წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატურ-კალენდარული გეგმა ბუნებაში
I-კლასი
სახელმძღვანელო-ჩვენი
სამყარო
ავტორი:
ლია შალვაშვილი
პედაგოგი: ია კეშელავა
ნ
|
მიმართულება
|
გაკვეთილის თემა
|
მიზნის შესაბამისობა
ეროვნულ-სასწავლო გეგმასთან
|
რესურსები
|
ჩატარების
თარიღი
|
შეფასება
|
1
|
|
გაცნობა
გაკვეთილის მნიშვნელობის გაცნობა
|
მოსწავლე ეცნობა მასწავლებელს და სწავლის
პრინციპებს
|
მასწავლებლის მიერ მომზადებული პლაკატები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
2
|
სხეულები და
მოვლენები
|
ჩემი სახელმძღვანელო
|
მოსწავლე ეცნობა
სახელმძღვანელოს
სამუშაო რვეულსა და მის პერსონაჟებს
|
სახელმძღვანელო
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
3
|
სხეულები და
მოვლენები
|
ჩემი საკლასო ოთახი
|
ადარებს და აჯგუფებს სხეულებს საკლასო ოთახში, სახლში, ილუსტრაციებზე,
პოულობს მსგავსი დანიშნულების საგნებს სახლსა და სკოლაში,
აღწერს მათ
უფრთხილდება
და უვლის პირად, თანაკლასელების ნივთებსა და სასკოლო ინვენტარს
|
სახელმძღვანელო
ფერადი ფანქრები
სამუშაო
რვეული
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
4
|
დედამიწა და
გარესამყარო
|
ჩემი
სკოლა
|
ორიენტირებს
სკოლის ტერიტორიაზე
·
აფიქსირებს სასწავლო
გარემო-
ში ობიექტებს, მათ დანიშნულებასა და განლაგებას
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
5
|
დედამიწა
და
გარესამყარო
|
სკოლის ეზო
და
ქუჩა
|
აფიქსირებს და სკოლაში
აგნებს მისთვის მნიშვნელოვან ადგილებს,
ადგენს სკოლის შენობის მარტივ მაკეტს
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები,
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
6
|
ადამიანი და გარემო
|
დავიბანოთ ხელ-პირი
|
ასახელებს პირად, არა საზიანო ჰიგიენის ნივთებს, აღწერს მათ დანიშნულებას
და მოხმარების წესებს,
ეუფლება
პირად ჰიგიენის წესებს.
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები,
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
7
|
ადამიანი
და
გარემო
|
ფერი და ფორმა
|
შეუძლია საგნების შედარება ზომისა და სიმაღლის მიხედვით, ტერმინების-დიდი
და პატარა ,მაღალი და დაბალის გამოყენებით
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
8
|
ადამიანი
და გარემო
|
ამოვიცნოთ ფიგურები
|
შეუძლია ფორმებისა და ფერებს შორის მსგავსება-განსხვავების
დანახვა
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
9
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ფოთლები
|
აღწერს ცოცხალი ბუნების
ობიექტებს,
ბუნებსა
ილუსტრაციაზე არსებულ ობიექტებს ადარებს ერთმანეთს და მათი მრავალფეროვნების გამოსავლენად
სვამს კითხვებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
შეგროვებული
ფოთლები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
10
|
ცოცხალი სამყარო
|
წიწვები და გირჩები
|
აღწერს ცოცხალი ბუნების ობიექტებს ბუნებსა და ილუსტრაციაზე
არსებულ ობიექტებს ადარებს ერთმანეთს და მათი მრავალფეროვნების გამოსავლენად სვამს
კითხვებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები,
შეგროვებული წიწვები და გირჩები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
11
|
დედამიწა და გარე-სამყარო
|
მზე
|
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს მზეს და განსაზღვრავს
მზის ამოსვლის დროს,
აღწერს ლოკალურ
გარემოს
აკვირდება
დღის ცას, აღწერს და ხატავს მასზე არსებულ ობიექტს (მზეს)
ამზადებს
მოდელს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
12
|
დედამიწა და
გარე-სამყარო
|
ღრუბლები
|
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ღრუბლებს
აღწერს ლოკალურ
გარემოს
აკვირდება
დღის ცას, აღწერს და ხატავს მასზე არსებულ ობიექტს (მზეს და ღრუბლებს)
ამზადებს
მოდელს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
13
|
დედამიწა და გარე-
|
მთვარე
|
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს მთვარეს და განსაზღვრავს
მთვარის გამოჩენის დროს,
აკვირდება
ღამის ცას, აღწერს მთვარის ფორმას
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
14
|
დედამიწა და გარე-სამყარო
|
ვარსკვლავები
|
ბუნებაში და ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ვარსკვლავებს
და განსაზღვრავს ვარსკვლავების გამოჩენის დროს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მოდელები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
15
|
დედამიწა და გარე-სამყარო
|
დღე და ღამე
|
პოულობს განმასხვავებელ ნიშნებს, აკვირდება ცას აკეთებს
შედარებებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
16
|
დედამიწა
და გარე-სამყარო
|
ცისარტყელა
|
ილუსტრაციაზე ამოიცნობს ცისარტყელას და აღწერს ცისარტყელას
ფერებს, ეცნობა ფერების თანმიმდევრობას
|
ილუსტრაციები სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
17
|
ადამიანი და გარემო
|
როგორ ჩნდება
ნაგავი
|
შეუძლია საკუთარი გარემოსადმი დამოკიდებულების გამოხატვა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
პლასტმასის ცარიელი
ბოთლები, ყუთები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
18
|
ადამიანი და გარემო
|
სად წავიღოთ ნაგავი
|
აღწერს საკუთარ და სხვის ქმედებას გარემოში სისუფთავის
დასაცავად
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
19
|
ადამიანი
და
გარემო
|
შესაფუთი
მასალის
დახარისხება
და გამოყენება
|
შეუძლია საყოფაცხოვრებო ნარჩენების შეგროვება და დახარისხება
შეუძლია პროდუქტების
შესაფუთი მასალიდან სხვადასხვა ნამუშევრების დამზადება
|
შეგროვებული ნაგავი
სახელმძღვანელო და
სამუშაო რვეული
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
20
|
ცოცხალი
სამყარო
|
როგორი ვარ
მე
|
აღწერს საკუთარ თავს თვალსაჩინო გარეგნული ნიშნების
მიხედვით
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
21
|
ცოცხალი
სამყარო
|
სხეულის
ნაწილები
|
შეუძლია ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების დასახელება
შეუძლია
ადამიანის სხეულის ნაწილების დასახელება
“მარჯვენა“-„მარცხენა,- გარჩევა
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
22
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ხუთი
შეგრძნება
|
ჩამოთვლი ადამიანების შეგრძნებებს და აღწერს გარემომცველი
ობიექტების ამოცნობისა და პირადი უსაფრთხოებისათვის
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
23
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ვხედავთ
თვალებით
|
აცნობიერებს თვალის მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
24
|
ცოცხალი
სამყარო
|
შოკოლადი
|
შეგრძნების ორგანოების დახმარებით აღწერს მისთვის
ნაცნობი საკვების მახასიათებლებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მაკრატელი
ფლომასტერები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
25
|
ცოცხალი
სამყარო
|
თაფლი
და
გოზინაყი
|
შეგრძნებებს უკავშირებს შესაბამის ორგანოებს
აცნობიერებს,
რომ გემოს შეგრძნება ენის მეშვეობით ხდება
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
26
|
ცოცხალი
სამყარო
|
გვესმის
ყურით
|
აცნობიერებს სმენის ორგანოებს და ყურის მნიშვნელობას
გარემოს აღქმაში
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
27
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ვეხებით
კანით
|
უკავშირებს ობიექტის ზოგიერთ მახასიათებელს შეგრძნების
ორგანოს, აცნობიერებს შეხების ორგანოს -კანის
მნიშვნელობას გარემოს აღქმაში
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
28
|
სხეულები და
მოვლე-ნები
|
მოძრავი და უძრავი
სხეულები
|
აკვირდება და განასხვავებს მოძრავ და უძრავ სხეულებს
სკოლის ეზოში, ქუჩაში, იყენებს მიმართებით ტერმინებს
„შორს, და ახლოს“
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
29
|
ადამიანი
და გარემო
|
საგზაო
მოძრაობის
წესები
|
ამოიცნობს და განმარტავს
ქუჩაში მოძრაობის ამსახველ ძირითად პირობით ნიშნებს,
ხსნის მათი დაცვის აუცილებლობას ,ამზადებს
მოდელს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
30
|
ადამიანი
და გარემო
|
თოვლი და ყინული
|
ახდენს ბუნების ობიექტების პრაქტიკულ
კვლევას
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
31
|
ადამიანი და გარემო
|
ფიფქები
გაკვეთილი-ექსკურსია
|
იყენებს მარტივ ხელსაწყოს ლუპას ფიფქებზე დასაკვირვებლად,
ამოიცნობს ნაკვალევს, დაკვირვების საფუძველზე აღწერს ლოკალურ გარემოს და ქმნის ნახატებს
|
თოვლის შეგროვება
დაკვირვება
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
32
|
ადამიანი
და გარემო
|
ამინდი
|
აღწერს მოცემული დღისთვის დამახასიათებელ ამინდს
შეუძლია
ამინდის ტიპის ამოცნობა მათ შორის განსხვავების დადგენა
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
33
|
ადამიანი
და გარემო
|
ამინდი
და წელიწადის
|
აღწერს წელიწადის
დროებს ადარებს და განასხვავებს მათ
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
34
|
ადამიანი და გარემო
|
სეზონები
და თვეები
|
ასხვავებს სეზონებს, ადარებენ ამინდს, ,სეზონების
მიხედვით შესასრულებელ სამეურნეო სამუშაოებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
35
|
ადამიანი
და
გარემო
|
ჩავაცვათ
თოჯინებს
|
აღწერს თოჯინებს, ურჩევს ტანსაცმელს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
36
|
ცოცხალი
სამყარო
|
მცენარის ნაწილები
|
ასახელებს მცენარეებს, გამოყოფს
მის შემადგენელ ნაწილებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
37
|
ცოცხალი
სამყარო
|
მცენარის
ნაწილები
|
ასახელებს მცენარეებს, გამოყოფს მის შემადგენელ ნაწილებს,
ფოთოლს, ღეროს, ფესვს, ყვავილებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
ქოთნის ყვავილები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
38
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ნაყოფი და
თესლი
|
აღწერს და ასხვავებს სხვადასხვა მცენარის ნაყოფს,
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
მცენარეთა ნაყოფები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
39
|
ცოცხალი
სამყარო
|
ხე, ბუჩქი
და ბალახოვანი
მცენარე
|
აღწერს მცენარეებს, ახდენს მათ კლასიფიკაციას განმასხვავებელი
ნიშნების მიხედვით
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
40
|
ცოცხალი
გარემო
|
ხილი და ბოსტნეული
|
აღწერს და ასხვავებს ხილს და ბოსტნეულს ერთმანეთისგან
|
შეგროვებული
ხილი
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
41
|
ცოცხალი
გარემო
|
ხილი და ბოსტნეული
|
აღწერს და ანსხვავებს ხილს და ბოსტნეულს ერთმანეთისგან და შეუძლია მათ მნიშვნელობაზე საუბარი
|
შეგროვებული
ხილი
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
42
|
ცოცხალი
გარემო
|
რატომ უნდა მივირთვათ
ხილი და ბოსტნეული
|
შეითვისებს, რომ ხილისა ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა,
რადგან ბევრ ვიტამინს შეიცავს და ეუფლება პირადი ჰიგიენის წესებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
43
|
ცოცხალი გარემო
|
რატომ უნდა
მივირთვათ
ხილი და ბოსტნეული
|
შეითვისებს, რომ ხილისა ბოსტნეულის ჭამა სასარგებლოა,
რადგან ბევრ ვიტამინს შეიცავს და ეუფლება პირადი ჰიგიენის წესებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
44
|
ცოცხალი
გარემო
|
ცხოველთა
მრავალფეროვნება
|
აჯგუფებს ცხოველებს, სვამს კითხვებს და ეძებს
პასუხებს ცხოველების მრავალფეროვნების დახასიათებისათვის
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
45
|
ცოცხალი
გარემო
|
ცხოველის სხეულის
ნაწილები
|
აჯგუფებს ცხოველებს, სვამს კითხვებს და ეძებს
პასუხებს ცხოველების მრავალფეროვნების დახასიათებისათვის აგრეთვე აღწერს
ცხოველთა სხეულის ნაწილებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
46
|
ცოცხალი
გარემო
|
ცხოველთა მოძრაობა
|
განასხვავებს ცხოველებს
მოძრაობების მიხედვით
ფორთხვის, ცოცვის, ცურვის და ა. შ.
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
47
|
ცოცხალი გარემო
|
მწერები
|
შეუძლია მწერების განმასხვავებელი ნიშნებია
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
თაბახის ფურცლები
ფლომასტერები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
48
|
ცოცხალი
გარემო
|
თევზები
|
შეუძლია თევზების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
აკვარიუმი
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
49
|
ცოცხალი გარემო
|
ფრინველები
|
შეუძლია ფრინველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
ფრინველთა
მაკეტები პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
50
|
ცოცხალი
გარემო
|
ნადირები
|
შეუძლია ცხოველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
51
|
ცოცხალი
გარემო
|
შინაური და გარეული
ცხოველები
|
შეუძლია შინაური
და გარეული ცხოველების განმასხვავებელი ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
52
|
ცოცხალი
გარემო
|
შინაური და
გარეული
ცხოველები
|
შეუძლია შინაური და გარეული ცხოველების განმასხვავებელი
ნიშნების
აღწერა, საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებს გამოხატავს სხვადასხვა
საშუალებით ამზადებს აპლიკაციებს
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
53
|
ადამიანი
და გარე მო
|
დრო
|
ორიენტირებს
დროში
წარსული,
აწმყო და მომავალი
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
54
|
ადამიანი და გარემო
|
კვირის დღეები
|
ჩამოთვლი კვირის დღეებს თანმიმდევრობით და განასხვავებს
მათ, მისთვის მნიშვნელოვანი მახასიათებლების
მიხედვით შეუძლია საკუთარი აქტივობების აღწერა დღე-ღამის განმავლობაში
|
პლაკატები, სახელმძღვანელო
სამუშაო
რვეული
ფერადი ფანქრები
|
|
მიმდინარე განმავითარებელი
ზეპირი
კომენტარები
|
55
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий