წიფნარის საჯარო სკოლა თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე
I
ნაწილი
IV-კლასი
მასწავლებელი: ია კეშელავა
I სემესტრი
1
|
თავი
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
|
|||
თემა განათლება
|
|
|
17
|
||||
1
|
წარმატების
დასაწყისი
|
გააზრება
იმისა, თუ რატომ ვერ გახდება ადამიანი განათლების გარეშე წარმატებული
|
საზ. მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
|
2
|
|
||
2
|
როგორ გამოგვადგება სწავლა მომავალში
|
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა პროფესიისა
და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროების
გაცნობიერება
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
|
2
|
|
||
3
|
შრომა-უფლება თუ
მოვალეობა
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ბავშვის უფლებებისა
და მოვალეობების, ასევე ოჯახისა და საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გაცნობიერება;
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება,
თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული
კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების მიმართ.რა შედეგები
მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო საშუალება?
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ასაკის
შესატყვისი სამომხმარებლო და ეკონომიკური უნარ-ჩვევების გამოვლენა.
|
საზ.მეც. დაწყ.
1.7.8
|
2
|
|
||
4
|
ჩვენ მაყურებლები ვართ
|
საკუთარი თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფის-ოჯახის
წევრად კინო თეატრში და თეატრში ქცევის წესების დაცვა
და რატომ არის საჭირო ბავშვებისათვის თეატრი
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების, კულტურულ-ისტორიული
ძეგლების, მნიშვნელოვანი მოვლენების, . .
|
საზ.მეც.დაწყ
1.2 8 15 17
11
|
2
|
|
||
5
|
ჩვენ მივდივართ
მუზეუმში
|
. მოსწავლის საცხოვრებელ
გარემოში წარმოდგენილი სხვადასხვა სოციოკულტურული
ინსტიტუტის ფუნქციების გაცნობიერება (მაგ.: სკოლის, უნივერსიტეტის, სამედიცინო დაწესებულების, მუზეუმის, კინოს, კლუბის, პოლიციის).ისტორიული და თანამედროვე პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან
დაკავშირება.
|
1,2,3,5,6,
|
1
|
|
||
6
|
მე მკითხველი ვარ
|
როგორ და რატომ
უნდა ვისარგებლოთ
ბიბლიოთეკით
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,12
|
1
|
|
||
7
|
ექსკურსია,ექსკურსია!
|
მშობლიური კუთხის და ოჯახური ტრადიციების შესწავლა
და დაცვა, და რისი სწავლა შეიძლება არა საგაკვეთილო აქტივობების (ექსკურსიაზე, მუზეუმში,
სპექტაკლზე) შედეგად
|
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,
17
|
2
|
|
||
7
|
ისევ ლაშქრობა
|
რა ინფორმაციას გვაწვდის ისტორიული ძეგლები გარემოსა
და ჩვენი მხარის შესახებ
|
საზ.მეც.დაწყ.
5,9,11.17
|
2
|
|
||
8
|
ექსტრემალური
სიტუაცია
|
. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს საგანგებო (ბუნებრივი კატასტროფების
დროს) და ცხოვრებისეულ (მაგ.:
ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე) სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების
დაცვით მოქმედება;
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
2
|
|
||
9
|
მიყვარს სპორტი
|
. რატომ არის მნიშვნელოვანი ქვეყნისთვის
ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია?
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის
დაცვა (პირადი
ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
|
|
||
2
|
თემა: მედია და ინფორმაცია
|
|
|
9
|
|
||
1
|
ინფორმაცია
|
საიდან ვიღებთ და როგორ ვიყენებთ ინფორმაციას, როგორ
ხდებოდა ინფორმაციის გადაცემა/გავრცელება ძველად და ახლა
|
საზ.მეც.დაწყ.
16, 9,
11
|
2
|
|
||
2
|
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
|
რატომ შეიძლება გახდეს შეუმოწმებელი ინფორმაცია კონფლიქტის
მიზეზი
|
საზ.მეც.დაწყ.
16
|
1
|
|
||
3
|
უსაფრთხო
ინტერნეტი
|
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს
(ტელევიზორს, ინტერნეტს
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,4,6
|
2
|
|
||
4
|
იყიდეთ რამე
|
რაში გვეხმარება სოციალური რეკლამა და რა ინფორმაცია
შეიძლება მივიღო რეკლამისაგან
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
|
2
|
|
||
5
|
ჯანმრთელობა
|
. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
1
|
|
||
6
|
ჯანსაღი ცხოვრება და კომპიუტერი
|
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს
(ტელევიზორს, ინტერნეტს
|
საზ.მეც.დაწყ.
2.4.6
|
2
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий