пятница, 11 мая 2018 г.

თემატური გეგმა ქართულ ენაში როდონაიას მიხედვით III-კლასი


``გ ე გ მ ა
საგანი-ქართული
კლასი-III
მასწავლებელი- ია კეშელავა
2017-18 სასწ.წელი
N

       თ ე მ ა

          მ ი ზ ნ ე ბ ი
სტანდარ-
ტთან შესა
ბამისობა

თარიღი

1


2



3


4


5



6





7



8

9


10


11

12



13


14



15


16




17



18



19



20


21

22



23


24




25


26


27


28


29


30

31


32


33


34


35






36


37


38


39


40

41

42


43

44


45


46

47




48



49


50



51


52


53


54


55


56


57


58



59


60


61

62


63

64

65


66


67

68


69

70


71




72

73



74


75

76


77

78

79


81


82

83

83

84

85




86


87

88




89

90





91
92

93


94


96


97


98


99



100


101



102

103

104

105


106
107


108


109

110

111

112


113

114
115



116

117


118


119




120
121



122


123
124

125


126


127

128


129

130


131


132


133

134

135
136
137



138

139


140



141
142

143


144
145




146

147



148


149



150

151

152
153




154
155


156


157
158




159

160
161


162
163
164



165


166

167

168


169




170

171



172



173


174


175

176
177
178

179

180



181

182


183

184

185

186

187

188


189


190

191

192

193



194

195



196

197

198

199


200

201

202

203

204
205

206

207

208

209
210
211












სიმღერა მამულზე-
ჯანსუღ ჩარკვიანი

სიმღერა მამულზე-
ჯანსუღ ჩარკვიანი


მალე სექტემბერიც
დადგება-რ. ინანიშ-
ვილი
მალე სექტემბერიც
დადგება-რ. ინანიშ-
ვილი
კლასგარეშე კითხვა



ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი




ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი


ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი
მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე

მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე

მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე
დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა“ბი-
ლერბიუელი ბავშ-
ვები“
გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი

გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი


გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი

პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე



პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე


შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია


შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია


შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია

კლასგარეშე კითხვა

ხელის ჩუქურთმა-
ი.გრიშაშვილი


ხელის ჩუქურთმა-
ი.გრიშაშვილი

დამოუკიდებელი
კითხვა ჩემი თავგა-
დასავალი


დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე

სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე

სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„კაცის ძალა“




მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური

მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური

მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური

შემოდგომა- მ.ლება-
ნიძე

შემოდგომა- მ.ლება-
ნიძე
მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი
მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი

მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი
ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი

ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი

ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„ხეები“გ.პეტრიაშვი-
ლი

ვენახი-ძველი იგავის
მიხედვით


ვენახი-ძველი იგავის
მიხედვით

ხალხური ლექსები



გაიზრდები და დაგა-
ვიწყდება-ი.ჭავჭავა-
ძე
გაიზრდები და დაგა-
ვიწყდება-ი.ჭავჭავა-
ძე
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
წყალობა-ც.ქიტიაშ-
ვილი

წყალობა-ც.ქიტიაშ-
ვილი

დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა „ხე-
ლმწიფე დაღარიბი
კაცი“
ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი

ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი

ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი
დათვი და ბელები-
გ.თურმანაული

დათვი და ბელები-
გ.თურმანაული
დათვი და ბელები-
გ.თურმანაულ
რას გვირჩევს მოხუ-ცი მეტყევე-ე. კვიტა-
იშვილი
რას გვირჩევს მოხუ-ცი მეტყევე-ე. კვიტა-
იშვილი
დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი
დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი

დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი
ზამთარი-გ.ჭიჭინაძე


დიდთოვლობა-
თ.ბიბილური



დიდთოვლობა-
თ.ბიბილური
თოვლის სიმღერა-
გ.ჭიჭინაძე


წინაპრები და შთამომავლები-

ალილო-ა. ერქომაიშ-
ვილი
სიმღერის ხე-გ.წერე-
თელი

ნაცარქექია

ნაცარქექია

ნაცარქექია-გ.წერე-
თელი

სანთლის გუთანს
გავაკეთებ-ხალხური

სანთლის გუთანს
გავაკეთებ-ხალხური
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„როგორ მოაჯადოვა
ქონდრის კაცმა მი-
ლანი
გმირი ქვასანაყი
გ.ჭიჭინაძე

გმირი ქვასანაყი-გ.ჭიჭინაძე
გაბუტულიმეგობრები
ა.არაბიძე



გაბუტულიმეგობრები
ა.არაბიძე
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა-
„როგორ დაიწყო ნილსისა და გარეული ბატების საოცარი
მოგზაურობა“
განმეორება
შემაჯამებლი ტესტი

საშობაო არდადეგები


დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა
„ვახტანგ VI”
ჯადოსნური ფანქარი


 ჯადოსნური ფანქარი


ზარმაცი


კვიწიწელები



კვიწიწელები

კვიწიწელები



კვიწიწელები

კლასგარეშე კითხვა

მელია და მამალი

მელია და მამალი


მელია და მამალი
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
„მეჩონგურე“
შრომის საფასური


შრომის საფასური

ონავრები

ონავრები

ონავრები



კლასგარეშე კითხვა

შემაჯამებელი ტესტი
 მყუდრო



მყუდრო

ლოდები  ამბავს
ჰყვებიან
წიფლის ნათქვამი
 ლოდები  ამბავს
ჰყვებიან
წიფლის ნათქვამი
წიფლისჩიტა




წიფლისჩიტა
პატარა მოგონებები
დიდი მწერლის შესახებ
(ვაჟა-ფშაველა)
პატარა მოგონებები
დიდი მწერლის შესახებ
 კლასგარეშე კითხვა
სიხარულის ცრემლები
დამოუკიდებლად საკითხავი
ექო- ბერძნული მითი
კუ და მორიელი


კუ და მორიელი
 
კუ და მორიელი


კლასგარეშე  კითხვა

პური და უქნარა


პური  და უქნარა


პურის ანგელოზი


პურის ანგელოზი

პურის ანგელოზი

პურის ანგელოზი
კლასგარეშე კითხვა
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე


პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
„ტომის ოინები“
ყაყაჩოსა სიწითლითა



ყაყაჩოსა სიწითლითა
მესერი

მესერი


კლასგარეშე კითხვა
მთვარე ჩვენი თანამგ-
ზავრი



მთვარე ჩვენი თანამგ-
ზავრი
არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ


არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა:
ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი
როგორ დაარსდა თბი
ლისი
როგორ დაარსდა თბი
ლისი
კლასგარეშე კითხვა
 ცხრა წყარო




ცხრა წყარო
საკლები ცხრიანი


საკლები ცხრიანი


საკლები ცხრიანი
ბრძენი აზრს იცვლის




ბრძენი აზრს იცვლის

   კლასგარეშე კითხვა
   გაზაფხული


  გაზაფხული
  გაზაფხული
დამოუკიდებლად საკითხავი
„როგორ დაიპყრო ადა
მიანმა ზღვა“
  ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა

  ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა
  ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა
  კლასგარეშე კითხვა


ანდერძი




ანდერძი

ჩემი სოფელი



ჩემი სოფელი
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ი. გოგებაშვილი)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ი. გოგებაშვილი)
  აკვანი


 აკვანი

აკვანი
კლასგარეშე  კითხვა
ძვირფასი სახელები

ძვირფასი სახელები

ზაფხული



ზაფხული

პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(აკაკი წერეთელი)
    მოთხრობები

  მოთხრობები     

   ლექსები

   ლექსები

თავისუფალი თემა

პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია ჭავჭავაძე)
    მოთხრობები

     მოთხრობები


    ლექსები

    ლექსები

თვისუფალი თემა
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ვაჟა- ფშაველა)
    მოთხრობები
      
    მოთხრობები



       ლექსები

      ლექსები

თვისუფალი თემა

    პატარა მოგონებები დიდ მწერალზე
(იაკობ გოგებაშვილი)
  მოთხრობები 

  მოთხრობები  

  ლექსები   

  ლექსები  

   თავისუფალი თემა
დამოუკიდებელი კითხვა
დამოუკიდებელი კითხვა
თავისუფალი თემის წერა
განმეორება

განმეორება
შემოწმება-შეფასება
საზაფხულო დავალებები                          






შეძლოს ლექსის წკითხვა შესა-
ბამისიინტონაციით,შინაარსის
აღქმადა გადმოცემა
   ლექსის შინაარსის წერი-
ლობით გადმოცემა(ტექს-
ტის  ანალიზი და შთაბეჭდი-
ლებები)
  შეძლოს ტექსტის მთავარი
აზრის დაფიქსირება,ენობრივ ერთეულებზე ვარჯიში
  ტექსტის საფუძველზე თავი-სუფალი თემის წერა

წაკითხულის შინაარსის სა-
ფუძველზე მისი დამოკიდე-
ბულების გადმოცემა წერილობით
  შეძლოს ტექსტის კითხვა, შინაარსის აღქმა(საინფორმა-
ციო ტექსტის გამოცნობა),ლე-
ქსიკური ერთეულების განმარ

ტება
ტექსტზე მუშაობა,პერსონაჟე-
ბის თვისებების გამოყოფა,ნა-
ცვალსახელებისა და რიცხვში
მონაცვლე ზმნების ხმარება
    ფეფოს დახასიათება წერი-
ლობით
     შეძლოს სპეციფიკური ინტონაციის ლექსის წაკითხვა
შინაარსის გაგება-გადმოცემა.
   ენობრივ ერთეულებზე ვარ-
ჯიში(ზედსართავი სახელი,
ზმნიზედა
    საკუთარი შთაბეჭდლებე-
ბის გადმოცემა წერილობით
    შეძლონ უცხო ტექსტის დამოუკიდებლად,ჩუმად წა-
კითხვა-გაგება,კითხვებზე პასუხის გაცემა
   სიუჟეტურად დატვირთუ-
ლი ტექსტის წაკითხვა-გაგება,
თხრობა.
   ტექსტზემუშაობა(პერსონა-
ჟების და მთხრობელის დაფიქსირება) გრამატიკულ
მასალაზე ვარჯიში
    სახელმძღვანელოში მოცე-
მული სავარჯიშოების შესრუ-
ლება
   შეძლონ მოგონებების ტიპის
ტექსტის გამოცნობა-წაკითხვა
გაგება,მსჯელობა მწერალზე


    საკუთარი დამოკიდებულე
ბების გადმოცემა ტექსტზე,
მწერალზე, სავარჯიშოების შესრულება
    შეძლონ ტექსტის კითხვა-
გაგება,დედა აზრის გამოცნო-
ბა,ხატოვანი გამონათქვამების გაგება
     ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში-
ნაცვალსახელები,ზმნები),სა-
ვარჯიშოების შესრულება
     საკუთარი სკოლისა და გა-
მოცდილების გადმოცემა წე-
რილობით
    წაკითხულის გაგება,კით-
ხვებზე-პასუხი.
    შეძლონ ლექსის წაკითხვა-
გაგება,დედა აზრის ამოცნობა,
ფონეტიკური სავარჯიშოების სესრულება.
     ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში)
სავარჯიშოების შესრულება
     შეძლონ ავტოგრაფიული ტექსტის გამოცნობა,გაგება,
კითხვებზე პასუხის გაცემა.სა-
კუთარი თავგადასავლის მო-
ყოლა
    შეძლონ ტექსტის გაგება, შინაარსის გადმოცემა
   
   ტექსტზე მუშაობა(გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში) შინაარსის დაწერა
    შეძლონ სახელმზრვანელო-
ში მოცემული სავარჯიშოების
შეესრულება.
     შეძლონ ვრცელი ლექსიტი ტექსტისწაკითხვა- გაგება,ში-
ნაარსის გადმოცემა
     ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში)
კითხვები: რომელი, როგორი
      შინაარსის გადმოცემა წე-
რილობით
შეძლონ ტექსტის წაკითხვა-
გაგება-თხრობა

    ტექსტზე მუშაობა(გრამატი
კული მასალა),წერილის მიწერა მეგობარზე
   პერსონაჟების დახასიათება
წერილობით

   შეძლონ სახელმძრვანელოში
მოცემული სავარჯიშოების შესრულება
   შეძლონ ტექსტის დამოუკი-
დებლად, ჩუმად კითხვა-გაგე-
ბა, ხალხური ზღაპრის გამოც-
ნობა მთავარი იდეის დაფიქ-
სირება,ჟანრისა და ჟანრობრი-
ვი თავისებურებების დაფიქ-
სირება
   შეძლონ ტექსტის წაკითხვა-
გაგება,მოკლე შინაარსის გად-
მოცემა,ეპიზოდებისგამოყოფა
   ტექსტის კითხვა როლებში,
პერსონაჯების საქციელზე
საუბარი
    სახელმძღვანელოში მოცე-
მული სავარჯიშოების შესრუ-
ლება
   ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
საუბარი წელიწადის დროებ-
ზე
   თავისუფალი თემის წერა

   ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
თხრობა
   ტექსტზე მუშაობა,ნაცვალ-
სახელების ჩასმა შესაბამის ადგილზე.
   მოკლე შინაარსისს გადმო-
ცემა წერილობით
    შეძლონ ლექსითი ფორმის ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
გადმოცემა
    ტექსტის კითხვა როლებში,
გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
    შემოქმედებითი თხზულე-
ბის წერა
    შემოქმედებითი ფანტაზი-
ისა და წარმოსახვის გააქტი-
ურება,საკუთარი დამოკიდე-
ბულების წერილობით გად-
მოცემა
    იგავური ტიპის ტექსტის
 გაგება დაკავშირება სხვა ტიპის ტექსტებთან

გეგმის მიხედვით თხზულე-
ბის წერა
   
  შეძლონ ხალხური ლექსების გამოცნობა,გაიგონ შინაარსი,
მონახონ ტექსტში დროის ზმნიზედები
  შეძლონ ტექსტი ს წაკითხვა-
გაგება,თხრობა

   ტექსტზე მუშაობა(გრამატი-
კული მასალა) შინაარსის წერა.
   შეძლონ მოგონებების ტიპის
ტექსტის გაგება,თხრობა
  
    შეზლონ მსჯელობა ილიას
გონიერებასადა დიდბუნე-
ბოვნებაზე
     თავისუფალი თემა  „ილია“


    შეძლონ ტექსტის წაკითხვა,
იდეის გამოცნობა,გრამატი-კულ მასალაზე ვარჯიში
    შეძლონ ლექსსის იდეის
გადმოტანა საკუთარ ყოფაზე,
სავარჯიშოების სესრულება
    შეძლონ იგავური ტექსტის
გამოცნობა,შინაარსის გაგება,
კითხვებზე პასუხი

    ტექსტის კითხვა-გაგება,დე-
და აზრის განსაზღვრა,თხრო-ბა
ტექსტზე მუშაობა (გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში)

   მოკლე შინაარსის წერა

  ტექსტის კითხვა- გაგება,
თხრობა,აღწერითი ხასიათის ტექსტის გამოცნობა
    ტექსტზე მუშაობა-გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში
     მოკლე შინაარსის წერა 
    
   შეძლონ ლექსად დაწერილი
დამრიგებლობითი ტექსტის გაგება
    შინაარსის გადმოცემა და
წერა
   
    მხატვრული ტექსტის წაკითხვა-გაგება,თხრობა
    ტექსტზე მუშაობა-გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
    მოკლე შინაარსის წერა

    ლექსის წაკიხვა,გაგება,დას-
წავლა,საინფორმაციო ტიპის
ტექსტის გამოცნობა
    ორი სხვადასხვა ტიპის,ერ-თი შინაარსის ტექსტის წაკითხვა-გაგება,ლექსიკური
დამუშავება,გრამატიკულ მა-
სალაზე ვარჯიში
     ეპიზოდის შინაარსის წერა

    რითმული ტექსტის სათანა-
დო ინტონაციით კითხვა,კარ-

ნახით ტექსტის ჩაწერა
    შეძლონ საინფორმაციო ტექსტის გაგება,მიზნის
 განსაზღვრა
    საინფორმაციო ტექსტის კითხვა-გაგება,თხრობა
    ტექსტის სათანადო ინტო-
ნაციით წაკითხვა,გაგება,დას
წავლა
    ზღაპრისგამოცნობა,შინაარ
სის გაგება,გადმოცემა
    პერსონჟების დახასიათება
ეპიზოდის წერა
       ლექსის შინაარსის დაკავშირება მოთხრობასთან,
მსჯელობა ნაცარქექიაობაზე
      შეძლონ საუბარი ლექსში
წარმოდგენილ წარმოსახვით სამყაროზე
    კითხვებზე პასუხი წერილობით
    ტექსტის კითხვა-გაგება,
თხრობა
    პერსონაჟების თვისებებზე საუბარი
     შინაარსის წერა

   ტექსტის დმოუკიდებლად კითხვა ,შინაარსის გაგება,
კითხვებზე პასუხი


  ლექსის წაკითხვა სათანადო
ინტონაციით,შინაარსის გაგება,იუმორის დაფიქსირება
    ტექსტზე მუშაობა,გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში
     ტექტის ზნეობრივი და სოციალური პრობლემების დაფიქსირება,მსჯელობა კონ-
ფლიქტის მიზეზებსა და მისი მოგვარების გზებზე
     მოკლე  თხზულების   
წერა .                                                 
   ტექსტის შინაარსის გაგება,კითხვებზე პასუხი,
პერსონაჟების დახასიათება 






თხრობით დაწერილობით ჩა-
მოაყალიბონ“ როგორ გაატარ-ეს საშობაო არდადეგები“
  შეძლონ საინფორმაციო ტექსტის გაგება, კითხვებზე პასუხი.
  ტექსტზე მუშაობა,შინაარსის აღქმა,გამონათქვამების განმარ
ტება
  შემოქმედებითისამუშაო- მო-
თხრობისა და ნახატის შედგე-
ნა
  შეძლოს მორალის დაფიქსი-
რება და გადატანა საკუთარ
გამოცდილებაზე
  თავებად დაყოფილიტექსტ-
ის გამთლიანება, ეპიზოდების

თხრობა
   პერსონაჟების დახასიათება,
წერილობით
  იუმორის დაფიქსირება,სა-
კუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა,გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
   ეპიზოდების შინაარსის წე-
რილობით გადმოცემა


  ხალხური მეტყველების გა-
გება,შინაარსის აღქმა
  გრამატიკულ მასალაზე ვარ-
ჯიში,ტექსტის მესამე პირში გადაყვანა
 როლური თამაში
 დედა აზრის გაგება


  იგავური ტექსტის გაგება და გადატანა საკუთარ გამოცდი- ლებაზე
  ტექსტზე მუშაობა,ტექსტის გადაყვანა წარსულ დროში
 შეძლონ ტექსტის შინაარსის აღქმა-გადმოცემა.
  პერსონაჟების დახასიათეება,
შეფასება-წერილობით
  შემოწმედებითი მუშაობა-
პერსონაჟების ქცევიდან გამომდინარე მომავალი საქცი
ელის განსაზღვრა



 შეძლონ ლექსიკურად დატ-
ვირთული ტექსტის კითხვა
ომონიმებსა და ზედსართავ სახელზე მუშაობა
 კითხვებით თხზულების დაწერა
  შეძლონ ერთ თემაზე შექმნი-
ლი ორი ლექსის დაკავშირება
 
 შეძლონ მოკლე შინაარსის
დაწერა

  ლექსიკურად დატვირთული
ტექსტის გაგება
სიტყვათა შეთანხმებების გან-
მარტება,მხატვრული გამონათ
ქვამების განმარტება,ომონიმე
ბზე და ეპითეტებზე ვარჯიში
  ეპიზოდის შინაარსის წერა
  მწერლის ბუნებაზე დაკვირვება

ტექსტის შინაარსის შემოკლე-
ბა წერილობით


  მსჯელობა ბუნების მოვლენებზე
  შეძლოს შინაარსის გაგება,
თემატიკის დაფიქსირება

  იგავური ტექსტის შინაარსის
აღქმა,საკუთარი დამოკიდე- ბულების გამოხატვა
 გრამატიკულ მასალაზე მუშა- ობა ,ანდაზები
შინაარსისა და ვიზუალურ  დონეზე განსხვავებული დეტა ლებისდაფიქსირება


შეძლონ  ლექსში გადმოცემუ- ლი მორალის გაგება და გადა-
ტანა საკუთარ ცხოვრებაზე
 ტექსტზე მუშაობა,გამონათ-
ქვამების განმარტება. თავისუფალი თემის წერა
 შეძლონ ეპიზოდებად დაყო- ფილი ტექსტის გამთლიანება
გეგმის შედგენა,დასათაურება
 პერსონაჟების დახასიათება
შეფასება
  ტექსტზე მუშაობა ,გრამატი-
კული მასალა.
 თავისუფალი თემის წერა

 მწერლის ცხოვრების ეპიზო -დები,მისი ბუნების, პიროვნე- ბის შესწავლა, პოპულარობის აღქმა
  თავუსუფალი თემის წერა

  ტექსტის შინაარსის აღქმა,პე
რსონაჟების საქციელის შეფა- სება
  შეძლონ ტექსტის შესაბამისი
ინტონაციით კითხვა,გაგება,
შინაარსის გადმოცემა

თავისუფალი თემის წერა
შეძლონ შინაარსის გაგება, პერსონაჟების დახასიათება,
 გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში.ტექსტის გეგმის შედგენა

ტექსტის შინაარსის გაგება,გა
დმოცემა თხრობით,ტექსტის
ტიპოლოგიის განსაზღვრა, გა-
მონაგონისა და სინამდვილის
განსხვავება
  ტექსტის შინაარსის გადმო-
ცემა წერილობით
 შეძლონ ტექსტის შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა, მეტა- ფორების გაგება,შინაარსის გადმოცემა
 ლექსის მიხედვით პეიზაჟის
შედგენა,გრამატიკულ მასა-
ლაზე ვარჯიში
  შეძლონ ტექსტის შინაარსის გაგება,საინფორმაციო-სათავ-
გადასავლო ტექსტების განსხვავება
 ტექსტის შინაარსის გაგება,გა
დმოცემა თხრობით
  შინაარსის  წერა


  ლექსის შინაარსის შესაბამი-
სი ინტონაციით წაკითხვა,სა-
რითმო მარცვლების მოძებნა, შინაარსის გაგება და გადმოცე
მა.
თავისუფალი თემის წერა
    შეძლონ იუმორისტული ტექსტის გაგება,ხატოვანი გა-
მონათქვამების ახსნა
    შეძლონ შინაარსის გადმოცე
მა,გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში9რიცხვიტი სახელები
    თავისუფალი თემის წერა
ლექსის ლოგიკის დაფიქსირე-
ბა,მოვლენების ისტორიული
თანმიმდევრობით დაფიქსირე
ბა,კონსტრუქციის-„რისთვის,
იმისთვის,რათა“გამოყენება
     მოთხრობის შედგენა ლექ- სიკის გათვალისწინებით

    ლექსის სტროფებად დაყო-
ფა-დასწავლა,ლექსის ესთეტიკის დაფიქსირება
    პეიზაჟის აღწერა,ხატვა
   თავისუფალი თემის წერა
   საინფორმაციო ტექსტის  შინაარსის გაგება,კითხვებზე
პასუხი

  ესთეტიკურად დატვირთუ-
ლი,დიალოგში გადმოცემუ-
ლი ტექსტის წაკითხვა-გაგება
    შინაარსის გადმოცემა,რო-
ლური თამაში
  თავისუფალი თემის წერა




ვეფხისტყაოსნის შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა
  პირველ   პირში  დაწერილი
ტექსტის მეორე და მესამე  პირშ გადაყვანა
  სტროფის შინაარსის წერი- ლობით გადმოცემა
  აღწერითი ტექსტის წაკითხ-
ვა და გაგება ავტორისეული გამოცდილების გადაყვანა სა-
კუთარ გამოცდილებაზე
    თავისუფალი თემის წერა
    ბიოგრაფიული და მოგონე -ბის ტექსტის განსხვავება

   ავტორისეული ტექსტის მესამე პირში გადაყვანა წერი- ლობით
   ლექსის შესაბამისი ინტონა-
ციით წაკითხვა,შინაარსის გაგება
     გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში( ტირეს გამოყენება)
    თავისუფალი თემის წერა

   შეძლონ კლსიკოსი მწერლე- ბის მნიშვნელობის აღქმა
   საკუთარი დამოკიდებულე- ბის გამოხატვა
  ლექსის წაკითხვა შესაბამისი ინტონაციით,მასში გამოსახუ
ლი პეიზაჟის აღქმა და გადმო
ცემა
  თავისუფალი თემის წერა
   
  განმეორება


ტექსტის შინაარსის გაგება და
გადმოცემა
პერსონაჟების შეფასება

ინტონაციით კითხვა,’შინაარ-სის გადმოცემა
ინტონაციით კითხვა,’შინაარ-სის გადმოცემა
შესწავლილი თემების გამოყენებითწერა
განმეორება


აღიქვან და გადმოსცენ ტექსტის შინაარსი
 საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
გამომეტყველებით კითხვა,
შინაარსის აღქმა
გამომეტყველებით კითხვა,
შინაარსის აღქმა
თხზულების შექმნა



აღიქვან და გადმოსცენ ტექსტის შინაარსი
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა

შინაარსის აღქმა, მხატვრულად კითხვა
შინაარსის აღქმა, მხატვრულად კითხვა
თხზულების წერა

განმეორება


წაიკითხონ, შინაარსი გაიგონ  და თხრობით გადმოსცენ
საკუთარი დამოკიდებულე- ბის   გმოხატვა
 ინტონაციით  კითხვა  დ ა შინაარსის აღქმა
მხატვრული კითხვა

თხზულების წერა
წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა და შეფასება
წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა და შეფასება
 თხზულება

ვარჯიში გრამატიკულ მასალაზე









3-2,4,6,7


3-2,4,6,7



3-2,4,3,6,7









3-2,3,4,5,7
9,10,11










3-2,3,4,7,9
11






3-4,6,10,
12


3-1,3,4,5
6,7,10,11








2,3,4,6








3,4,5,9,10,
12,13


















4,5,9,11




1,3,4,7,9,
10,11,12







3,4,11
































1,2,3,4,6,7,
10,11

1,3,6,7,9,10,
11,13



2,3,4,7,9,11






1,2,4,6,7,10







4,7,11




2,3,4,7,8,9,
10,11





2,3,4,9



1,2,3,4,7,5,
12




2,4,7








2,3,4,5,6,7,
11




6,10,12



2,3,4,5,11







1,2,3,4,5,8,9
11





1,2,3,4,5,7,8,9





2,3,4,5,6,7,9
10





2,4,6,7,8,9,10


2,3,5,6,7,9,10










2,4,5




1,2,3,4,5,7,9,
10

2,3,4,5,7,9,11











1,2,3.4,6,7,10,





4,7,9,11




4,5,7,11




1,2,3,4,5,7,8
9,11





4,7,9,11











4,5,9


1,2,4,5,9.
10,11,12




1,2,4,7,9,10


1,2,3,4,5,7,8,12



1,2,3,4,6,7,8,9,
11








1,2,3,6,7,8,11





4,5,6


1,2,3,4,5,7,8,12















1,2,3,4,7,8,9,11





1,2,4,7,8,9



















2,3,9,11

4,5,9,11


2,4,5,7,9,10









2,3,4,5,9,11





2,4,5,6,7,9,10








2,4,7





2,4,7,9


1,2,3,4,7,8,10




3,4,6,7,9,11,12





2,4,5,7,9,11






2,3,4,6,7,8,10,
12





4,6,9



2,3,4,5,7,8,9,11










2,3,4,8,12






1,3,4,5,9,11







1,2,4,5,7,10,11




4,6,9



1,2,4,5,6,7,9,11,
12








3,4,9,11,12






2,3,4,6,7,8,12,
13



4,6,8,11,12





2,3,4,7,9,12






2,4












2,4

5

1

1

8,9,10




4,5

1,5


1,2,

1,2

8,9,10



1,4,5

1,4,5



1,2

1,2

8,9,10




1,4,5

1,4,5

1,2

1,2

8,9,10
4,6,9

4,6,9

8,9,10

3


Комментариев нет:

Отправить комментарий