2019–2020 სასწავლო წელი
დამრიგებელი:
ია კეშელავა 1- 3 კლასი
N
|
განვითარება
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
განხორციელების ვადა
|
შენიშვნა
|
1
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
საორგანიზაციო კუთხის,
მოწესრიგებამშობლებთან შეხვედრა
|
პასუხისმგებლობის განვითარება,
მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის
და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
15.09
|
|
2
|
პირონული და მორალური განვითარება
|
დღის რეჟიმი და მისი
ორგანიზება
|
სიმულაციური თამასშები,
მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
დღის რეჟიმი, მისი
სწორი დაგეგმვა და დაცვა
|
21.09
|
|
3
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
მე და კანონი, საკლასო
წესები
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
საკლასო წესების აუცილებლობა და მათი დანეგვა
|
25.09
|
|
4
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
ჩემი მასწავლებელი
5- ოქტომბერი მასწავლებლის
დღეა
|
მოსწავლეთა
მონაწილეობა კედლის გაზეთის მომზადებაში
|
მასწავლებლის შრომის
გააზრება მისი დარიგებების გააზრება და დამახსოვრება
|
02.10
09-10
|
|
5
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლის და ადამიანის:
დედის, მამის და სხვა პროფესიის ადამიანების უფლებები ვალდებულებები
|
მსჯელობა. საუბარი
|
ყველა პროფესიის აუცილებლობისა
და საჭიროებაში დარწმუნება
|
16.10
|
|
6
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
ეთიკა, ზდილობა საკლასო
გარემოში
დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები და მათი დაგეგმვის აუცილებლობა. |
შესაბამისი მოთხრობის
წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
დარწმუნება რომ არსებობს
ჯადოსნური სიტყვები: „გმადლობთ ბოდიში...“
|
23.10
|
|
7
|
გარემო და მისი დაცვა
|
წელიწადის დროები-
შემოდგომა
|
პლაკატის
ან აპლიკაციის მომზადება
|
დაიმახსოვრონ წელიწადის
დროები და სამეურნეო სამუშაოები
|
06/11
|
|
7
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
ტყუილი და მართალი სწორი და არასწორი საქციელის შეფასება სახლში ან მეგობრებთან
წამოჭრილი სირთულეები: ნივთების დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა, სიფიცხე. |
პრაქტუკულად განხორციელება,
შეფასება, ურთიერთ შეფასება
|
იცოდნენ რისი უფლება
აქვთ, და რა არ არის სწორი, არსებობს ქცევeბი,
რომლებიც ხდება უნებლიეთ.
|
23.10
|
|
8
|
, ცხოვრების ჯანსაღი
წესი.
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი:
მავნე ჩვევები და მათთან ბრძოლა
|
მსჯელობა, საუბარი,
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
მოსწავლეებში გარემოს დაცვის აუცილებლობის ხელშეწყობა, ტყის მნიშვნელობა.
|
30.10
|
|
9
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება.
|
რას ნიშნავს სიზარმაცე
|
მსჯელობა, საუბარი,
საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
|
მოსწავლეებში საკუთარი
ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.
|
06.11
|
|
10
|
გარემოს დაცვითი კულტურა,
ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
პირადი ჰიგიენა, თავის
მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
სპორტული აკტივობების
მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
|
რა მნიშვნელობა აქვს
ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
.11
|
|
11
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული
ცნობიერება
|
სახლის მისამართი,
ოჯახის წევრების ტელეფონის ნომრების ცოდნა უსაფრთხოება -
მშობლების, მეგობრების მისამართის ცოდნის აუცილებლობა, ქუჩაში მოძრაობისა და ტრანსპორტით სარგებლობის წესები. |
ინფორმაციების მიწოდება,
ერთმანთის მოსმენა.მავნე ჩვევების
საფრთხე შინ და გარეთ. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენების დროს კიბეებზე სირბილი. |
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია,
მისამრთისა და ნომრების ცოდნა, პირადი უსაფრთხოებისთვის.
|
25.11
|
|
12
|
ჩემი სურვილები და
მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისათვის
|
რას ნიშნავს იყო ღირსეული ადამიანი- მოსწავლე |
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები,
პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო
მგზავრობა და გადადგილება.
|
04.12
|
|
13
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
წიგნების მნისშვნელობა,
საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები. ჩემი საყვარელი ფილმისა
და მულტფილმის საყვარელი გმირებინ
მიყვარხარ
|
ნაწარმოებების წაკითხვა,
მსჯელობა საუბარი.
|
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი
ფუნქცია, სწავლობენ სიკეთეს, მეგობრობას, წიგნის სიყვარულს.
|
10.12
|
|
14
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
ხელოვნების სხვადასხვა
დარგები. მხატვრობა, თეატრი, ფილმები. ანიმაცია. მუსიკა iსტორიული და
კული ტურული მნიშვნელობის მქონე ადგილები, ძეგლები, მოვლენები. |
ღონისძიება, ვიქტორინა,
ზეიმი, სპეკტაკლზე დასწრება, მსჯელობა, ნახატების წარმოდგენა.
|
ხელევნების დარგებს,
აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, ეჩვევიან მსჯელობას.
|
18.12
|
|
საშობაო ზეიმისთვის
მომზადება
: მონტაჟი
|
25.12
|
|||||
15
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა
|
პასუხისმგებლობის განვითარება,
მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის
და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
18.01
|
|
16
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
უფროს- უმცროსი
სიტყვების მნიშვნელობა და მათთან დამოკიდებულებები
|
სიმულაციური თამაშები,
მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
პიროვნებებთან შემწყნარებული
ფორმირებების ჩამოყალიბება.
|
25.01
|
|
17
|
პოროვნული და მორალური განვითარება
|
ჩემი სკოლა
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
02.02
|
||
18
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
ჩემი უფლებები და
მოვალეობები
|
საუბარი
მსჯელობა
|
შესძლონ თავიანთი უფლებებისა და
მოვალეობების გათავისება
|
09.02
|
|
19
|
თვალსაწიერების გაფართოება
|
ბიბლიოთეკა, წიგნი
ჩვენი მეგობარია
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში
|
შეძლონ დამოუკიდებლად მხატვრული ლიტერატურის
წაკითხვა
|
15.02
|
|
20
|
უსაფრთხოება
|
გზებზე უსაფრთხოების
წესების პერიოდული განმეორება
|
შესაბამისი ლიტერატურის
წაკითხვა
|
22.02
|
||
21
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა“
საქმიანობა ოჯახში,
ქცევა სუფრასთან
|
შესაბამისი საუბრები
|
შესძლონ ქცევის კულტურის
განმტკიცება სახლში
|
27.02
|
|
22
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
3 მარტი დედის დღეა
|
მისალოცი ბარათების
დამზადება
|
02.03
|
||
23
|
პორვნული და მორალური
განვითარება
|
8 მარტი ქალთა დღეა
|
მისალოცი ბარათების
დამზადება
|
07.03
|
||
24
|
უსაფრთხოება, წესრიგის
დაცვა
|
სასწრაფო და სახანძრო
შემთხვევები პირველადი დახმარება
|
მსჯელობა. საუბარი
|
აუცილებელია ყველა
ბავშვმა იცოდეს ამის შესახებ და შესძლოს პირველადი და სატელეფონო დახმარება
|
14.03
|
|
25
|
ბუნების დაცვა
|
გაზაფხული, გაზაფხული
|
შესაბამისი მოთხრობის
წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
21.03
|
||
26
|
ბუნების დაცვა
|
ჩვენ გვიყვარს ჩვენი
ბუნება
|
ნახატების დახატვა
|
იცოდნენ ბუნებაში რისი უფლება აქვთ, და რა არ არის სწორი,
|
28.03
|
|
27
|
რეიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა, ხარება, აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ
დღესასწაულებზე
|
05.04
|
||
28
|
რელიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა,ხარება. აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ
ღღესასწაულებზე
|
12.04
|
||
29
|
გარემოს დაცვითი კულტურა,
ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ჩვენ უკვე ვიცით პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
საუბარი სპორტული აკტივობების მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
|
რა მნიშვნელობა აქვს
ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
21.04
|
|
30
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული
ცნობიერება
|
სახელმძღვანელოების მოვლაზე ზრუნვა
|
საუბარი, მსჯელობა
|
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია,
თუ როგორ უნდა მოუაროთ სახელმძღვანელოებს
და წიგნებს
|
28.04
|
|
31
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული
ცნობიერება
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები,
შუქნიშნის ფერები.
- დავეხმარო უმცროსებს
|
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები,
პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო
მგზავრობა და გადადგილება.
|
03.05
|
|
32
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
მალე მეოთხეკლასელი
ვიქნები მომავალი გეგმები
|
ნაწარმოებების წაკითხვა,
მსჯელობა საუბარი.
|
10.05
|
||
33
|
მშობლებთან შეხვედრა
შემაჯამებელი კლასსაათი
|
წარმატებების გაცნობა
|
17.05
|
ეროვნული გეგმით გათვალიწინებული სადამრიგერბლო პროგრამასთან აუცილებლად
შესასრულებელი საკითხები
|
მშობლებთნ შეხვედრის აუცილებლობა
|
|
1
|
საორგანიზაციო
კუთხის მოწყობა და საკლასო ოთახის მოწესრიგება , მოსწავლეებთან და მშობლებთან შეხვედრა, მილოცვა
|
|
2
|
მშობელთა რეგულარულად მოწვევა-აკადემიური
წარმატებების გაცნობისათვის და პროექტების პრეზენტაციებზე დასასწრებად
|
|
3
|
მოსწავლეთა საყოფაცხოვრებო პირობების შემოწმება
|
|
4
|
მოსწავლეთა ჰიგიენურეი პირობების შემოწმება და პერიოდული განმეორება
|
|
5
|
სკოლაში ქცევის წესების შესრულებაზე დაკვირვება
|
|
6
|
წუჩაში მოძრაობის წესების დაცვა
|
|
7
|
სახალისო დავალებები; ათასად კაცი დაფასდა,ათიათასად ზრდილობა-
|
საუბრები მშობლებთან ერთად
|
8
|
საუბარი რელიგიურ თემაზე “გიორგობა“
|
მშობლების აქიური ჩართვა ზეიმის მოწყობაში
|
9
|
საშობაო ზეიმის მომზადება
|
|
საშობაო მისალოცი ბარათების დამზადება
|
||
10
|
გამოფენა“ მე მიყვარს ჩემი სამშობლო“
|
|
11
|
კონკურსი: ვინ უკეთ დახატავს
ზამთრის სურათებს
|
|
12
|
3 მარტი დედის დღეა
|
მშობლების მოწვევა, საზეიმო
ბარათების დამზადება, გადაცემა
|
13
|
საუბარი;რელიგიურ თემაზე
აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული
|
|
14
|
;გაზაფხული,გაზაფხული
|
|
15
|
ჩვენი მიღწევები
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
16
|
საანბანო ღონისძიებაში მონაწილეობის მიღება
|
|
17
|
საანგარიშო კრების ჩატარება
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий