вторник, 22 мая 2018 г.

თემატური გეგმა მათემატიკაში II-კლასი გოგიშვილის მიხედვით


თემატური გეგმა

საგანი:  მათემატიკა               
კლასი:  II 
 ავტორი  გურამ გოგიშვილი
გამომცემლობა: ინტელექტი                                                                                   
 პედაგოგი: ია კეშელავა

                                                                  
თემა და მასში შემავალი საკითხები
სთ. რაოდენობა
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
I
 გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
1.      ვითვლით საგნების რაოდენობას
2.      მერამდენეა? რომელია წინა? რომელია მომდევნო?
3.      მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ თუ ქვემოთ?
4.      რიცხვები 20-მდე
5.      1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
6.      გეომეტრიული ფიგურები
7.      შევადაროთ მიმდევრობები, შევავსოთ მიმდევრობა
8.      ამოვხსნათ ამოცანები
45სთ


4სთ

4სთ


3სთ

4სთ
4სთ


4სთ

4სთ



4სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი;
·         შეუძლია გარემოში ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა;
·         ზეპირად ასრულებს ათეულის გავლით შეკრება-გამიკლებას და ზეპირის ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას;
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტის მიხედვით;
·         ერთმანეთს ადარებს რამდენიმე მიმდევრობას და მოცემულ მიმდევრობაში ავსებს რამდენიმე გამოტოვებულ პოზიციას;
·         ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვრავს, თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი;
რადგან კლასი მცირერიცხოვანია-1-მოსწავლე მუშაობა მიმდინარეობს მხოლოდ ინდივიდუალური და დამოუკიდებელი

სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი

მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი


II
ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს
1.      ვაგროვებთ მონაცემებს
2.      ვაჯგუფებთ მონაცემებს
3.      შევადგინოთ და აღვწეროთ სია
4.      შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი
5.      პიქტოგრამა
6.      ამოვხსნათ ამოცანები
15სთ

2სთ

2სთ

3სთ

3სთ

2სთ
3სთ
·         შეუძლია მონაცემების შეგროვება რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით;
·         ამოკრებს საჭირო მონაცემებს უმარტივესი ცხრილიდან;
·         განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობითდა ალაგებს რაიმე წესით;
·         ზეპირსიტყვიერად ახასიათებს მონაცემთა სიას;
·         ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა;

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
თაბახის ფურცლები,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

III
რიცხვები 100-მდე
1.      ათეულები
2.      ათეულები და ერთეულები
3.      რიცხვები 60-მდე
4.      100-ზე ნაკლები რიცხვები
5.      ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები
6.      ვაორმაგებთ რაოდენობას
7.      გავანახევროთ რაოდენობა
8.      შევაფასოთ რაოდენობა
9.      დაასახელეთ რიცხვის უახლოესი ხუთეული, ათეული, ოცეული
10.  რომელი რიცხვია მეტი?
11.  ჩვენი ფული
12.  დამატებითი ამოცანები
34სთ
2სთ
2სთ

2სთ
2სთ

3სთ

4სთ

4სთ

2სთ
3სთ


4სთ

2სთ
3სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა;
·         შეუძლია განახევრება- გაორმაგების მოქმედების შესრულება და მათი დაკავშირება  სეკრება-გამოკლებასტან და ერთმანეთთან;
·         შეუძლია შეაფასოს და შეადაროს რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

IV
გეომეტრიული ფიგურები
1.      გეომეტრიული ფიგურები
2.      ვადარებთ ფიგურების ზომებს
3.      ფიგურის შიგა და გარე წერტილები, ფიგურების საზღვარი
4.      ტოლია ეს ფიგურები?
5.      გამეორება
12სთ
2სთ

2სთ

3სთ


3სთ
2სთ
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით;
·         განასხვავებს ფიგურების  შიგა და გარე  არეებს;
·         მოიძიებს ტოლი ფიგურების ნიმუშებს მისთვის ჩვეულ გარემოში, ახდენს ფიგურათა ტოლობის დემონსტრირებას მათი ურთიერთშეთავსებით;
ინდივიდუალური,დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი, სახაზავი და ფანქარი,
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

V
რიცხვების შეკრება და გამოკლება
1.      რიცხვითი გამოსახულება
2.      შეკრების თვისებები
3.      ათეულების შეკრება და გამოკლება
4.      ვიყენებთ რიცხვით კიბეს
5.      დავუმატოთ  ერთნიშნა რიცხვები
6.      ვაკლებთ ერთნიშნა რიცხვს
7.      ვუმატებთ ათეულებს
8.      ვაკლებ ათეულებს
9.      შევკრიბოთ ორნიშნა რიცხვები
10.  გამოვაკლოთ ორნიშნა რიცხვები
11.  გამეორება
18სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია შეკრების თვისების გამოყენება შესაბამის მაგალითებში      იყენებს რიცხვით კიბეს კრებსდა აკლრბს ქვეშმიწერით
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,

ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

















Комментариев нет:

Отправить комментарий