიცხვებში სრული დსრული ასეულის და ათეულის გამოყოფა
|
||||||||
3,4
|
შევადაროთ რიცხვები
|
2
|
26.12
27.12
28.1229.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები, სამნიშნა რიცხვების ტაბულა
|
ზეპირი ვარჯიში სახელმძღვანელოში მუშობაწერითი სავარჯიშოები, დამოუკიდებელი
სამუშო, მათმატიკური თამაში
|
რიცხვების შდარებისას ათობით პოზიციური სისტემითდემონსტრირების გამოყენება,
რიცხვების დალაგება ზრდისა და კლებადობის მიხედვით
|
3.1
|
ადარებს სამნიშნა რიცხვებს თანრიგების მიხედვით, განმავითარებელი
|
||||||||
3.5
|
ვადარებთ და ვალაგებთ რიცხვებს
|
2
|
|
რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო, თანრიგების ცხრილი
|
ზეპირი ვარჯიში სახელმძღვანელოში მუშობა, მათმატიკური თამაში, დამოუკიდებელი
სამუშაო
|
რიცხვების შედარებისას ათობოთ პოზიციური სისტემის დემონსტრირების გამოყენება,
რიცხვების დალაგება ზრდისა დაკლების მიხედვით
|
3.1
|
ალაგებს რიცხვებს კლებისა და ზრდის მიხედვით განმავითარებელი
|
||||||||
3.6
|
ვითვლით თანრიგების შესაბამისი ბიჯით
|
2
|
|
რიცხვითი ღერძი
თანრიგების ცხრილი
სახელმძღვანენელო
|
ზეპირი ვარჯიში ნუმერაციაზე,თვლა ასეულებით, თვლა ბიჯით ათეულებით და
ასეულებით, ცხრილის შევსება, ამოცანების ამოხსნა
|
თანრიგების შესაბამისი ბიჯით თვლა და მისი გამზე მოქმედებების შესრულებისას
|
3.1
|
ითვლის ათულებით, ასეულებით, ხუთეულებით, ერთეულებით, ბიჯით წინ და უკან
|
||||||||
3.7
|
ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ასეულს ათასეულს
|
2
|
|
რიცხვითი ღერძი
თანრიგების ცხრილი
სახელმძღვანენელო სამნიშნა რიცხვების ცხრილი, ბარათები
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,მათემატიკური თამაში
|
ვიყენებთრიცხვების გამოსახვას და ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ასეულს
ათასეულს
|
3.1
|
ასახელებს რიცხვის უახლოეს ათეულს ასეულს
განმავითარებელი
|
||||||||
3.8
|
გამეორება
|
2
|
|
სახელმძღვანელო
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,დამოუკიდებელი მუშაობა, მათმატიკური თამაში
|
|
|
|
||||||||
3.9
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
|
|
საკონტროლო წერა
|
|
|
|
||||||||
3.10
|
შევკრიბოთ რიცხვები სხვადასხვა ხერხით
|
2
|
|
|
|
რიცხვების ზეპირი ანგარიში, შეკრებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
|
3.2
|
განმავითარებელი
|
||||||||
3.11
|
რიცხვების შეკრება
|
2
|
|
|
|
რიცხვების შეკრებისს წერითი შკრების ალგორითმის გამოყენების
უნარი
|
3.2
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
|
||||||||
3.12
|
რიცხვების შეკრების სხვადასხვა ხერხი
|
2
|
|
|
|
რიცხვების შეკრების ხერხების შერჩევის უნარის გამომუშავება
|
3.2
|
განმავითარებელი
|
||||||||
3.13
|
რიცხვების გამოლლბის სხვადასხვა ხერხი
|
2
|
|
|
|
რიცხვების ზეპირი გამოკლებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება,მრგვალი
რიცხვების გამოკლება, თანრიგის გავლით გამოკლების შესრულება
|
3.2
|
|
||||||||
3.14
|
გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
|
2
|
|
|
|
წერითი გამოკლების ალგორითმის გააზრება და მისი შესრულების უნარის გამომუშავება
|
3.2
|
|
||||||||
3.15
|
შეკრებისა და გამოკლების ხერხები
|
2
|
|
|
|
შეკრების და გამოკლების ურთიერთშებრუნებულობის გამოყენება. ზეპირი შეკრება-გამოკლების
შესრულების ხერხის განხილვა
|
3.2
|
|
||||||||
3.16
|
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა
|
2
|
|
|
|
მარტივი რიცხვითი გამოსახულების მნიშცნელობის პოვნა, რიცხვებზე მოქმედებების
გამოყენება, ზეპირი ანგარიშის ხერხის გამოყენება
|
3.2
3.7
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
|
||||||||
3,17
|
შევადაროთ რიცხვები
|
2
|
|
|
|
რიცხვების, რიცხვითი გამოსახულებათა მნიშვნელობების შედარების უნარი,
ზეპირი ანგარიშის გამოყენება
|
3.4
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
|
||||||||
3.18
|
შესაბამისობის მაგალითები
|
2
|
|
|
|
შესაბამისობის აღწერის გამოყენებით მისი განვრცობის უნარის განვითარება
|
3.6
|
განმავითარებელი
|
||||||||
3.19
|
შესაბამისობის გამოსახვა
|
4
|
|
|
|
შესაბამისობის წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხის გამოყენებისა და ამ წარმოდგენის
გამოკვლევის უნარი
|
3.6
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
|
||||||||
3.20
|
გამოვიყენოთ რიცხვებიდა რიცხვებზე მოქმედებები
|
2
|
|
|
|
რიცხვების გამოყენების შემთხვევების განხილვა, რიცხვებზე შეკრება- გამოკლების
მოქმედებების გამოყენებით ამოცანების ამოს=ხსნა
|
3.4
3.7
|
|
||||||||
3.21
|
შეკრება-გამოკლებისუცნობი წევრების პოვნა
|
4
|
|
|
|
უცნობი წევრის პოვნის სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
|
|
|
||||||||
3.22
|
მონაცემთა ამოკრება ტექსტიდან
|
4
|
|
|
|
ტექსტის წაკითხვისა და გაანალიზების საშუალებით იქიდან გარკვეული ტიპის
მონაცემების ამოკრების უნარის განვითარება
|
3.11
|
|
||||||||
3.23
|
მონაცემთა შეგროვების მაგალითები
|
2
|
|
|
|
მონაცემთ შეგროვებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარის განვითარება
|
3.11
|
|
||||||||
3.24
|
მონაცემთა დაჯგუფება
|
2
|
|
|
|
რაიმე ნიშნის მითითება და ამ ნიშნის მიხედვით მონაცემთა დაჯგუფებისა
და წარმოდგენის უნარის განვითარება
|
3.12
|
|
||||||||
3.25
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
შევადგინოთდა აღვწეროთ ცხრილი
|
2
|
|
|
|
მონაცენთა წარმოდგენა ცხრილის სახით
|
3.13
|
|
||||||||
3.
|
პიქტოგრამა
|
2
|
|
|
|
მონაცემთა წარმოდგენა პიქტოგრამის სახით
|
|
|
||||||||
|
განმეორება2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
რიცხვების
გამრავლება
|
2
|
|
|
|
რიცხვების გამრავლების თვალსაჩინოთ წარმოდგენა მრავალჯერადი შეკრების გამოყენებით
|
3.3
|
|
||||||||
|
ვიყენებთ ცხრილს გამრავლებისას. გამრავლების თვისება
|
4
|
|
|
|
თვლის გამოყენებით გამრავლების
ილუსრტაცია, ასახელებს თუ რამდენი წყვილი ხუთეული,ათეული,ოცეულია მოცემულ
რიცხვში
|
3.4
3.3
|
|
||||||||
|
რიცხვების გაყოფა
|
2
|
|
|
|
რიცხვების გაყოფის დემონსტრირება და გააზრება
|
3.3
|
|
||||||||
|
ვიყენებთ თვლას გაყოფისას
|
2
|
|
|
|
გაყოფისას თვლის გამოყენება
|
|
|
||||||||
|
გაყოფისა და გამრავლების დაკავშირება
|
2
|
|
|
|
გამრავლებისა და გაყოფის დაკავშირება და მისი გამოსახვა მოდელზე
|
3.3
|
|
||||||||
6
|
გავამრავლო2-ზე
|
2
|
|
|
|
ორზე გამრავლების დემონსტრირება, ერთნიშნა რიცხვის ორზე გამრავლების
ცხრილის შედგენა
|
|
|
||||||||
7
|
გავყოთ 2-ზე
|
2
|
|
|
|
ორზე გაყოფის დემონსტრირება
|
3.3
|
|
||||||||
8
|
გავამრავლოთ 3-ზე
|
2
|
|
|
|
სამზე გამრავლებისა და სამზე გაყოფის ურთიერთდაკავშირება. ცხრილის შედგენა
და მისი გამოყენება
|
3.3
|
განმავითარებელი
|
||||||||
9
|
გავამრავლოთ და გავყოთ 4-ზე
|
2
|
|
|
|
ოთხზე გამრავლებისა დაოთხზე გაყოფის ურთიერთ დაკავშირება
|
3.3
|
|
||||||||
10
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ხუთზე
|
2
|
|
|
|
ხუთზე გამრავლების და გაყოფის
ურთიერთ დაკავშირება, ცხრილის შედგენა და მისი გამოყენება
|
3.3
|
|
||||||||
11
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ათზე
|
2
|
|
|
|
ათზე გამრავლების თავისებურების გააზრება, ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების
ათზე გამრავლება და გაყოფა
|
3.3
|
|
||||||||
12
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ერთზე
|
2
|
|
|
|
ერთზე გამრავლებისა და გაყოფის თავისებურებებიი გააზრება
|
3.3
|
|
||||||||
13
|
გავამრავლოთ ნულზე
|
2
|
|
|
|
ნულზე გამრავლებისა და გაყოფის თავისებურებების გააზრება
|
3.3
|
|
||||||||
14
|
შევადგინოთ გამრავლების ცხრილი
|
2
|
|
|
|
გამრავლების ცხრილის შედგენა და გამოყენება
|
3.4
|
|
||||||||
|
ვიპოვოთ გამრავლებისა და გაყოფის
უცნობი წევრი
|
2
|
|
|
|
უცნობი თანამამრავლის, უვნობი გამყოფის და გასაყოფის პოვნის სხვადასხვა
ხერხის განხილვა
|
|
|
||||||||
|
სარეზერვო გაჯვეთილი
|
2
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
განმეორება
ტესტირემა
შემაჯამებელიგაკვეთილი
|
|
|
|
|
საკონტროლო წერა
|
|
|
||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий