четверг, 18 октября 2018 г.

თემატური გეგმა ქართულ ენაში გორდელაძის მიხედვით 4 კლას ი 1 სემესტრი


 წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატური გეგმა ქართულ ენაში
 IV-კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორი: ნინო გორდელაძე,
                                                    თინათინ კუხიანიძე
პედაგოგი:     ია  კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი           1 ნაწილი  1 სემესტრი
  
N
თავები და მასში
შემავალი თემები
თემის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი
ეროვნული სტანდარტის
 მიხედვით.  შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
ძირითადი
აქტივობები

რესურსები
შეფასება,
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
სთ
N
ჩატარე-
ბის
თარიღი

1 თავი „ხელოვნების ძალა“






1
მეჩონგურე-ხალხური
           მსჯელობს ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი კუთხით;
           ასახელებს მოსმენილი ტექსტიდან ესთეტიკურად ღირებულ ადგილებს;
           აფასებს გმირის საქციელს და განმარტავს თავის დამოკიდებულებას
           უკავშირებს პერსონაჟის მოქმედებას პირად ცხოვრებისეულ გამოცდილებას და იხსენებს მსგავს სიტუაციებს;
           სტ.4  1,2

v  ტექსტის კითხვა
v  კითხვებზე
პასუხის გაცემა
        მსჯელობა-დისკუსია

წაკითხულის შინაარსის წერილობით გადმოცემა

სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
ფერადი ფურცლები
მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

2
   გრამატიკა                                             ქართული ანბანი და
  ასოთა სახელები
ასახელებს ქართულ ანბანს და მათ სახელებს
ანბანის, მარცვლების  ,წინადადებების
 განმეორება ,ანბანის მიხედვით
გვარების დალაგება
საკლასო ჟურნალში
პლაკატები, ფერადი ცარცი,
ფერადი ფურცლები
მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

3
ტესტი                          1
 დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
ზეპირი კომენტარი
1

4
არჩილ სულაკაური
  სალამურას თავგადასავალი
  (ნაწყვეტები)


მონაწილეობს საბავშვო  ზღაპრის  განხილვაში;
გამოხატავს საკუთარ ემოციებს/ განცდებს და ცდილობს მათ ახსნას
 სტ 4   1,2.13,14
           ზღაპრის გამომეტყველებით
კითხვა
მოკლე შინაარსის გადმოცემა, გეგმის შედგენა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა

ზღაპარი-
სალამურას თავგადასავალი
 და კასეტა მულტფილმი
„სალამურას თავგადასავალი“




მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
6

5
გრამატიკა
  მჟღერი და ყრუ თანხმოვნები
გამოიცნობს, ასახელებს, კითხულობს მჟღერ და ყრუ თანხმოვნებს,
თანხმოვნების გამოყენებით
სიტყვების შედგენა
სახელმძღვანელო
პლაკატები
ფერადი ცარცი
ზეპირი
კომენტარი
1

6
ტესტი                       2
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
 დამოუკიდებელი
სამუშაო
სამუშაო რვეულები
მიმდინარე განმავითარებელი
1

7
ხელოვნების სამი დარგი
ასახელებს ხელოვნების დარგებს და საჭირო საქმიანობებს
კითხვებზე პასუხის
გაცემა, ჯგუფური
მუშაობა
ბარათები
მიმდინარე
განმავითა-
რებელი
1

8
შემაჯამებელი სამუშაო    1
შეუძლია შემაჯამებელი
სამუშაოს დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
მიმდინარე
განმავითა-
რებელი
1


სარეზერვო გაკვეთილი




4


2-თავი „ჩემო კარგო
                        ქვეყანავ“
            



17

9
აკაკი წერეთელი
   „ქორობია“
           მსჯელობს ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი კუთხით;
           ასახელებს მოსმენილი ტექსტიდან ესთეტიკურად ღირებულ  ადგილებს;

ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა,
მუშაობა
წყვილებში
საქართველოს
რუკა კუთხეებით, აკაკი წერეთლის
„ჩემი თავგადასავალი“

მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

10
გრამატიკა  არსებითი სახელი
ასახელებს არსებით სახელს
წინადადებაში
მუშაობა
ჯგუფებში
პლაკატები
ფერადი ფანქრები და ბარათები
შეფასება
შუქნიშნის ბარათებით
1

11
ტესტი            3
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
ზეპირი
კომენტარი
1

12
თეორია---პოეზია და პროზა
ასხვავებს  პროზას და პოეზიას ერთმანეთისაგან
მუშაობა
წყვილებში
დავალების ბარათები
მიმდინარე
განმავითარებელი
1

13
იაკობ გოგებაშვილი
  ცხრა ძმა ხერხეულიძე
           საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს,, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;

ფილმის„ ცხრა ძმა ხერხეულიძის
ნახვა,
მსჯელობა,
შთაბეჭდილებების გამოცემა
ფილმი „ცხრა ძმა
ხერხეულიძე“
სახელმძღვანელო,
ისტორიული მასალები- მარაბდის ომზე
მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

14
ანა კალანდაძე „ასეთი დარი
თუ იყო მაშინ“
 
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
          კორექტულად, ეტიკეტის დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
ანა კალანდაძის კრებულიდან რამდენიმე ლექსის წაკითხვა,      შთაბეჭდილებების
გადმოცემა
ფოტო მასალა ,ანა კალანდაძის ლექსების კრებული
ზეპირი
კომენტარები
1

15
გრამატიკა არსებითი სახელის რიცხვი
ასახელებს არსებითი სახელის
რიცხვს წინადადებაში
წინადადებების
შედგენა
პლაკატები
მიმდინარე
განმავითარებელი
1

16
ტესტი                            4
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და სიტყვების სწორად გამოყენება წინადადებებში
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
მიმდინარე
განმავითარებელი
1

17
იაკობ გოგებაშვილი
 „ სამასი თავდადებული       ქართველი“

           მსჯელობს ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი კუთხით;

კვლევა, პრეზენტაცია,
დისკუსია
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ზეპირი
კომენტარები
2

18
თ. ოთხმეზური
  „სამასი სპარტელი
           განსაზღვრავს ტექსტში გადმოცემულ მოქმედებათა, მოვლენათა ქრონოლოგიას;

მუშაობა წყვილებში
სახელმძღვანელო,                 ისტორიული
მასალები,
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

19
ლადო ასათიანი
 „კრწანისის ყაყაჩოები“
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ/ შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
          კორექტულად, ეტიკეტის დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
კითხვებზე
პასუხის გაცემა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
დავალებების შესრულება
ლადო ასათიანის
ლექსების კრებული
ზეპირი
კომენტარები
1

20
 გრამატიკა  მრავლობითის
 ძველი ფორმა
სიმრავლის აღმნიშვნელი სიტყვები
იყენებს სიმრავლის აღმნიშვნელ სიტყვებს მართებულად წერის და მეტყველების დროს
ჯგუფებში
მუშაობა
 პლაკატები ბარათები ,ფერადი
ფანქრები
ზეპირი
კომენტარები
1

21
ტესტი                             5
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
მუშაობა
ტესტი
მიმდინარე
განმავითარებელი
1

22
შემაჯამებელი სამუშაო       2
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
მუშაობა
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო გაკვეთილი




4


3 თავი ბუნების სურათები




30

23
გ, ტაბიძე„ წელიწადის ორი დრო“
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
          კორექტულად, ეტიკეტის დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
ლექსის გამომეტყველებითი
კითხვა
 სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული გ .ტაბიძის
ლექსთა კრებული,
წელიწადის დროის ამსახველი
ფოტო და ვიდეო
მასალა
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

24
გ . ტაბიძე   ცელი კივის და ველები“
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
ლექსის გამომეტყველებითი
კითხვა
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული გ .ტაბიძის
ლექსთა კრებული
წელიწადის
დროის
ამსახველი
ფოტო და ვიდეო
მასალა
ზეპირი კომენტარები
1

25
თეორია.  ჯვარედინი რითმა
ცნობს რითმებს ლექსებში
ლექსებში რითმების გამოცნობა
საბავშვო ლექსების
კრებული
ზეპირი
კომენტარები
1

26
იაკობ გოგებაშვილი„ ცის და მიწის მეფეები--
 არწივი და ლომი“  არწივი
ამოიცნობს ტექსტში გამოცემულ მოვლენებს, მოქმედებებს შორის არსებულ ლოგიკურ  კავშირებს
;          საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის/მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;


გამომეტყველებითი
კითხვა, კითხვებზე პასუხის გაცემა
სახელმძღვანელო,
ცხოველთა ფოტოები და ვიდეო მასალები
მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

26
გრამატიკა არსებითი სახელის
 ბრუნება
შეუძლია არსებითი სახელის
ბრუნება, ბრუნვის ნიშნების გამოყოფა და გამოცნობა წინადადებაში
მუშაობა  წყვილებში
პლაკატები-ბრუნვები,
ფერადი ცარცი
ბარათები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

27
გრამატიკა არსებითი სახელის
კვეცა
შეუძლია  შეკვეცილი არსებითი სახელის გამოცნობა წინადადებაში

მუშაობა
ჯგუფებში
 პლაკატები,   დავალების
ბარათები,
ფერადი
ქაღალდები და
ფანქრები
ზეპირი კომენტარები
1

28
ტესტი                              6
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი კომენტარები
1

29
იაკობ გოგებაშვილი  „ლომი“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე
პასუხის გაცემა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
 სახელმძღვანელო.
სამუშაო რვეული,
იაკობ
გოგებაშვილის
საგანძური

შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

30
ვაჟა-ფშაველა
          მზე და ღრუბელი
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე
პასუხის გაცემა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული
ზეპირი კომენტარები
1

31
 გრამატიკა არსებითი სახელის კუმშვა
შეუძლია ამოიცნოს  ტექსტში შეკუმშული არსებითი სახელები
ჯგუფებში
მუშაობა
დავალების ბარათები,
ფერადი
ქაღალდები,
თაბახის ფურცლები,


შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

32
      ტესტი                7
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
ტესტი
ზეპირი კომენტარები
1

33
რ. ინანიშვილი    „ფშა“
აღწერს ბუნების მოვლენებს ,მკაფიოდ  გადმოსცემს მწერლის განწყობას და აყალიბებს აზრს რატომ უნდა გაუფრთხილდეს ბუნებას

ბუნების სურათების
დახატვა
ტექსტის მიხედვით,
ნამუშევრების გამოფენა
 სახელმძღვანელო ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები,
ფლომასტერები,
აკვარელი

ზეპირი კომენტარები
2

34
ტყეებს ნუ კაფავ“  ხალხური
ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონ
ლექსის გამომეტყველებით
წაკითხვა,
მუშაობა ჯგუფებში
დავალება-ტყე ჩვენი სიმდიდრეა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

35
გრამატიკა კუმშვად-კვეცადი
     სახელები
ასხვავებს  კუმშვად და კვეცად
სახელებს, იყენებს წინადადებებში












წყვილებში მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

36
ვაჟა-ფშაველა                                                    ქორი და წიწილა


            ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
            აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას, თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების, განცდების შესახებ;

            საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის/მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ზეპირი კომენტარები
1

37
ორაგულის  ცხოვრება
„ორაგული სამშობლოდან ზღვისკენ მიდის“ 
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას


კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
მიმდინარე
განმავითარებელი
2

38
გრამატიკა--დან თუ გან
განასხვავებს  დან და გან -ით დაბოლოებულ სიტყვებს
ჯგუფური
სამუშაო
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
ზეპირი
კომენტარი
1

39
ტესტი                   8
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

40
„ორაგული ზღვიდან სამშობლოში ბრუნდება“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

41
 „ შინ, სამშობლოში“
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

42
გრამატიკა ზმნა
ამოიცნობს და ასახელებს მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს, რომელთა საშუალებით აბზაცში / ტექსტის ცალკეულ ეპიზოდში / ტექსტში  გადმოცემულია მოვლენათა თანამიმდევრობა .
მუშაობა წყვილებში
დავალების ბარათები.
პლაკატები,
ფერადი ცარცი,
თაბახის ფურცლები
მიმდინარე
განმავი-თარებელი
1

43
ტესტი                           9
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

44
ლადო ასათიანი
 „ ყაყაჩო“
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
          იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ზეპირი
კომენტარი
1

45
თეორია-- გაპიროვნება
შესძლებს გაპიროვნების მაგალითების მოძებნას
ტექსტში და მის მნიშვნელობის ახსნას
ჯგუფებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
ფერადი ფანქრები
და თაბახის
ფურცლები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

46
შემაჯამებელი სამუშაო  3

ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:





სარეზერვო გაკვეთილი  4



4


თავი 4  უხსოვარი დროის
 ამბებიდან




18

46
მზე და მთვარე-ხალხური
ამოიცნობს  ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის არსებულ
ლოგიკურ კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის მოკლე შინაარსს

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
მუშაობა წყვილებში
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ზეპირი
კომენტარი
1

47
გრამატიკა  ზმნის უღლება
ცვლის ზმნებს პირისა და რიცხვის მიხედვით
წყვილებში
მუშაობა
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

48
ტესტი                         10
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

49
 ჯურხა ნადირაძე  „ცეცხლის მოთვინიერების ამბავი“
           საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,

სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

50
გრამატიკა  ზმნა და არსებითი სახელი
ამოიცნობს და უთანხმებს ზმნას და არსებით სახელს ერთმანეთს
წინწდადებში
ჯგუფებში
მუშაობა
დავალების ბარათები,
თაბახის
ფურცლები
ზეპირი
კომენტარი
1

51
ტესტი                             11
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

52
ვახტანგ კოტეტიშვილი
  “ძველი თქმულება“
ქართ. IV. 3.  მსჯელობს
ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და
პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი კუთხით.


ტექსტის კითხვა ,კითხვებზე პასუხი გაცემა, ტექსტის ძირითადი აზრის გამოყოფა
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
2

53
„ორშაბათობით აშენდა“ –
   ხალხური
ქართ. IV. 3.     ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი  ლექსიდან  და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;


სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

54
გრამატიკა ზმნის წინა
  მარცვალი
შეუძლია ზმნის წინა მარცვლების გამოყოფა სიტყვებში
მუშაობა
წყვილებში
პლაკატები
დავალების ბარათები    სამუშაო
რვეული
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

55
ტესტი    12
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

56
ნინო ნაკაშიძე
 ულუ და თეთ
საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
ზეპირი
კომენტარი
3

57
თეორია-აღწერა
აღწერს ბუნების სურათს,პორტრეტს,პეიზაჟს
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

58
 ჯურხა ნადირაძე  „უძველესი ნახატები“
საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის, მისი  ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს არსებით ინფორმაციას;

კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
ზეპირი
კომენტარი
1

59
თეორია, ფაქტი და ვარაუდი
ასხვავებს ფაქტებს და მოვლენებს ერთმანეთისგან
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
დავალების ბარათები
სამუშაო რვეული,
ფერადი ქაღალდები
მარკერები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

60
შემაჯამებელი  სამუშაო  4
შეუძლია დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


თემა 5                                     ადამიანი და ცხოველი
სარეზერვო გაკვეთილი    4



15

61
იაკობ გოგებაშვილი
 ანდროკლე და ლომი
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს ,ადგენს გეგმას .წერილობით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს ადგენს მარტივ წერილობით თხზულებას.
მუშაობს სქემაზე „ვიცი ,ვისწავლე, მინდა ვიცოდე.. ხელმძღვანელო ში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
იაკობ გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
2

62
ვაჟა-ფშაველა „ლმობიერი მონადირე და ირმის გონიერება
მოსწავლე  კითხულობს ტექსტს ,ადგენს გეგმას. წერილობით გადმოსცემს ტექსტის შინაარს. ადგენს მარტივ წერილობით თხზულებას.
მუშაობს სქემაზე „ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე.. ხელმძღვანელო ში მოცემულ დავალებას ასრულებს ინსტრუქციების მიხედვით.
ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

63
 გრამატიკა ზმნა და ახლანდელი დრო
ასახელებს მოქმედების  აღმნიშვნელ სიტყვებს და იყენებს წინადადებებში სწორად
წყვილებში მუშაობა
სახელმძღვანელოში
მოცემული დავალებების
შესრულება
დავალების
ბარათები,
თაბახის ფურცლები
ზეპირი
კომენტარი
1

64
ტესტი                                13
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

65
წიქარა ხალხური
გადმოსცემს შინაარს ლოგიკური
თანმიმდევრობით, აანალიზებს
ადამიანებისა და ცხოველების
ურთიერთობებს ,ადგენს
ტექსტის გეგმას

ტექსტის ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი აზრის გამოტანა, კითხვებზე  პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში მუშაობა
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
3

66
ტ. ხავთასი
მოხუცი და ბროლია
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს. გადმოსცემს მის შინაარს როგორც თხრობით, ისევე-წერილობით.
ტექსტიდან გამოყოფს ზმნებს დროების მიხედვით
კითხვებზე პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
დაფა, ცარცი
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

2

67
გრამატიკა აწმყო, წარსული და
 მომავალი
შეძლებს ზმნის დროების დაკავშირებას   ტექსტებთან
წყვილებში
მუშაობა
სახელმძღვანელო,
პლაკატები-
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:

1

68
ტესტი                             14
დამოუკიდებლად  ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული ინსტრუქციების
მიხედვით
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1

69
თეორია მხატვრობა და ფოტოხელოვნება
იცნობს ხელოვნების დარგებს,
ასხვავებს მხატვრობას და ფოტო
ხელოვნებას ერთმანეთისგან
მსჯელობა,
დისკუსია
სხვადასხვა ჟანრის
ნახატები, ძველი
და ახალი ფერადი
ფოტო სურათები
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით მიმდინარე
განმავი - თარებელი

ზეპირი კომენტარები
1

70
შემაჯამებელი სამუშაო   5
შეუძლია დავალების
ინდივიდუალური
სამუშაო
სამუშაო
რვეული
ზეპირი
კომენტარი
1


სარეზერვო გაკვეთილი




4















12

71



            
       







გგგგგგგგგგგ

Комментариев нет:

Отправить комментарий