თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე I ნაწილი III-კლასი
წიფნარის საჯარო სკოლა
მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი I სემესტრი
1
|
თავი
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
| |||
შესავალი
| |||||||
შენ და საზოგადოება
|
2
|
17.09
18.09
| |||||
2
|
თემა
| ||||||
ჩემი ოჯახი
| |||||||
1
|
ოჯახი
|
საკუთარი თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფის-ოჯახის წევრად
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,13
|
1
|
24.09
| ||
2
|
ჩემი წინაპრები
|
პატივისცემის გამოხატვა ოჯახის უფროსი წევრების მიმართ
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,13
|
1
|
25,09
| ||
3
|
ოჯახური ტრადიცია
|
მშობლიური კუთხის და ოჯახური ტრადიციების შესწავლა და დაცვა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2, 3, 6,7,8.
|
1
|
01.10
| ||
4
|
ცვლილებები
ოჯახში
|
ოჯახური სასიხარულო და სამწუხარო ცვლილებების გააზრება რომელიც გამოწვეულია ახლი წევრის დაბადების ან გარდაცვალების გამო
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
1
|
02.10
| ||
5
|
ჯადოსნური“ სიტყვები
|
ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა. პატივისცემის გამოხატვა და დახმარების შეთავაზება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
2
|
08.10
09.10
| ||
6
|
ჩემი უფლებები
ოჯახში
|
გაააცნობიერონ ბავშვთა უფლებები და რატომ არის ამის ცოდნა საჭირო
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
3
|
15.10
16.10
22.10
| ||
7
|
ჩემი მოვალეობები
ოჯახში
|
უფლებებთან ერთად გაათვიცნობიერონ მათზე დაკისრებული მოვალეობები
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
2
|
23.10
29..10
| ||
8
|
ჩემი სახლის ბინადრები
|
გააცნობიერონ თუ რატომ ვუფრთხილდებით ოჯახში შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს, მცენარეებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,5,17
|
1
|
30.10
| ||
9
|
მწვანე გაკვეთილი
|
ოთახის მცენარეების როლი ჩვენი ჯანმრთელობისათვის
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,10,13,14,
|
1
|
05.11
| ||
10
|
ჩემი უსაფრთხოება
|
სამაშველო და სახანძრო,სასწრაფო დახმარება და საპატრულო პოლიციასთან დაკავშირება და მათი როლი ჩვენი უსაფრთხო ცხოვრებისათვის
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
1
|
06.11
| ||
11
|
ხიფათი სახლშიც მოიძებნება!
|
ელექტრო ტექნიკის მოხმარების ინსტრუქციების შესწავლა და მათი უსაფრთხო გამოყენება
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
2
|
12.11
13.11
| ||
12
|
ჯანმრთელობა
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესების ზედმიწევნით დაცვა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
1
|
19.11
| ||
13
|
დაიცავი დღის რეჟიმი
|
გაითავისოს რომ ჯანმრთელობა დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენად სწორად არის შდგენილი დღის რეჟიმი
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
|
20.11
| ||
14
|
პირადი ჰიგიენა
|
პირადი ჰიგიენის ნივთების ხმარების და მათი შენახვის წესების შესწავლა დამახსოვრება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6,
|
2
|
26.11 27.11
| ||
15
|
თვალები ჩემი სიმდიდრეა
|
როგორ გაუფრთხილდეთ მხედველობას
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
|
03.12
| ||
16
|
ჯანსაღი კბილები
|
რა წესების ცოდნაა საჭირო იმისათვის რომ ჯანსაღი კბილები გვქონდას
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2,,4
|
1
|
04.12
| ||
17
|
ჯანსაღი კვება მთელი ოჯახისათვის
|
რატომ და რისთვის აქვს მნიშვნელობა ჯანსაღ კვებას
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 4
|
2
|
10.12
11.12
| ||
18
|
შეიყვარე სპორტი
|
რატომ არის სასარგებლო სუფ\ტა ჰაერზე ვარჯიში და თამაში
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,3,4,5,6,
|
1
|
17.12
| ||
19
|
როგორ ვიყენებთ ფულს
|
ვისწავლოთ ფულის დაზოგვა და განაწილება,ვიყოთ
ქველმოქმედი
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
|
18.12
| ||
20
|
ბიუჯეტი
|
ოჯახყს ხარჯების დათვლა განაწილება
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
|
24.12
| ||
21
|
დაზოგვა ჩემს სახლში
|
რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,17
|
2
|
25.12
15.01
| ||
თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე 2 ნაწილი III-კლასი
წიფნარის საჯარო სკოლა
მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი II სემესტრი
1
|
თემა
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
| |||
.სასკოლო
გარემო
|
17
| ||||||
1
|
ჩემი სკოლა
|
განსხვავება ძველ და თანამედროვე
სკოლებს შორის და რა უნდა გავაკეთოთ ჩვენი სკოლა უფრო ლამაზი და სუფთა იყოს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,,10,114
|
1
| |||
2
|
სკოლაში ქცევის
წესები
|
ქცევის წესებისა
უსაფრთხოების დაცვა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,,13 15
|
1
| |||
3-4
|
ჩემი უფლებები და მო
ვალეობები სკოლაში
|
გაიაზრროს რა უფლებები და მოვალეობები აკისრია
სკოლაში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2, 3, 10, 13, 14
|
1
| |||
5
|
ჩემი კლასი
|
როგორი ურთიერთობები უნდა იყოს მეგობრულ კლასში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,16
|
1
| |||
6
|
ეს რთული სიტყვა-
ტოლერანტობა
|
განსხვავებული ადამიანების მიღება მათი უფლებების პატივისცემა და დახმარების გაწევა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15,16
|
1
| |||
7
|
სიკეთის გაკვეთილი
|
ყველა ბავშვი
განსხვავებულია .
ისინი თანასწორნი არიან
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| |||
8
|
ჩვენ- გოგოები და ბიჭები
|
მიუხედავად იმისა ბიჭია თ გოგო აქვთ თანაბარი შესაძლებლობები.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| |||
9
|
ვსწავლობთ უკონფლიქტოდ
ცხოვრებას!
|
ცხოვრება წარმოუდგენელია კონფლიქტების გარეშე, მთავარია ვისწავლოთ მათი
მოგვარება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,5, 14 13 17
|
1
| |||
10
|
პროფესიები
ჩემს სკოლაში
|
პროფესიის როლი
ჩვენს აღზრდის
საქმეში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,10,13,14,
|
1
| |||
11-
12
|
გზაზე მოძრაობის
ანაბანა
|
საგზაო ნიშნების
მნიშვნელობა
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
2
| |||
13-14
|
უსაფრთხო
გზა
სკოლისაკენ
|
როგორ დავიცვათ გზებზე მოძრაობის
წესები
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
2
| |||
15
|
ჩემი
უსაფრთხოება
|
უსაფრთხოების
ზომების დაცვა სკოლასა და სახლში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
1
| |||
16-17
|
ჯანსაღი
ცხოვრების წესი
სკოლაში
|
ჯანსაღი კვებისა და პირადი ჰიგიენის
მნიშვნელობა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
| |||
2
|
თავი
გარემო რომელშიც
ვცხოვრობ
| ||||||
18
|
ჩემი პატარა
სამშობლო
|
იცნობდე შენი თემის
ღირსშესანიშნავ
ადგილებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
| |||
19
|
პროფესიები
ჩემს თემში
|
გაეცნონ პროფესიებს
და მათ მნიშვნელობებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2,,4
|
1
| |||
20
|
საფუნთუშე ჩემი
სახლის გვერდით
|
რა უნდა ვიცოდე როგორც მომხმარებელი
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 4
|
1
| |||
21-22
|
ვიცნობ საგზაო
ნიშნებს
|
რა დიდი მნიშვნელობა აქვს საგზაო ნიშნების
ცოდნას
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,3,4,5,6,
|
2
| |||
23
|
მიყვარს ეზოში
გართობა
|
უსაფრთხოდ თამაშის წესები
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
| |||
24
|
ჩემი და სხვების
უსაფრთხოება
|
უსაფრთხოების წესების დაცვა სხვადასხვა საფრთხეების დროს
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
| |||
25
|
ტოლერანტობა
ჩემს თემში
|
რა საერთო საზრუნავი გვაქვს ჩვენი თემის მცხოვრებლებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,17
|
1
| |||
26
|
ჩემი ბუნებრივი
„მეზობლები“
|
როგორ ზრუნავ და უვლი შენს სოფელს , ბუნებას.
|
1,5,17
| ||||
თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე 2 ნაწილი III-კლასი
წიფნარის საჯარო სკოლა
მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი II სემესტრი
1
|
თემა
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
| |||
.სასკოლო
გარემო
|
17
| ||||||
1
|
ჩემი სკოლა
|
განსხვავება ძველ და თანამედროვე
სკოლებს შორის და რა უნდა გავაკეთოთ ჩვენი სკოლა უფრო ლამაზი და სუფთა იყოს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,,10,114
|
1
| |||
2
|
სკოლაში ქცევის
წესები
|
ქცევის წესებისა
უსაფრთხოების დაცვა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,,13 15
|
1
| |||
3-4
|
ჩემი უფლებები და მო
ვალეობები სკოლაში
|
გაიაზრროს რა უფლებები და მოვალეობები აკისრია
სკოლაში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2, 3, 10, 13, 14
|
1
| |||
5
|
ჩემი კლასი
|
როგორი ურთიერთობები უნდა იყოს მეგობრულ კლასში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,16
|
1
| |||
6
|
ეს რთული სიტყვა-
ტოლერანტობა
|
განსხვავებული ადამიანების მიღება მათი უფლებების პატივისცემა და დახმარების გაწევა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15,16
|
1
| |||
7
|
სიკეთის გაკვეთილი
|
ყველა ბავშვი
განსხვავებულია .
ისინი თანასწორნი არიან
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| |||
8
|
ჩვენ- გოგოები და ბიჭები
|
მიუხედავად იმისა ბიჭია თ გოგო აქვთ თანაბარი შესაძლებლობები.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
| |||
9
|
ვსწავლობთ უკონფლიქტოდ
ცხოვრებას!
|
ცხოვრება წარმოუდგენელია კონფლიქტების გარეშე, მთავარია ვისწავლოთ მათი
მოგვარება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,5, 14 13 17
|
1
| |||
10
|
პროფესიები
ჩემს სკოლაში
|
პროფესიის როლი
ჩვენს აღზრდის
საქმეში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,10,13,14,
|
1
| |||
11-
12
|
გზაზე მოძრაობის
ანაბანა
|
საგზაო ნიშნების
მნიშვნელობა
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
2
| |||
13-14
|
უსაფრთხო
გზა
სკოლისაკენ
|
როგორ დავიცვათ გზებზე მოძრაობის
წესები
|
საზ.მეც.დაწყ.
15
|
2
| |||
15
|
ჩემი
უსაფრთხოება
|
უსაფრთხოების
ზომების დაცვა სკოლასა და სახლში
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
1
| |||
16-17
|
ჯანსაღი
ცხოვრების წესი
სკოლაში
|
ჯანსაღი კვებისა და პირადი ჰიგიენის
მნიშვნელობა
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
| |||
2
|
თავი
გარემო რომელშიც
ვცხოვრობ
| ||||||
18
|
ჩემი პატარა
სამშობლო
|
იცნობდე შენი თემის
ღირსშესანიშნავ
ადგილებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,5,6,
|
1
| |||
19
|
პროფესიები
ჩემს თემში
|
გაეცნონ პროფესიებს
და მათ მნიშვნელობებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 2,,4
|
1
| |||
20
|
საფუნთუშე ჩემი
სახლის გვერდით
|
რა უნდა ვიცოდე როგორც მომხმარებელი
|
საზ.მეც.დაწყ.
1, 4
|
1
| |||
21-22
|
ვიცნობ საგზაო
ნიშნებს
|
რა დიდი მნიშვნელობა აქვს საგზაო ნიშნების
ცოდნას
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,3,4,5,6,
|
2
| |||
23
|
მიყვარს ეზოში
გართობა
|
უსაფრთხოდ თამაშის წესები
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
| |||
24
|
ჩემი და სხვების
უსაფრთხოება
|
უსაფრთხოების წესების დაცვა სხვადასხვა საფრთხეების დროს
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,8,17
|
1
| |||
25
|
ტოლერანტობა
ჩემს თემში
|
რა საერთო საზრუნავი გვაქვს ჩვენი თემის მცხოვრებლებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,7,17
|
1
| |||
26
|
ჩემი ბუნებრივი
„მეზობლები“
|
როგორ ზრუნავ და უვლი შენს სოფელს , ბუნებას.
|
1,5,17
| ||||
თემატურ-კალენდარული გეგმა მათემატიკა- გოგიშვილის მიხედვით
III-კლასი
მასწავლებელი -ია კეშელავა
2017-2018 სასწ. წელი
N
|
გაკვეთლის
თემატიკა
|
სთ
რ-ბა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი
და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
| ||||||||
1
|
ვკითხულობთ და გამოვსახავთ რიცხვებს
|
2
|
15.09
18.09
|
ჩხირები
ფანქრები, ღილები,
ციფრებიანი ბარათები
|
ზეპირი ანგარიში, კითხულობენ სურათებით წარმოდგენილ რიცხვებს .ათ უჯრიანი ზოლების გამოყენებით ადგენენ რიცხვებს. სახელმძღვანელოში მუშაობა
|
ათეულებით თვლის უნარის განვითარება.
რიცხვების დაწერსა და წაკითხვის უნარის განვითარება, მასალის შესაბამისი მარტივი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა
|
III.1
|
რიცხვების
წაკითხვა
დაწერა,
განმავითარებელი
| ||||||||
2
|
ვადარებთ რიცხვებს
|
2
|
19.09
20.09
|
ათკვადრატიანი ზოლები, ღილები,სახელმძღვანელო, ჩხირები
|
ზეპირი ანგარიში
სქემების გამოყენება რიცხვების შესადარებლად
|
ვიმეორებთ ასამდე რიცხვების შედარებისას პოზიციური სისტემით გამოსახვას.
რიცხვების დალაგება ზრდადობით და კლებადობით
|
III>!
|
რიცხვების შედარება
| ||||||||
3.
|
ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ოცეულს
|
4
|
21.09
22.09
25.09
26.09
|
ჩხირები,ფანქრები. რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო
|
საზელმძღვანელოზე მუშობა, რიცხვით ღერძზე უახლოესი ათეულისა და ოცეულის დასახელებაზე ვარჯიში, დამოუკიდებელი სამუშაო, წყვილებში მუშაობა
|
რიცხვების თვალსაჩინოთ გამოსახვის გამოყენება უახლოესი ათეულისა და ოცეულის დასასახელებლად
|
III.1
|
უახლოესი ათეულია დაოცეულის დასახელება
განმავითარებელი
| ||||||||
4
|
ვითვლით თანრიგების შესაბამისი ბიჯით წინ და უკან
|
4
|
27.09
28.09
29.09
02.10
|
რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ანგარიში.რიცხვების ბიჯებით შეკრება,რიცხვით ღერძზე ვარჯიში
|
თანრიგებით ბიჯით თვლა და მისი გამოყენება რიცხვებზე მოქედებების ჩატარებისას
|
ბიჯებით რიცხვების შეკრება,რიცხვით ღერძზე რიცხვების შეკრება. განმავითარებელი
| |||||||||
5
|
შევკრიბოთ სხვადასხვა ხერხით
|
4
|
03.10
04.10
05.10
06.10
|
სხვადასხვა საგანთა გროვები.ათკვადრატიანი ზოლები, რიცხვითი ღერძი
|
ზეპირი ვარჯიში,ვარჯიშობენოცეულებამდე და ათულებამდე დამრგვალებით შეკრებაზე, წყვილებში მუშაობა
|
რიცხვების ზეპირი შეკრებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
(რიცხვებზე მოქმედებების თვისებები,გაორმაგება,თანრიგის დაშლა
|
iii.1
|
შეკრება დამრგვალების ხერხით.
განმავითარებელი
| ||||||||
6
|
ვკრებთ ორნიშნა რიცხვებს
|
4
|
09.10
10.10
11.10
12.10
|
სახელმძღვანელო, პლაკატი ქვეშმიწერით შეკრებაზე
|
ზეპირი ვარჟიში, სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ვარჯიში ქვეშმიწერით შეკრებაზე,დამოუკიდებელი სამუშაო მასალის განსამტკიცებლად
|
წერითი შკრების ხერხის დაუფლება. პოზზზიციური სისტემის გამოყენება წერით ალგორითმის დაუფლება
|
III.1
|
ქვეშმიწერით შეკრების ცოდნა განმავითარებელი
| ||||||||
7
|
ვაკლებთ სხვადასხვა ხერხით
|
4
|
13.10 16.10
17.10
18.10
|
რიცხვითი ღერძი. სახელმძღვანელო
|
განმეორება,ზეპირი ანგარიში, რიცხვით ღერძზე დაკვირვებით უკუთვლით აკლებენ რიცხვებს
|
რიცხვების ზეპირი გამოკლებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება. (თვლაათეულის გავლით, გაორმაგება-განახევრების მოქმედებით)
|
III.2
|
რიცხვით ღერძზე გამოკლების ცოდნა, განმავითარებელი
| ||||||||
8
|
ორნიშნა რიცხვების გამოლლება
|
2
|
19.10
20.10
|
ჩხირები,საგანთა გროვები, სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ანგარიში, ვარჯოში ქვეშმიწერით გამოკლებაზე, სახელმძღვანელოში მუშაობა, განმტკიცება, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
წერითი გამიკლების ალგორითმის დაუფლება
|
III,2
|
ქვეშმიწერითგამოკლების ჩაწერა, მიმდინარე განმავითარებელი
| ||||||||
9
|
შეკტების და გამოკლების ხერხები
|
2
|
20.10
23.10
|
სახელმძღვანელო, ბარათები რიცხვითი მოქმედებებით
|
ზეპირი ვარჯიში,გამოკლების შემოწმება შეკრებით, მაგალითების ამოხსნა, სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ჯგუფური მუშაობა
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების ხერხის შერჩევა
|
III.2
|
გამოკლების შემოწმება შეკრებით
მიმდინარე -განმავითარებელი
| ||||||||
10
10
|
შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრების პოვნა
|
2
|
24.10
25.10
|
სახელმძღვანელო
|
ზეპირი ვარჯიში, რიცხვითი ღერძის გამოყენებით უცნობი წევრების პოვნა სახელმძღვანელოში მუშაობა
|
შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრების პოვნის ხერხების დაუფლება( თვლის გამოყენება, შეკრება -გამოკლების შებრუნებულობა, სინჯვის ხერხი)
|
III.7
III.2
|
უცნობი კომპონენტის პოვნა
| ||||||||
11
|
გამეორება
|
1
|
26.10
|
ზეპირი ვარჯიში ამოცანების ამოხსნა
| ||||||||||||
12
|
გამეორება
|
1
|
27.10
|
ტესტირება
| ||||||||||||
13
|
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
1
|
30.10
|
საკონტროლო წერა
| ||||||||||||
14
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები
|
2
|
31.10
01.11
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,სახაზავი, ფანქრენი, პლაკატი ლათინური ანბანის გამოყენებით
|
საუბარი გეომეტრიული ფიგურების შესახებ. ვარჯიში ფიგურების ამოცნობაზე, ფოგურების ნაწილებად დაყოფა, ვარჯიში ხაზვაში
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება,ამოცნობა,ასოების გამოყენება გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად( მონაკვეთი,წერტილი,ოთკუთხედი)ფიგურის ელემენტის დასახელება, კლასიფიკაციის უნარის განვითარება
|
3.8
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა განმავითარებელი
| ||||||||
15
|
გავზომოთ სიგრძე, საზომი ერთეულები
|
4
|
02.11
03.11
06.11
07.11
|
დიდი სახაზავი 1 მეტრიანი,1 დაციმეტრიანი, სიგღძის მოდელები, ფანქრები,სახაზავები
|
სიგრძის გაზომვაზე ვარჯიში,საზომი ერთეულების გამოყენება გაზომვისას,პრაქტიკული ვარჯიში სიგრძის გაზომვაზე, ჯგუფური მუშაობა გაზომვებზე
|
წრფივი ზომების დადგენის პროცედურების გააზრება, რიცხვების გამოყენება ფიგურების შედარებისას სიგრზის მიხედვით, ტერმინების- გრძელი, მოკლე, ტოლი- გააზრება, სტანდარტული ერთეულების საჭიროების გააზრება
|
3.10
|
სიგრძის გაზომვა. სიგრძის საზომი ერთეულების გამოყენება რიცხვებთან, მიმდინარე- განმავითარებელი
| ||||||||
16
|
გეომეტრიული ფიგურების დასახელება ასოებით
|
4
|
08.11
09.11
10.11
13.11
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელები, სახაზავი, ფანქრები, პლაკატი ლათინური ასოებით
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ზეირი ვარჯიში, გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა, ასოებით აღნიშვნა, პერიმეტრის გაანგარიშებაზე ვარჯიში
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება, ამოვნობა, ასოების გამოყენება გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად
|
3.8
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის წაკითხვა ლათინური ასოებით, პერიმეტრის გამოანგარიშების ცოდნა, განმავითარებელი
| ||||||||
17
|
შევადგინოთ ფიგურა
|
2
|
14.11
15.11
|
ფერადიფურცლები,მაკრატელი,წებო სახაზავი
|
ჯგუფური მუშაობა, ფიგურების შედგენაზე ვარჯიში, სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურის ხაზვა, გამოჭრა და მათი შეერთებით ახალი ფიგურის მიღება
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიურის შედგენა ფიგურების მოდელების გა მოყენებით
|
3.9
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და ხაზვა, განმავითარებელი
| ||||||||
18
|
სივრცითი ფიგურები
|
2
|
16.11
17.11
|
ბრტყელი და სივრცული ფიგურების მოდელები, სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი
|
ზეპირი ვარჯიში, სივრცითი გეომეტრიული ფიგურების მოდელებზე დაკვირვება, წახნაგების, და წვეროების, წიბოების რაოდენობის განსაზღვრაზე ვარჯიში,თამაში
|
სივრცული ფიგურების ამოცნობისა და დასახელების უნარი, მათი ელემენტების გარჩევა, დასახელება
|
3.8
|
სივრცული გეომეტრიული ფიგურების განსხვავება ბრტყელი ფიგურების წახნაგების , წიბოების და წვეროების დასახელება
| ||||||||
19
|
პერიოდული მიმდევრობები
|
4
|
20.11
21.11
22.11
23.11
|
პერიოდული მიმდევრობების პლაკატები სხვადასხვა ფიგურებით,ჩხირები,პატარა ზომის სხვადასხვა საგნები
|
პერიოდული მიმდევრობების განხილვა პლაკატებზე, მიმდევრობების შედგენა სხვადასხვა საგნებით, დამოუკიდებელი სამუშაო, მაგალითებისა და ამოვანების ამოხსნა
|
საგნებისა და ნახატების პერიოდული მიმდევრობების წარმოდგენა და გამოკვლევა
|
3.5
|
პერიოდული მიმდევრობების შედგენა
| ||||||||
20
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
4
|
27.11
28.11
29.11
30.11
|
პერიოდული მიმდევრობების პლაკატები სხვადასხვა ფიგურებით, ჩხირები, პატარა ზომის სხვადასხვა საგნები
|
პერიოდული მიმდევრობების განხილვა, პლაკატებზე მიმდევრობების შედგენა, სხვადასხვა საგნებით, წყვილებში მუშაობა, ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსნა, დამიუკიდებელი სამუშაო
|
მიმდევრობების შედარება და მსგავსების მითითება, მსგავსი პერიოდული მიმდევრობების შედგენა
|
3.5
|
პერიოდრბის განსაზღვრე, პერიოდული მიმდევრობების შედგენა, ჩართულობა. წყვილებში მუშაობა
| ||||||||
21
|
გამეორება
|
4
|
01.12
04.12
05.12
06.12
|
სახელმძღვანელო, მოდელები, პერიოდული მიმდევრობები, ფიგურების პლაკატები
|
ზეპირი ანგარიში, კითხვებზე პასუხი,ტესტი
| |||||||||||
22
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
07.12
|
საკონტროლო წერა
| ||||||||||||
23
|
გამეორება
|
4
|
08.12
11.12
12.12
13.12
|
სახელმძღვანელო
მოდელები, პერიოდული მიმდევრობები. ფიგურების პლაკატები
| ||||||||||||
23
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
14.12
|
საკონტროლო წერა
| ||||||||||||
3.1
|
ვკითხულობთ და გამოვსახავთ რიცხვებს ათასამდე
|
15.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები,ასეულებად და ასეულებად შეკრული ჩხირები, მძივები, ღილები
|
ზეპირი ვარჯიში, ასეულებით თვლა, სახელმძღვანელოში მუშაობა,დამოუკიდებელი სამუშაო
|
სამნიშნა რიცხვების გამოსახვა ათობით პოზიციური სისტემის დემოსტრირება, სამნიშნა რიცხვების წაკითხვის უნარის განვითარება
|
3.1
|
სამნიშნა რიცხვების წაკითხვა და დაწერა
| |||||||||
3.2
|
ათასზე მეტი რიცხვები
|
2
|
18.12
19.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები,ასეულებად და ასეულებად შეკრული ჩხირები, მძივები, ღილები
|
ათასეულის თანრიგის წარდგენა, ციფების მნიშვნელობა
|
სამნიშნა რიცხვების გამოსახვა ათობით პოზიციური სისტემის დემოსტრირება, სამნიშნა რიცხვების წაკითხვის უნარის განვითარება
|
3.1
|
ათასზე მეტი რიცხვების ჩაწერა და დაწერა
| ||||||||
3.3
|
რამდენი ათული და რამდენი ათეულია რიცხვში
|
4
|
20.12
21.12
22.12
25.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები, ცხრილი სამნიშნა რიცხვებით
|
ზეპირი ვარჯში სამნიშნა რიცხვების შედგენილობაზე
|
ვიყენებთ რიცხვების გამოსახვას და ვასახელებთ ათეულს , ასეულს, ათასეულს
|
3.1
|
სანმიშნა რიცხვებში სრული დსრული ასეულის და ათეულის გამოყოფა
| ||||||||
3,4
|
შევადაროთ რიცხვები
|
2
|
26.12
27.12
28.1229.12
|
ასუჯრიანი კვადრატები, სამნიშნა რიცხვების ტაბულა
|
ზეპირი ვარჯიში სახელმძღვანელოში მუშობაწერითი სავარჯიშოები, დამოუკიდებელი სამუშო, მათმატიკური თამაში
|
რიცხვების შდარებისას ათობით პოზიციური სისტემითდემონსტრირების გამოყენება, რიცხვების დალაგება ზრდისა და კლებადობის მიხედვით
|
3.1
|
ადარებს სამნიშნა რიცხვებს თანრიგების მიხედვით, განმავითარებელი
| ||||||||
3.5
|
ვადარებთ და ვალაგებთ რიცხვებს
|
2
|
რიცხვითი ღერძი, სახელმძღვანელო, თანრიგების ცხრილი
|
ზეპირი ვარჯიში სახელმძღვანელოში მუშობა, მათმატიკური თამაში, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
რიცხვების შედარებისას ათობოთ პოზიციური სისტემის დემონსტრირების გამოყენება, რიცხვების დალაგება ზრდისა დაკლების მიხედვით
|
3.1
|
ალაგებს რიცხვებს კლებისა და ზრდის მიხედვით განმავითარებელი
| |||||||||
3.6
|
ვითვლით თანრიგების შესაბამისი ბიჯით
|
2
|
რიცხვითი ღერძი
თანრიგების ცხრილი
სახელმძღვანენელო
|
ზეპირი ვარჯიში ნუმერაციაზე,თვლა ასეულებით, თვლა ბიჯით ათეულებით და ასეულებით, ცხრილის შევსება, ამოცანების ამოხსნა
|
თანრიგების შესაბამისი ბიჯით თვლა და მისი გამზე მოქმედებების შესრულებისას
|
3.1
|
ითვლის ათულებით, ასეულებით, ხუთეულებით, ერთეულებით, ბიჯით წინ და უკან
| |||||||||
3.7
|
ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ასეულს ათასეულს
|
2
|
რიცხვითი ღერძი
თანრიგების ცხრილი
სახელმძღვანენელო სამნიშნა რიცხვების ცხრილი, ბარათები
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,მათემატიკური თამაში
|
ვიყენებთრიცხვების გამოსახვას და ვასახელებთ უახლოეს ათეულს, ასეულს ათასეულს
|
3.1
|
ასახელებს რიცხვის უახლოეს ათეულს ასეულს
განმავითარებელი
| |||||||||
3.8
|
გამეორება
|
2
|
სახელმძღვანელო
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,დამოუკიდებელი მუშაობა, მათმატიკური თამაში
| ||||||||||||
3.9
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
|
საკონტროლო წერა
| |||||||||||||
3.10
|
შევკრიბოთ რიცხვები სხვადასხვა ხერხით
|
2
|
რიცხვების ზეპირი ანგარიში, შეკრებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
|
3.2
|
განმავითარებელი
| |||||||||||
3.11
|
რიცხვების შეკრება
|
2
|
რიცხვების შეკრებისს წერითი შკრების ალგორითმის გამოყენების
უნარი
|
3.2
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
| |||||||||||
3.12
|
რიცხვების შეკრების სხვადასხვა ხერხი
|
2
|
რიცხვების შეკრების ხერხების შერჩევის უნარის გამომუშავება
|
3.2
|
განმავითარებელი
| |||||||||||
3.13
|
რიცხვების გამოლლბის სხვადასხვა ხერხი
|
2
|
რიცხვების ზეპირი გამოკლებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენება,მრგვალი რიცხვების გამოკლება, თანრიგის გავლით გამოკლების შესრულება
|
3.2
| ||||||||||||
3.14
|
გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
|
2
|
წერითი გამოკლების ალგორითმის გააზრება და მისი შესრულების უნარის გამომუშავება
|
3.2
| ||||||||||||
3.15
|
შეკრებისა და გამოკლების ხერხები
|
2
|
შეკრების და გამოკლების ურთიერთშებრუნებულობის გამოყენება. ზეპირი შეკრება-გამოკლების შესრულების ხერხის განხილვა
|
3.2
| ||||||||||||
3.16
|
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა
|
2
|
მარტივი რიცხვითი გამოსახულების მნიშცნელობის პოვნა, რიცხვებზე მოქმედებების გამოყენება, ზეპირი ანგარიშის ხერხის გამოყენება
|
3.2
3.7
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
| |||||||||||
3,17
|
შევადაროთ რიცხვები
|
2
|
რიცხვების, რიცხვითი გამოსახულებათა მნიშვნელობების შედარების უნარი, ზეპირი ანგარიშის გამოყენება
|
3.4
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
| |||||||||||
3.18
|
შესაბამისობის მაგალითები
|
2
|
შესაბამისობის აღწერის გამოყენებით მისი განვრცობის უნარის განვითარება
|
3.6
|
განმავითარებელი
| |||||||||||
3.19
|
შესაბამისობის გამოსახვა
|
4
|
შესაბამისობის წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხის გამოყენებისა და ამ წარმოდგენის გამოკვლევის უნარი
|
3.6
|
მიმდინარე- განმავითარებელი
| |||||||||||
3.20
|
გამოვიყენოთ რიცხვებიდა რიცხვებზე მოქმედებები
|
2
|
რიცხვების გამოყენების შემთხვევების განხილვა, რიცხვებზე შეკრება- გამოკლების მოქმედებების გამოყენებით ამოცანების ამოს=ხსნა
|
3.4
3.7
| ||||||||||||
3.21
|
შეკრება-გამოკლებისუცნობი წევრების პოვნა
|
4
|
უცნობი წევრის პოვნის სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
| |||||||||||||
3.22
|
მონაცემთა ამოკრება ტექსტიდან
|
4
|
ტექსტის წაკითხვისა და გაანალიზების საშუალებით იქიდან გარკვეული ტიპის მონაცემების ამოკრების უნარის განვითარება
|
3.11
| ||||||||||||
3.23
|
მონაცემთა შეგროვების მაგალითები
|
2
|
მონაცემთ შეგროვებისას სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარის განვითარება
|
3.11
| ||||||||||||
3.24
|
მონაცემთა დაჯგუფება
|
2
|
რაიმე ნიშნის მითითება და ამ ნიშნის მიხედვით მონაცემთა დაჯგუფებისა და წარმოდგენის უნარის განვითარება
|
3.12
| ||||||||||||
3.25
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
| ||||||||||||||
შევადგინოთდა აღვწეროთ ცხრილი
|
2
|
მონაცენთა წარმოდგენა ცხრილის სახით
|
3.13
| |||||||||||||
3.
|
პიქტოგრამა
|
2
|
მონაცემთა წარმოდგენა პიქტოგრამის სახით
| |||||||||||||
განმეორება2
|
2
| |||||||||||||||
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
| |||||||||||||||
რიცხვების
გამრავლება
|
2
|
რიცხვების გამრავლების თვალსაჩინოთ წარმოდგენა მრავალჯერადი შეკრების გამოყენებით
|
3.3
| |||||||||||||
ვიყენებთ ცხრილს გამრავლებისას. გამრავლების თვისება
|
4
|
თვლის გამოყენებით გამრავლების ილუსრტაცია, ასახელებს თუ რამდენი წყვილი ხუთეული,ათეული,ოცეულია მოცემულ რიცხვში
|
3.4
3.3
| |||||||||||||
რიცხვების გაყოფა
|
2
|
რიცხვების გაყოფის დემონსტრირება და გააზრება
|
3.3
| |||||||||||||
ვიყენებთ თვლას გაყოფისას
|
2
|
გაყოფისას თვლის გამოყენება
| ||||||||||||||
გაყოფისა და გამრავლების დაკავშირება
|
2
|
გამრავლებისა და გაყოფის დაკავშირება და მისი გამოსახვა მოდელზე
|
3.3
| |||||||||||||
6
|
გავამრავლო2-ზე
|
2
|
ორზე გამრავლების დემონსტრირება, ერთნიშნა რიცხვის ორზე გამრავლების ცხრილის შედგენა
| |||||||||||||
7
|
გავყოთ 2-ზე
|
2
|
ორზე გაყოფის დემონსტრირება
|
3.3
| ||||||||||||
8
|
გავამრავლოთ 3-ზე
|
2
|
სამზე გამრავლებისა და სამზე გაყოფის ურთიერთდაკავშირება. ცხრილის შედგენა და მისი გამოყენება
|
3.3
|
განმავითარებელი
| |||||||||||
9
|
გავამრავლოთ და გავყოთ 4-ზე
|
2
|
ოთხზე გამრავლებისა დაოთხზე გაყოფის ურთიერთ დაკავშირება
|
3.3
| ||||||||||||
10
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ხუთზე
|
2
|
ხუთზე გამრავლების და გაყოფის ურთიერთ დაკავშირება, ცხრილის შედგენა და მისი გამოყენება
|
3.3
| ||||||||||||
11
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ათზე
|
2
|
ათზე გამრავლების თავისებურების გააზრება, ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების ათზე გამრავლება და გაყოფა
|
3.3
| ||||||||||||
12
|
გავამრავლოთ და გავყოთ ერთზე
|
2
|
ერთზე გამრავლებისა და გაყოფის თავისებურებებიი გააზრება
|
3.3
| ||||||||||||
13
|
გავამრავლოთ ნულზე
|
2
|
ნულზე გამრავლებისა და გაყოფის თავისებურებების გააზრება
|
3.3
| ||||||||||||
14
|
შევადგინოთ გამრავლების ცხრილი
|
2
|
გამრავლების ცხრილის შედგენა და გამოყენება
|
3.4
| ||||||||||||
ვიპოვოთ გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი წევრი
|
2
|
უცნობი თანამამრავლის, უვნობი გამყოფის და გასაყოფის პოვნის სხვადასხვა ხერხის განხილვა
| ||||||||||||||
სარეზერვო გაჯვეთილი
|
2
| |||||||||||||||
განმეორება
ტესტირემა
შემაჯამებელიგაკვეთილი
|
საკონტროლო წერა
| |||||||||||||||
``გ ე გ მ ა
საგანი-ქართული როდონაიას მიხედვით
კლასი-III
მასწავლებელი- ია კეშელავა
2017-18 სასწ.წელი
N
|
თ ე მ ა
|
მ ი ზ ნ ე ბ ი
|
სტანდარ-
ტთან შესა
ბამისობა
|
თარიღი
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
81
82
83
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
|
სიმღერა მამულზე-
ჯანსუღ ჩარკვიანი
სიმღერა მამულზე-
ჯანსუღ ჩარკვიანი
მალე სექტემბერიც
დადგება-რ. ინანიშ-
ვილი
მალე სექტემბერიც
დადგება-რ. ინანიშ-
ვილი
კლასგარეშე კითხვა
ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი
ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი
ფეფოს ახალწლისა-
ლეილა ბეროშვილი
მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე
მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე
მატარებელი-შ. ნიშ-
ნიანიძე
დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა“ბი-
ლერბიუელი ბავშ-
ვები“
გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი
გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი
გიმნაზიაში-აკაკი
წერეთელი
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია
შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია
შორიდან მოსული
მოწაფე-პ. მამფორია
კლასგარეშე კითხვა
ხელის ჩუქურთმა-
ი.გრიშაშვილი
ხელის ჩუქურთმა-
ი.გრიშაშვილი
დამოუკიდებელი
კითხვა ჩემი თავგა-
დასავალი
დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
დედა წერტილი და
შვილი წერტილი-
დონალდ ბისეტი
სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე
სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე
სასვენი ნიშნები-
ა.არაბიძე
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
პეპის პირველი წერილი-ასტრიდ
ლინდგრენი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„კაცის ძალა“
მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური
მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური
მატასი,ფიფა,სუსი-ფუსი-ა.სულაკაური
შემოდგომა- მ.ლება-
ნიძე
შემოდგომა- მ.ლება-
ნიძე
მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი
მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი
მოლოდინა-ვლ. ას-
ლამაზიშვილი
ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი
ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი
ხილთა ცილობა-
გ.შატბერაშვილი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„ხეები“გ.პეტრიაშვი-
ლი
ვენახი-ძველი იგავის
მიხედვით
ვენახი-ძველი იგავის
მიხედვით
ხალხური ლექსები
გაიზრდები და დაგა-
ვიწყდება-ი.ჭავჭავა-
ძე
გაიზრდები და დაგა-
ვიწყდება-ი.ჭავჭავა-
ძე
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია)
წყალობა-ც.ქიტიაშ-
ვილი
წყალობა-ც.ქიტიაშ-
ვილი
დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა „ხე-
ლმწიფე დაღარიბი
კაცი“
ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი
ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი
ჩიტუნიას ლოცვა-
რ. ინანიშვილი
დათვი და ბელები-
გ.თურმანაული
დათვი და ბელები-
გ.თურმანაული
დათვი და ბელები-
გ.თურმანაულ
რას გვირჩევს მოხუ-ცი მეტყევე-ე. კვიტა-
იშვილი
რას გვირჩევს მოხუ-ცი მეტყევე-ე. კვიტა-
იშვილი
დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი
დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი
დადგა ზამთარი-
ლ. ბეროშვილი
ზამთარი-გ.ჭიჭინაძე
დიდთოვლობა-
თ.ბიბილური
დიდთოვლობა-
თ.ბიბილური
თოვლის სიმღერა-
გ.ჭიჭინაძე
წინაპრები და შთამომავლები-
ალილო-ა. ერქომაიშ-
ვილი
სიმღერის ხე-გ.წერე-
თელი
ნაცარქექია
ნაცარქექია
ნაცარქექია-გ.წერე-
თელი
სანთლის გუთანს
გავაკეთებ-ხალხური
სანთლის გუთანს
გავაკეთებ-ხალხური
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
ცრუპენტელები-ნი-
კოლოზ ნოსოვი
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
„როგორ მოაჯადოვა
ქონდრის კაცმა მი-
ლანი
გმირი ქვასანაყი
გ.ჭიჭინაძე
გმირი ქვასანაყი-გ.ჭიჭინაძე
გაბუტულიმეგობრები
ა.არაბიძე
გაბუტულიმეგობრები
ა.არაბიძე
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა-
„როგორ დაიწყო ნილსისა და გარეული ბატების საოცარი
მოგზაურობა“
განმეორება
შემაჯამებლი ტესტი
საშობაო არდადეგები
დამოუკიდებელი სა-
კითხავი მასალა
„ვახტანგ VI”
ჯადოსნური ფანქარი
ჯადოსნური ფანქარი
ზარმაცი
კვიწიწელები
კვიწიწელები
კვიწიწელები
კვიწიწელები
კლასგარეშე კითხვა
მელია და მამალი
მელია და მამალი
მელია და მამალი
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
„მეჩონგურე“
შრომის საფასური
შრომის საფასური
ონავრები
ონავრები
ონავრები
კლასგარეშე კითხვა
შემაჯამებელი ტესტი
მყუდრო
მყუდრო
ლოდები ამბავს
ჰყვებიან
წიფლის ნათქვამი
ლოდები ამბავს
ჰყვებიან
წიფლის ნათქვამი
წიფლისჩიტა
წიფლისჩიტა
პატარა მოგონებები
დიდი მწერლის შესახებ
(ვაჟა-ფშაველა)
პატარა მოგონებები
დიდი მწერლის შესახებ
კლასგარეშე კითხვა
სიხარულის ცრემლები
დამოუკიდებლად საკითხავი
ექო- ბერძნული მითი
კუ და მორიელი
კუ და მორიელი
კუ და მორიელი
კლასგარეშე კითხვა
პური და უქნარა
პური და უქნარა
პურის ანგელოზი
პურის ანგელოზი
პურის ანგელოზი
პურის ანგელოზი
კლასგარეშე კითხვა
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
„ტომის ოინები“
ყაყაჩოსა სიწითლითა
ყაყაჩოსა სიწითლითა
მესერი
მესერი
კლასგარეშე კითხვა
მთვარე ჩვენი თანამგ-
ზავრი
მთვარე ჩვენი თანამგ-
ზავრი
არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ
არაგვს ზემოთ, არაგვს
ქვემოთ
დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა:
ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი
როგორ დაარსდა თბი
ლისი
როგორ დაარსდა თბი
ლისი
კლასგარეშე კითხვა
ცხრა წყარო
ცხრა წყარო
საკლები ცხრიანი
საკლები ცხრიანი
საკლები ცხრიანი
ბრძენი აზრს იცვლის
ბრძენი აზრს იცვლის
კლასგარეშე კითხვა
გაზაფხული
გაზაფხული
გაზაფხული
დამოუკიდებლად საკითხავი
„როგორ დაიპყრო ადა
მიანმა ზღვა“
ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა
ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა
ცოტნე დადიანის ბავ
შვობა
კლასგარეშე კითხვა
ანდერძი
ანდერძი
ჩემი სოფელი
ჩემი სოფელი
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ი. გოგებაშვილი)
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ი. გოგებაშვილი)
აკვანი
აკვანი
აკვანი
კლასგარეშე კითხვა
ძვირფასი სახელები
ძვირფასი სახელები
ზაფხული
ზაფხული
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(აკაკი წერეთელი)
მოთხრობები
მოთხრობები
ლექსები
ლექსები
თავისუფალი თემა
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ილია ჭავჭავაძე)
მოთხრობები
მოთხრობები
ლექსები
ლექსები
თვისუფალი თემა
პატარა მოგონებები
დიდ მწერალზე
(ვაჟა- ფშაველა)
მოთხრობები
მოთხრობები
ლექსები
ლექსები
თვისუფალი თემა
პატარა მოგონებები დიდ მწერალზე
(იაკობ გოგებაშვილი)
მოთხრობები „
მოთხრობები „
ლექსები „
ლექსები „
თავისუფალი თემა
დამოუკიდებელი კითხვა
დამოუკიდებელი კითხვა
თავისუფალი თემის წერა
განმეორება
განმეორება
შემოწმება-შეფასება
საზაფხულო დავალებები
|
შეძლოს ლექსის წკითხვა შესა-
ბამისიინტონაციით,შინაარსის
აღქმადა გადმოცემა
ლექსის შინაარსის წერი-
ლობით გადმოცემა(ტექს-
ტის ანალიზი და შთაბეჭდი-
ლებები)
შეძლოს ტექსტის მთავარი
აზრის დაფიქსირება,ენობრივ ერთეულებზე ვარჯიში
ტექსტის საფუძველზე თავი-სუფალი თემის წერა
წაკითხულის შინაარსის სა-
ფუძველზე მისი დამოკიდე-
ბულების გადმოცემა წერილობით
შეძლოს ტექსტის კითხვა, შინაარსის აღქმა(საინფორმა-
ციო ტექსტის გამოცნობა),ლე-
ქსიკური ერთეულების განმარ
ტება
ტექსტზე მუშაობა,პერსონაჟე-
ბის თვისებების გამოყოფა,ნა-
ცვალსახელებისა და რიცხვში
მონაცვლე ზმნების ხმარება
ფეფოს დახასიათება წერი-
ლობით
შეძლოს სპეციფიკური ინტონაციის ლექსის წაკითხვა
შინაარსის გაგება-გადმოცემა.
ენობრივ ერთეულებზე ვარ-
ჯიში(ზედსართავი სახელი,
ზმნიზედა
საკუთარი შთაბეჭდლებე-
ბის გადმოცემა წერილობით
შეძლონ უცხო ტექსტის დამოუკიდებლად,ჩუმად წა-
კითხვა-გაგება,კითხვებზე პასუხის გაცემა
სიუჟეტურად დატვირთუ-
ლი ტექსტის წაკითხვა-გაგება,
თხრობა.
ტექსტზემუშაობა(პერსონა-
ჟების და მთხრობელის დაფიქსირება) გრამატიკულ
მასალაზე ვარჯიში
სახელმძღვანელოში მოცე-
მული სავარჯიშოების შესრუ-
ლება
შეძლონ მოგონებების ტიპის
ტექსტის გამოცნობა-წაკითხვა
გაგება,მსჯელობა მწერალზე
საკუთარი დამოკიდებულე
ბების გადმოცემა ტექსტზე,
მწერალზე, სავარჯიშოების შესრულება
შეძლონ ტექსტის კითხვა-
გაგება,დედა აზრის გამოცნო-
ბა,ხატოვანი გამონათქვამების გაგება
ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში-
ნაცვალსახელები,ზმნები),სა-
ვარჯიშოების შესრულება
საკუთარი სკოლისა და გა-
მოცდილების გადმოცემა წე-
რილობით
წაკითხულის გაგება,კით-
ხვებზე-პასუხი.
შეძლონ ლექსის წაკითხვა-
გაგება,დედა აზრის ამოცნობა,
ფონეტიკური სავარჯიშოების სესრულება.
ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში)
სავარჯიშოების შესრულება
შეძლონ ავტოგრაფიული ტექსტის გამოცნობა,გაგება,
კითხვებზე პასუხის გაცემა.სა-
კუთარი თავგადასავლის მო-
ყოლა
შეძლონ ტექსტის გაგება, შინაარსის გადმოცემა
ტექსტზე მუშაობა(გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში) შინაარსის დაწერა
შეძლონ სახელმზრვანელო-
ში მოცემული სავარჯიშოების
შეესრულება.
შეძლონ ვრცელი ლექსიტი ტექსტისწაკითხვა- გაგება,ში-
ნაარსის გადმოცემა
ტექსტზე მუშაობა(გრამა-
ტიკულ მასალაზე ვარჯიში)
კითხვები: რომელი, როგორი
შინაარსის გადმოცემა წე-
რილობით
შეძლონ ტექსტის წაკითხვა-
გაგება-თხრობა
ტექსტზე მუშაობა(გრამატი
კული მასალა),წერილის მიწერა მეგობარზე
პერსონაჟების დახასიათება
წერილობით
შეძლონ სახელმძრვანელოში
მოცემული სავარჯიშოების შესრულება
შეძლონ ტექსტის დამოუკი-
დებლად, ჩუმად კითხვა-გაგე-
ბა, ხალხური ზღაპრის გამოც-
ნობა მთავარი იდეის დაფიქ-
სირება,ჟანრისა და ჟანრობრი-
ვი თავისებურებების დაფიქ-
სირება
შეძლონ ტექსტის წაკითხვა-
გაგება,მოკლე შინაარსის გად-
მოცემა,ეპიზოდებისგამოყოფა
ტექსტის კითხვა როლებში,
პერსონაჯების საქციელზე
საუბარი
სახელმძღვანელოში მოცე-
მული სავარჯიშოების შესრუ-
ლება
ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
საუბარი წელიწადის დროებ-
ზე
თავისუფალი თემის წერა
ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
თხრობა
ტექსტზე მუშაობა,ნაცვალ-
სახელების ჩასმა შესაბამის ადგილზე.
მოკლე შინაარსისს გადმო-
ცემა წერილობით
შეძლონ ლექსითი ფორმის ტექსტის წაკითხვა- გაგება,
გადმოცემა
ტექსტის კითხვა როლებში,
გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
შემოქმედებითი თხზულე-
ბის წერა
შემოქმედებითი ფანტაზი-
ისა და წარმოსახვის გააქტი-
ურება,საკუთარი დამოკიდე-
ბულების წერილობით გად-
მოცემა
იგავური ტიპის ტექსტის
გაგება დაკავშირება სხვა ტიპის ტექსტებთან
გეგმის მიხედვით თხზულე-
ბის წერა
შეძლონ ხალხური ლექსების გამოცნობა,გაიგონ შინაარსი,
მონახონ ტექსტში დროის ზმნიზედები
შეძლონ ტექსტი ს წაკითხვა-
გაგება,თხრობა
ტექსტზე მუშაობა(გრამატი-
კული მასალა) შინაარსის წერა.
შეძლონ მოგონებების ტიპის
ტექსტის გაგება,თხრობა
შეზლონ მსჯელობა ილიას
გონიერებასადა დიდბუნე-
ბოვნებაზე
თავისუფალი თემა „ილია“
შეძლონ ტექსტის წაკითხვა,
იდეის გამოცნობა,გრამატი-კულ მასალაზე ვარჯიში
შეძლონ ლექსსის იდეის
გადმოტანა საკუთარ ყოფაზე,
სავარჯიშოების სესრულება
შეძლონ იგავური ტექსტის
გამოცნობა,შინაარსის გაგება,
კითხვებზე პასუხი
ტექსტის კითხვა-გაგება,დე-
და აზრის განსაზღვრა,თხრო-ბა
ტექსტზე მუშაობა (გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში)
მოკლე შინაარსის წერა
ტექსტის კითხვა- გაგება,
თხრობა,აღწერითი ხასიათის ტექსტის გამოცნობა
ტექსტზე მუშაობა-გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში
მოკლე შინაარსის წერა
შეძლონ ლექსად დაწერილი
დამრიგებლობითი ტექსტის გაგება
შინაარსის გადმოცემა და
წერა
მხატვრული ტექსტის წაკითხვა-გაგება,თხრობა
ტექსტზე მუშაობა-გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
მოკლე შინაარსის წერა
ლექსის წაკიხვა,გაგება,დას-
წავლა,საინფორმაციო ტიპის
ტექსტის გამოცნობა
ორი სხვადასხვა ტიპის,ერ-თი შინაარსის ტექსტის წაკითხვა-გაგება,ლექსიკური
დამუშავება,გრამატიკულ მა-
სალაზე ვარჯიში
ეპიზოდის შინაარსის წერა
რითმული ტექსტის სათანა-
დო ინტონაციით კითხვა,კარ-
ნახით ტექსტის ჩაწერა
შეძლონ საინფორმაციო ტექსტის გაგება,მიზნის
განსაზღვრა
საინფორმაციო ტექსტის კითხვა-გაგება,თხრობა
ტექსტის სათანადო ინტო-
ნაციით წაკითხვა,გაგება,დას
წავლა
ზღაპრისგამოცნობა,შინაარ
სის გაგება,გადმოცემა
პერსონჟების დახასიათება
ეპიზოდის წერა
ლექსის შინაარსის დაკავშირება მოთხრობასთან,
მსჯელობა ნაცარქექიაობაზე
შეძლონ საუბარი ლექსში
წარმოდგენილ წარმოსახვით სამყაროზე
კითხვებზე პასუხი წერილობით
ტექსტის კითხვა-გაგება,
თხრობა
პერსონაჟების თვისებებზე საუბარი
შინაარსის წერა
ტექსტის დმოუკიდებლად კითხვა ,შინაარსის გაგება,
კითხვებზე პასუხი
ლექსის წაკითხვა სათანადო
ინტონაციით,შინაარსის გაგება,იუმორის დაფიქსირება
ტექსტზე მუშაობა,გრამატი-
კულ მასალაზე ვარჯიში
ტექტის ზნეობრივი და სოციალური პრობლემების დაფიქსირება,მსჯელობა კონ-
ფლიქტის მიზეზებსა და მისი მოგვარების გზებზე
მოკლე თხზულების
წერა .
ტექსტის შინაარსის გაგება,კითხვებზე პასუხი,
პერსონაჟების დახასიათება
თხრობით დაწერილობით ჩა-
მოაყალიბონ“ როგორ გაატარ-ეს საშობაო არდადეგები“
შეძლონ საინფორმაციო ტექსტის გაგება, კითხვებზე პასუხი.
ტექსტზე მუშაობა,შინაარსის აღქმა,გამონათქვამების განმარ
ტება
შემოქმედებითისამუშაო- მო-
თხრობისა და ნახატის შედგე-
ნა
შეძლოს მორალის დაფიქსი-
რება და გადატანა საკუთარ
გამოცდილებაზე
თავებად დაყოფილიტექსტ-
ის გამთლიანება, ეპიზოდების
თხრობა
პერსონაჟების დახასიათება,
წერილობით
იუმორის დაფიქსირება,სა-
კუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა,გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში
ეპიზოდების შინაარსის წე-
რილობით გადმოცემა
ხალხური მეტყველების გა-
გება,შინაარსის აღქმა
გრამატიკულ მასალაზე ვარ-
ჯიში,ტექსტის მესამე პირში გადაყვანა
როლური თამაში
დედა აზრის გაგება
იგავური ტექსტის გაგება და გადატანა საკუთარ გამოცდი- ლებაზე
ტექსტზე მუშაობა,ტექსტის გადაყვანა წარსულ დროში
შეძლონ ტექსტის შინაარსის აღქმა-გადმოცემა.
პერსონაჟების დახასიათეება,
შეფასება-წერილობით
შემოწმედებითი მუშაობა-
პერსონაჟების ქცევიდან გამომდინარე მომავალი საქცი
ელის განსაზღვრა
შეძლონ ლექსიკურად დატ-
ვირთული ტექსტის კითხვა
ომონიმებსა და ზედსართავ სახელზე მუშაობა
კითხვებით თხზულების დაწერა
შეძლონ ერთ თემაზე შექმნი-
ლი ორი ლექსის დაკავშირება
შეძლონ მოკლე შინაარსის
დაწერა
ლექსიკურად დატვირთული
ტექსტის გაგება
სიტყვათა შეთანხმებების გან-
მარტება,მხატვრული გამონათ
ქვამების განმარტება,ომონიმე
ბზე და ეპითეტებზე ვარჯიში
ეპიზოდის შინაარსის წერა
მწერლის ბუნებაზე დაკვირვება
ტექსტის შინაარსის შემოკლე-
ბა წერილობით
მსჯელობა ბუნების მოვლენებზე
შეძლოს შინაარსის გაგება,
თემატიკის დაფიქსირება
იგავური ტექსტის შინაარსის
აღქმა,საკუთარი დამოკიდე- ბულების გამოხატვა
გრამატიკულ მასალაზე მუშა- ობა ,ანდაზები
შინაარსისა და ვიზუალურ დონეზე განსხვავებული დეტა ლებისდაფიქსირება
შეძლონ ლექსში გადმოცემუ- ლი მორალის გაგება და გადა-
ტანა საკუთარ ცხოვრებაზე
ტექსტზე მუშაობა,გამონათ-
ქვამების განმარტება. თავისუფალი თემის წერა
შეძლონ ეპიზოდებად დაყო- ფილი ტექსტის გამთლიანება
გეგმის შედგენა,დასათაურება
პერსონაჟების დახასიათება
შეფასება
ტექსტზე მუშაობა ,გრამატი-
კული მასალა.
თავისუფალი თემის წერა
მწერლის ცხოვრების ეპიზო -დები,მისი ბუნების, პიროვნე- ბის შესწავლა, პოპულარობის აღქმა
თავუსუფალი თემის წერა
ტექსტის შინაარსის აღქმა,პე
რსონაჟების საქციელის შეფა- სება
შეძლონ ტექსტის შესაბამისი
ინტონაციით კითხვა,გაგება,
შინაარსის გადმოცემა
თავისუფალი თემის წერა
შეძლონ შინაარსის გაგება, პერსონაჟების დახასიათება,
გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში.ტექსტის გეგმის შედგენა
ტექსტის შინაარსის გაგება,გა
დმოცემა თხრობით,ტექსტის
ტიპოლოგიის განსაზღვრა, გა-
მონაგონისა და სინამდვილის
განსხვავება
ტექსტის შინაარსის გადმო-
ცემა წერილობით
შეძლონ ტექსტის შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა, მეტა- ფორების გაგება,შინაარსის გადმოცემა
ლექსის მიხედვით პეიზაჟის
შედგენა,გრამატიკულ მასა-
ლაზე ვარჯიში
შეძლონ ტექსტის შინაარსის გაგება,საინფორმაციო-სათავ-
გადასავლო ტექსტების განსხვავება
ტექსტის შინაარსის გაგება,გა
დმოცემა თხრობით
შინაარსის წერა
ლექსის შინაარსის შესაბამი-
სი ინტონაციით წაკითხვა,სა-
რითმო მარცვლების მოძებნა, შინაარსის გაგება და გადმოცე
მა.
თავისუფალი თემის წერა
შეძლონ იუმორისტული ტექსტის გაგება,ხატოვანი გა-
მონათქვამების ახსნა
შეძლონ შინაარსის გადმოცე
მა,გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში9რიცხვიტი სახელები
თავისუფალი თემის წერა
ლექსის ლოგიკის დაფიქსირე-
ბა,მოვლენების ისტორიული
თანმიმდევრობით დაფიქსირე
ბა,კონსტრუქციის-„რისთვის,
იმისთვის,რათა“გამოყენება
მოთხრობის შედგენა ლექ- სიკის გათვალისწინებით
ლექსის სტროფებად დაყო-
ფა-დასწავლა,ლექსის ესთეტიკის დაფიქსირება
პეიზაჟის აღწერა,ხატვა
თავისუფალი თემის წერა
საინფორმაციო ტექსტის შინაარსის გაგება,კითხვებზე
პასუხი
ესთეტიკურად დატვირთუ-
ლი,დიალოგში გადმოცემუ-
ლი ტექსტის წაკითხვა-გაგება
შინაარსის გადმოცემა,რო-
ლური თამაში
თავისუფალი თემის წერა
ვეფხისტყაოსნის შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა
პირველ პირში დაწერილი
ტექსტის მეორე და მესამე პირშ გადაყვანა
სტროფის შინაარსის წერი- ლობით გადმოცემა
აღწერითი ტექსტის წაკითხ-
ვა და გაგება ავტორისეული გამოცდილების გადაყვანა სა-
კუთარ გამოცდილებაზე
თავისუფალი თემის წერა
ბიოგრაფიული და მოგონე -ბის ტექსტის განსხვავება
ავტორისეული ტექსტის მესამე პირში გადაყვანა წერი- ლობით
ლექსის შესაბამისი ინტონა-
ციით წაკითხვა,შინაარსის გაგება
გრამატიკულ მასალაზე ვარჯიში( ტირეს გამოყენება)
თავისუფალი თემის წერა
შეძლონ კლსიკოსი მწერლე- ბის მნიშვნელობის აღქმა
საკუთარი დამოკიდებულე- ბის გამოხატვა
ლექსის წაკითხვა შესაბამისი ინტონაციით,მასში გამოსახუ
ლი პეიზაჟის აღქმა და გადმო
ცემა
თავისუფალი თემის წერა
განმეორება
ტექსტის შინაარსის გაგება და
გადმოცემა
პერსონაჟების შეფასება
ინტონაციით კითხვა,’შინაარ-სის გადმოცემა
ინტონაციით კითხვა,’შინაარ-სის გადმოცემა
შესწავლილი თემების გამოყენებითწერა
განმეორება
აღიქვან და გადმოსცენ ტექსტის შინაარსი
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
გამომეტყველებით კითხვა,
შინაარსის აღქმა
გამომეტყველებით კითხვა,
შინაარსის აღქმა
თხზულების შექმნა
აღიქვან და გადმოსცენ ტექსტის შინაარსი
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
შინაარსის აღქმა, მხატვრულად კითხვა
შინაარსის აღქმა, მხატვრულად კითხვა
თხზულების წერა
განმეორება
წაიკითხონ, შინაარსი გაიგონ და თხრობით გადმოსცენ
საკუთარი დამოკიდებულე- ბის გმოხატვა
ინტონაციით კითხვა დ ა შინაარსის აღქმა
მხატვრული კითხვა
თხზულების წერა
წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა და შეფასება
წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა და შეფასება
თხზულება
ვარჯიში გრამატიკულ მასალაზე
|
3-2,4,6,7
3-2,4,6,7
3-2,4,3,6,7
3-2,3,4,5,7
9,10,11
3-2,3,4,7,9
11
3-4,6,10,
12
3-1,3,4,5
6,7,10,11
2,3,4,6
3,4,5,9,10,
12,13
4,5,9,11
1,3,4,7,9,
10,11,12
3,4,11
1,2,3,4,6,7,
10,11
1,3,6,7,9,10,
11,13
2,3,4,7,9,11
1,2,4,6,7,10
4,7,11
2,3,4,7,8,9,
10,11
2,3,4,9
1,2,3,4,7,5,
12
2,4,7
2,3,4,5,6,7,
11
6,10,12
2,3,4,5,11
1,2,3,4,5,8,9
11
1,2,3,4,5,7,8,9
2,3,4,5,6,7,9
10
2,4,6,7,8,9,10
2,3,5,6,7,9,10
2,4,5
1,2,3,4,5,7,9,
10
2,3,4,5,7,9,11
1,2,3.4,6,7,10,
4,7,9,11
4,5,7,11
1,2,3,4,5,7,8
9,11
4,7,9,11
4,5,9
1,2,4,5,9.
10,11,12
1,2,4,7,9,10
1,2,3,4,5,7,8,12
1,2,3,4,6,7,8,9,
11
1,2,3,6,7,8,11
4,5,6
1,2,3,4,5,7,8,12
1,2,3,4,7,8,9,11
1,2,4,7,8,9
2,3,9,11
4,5,9,11
2,4,5,7,9,10
2,3,4,5,9,11
2,4,5,6,7,9,10
2,4,7
2,4,7,9
1,2,3,4,7,8,10
3,4,6,7,9,11,12
2,4,5,7,9,11
2,3,4,6,7,8,10,
12
4,6,9
2,3,4,5,7,8,9,11
2,3,4,8,12
1,3,4,5,9,11
1,2,4,5,7,10,11
4,6,9
1,2,4,5,6,7,9,11,
12
3,4,9,11,12
2,3,4,6,7,8,12,
13
4,6,8,11,12
2,3,4,7,9,12
2,4
2,4
5
1
1
8,9,10
4,5
1,5
1,2,
1,2
8,9,10
1,4,5
1,4,5
1,2
1,2
8,9,10
1,4,5
1,4,5
1,2
1,2
8,9,10
4,6,9
4,6,9
8,9,10
3
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий