წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატური გეგმა ქართულ
ენაში
IV-კლასი
სახელმძღვანელოს ავტორი:
ნინო გორდელაძე,
თინათინ კუხიანიძე
პედაგოგი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო
წელი 1 ნაწილი 1 სემესტრი
N
|
თავები
და მასში
შემავალი
თემები
|
თემის
ბოლოს
მისაღწევი
შედეგი
ეროვნული
სტანდარტის
მიხედვით.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
|
ძირითადი
აქტივობები
|
რესურსები
|
შეფასება,
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
|
სთ
N
|
ჩატარე-
ბის
თარიღი
|
1 თავი „ხელოვნების ძალა“
|
|||||||
1
|
მეჩონგურე-ხალხური
|
●
მსჯელობს ნაწარმოებში
ასახულ
ამბავსა
და
პერსონაჟებზე მისთვის
საინტერესო
და
მნიშვნელოვანი კუთხით;
●
ასახელებს მოსმენილი
ტექსტიდან
ესთეტიკურად ღირებულ
ადგილებს;
●
აფასებს გმირის
საქციელს
და
განმარტავს
თავის
დამოკიდებულებას
●
უკავშირებს პერსონაჟის
მოქმედებას
პირად
ცხოვრებისეულ გამოცდილებას
და
იხსენებს
მსგავს
სიტუაციებს;
●
სტ.4 1,2
|
v ტექსტის
კითხვა
v კითხვებზე
პასუხის
გაცემა
მსჯელობა-დისკუსია
წაკითხულის
შინაარსის წერილობით გადმოცემა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ფურცლები
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
2
|
გრამატიკა ქართული
ანბანი და
ასოთა სახელები
|
ასახელებს
ქართულ ანბანს და მათ სახელებს
|
ანბანის,
მარცვლების ,წინადადებების
განმეორება ,ანბანის მიხედვით
გვარების
დალაგება
საკლასო
ჟურნალში
|
პლაკატები,
ფერადი ცარცი,
ფერადი
ფურცლები
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
3
|
ტესტი
1
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
4
|
არჩილ
სულაკაური
სალამურას თავგადასავალი
(ნაწყვეტები)
|
მონაწილეობს საბავშვო ზღაპრის
განხილვაში;
გამოხატავს
საკუთარ
ემოციებს/ განცდებს
და
ცდილობს
მათ
ახსნას
სტ 4 1,2.13,14
|
●
ზღაპრის გამომეტყველებით
კითხვა
მოკლე
შინაარსის გადმოცემა, გეგმის შედგენა,
კითხვებზე
პასუხის გაცემა
|
ზღაპარი-
სალამურას
თავგადასავალი
და კასეტა მულტფილმი
„სალამურას
თავგადასავალი“
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
6
|
|
5
|
გრამატიკა
მჟღერი და ყრუ თანხმოვნები
|
გამოიცნობს,
ასახელებს, კითხულობს მჟღერ და ყრუ თანხმოვნებს,
|
თანხმოვნების
გამოყენებით
სიტყვების
შედგენა
|
სახელმძღვანელო
პლაკატები
ფერადი
ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
6
|
ტესტი
2
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეულები
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
1
|
|
7
|
ხელოვნების
სამი დარგი
|
ასახელებს
ხელოვნების დარგებს და საჭირო საქმიანობებს
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
ჯგუფური
მუშაობა
|
ბარათები
|
მიმდინარე
განმავითა-
რებელი
|
1
|
|
8
|
შემაჯამებელი სამუშაო 1
|
შეუძლია
შემაჯამებელი
სამუშაოს
დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
მიმდინარე
განმავითა-
რებელი
|
1
|
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
4
|
||||||
2-თავი „ჩემო კარგო
ქვეყანავ“
|
●
|
17
|
|||||
9
|
აკაკი
წერეთელი
„ქორობია“
|
●
მსჯელობს ნაწარმოებში
ასახულ
ამბავსა
და
პერსონაჟებზე
მისთვის
საინტერესო
და
მნიშვნელოვანი
კუთხით;
●
ასახელებს მოსმენილი
ტექსტიდან
ესთეტიკურად
ღირებულ
ადგილებს;
|
ტექსტის გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა,
მუშაობა
წყვილებში
|
საქართველოს
რუკა
კუთხეებით, აკაკი წერეთლის
„ჩემი
თავგადასავალი“
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
10
|
გრამატიკა არსებითი
სახელი
|
ასახელებს
არსებით სახელს
წინადადებაში
|
მუშაობა
ჯგუფებში
|
პლაკატები
ფერადი
ფანქრები და ბარათები
|
შეფასება
შუქნიშნის
ბარათებით
|
1
|
|
11
|
ტესტი 3
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
12
|
თეორია---პოეზია
და პროზა
|
ასხვავებს პროზას და პოეზიას ერთმანეთისაგან
|
მუშაობა
წყვილებში
|
დავალების
ბარათები
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
1
|
|
13
|
იაკობ
გოგებაშვილი
ცხრა ძმა ხერხეულიძე
|
●
საკუთარი სიტყვებით
გადმოცემს
ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის
მოკლე
შინაარსს,,
გამოყოფს
არსებით
ინფორმაციას;
|
ფილმის„
ცხრა ძმა ხერხეულიძის
ნახვა,
მსჯელობა,
შთაბეჭდილებების
გამოცემა
|
ფილმი
„ცხრა ძმა
ხერხეულიძე“
სახელმძღვანელო,
ისტორიული
მასალები- მარაბდის ომზე
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
14
|
ანა
კალანდაძე „ასეთი დარი
თუ
იყო მაშინ“
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ /
შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონაციას
სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
● კორექტულად, ეტიკეტის
დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ.
|
ანა
კალანდაძის კრებულიდან რამდენიმე ლექსის წაკითხვა, შთაბეჭდილებების
გადმოცემა
|
ფოტო
მასალა ,ანა კალანდაძის ლექსების კრებული
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
15
|
გრამატიკა არსებითი სახელის რიცხვი
|
ასახელებს
არსებითი სახელის
რიცხვს
წინადადებაში
|
წინადადებების
შედგენა
|
პლაკატები
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
1
|
|
16
|
ტესტი
4
|
ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება და სიტყვების სწორად გამოყენება წინადადებებში
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
1
|
|
17
|
იაკობ
გოგებაშვილი
„ სამასი თავდადებული ქართველი“
|
●
მსჯელობს ნაწარმოებში
ასახულ
ამბავსა
და
პერსონაჟებზე
მისთვის
საინტერესო
და
მნიშვნელოვანი
კუთხით;
|
კვლევა,
პრეზენტაცია,
დისკუსია
|
იაკობ
გოგებაშვილის
საგანძური
|
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
18
|
თ.
ოთხმეზური
„სამასი სპარტელი
|
●
განსაზღვრავს ტექსტში
გადმოცემულ
მოქმედებათა, მოვლენათა
ქრონოლოგიას;
|
მუშაობა
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო, ისტორიული
მასალები,
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
|
|
19
|
ლადო
ასათიანი
„კრწანისის ყაყაჩოები“
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ/ შერჩეულ
ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონაციას
სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
● კორექტულად, ეტიკეტის
დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ.
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
დავალებების
შესრულება
|
ლადო
ასათიანის
ლექსების
კრებული
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
20
|
გრამატიკა მრავლობითის
ძველი ფორმა
სიმრავლის
აღმნიშვნელი სიტყვები
|
იყენებს
სიმრავლის აღმნიშვნელ სიტყვებს მართებულად წერის და მეტყველების დროს
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
პლაკატები ბარათები ,ფერადი
ფანქრები
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
21
|
ტესტი 5
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
ტესტი
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
1
|
|
22
|
შემაჯამებელი სამუშაო
2
|
შეუძლია
დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
4
|
||||||
3 თავი ბუნების სურათები
|
30
|
||||||
23
|
გ,
ტაბიძე„ წელიწადის ორი დრო“
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ /
შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონაციას
სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
● კორექტულად, ეტიკეტის
დაცვით გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას;
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ.
|
ლექსის
გამომეტყველებითი
კითხვა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული გ .ტაბიძის
ლექსთა
კრებული,
წელიწადის
დროის ამსახველი
ფოტო
და ვიდეო
მასალა
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
24
|
გ
. ტაბიძე ცელი კივის და ველები“
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ /
შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონაციას
სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ.
|
ლექსის
გამომეტყველებითი
კითხვა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული გ .ტაბიძის
ლექსთა
კრებული
წელიწადის
დროის
ამსახველი
ფოტო
და ვიდეო
მასალა
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
25
|
თეორია. ჯვარედინი რითმა
|
ცნობს
რითმებს ლექსებში
|
ლექსებში
რითმების გამოცნობა
|
საბავშვო
ლექსების
კრებული
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
26
|
იაკობ
გოგებაშვილი„ ცის და მიწის მეფეები--
არწივი და ლომი“ არწივი
|
ამოიცნობს ტექსტში
გამოცემულ
მოვლენებს,
მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ კავშირებს
; საკუთარი
სიტყვებით
გადმოცემს
ტექსტის/მისი ცალკეული მონაკვეთის
მოკლე
შინაარსს,
გამოყოფს
არსებით
ინფორმაციას;
|
გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
სახელმძღვანელო,
ცხოველთა
ფოტოები და ვიდეო მასალები
|
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
26
|
გრამატიკა არსებითი სახელის
ბრუნება
|
შეუძლია
არსებითი სახელის
ბრუნება,
ბრუნვის ნიშნების გამოყოფა და გამოცნობა წინადადებაში
|
მუშაობა წყვილებში
|
პლაკატები-ბრუნვები,
ფერადი
ცარცი
ბარათები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
27
|
გრამატიკა არსებითი სახელის
კვეცა
|
შეუძლია შეკვეცილი არსებითი სახელის გამოცნობა წინადადებაში
|
მუშაობა
ჯგუფებში
|
პლაკატები,
დავალების
ბარათები,
ფერადი
ქაღალდები
და
ფანქრები
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
28
|
ტესტი
6
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
29
|
იაკობ
გოგებაშვილი „ლომი“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის
გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო.
სამუშაო
რვეული,
იაკობ
გოგებაშვილის
საგანძური
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
30
|
ვაჟა-ფშაველა
მზე და ღრუბელი
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
ტექსტის
გამომეტყველებითი
კითხვა,
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
31
|
გრამატიკა არსებითი
სახელის კუმშვა
|
შეუძლია
ამოიცნოს ტექსტში შეკუმშული არსებითი სახელები
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
დავალების
ბარათები,
ფერადი
ქაღალდები,
თაბახის
ფურცლები,
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
32
|
ტესტი 7
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
ტესტი
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
33
|
რ.
ინანიშვილი „ფშა“
|
აღწერს
ბუნების მოვლენებს ,მკაფიოდ გადმოსცემს მწერლის
განწყობას და აყალიბებს აზრს რატომ უნდა გაუფრთხილდეს ბუნებას
|
ბუნების
სურათების
დახატვა
ტექსტის
მიხედვით,
ნამუშევრების
გამოფენა
|
სახელმძღვანელო ფერადი ფანქრები
თაბახის
ფურცლები,
ფლომასტერები,
აკვარელი
|
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
34
|
ტყეებს
ნუ კაფავ“ ხალხური
|
ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ / შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან
და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონ
|
ლექსის
გამომეტყველებით
წაკითხვა,
მუშაობა
ჯგუფებში
დავალება-ტყე
ჩვენი სიმდიდრეა
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
35
|
გრამატიკა კუმშვად-კვეცადი
სახელები
|
ასხვავებს კუმშვად და კვეცად
სახელებს,
იყენებს წინადადებებში
|
წყვილებში
მუშაობა
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
36
|
ვაჟა-ფშაველა
ქორი და წიწილა
|
ამოიცნობს პერსონაჟთა გრძნობებს, მიზნებს;
აკვირდება პერსონაჟთა ქცევას, მოქმედებას,
თვისებებს და დაკვირვების საფუძველზე გამოაქვს სათანადო დასკვნა მათი აზრების, განზრახვების,
განცდების შესახებ;
საკუთარი სიტყვებით გადმოცემს ტექსტის/მისი ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსს, გამოყოფს
არსებით ინფორმაციას;
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის
ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
37
|
ორაგულის ცხოვრება
„ორაგული
სამშობლოდან ზღვისკენ მიდის“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის
ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
2
|
|
38
|
გრამატიკა--დან თუ გან
|
განასხვავებს დან და გან -ით დაბოლოებულ სიტყვებს
|
ჯგუფური
სამუშაო
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
39
|
ტესტი 8
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
40
|
„ორაგული
ზღვიდან სამშობლოში ბრუნდება“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
41
|
„ შინ, სამშობლოში“
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარს და ადგენს გეგმას
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
|
|
42
|
გრამატიკა ზმნა
|
ამოიცნობს
და
ასახელებს
მოქმედების
აღმნიშვნელ
სიტყვებს,
რომელთა
საშუალებით
აბზაცში
/ ტექსტის ცალკეულ
ეპიზოდში
/ ტექსტში
გადმოცემულია მოვლენათა
თანამიმდევრობა .
|
მუშაობა
წყვილებში
|
დავალების
ბარათები.
პლაკატები,
ფერადი
ცარცი,
თაბახის
ფურცლები
|
მიმდინარე
განმავი-თარებელი
|
1
|
|
43
|
ტესტი
9
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
44
|
ლადო
ასათიანი
„ ყაყაჩო“
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ /
შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
● იყენებს ინტონაციას
სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ.
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის
ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
45
|
თეორია--
გაპიროვნება
|
შესძლებს
გაპიროვნების მაგალითების მოძებნას
ტექსტში
და მის მნიშვნელობის ახსნას
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
დავალების
ბარათები
ფერადი
ფანქრები
და
თაბახის
ფურცლები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
46
|
შემაჯამებელი სამუშაო 3
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
|||
სარეზერვო გაკვეთილი 4
|
4
|
||||||
თავი 4 უხსოვარი დროის
ამბებიდან
|
18
|
||||||
46
|
მზე
და მთვარე-ხალხური
|
ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ მოვლენებს ,მოქმედებებს შორის
არსებულ
ლოგიკურ
კავშირს, გადმოსცემს
ტექსტის
მოკლე შინაარსს
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
ლექსის
ზეპირად
წარმოთქვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
მუშაობა
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
47
|
გრამატიკა ზმნის უღლება
|
ცვლის
ზმნებს პირისა და რიცხვის მიხედვით
|
წყვილებში
მუშაობა
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
48
|
ტესტი
10
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
49
|
ჯურხა ნადირაძე „ცეცხლის მოთვინიერების ამბავი“
|
●
საკუთარი სიტყვებით
გადმოცემს
ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის
მოკლე
შინაარსს,
გამოყოფს
არსებით
ინფორმაციას;
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა,
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
50
|
გრამატიკა ზმნა და
არსებითი სახელი
|
ამოიცნობს
და უთანხმებს ზმნას და არსებით სახელს ერთმანეთს
წინწდადებში
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
დავალების
ბარათები,
თაბახის
ფურცლები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
51
|
ტესტი
11
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
52
|
ვახტანგ
კოტეტიშვილი
“ძველი თქმულება“
|
ქართ.
IV. 3. მსჯელობს
ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და
პერსონაჟებზე მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი
კუთხით.
|
ტექსტის
კითხვა ,კითხვებზე პასუხი გაცემა, ტექსტის ძირითადი აზრის გამოყოფა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
2
|
|
53
|
„ორშაბათობით
აშენდა“ –
ხალხური
|
ქართ. IV. 3. ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე სასურველ /
შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ლექსიდან და ინტონაციით გამოხატავს ლექსში ასახულ ემოციებს;
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
||
54
|
გრამატიკა ზმნის წინა
მარცვალი
|
შეუძლია
ზმნის წინა მარცვლების გამოყოფა სიტყვებში
|
მუშაობა
წყვილებში
|
პლაკატები
დავალების
ბარათები სამუშაო
რვეული
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
|
|
55
|
ტესტი 12
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
56
|
ნინო
ნაკაშიძე
ულუ და თეთ
|
საკუთარი
სიტყვებით
გადმოცემს
ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის
მოკლე
შინაარსს,
გამოყოფს
არსებით
ინფორმაციას;
|
ტექსტის
ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი
აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
ზეპირი
კომენტარი
|
3
|
|
57
|
თეორია-აღწერა
|
აღწერს
ბუნების სურათს,პორტრეტს,პეიზაჟს
|
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
|
|
58
|
ჯურხა ნადირაძე „უძველესი ნახატები“
|
საკუთარი
სიტყვებით
გადმოცემს
ტექსტის, მისი ცალკეული მონაკვეთის
მოკლე
შინაარსს,
გამოყოფს
არსებით
ინფორმაციას;
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
59
|
თეორია,
ფაქტი და ვარაუდი
|
ასხვავებს
ფაქტებს და მოვლენებს ერთმანეთისგან
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
დავალების
ბარათები
სამუშაო
რვეული,
ფერადი
ქაღალდები
მარკერები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
|
|
60
|
შემაჯამებელი სამუშაო 4
|
შეუძლია
დავალების დამოუკიდებლად შესრულება
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
თემა 5 ადამიანი
და ცხოველი
|
სარეზერვო
გაკვეთილი 4
|
15
|
|||||
61
|
იაკობ
გოგებაშვილი
ანდროკლე და ლომი
|
მოსწავლე
კითხულობს ტექსტს ,ადგენს გეგმას .წერილობით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს ადგენს
მარტივ წერილობით თხზულებას.
მუშაობს
სქემაზე „ვიცი ,ვისწავლე, მინდა ვიცოდე.. ხელმძღვანელო ში მოცემულ დავალებას ასრულებს
ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის
ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი
აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეულები,
იაკობ
გოგებაშვილის
საგანძური
ნახატები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
|
62
|
ვაჟა-ფშაველა
„ლმობიერი მონადირე და ირმის გონიერება
|
მოსწავლე
კითხულობს ტექსტს ,ადგენს გეგმას. წერილობით
გადმოსცემს ტექსტის შინაარს. ადგენს მარტივ წერილობით თხზულებას.
მუშაობს
სქემაზე „ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე.. ხელმძღვანელო ში მოცემულ დავალებას ასრულებს
ინსტრუქციების მიხედვით.
|
ტექსტის
ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი
აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
|
|
63
|
გრამატიკა ზმნა
და ახლანდელი დრო
|
ასახელებს
მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს და იყენებს
წინადადებებში სწორად
|
წყვილებში
მუშაობა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
დავალებების
შესრულება
|
დავალების
ბარათები,
თაბახის
ფურცლები
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
64
|
ტესტი 13
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
65
|
წიქარა
ხალხური
|
გადმოსცემს
შინაარს ლოგიკური
თანმიმდევრობით,
აანალიზებს
ადამიანებისა
და ცხოველების
ურთიერთობებს
,ადგენს
ტექსტის
გეგმას
|
ტექსტის
ნაწილ-ნაწილ წაკითხვა,მთავარი
აზრის გამოტანა, კითხვებზე პასუხის გაცემა,
ჯგუფებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
3
|
|
66
|
ტ.
ხავთასი
მოხუცი
და ბროლია
|
მოსწავლე
კითხულობს ტექსტს. გადმოსცემს მის შინაარს როგორც თხრობით, ისევე-წერილობით.
ტექსტიდან
გამოყოფს ზმნებს დროების მიხედვით
|
კითხვებზე
პასუხის
გაცემა,
გამომეტყველებითი
კითხვა
სახელმძღვანელოში
მოცემული
სავარჯიშოების
შესრულება
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო
რვეული,
დაფა,
ცარცი
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
2
|
|
67
|
გრამატიკა აწმყო, წარსული და
მომავალი
|
შეძლებს
ზმნის დროების დაკავშირებას ტექსტებთან
|
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,
პლაკატები-
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით:
|
1
|
|
68
|
ტესტი
14
|
დამოუკიდებლად ასრულებს დავალებებს ტესტში
მოცემული
ინსტრუქციების
მიხედვით
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
69
|
თეორია
მხატვრობა და ფოტოხელოვნება
|
იცნობს
ხელოვნების დარგებს,
ასხვავებს
მხატვრობას და ფოტო
ხელოვნებას
ერთმანეთისგან
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
სხვადასხვა
ჟანრის
ნახატები,
ძველი
და
ახალი ფერადი
ფოტო
სურათები
|
შეფასება-შუქნიშნის
ბარათებით
მიმდინარე
განმავი
- თარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
1
|
|
70
|
შემაჯამებელი სამუშაო 5
|
შეუძლია
დავალების
|
ინდივიდუალური
სამუშაო
|
სამუშაო
რვეული
|
ზეპირი
კომენტარი
|
1
|
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
4
|
||||||
12
|
|||||||
71
|
“
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий