გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ია კეშელავა
46001007441
საგანი მათემატიკა
სწავლების საფეხური დაწყებითი
III-კლასი
მოსწავლეთა
რაოდენობა:5
გაკვეთილის
თემა: 5-ზე გამრავლება
გაკვეთილის
მიზანი მოსწავლემ გაიაზროს 5-ზე გამრავლების
არსი, შეძლოს გამრავლების მოქმედების დაკავშირება შეკრების
მოქმედებასთან და ნამრავლი წარმოადგინოს ტოლი შესაკრებების ჯამის სახით, დაითვალოს
რიცხვები 5-ის ბიჯით და შეძლოს 5-ის გამრავლების გამოყენება პრაქიკულად-ყოველდღიურ
ცხოვრებაში.
გაკვეთილის ხანგძლიობა 45 წუთი
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
1- წინარე ცოდნის გააქტიურება ამისათვის ვურიგებ ტესტებს,
რომელზეც მოცემული ნამრავლი უნდა წარმოდგინონ ჯამის სახით და ნახატების
მიხედვით ჩაწერონ გამოსახულებები, აქვე არის ერთი დავალება ახალი ასახსნელი თემიდან
თუმცა არ შეუსწავლიათ მაგრამ ანალოგიებით
უნდა მიხვდნენ და ამ სავარჯიშოს საშულებით მინდა მოვახდინო პროვოცირება, ამის შემდეგ გავაცნობ თემას და მიზანს-
|
მუშაობა
ტესტებზე
|
ინდივიდუალური
|
5
|
|
2
|
დაფასთან მუშაობა
მაპროვოცირებულ დავალებას გავაკრავ
დაფაზე , რომელზეც არის დახატული ყვავილები
ორ მწკრივად, თითო მწკრივში 5-5 ყვავილი, გამოვყოფთ ხუთეულებს, შევადგენთ გამოსახულებას და ვიპოვით მნიშვნელობას ანალოგიურად შევასრულებთ რამდენიმე
სავარჯიშოს გავიმეორებთ გამრავლების
კომპონენტებს „სამრავლი, მამრავლი, ნამრავლი
|
საუბარი
|
საერთო-საკლასო
|
პლაკატები,
კუბები,
ფერადი
მაგნიტები
|
10
|
3
|
--სახელმძღვანელოში მუშაობა
სავარჯიშო N1 და N2
სახაზავის გამოყანებით--ვითვლით 5-ის და
3-ის ბიჯით:
დაფაზე დავხაზავ სახაზავის მოდელს და ამ მოდელზე დავითვლით2-ის, 3-ის
4-ის და ხუთის ბიჯით, გავაგრძელებთ
მუშაობას დაფასთან,ფერადი მაგნიტების საშულებით შედგენთ ხუთეულებს და ჩავწერთ გამრავლების
გამოსახულებებს 5×1= 5 5 . 2=10 5
. 3=15 5 .4=20 5. 5=25 5 . 6=30 5 . 7=35 5 . 8=40 5 . 9 =45 5 . 10=5
|
მსჯელობა, საუბარი
|
საერთო-საკლასო
|
სახაზავი,
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული,
პლაკატები,
ფერადი
მაგნიტები
|
10
|
4
|
წუთშსვენება
|
საერთო-საკლასო
|
1
|
||
5
|
პრაქტიკული სამუშაო ,, სტუმრად
სკოლის ბუფეტში მოსწავლეებმა იციან მათთვის საყვარელი ტკბილეულის ფასები დაურიგდებათ
5-თეთრიანი მონეტები და დავალების ბარათები
მიზანი: 5-ის გამოყენება ტოლ
შესაკრებებად, შეძლონ 5-თეთრიანი მონეტების თვლა, შეკრება
ანგარიში და გამოყენება.
|
მსჯელობა
|
წყვილებში
|
5 თეთიანი
მონეტები
დავალე ბისა და ფასების ბარათები
|
10
|
6
|
ინტერნეტ-თამაში kids.ge - არითმეტიკა
ეს თამაში არის სამი დონის მარტივი, საშუალო და რთული, თამაში მოიცავს
შეკრება-გამოკლების ასევე გამრავლება გაყოფის მაგალითებს,მოსწავლეებისათვის გავითვალისწნე ინდივიდუალურად საშუალო და რთული დონეები
მიზანი: სწრაფი აზროვნების განვითარება შესწავლი მასალის უკეთ გააზრება და კარგად დამახსოვრება
|
ინდივიდუალური
|
ბუკები
|
5
|
|
7
|
საშინაო დავალების მიცემა სახელამძღვანელოდან
|
საერთო-საკლასო
|
სახელმძღვანელო
|
2
|
|
8
|
შეფასება, თვითშფასება, შეფასება
შეფასება შუქნიშნის ბარათებით
|
ინდივიდუალური-განმავითარებელი, კომენტარები
|
ფერადი
გულები და ყვავილები
|
2
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები და მიზნის შესაბამისობა
ესგ-თან: III-3 მოსწავლე შეძლებს 5-ზე გამრავლების
მოქმედების შესრულებას 5-ის ბიჯით დათვლას, შეკრება-გამოკლების
მოქმედებისთან დაკავშირებას და გამრავლების
გამოყენებას პრაქიკაში
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
ახალი მასალის
გაგაება,გააზრება
დამახსოვრება
|
მასალას
წარმატებით
გაართვა თავი
|
საჭიროებს დამატებით
დამოუკიდებელ მუშაობას
|
უჭირს ახალი
მასალის,გაგაება,
დამახსოვრება
|
პრაქტიკული
სამუშაოს შეფასება
შუქნიშნის ბარათებით
|
მწვანე
|
ყვითელი
|
წითელი
|
კარგად იცნობს
ფულის ერთეულებს,
და ანგარიშობს
კარგად
|
სჭირდება
დახმარება
|
უჭირს ფულის
ერთულების დასახელება და ანგარიში
|
ხელმოწერა
თარიღი 29.04 2018
Комментариев нет:
Отправить комментарий