воскресенье, 7 октября 2018 г.

მე და საზოგადოება IV -კლასი თემატური გეგმა


წიფნარის საჯარო სკოლა                                   თემატური გეგმა
საგანი:  მე და საზოგადოება
ავტორი:  ნინო ტალახაძე  I ნაწილი                                                    IV-კლასი

მასწავლებელი:  ია კეშელავა
     I სემესტრი
1
თავი
მიზანი
სტანდარტთან
შესაბამისობა


  სთ-რაობა  თარიღი                   
თემა  განათლება


17
1
წარმატების
დასაწყისი
 გააზრება იმისა, თუ რატომ ვერ გახდება ადამიანი განათლების გარეშე წარმატებული
საზ.  მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
2

2
როგორ გამოგვადგება სწავლა მომავალში
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა  პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროების  გაცნობიერება
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
2

3
შრომა-უფლება თუ
მოვალეობა
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების, ასევე ოჯახისა და საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გაცნობიერება;
        მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება  და  დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების მიმართ.რა შედეგები მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო საშუალება?
მოსწავლემ უნდა შეძლოს  ასაკის შესატყვისი სამომხმარებლო და ეკონომიკური უნარ-ჩვევების  გამოვლენა.

საზ.მეც. დაწყ.
  1.7.8
2

4
ჩვენ მაყურებლები ვართ
საკუთარი თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფის-ოჯახის წევრად    კინო თეატრში და თეატრში ქცევის წესების დაცვა და რატომ არის საჭირო ბავშვებისათვის თეატრი  მოსწავლემ უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების, კულტურულ-ისტორიული ძეგლების, მნიშვნელოვანი მოვლენების, . .
საზ.მეც.დაწყ
   1.2  8 15 17
  11
2



5
ჩვენ მივდივართ
 მუზეუმში
. მოსწავლის საცხოვრებელ გარემოში წარმოდგენილი სხვადასხვა სოციოკულტურული ინსტიტუტის ფუნქციების გაცნობიერება (მაგ.: სკოლის, უნივერსიტეტის, სამედიცინო დაწესებულების, მუზეუმის,  კინოს, კლუბის, პოლიციის).ისტორიული და თანამედროვე პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება.




1,2,3,5,6,
1

6
მე მკითხველი ვარ
როგორ და რატომ
უნდა ვისარგებლოთ
ბიბლიოთეკით
საზ.მეც.დაწყ.
  1,12
1



7
ექსკურსია,ექსკურსია!
მშობლიური კუთხის და ოჯახური ტრადიციების შესწავლა და დაცვა, და რისი სწავლა შეიძლება არა საგაკვეთილო აქტივობების (ექსკურსიაზე, მუზეუმში,
სპექტაკლზე) შედეგად
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,  17
2


7
ისევ ლაშქრობა
რა ინფორმაციას გვაწვდის ისტორიული ძეგლები გარემოსა და ჩვენი მხარის შესახებ
საზ.მეც.დაწყ.

5,9,11.17
2




8
ექსტრემალური
სიტუაცია
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საგანგებო (ბუნებრივი კატასტროფების დროს) და ცხოვრებისეულ (მაგ.: ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე) სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით მოქმედება;
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15

2

9
მიყვარს სპორტი
. რატომ არის მნიშვნელოვანი ქვეყნისთვის ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია?
 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3,10,13,14
1

2
თემა: მედია და ინფორმაცია


9

1
ინფორმაცია
საიდან ვიღებთ და როგორ ვიყენებთ ინფორმაციას, როგორ ხდებოდა ინფორმაციის გადაცემა/გავრცელება ძველად და ახლა
საზ.მეც.დაწყ.
16,  9, 11


2


2
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
რატომ შეიძლება გახდეს შეუმოწმებელი ინფორმაცია კონფლიქტის მიზეზი
საზ.მეც.დაწყ.

16
1


3
უსაფრთხო
ინტერნეტი
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
საზ.მეც.დაწყ.

2,4,6
2





4
იყიდეთ რამე
რაში გვეხმარება სოციალური რეკლამა და რა ინფორმაცია შეიძლება მივიღო რეკლამისაგან
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
2



5
ჯანმრთელობა
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
1

6
ჯანსაღი ცხოვრება და კომპიუტერი
რა დრო უნდა დავუთმო
ჩემი დღის რეჟიმში საინფორმაციო-ტექნოლოგიურ საშუალებებს (ტელევიზორს, ინტერნეტს
საზ.მეც.დაწყ.
2.4.6
2









































































Комментариев нет:

Отправить комментарий