თემატური გეგმები II-კლასი


თემატური გეგმა

საგანი:  მათემატიკა               
კლასი:  II 
 ავტორი  გურამ გოგიშვილი
გამომცემლობა: ინტელექტი                                                                                   
 პედაგოგი: ია კეშელავა

                                                                  
თემა და მასში შემავალი საკითხები
სთ. რაოდენობა
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
I
 გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
1.      ვითვლით საგნების რაოდენობას
2.      მერამდენეა? რომელია წინა? რომელია მომდევნო?
3.      მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ თუ ქვემოთ?
4.      რიცხვები 20-მდე
5.      1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
6.      გეომეტრიული ფიგურები
7.      შევადაროთ მიმდევრობები, შევავსოთ მიმდევრობა
8.      ამოვხსნათ ამოცანები
45სთ


4სთ

4სთ


3სთ

4სთ
4სთ


4სთ

4სთ



4სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი;
·         შეუძლია გარემოში ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა;
·         ზეპირად ასრულებს ათეულის გავლით შეკრება-გამიკლებას და ზეპირის ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას;
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტის მიხედვით;
·         ერთმანეთს ადარებს რამდენიმე მიმდევრობას და მოცემულ მიმდევრობაში ავსებს რამდენიმე გამოტოვებულ პოზიციას;
·         ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვრავს, თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი;
რადგან კლასი მცირერიცხოვანია-1-მოსწავლე მუშაობა მიმდინარეობს მხოლოდ ინდივიდუალური და დამოუკიდებელი

სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი

მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი


II
ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს
1.      ვაგროვებთ მონაცემებს
2.      ვაჯგუფებთ მონაცემებს
3.      შევადგინოთ და აღვწეროთ სია
4.      შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი
5.      პიქტოგრამა
6.      ამოვხსნათ ამოცანები
15სთ

2სთ

2სთ

3სთ

3სთ

2სთ
3სთ
·         შეუძლია მონაცემების შეგროვება რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით;
·         ამოკრებს საჭირო მონაცემებს უმარტივესი ცხრილიდან;
·         განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობითდა ალაგებს რაიმე წესით;
·         ზეპირსიტყვიერად ახასიათებს მონაცემთა სიას;
·         ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა;

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
თაბახის ფურცლები,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

III
რიცხვები 100-მდე
1.      ათეულები
2.      ათეულები და ერთეულები
3.      რიცხვები 60-მდე
4.      100-ზე ნაკლები რიცხვები
5.      ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები
6.      ვაორმაგებთ რაოდენობას
7.      გავანახევროთ რაოდენობა
8.      შევაფასოთ რაოდენობა
9.      დაასახელეთ რიცხვის უახლოესი ხუთეული, ათეული, ოცეული
10.  რომელი რიცხვია მეტი?
11.  ჩვენი ფული
12.  დამატებითი ამოცანები
34სთ
2სთ
2სთ

2სთ
2სთ

3სთ

4სთ

4სთ

2სთ
3სთ


4სთ

2სთ
3სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა;
·         შეუძლია განახევრება- გაორმაგების მოქმედების შესრულება და მათი დაკავშირება  სეკრება-გამოკლებასტან და ერთმანეთთან;
·         შეუძლია შეაფასოს და შეადაროს რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

IV
გეომეტრიული ფიგურები
1.     გეომეტრიული ფიგურები
2.      ვადარებთ ფიგურების ზომებს
3.      ფიგურის შიგა და გარე წერტილები, ფიგურების საზღვარი
4.      ტოლია ეს ფიგურები?
5.      გამეორება
12სთ
2სთ

2სთ

3სთ


3სთ
2სთ
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით;
·         განასხვავებს ფიგურების  შიგა და გარე  არეებს;
·         მოიძიებს ტოლი ფიგურების ნიმუშებს მისთვის ჩვეულ გარემოში, ახდენს ფიგურათა ტოლობის დემონსტრირებას მათი ურთიერთშეთავსებით;
ინდივიდუალური,დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი, სახაზავი და ფანქარი,
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი

V
რიცხვების შეკრება და გამოკლება
1.      რიცხვითი გამოსახულება
2.      შეკრების თვისებები
3.      ათეულების შეკრება და გამოკლება
4.      ვიყენებთ რიცხვით კიბეს
5.      დავუმატოთ  ერთნიშნა რიცხვები
6.      ვაკლებთ ერთნიშნა რიცხვს
7.      ვუმატებთ ათეულებს
8.      ვაკლებ ათეულებს
9.      შევკრიბოთ ორნიშნა რიცხვები
10.  გამოვაკლოთ ორნიშნა რიცხვები
11.  გამეორება
18სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია შეკრების თვისების გამოყენება შესაბამის მაგალითებში      იყენებს რიცხვით კიბეს კრებსდა აკლრბს ქვეშმიწერით
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,

ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი























ქართული ენა       თემატურ-კალენდარული გეგმა      2015-2016  სასწავლო წელი             ავტორი:ვ. როდონაია                                       პედაგოგი: ია  კეშელავა        2-კლასი

  N


         თ ე მ ა

                   მ ი ზ ა ნ ი  
თარიღი

სთ-რა-ობა

ე ს გ -თან მიმართება

რესურსები
შეფასება
   

1




ახალი სასწავლო  წელი




             შეძლოს თხრობა როგორ გაატარა ზაფხულის არდადეგები და რას გააკეთებს სკოლაში.გააქტიუროს მოსმენის უნარი და ყურადღება,გაიხსენოს სასკოლო სოციალური ჩვევები.
14.09
1 სთ

1, 5, 6 ,9


1 2 4 6 12

სახელმძღვანელო,
 ბუკი,სამუშო რვეული
მიმდინარე-განმავითარებელი
2



3
 რ.ერისთავის „მიპატიჯება სასწავლებელში“


         „          „               „
  
       ზეპირ მეტყველების განვითარება, შეძლოს ლექსის წაკითხვა და გაგება, კითხვებზე პასუხის გაცემ,ენობრივ მასალაზე დაკვირვება(ხმოვნებისა და თანხმოვნების გარჩევა)
14.09    15.09
2სთ





სახელმძღვანელობუკი,სამუშო რვეულიბუკი,სამუშო რვეული

მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი

4


5


6


ავთანდილ არაბიძის
„გიორგის ერთი დღე“

      „          „               „


კლასგარეშე კითხვა

             შეძლოს ლექსის ზეპირად წაკითხვა სათანადო ინტონაციით და შინაარსის გადმოცემა.ზეპირი მეტყველების განვითარება.
        შეძლოს ტექსტის წაკითხვა  და გაგება,შინაარსის თხრობით გადმოცემა.
        წერითი მეტყველების განვითარება,  შეძლოს თავისუფალი თემის „ჩემი ერთი დღე“-დაწერა.

            კითხვის ტექნიკის განვითარება
15.09   16.09
2სთ
2
4 8 10 11 12






სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი
7


ცირა ქიტიაშვილის „ყოჩაღი ბიჭი“


       სააზროვნო უნარის განვითარება, საუბარი „რით
შემიძლია დედა გავახარო“, ნააზრევის წერილობით
17.09    18.09
2სთ
2 3 4 6  9 10



ზეპირი კომენტარი
8.

9.

 ლალი ვაშაკიძის
 „დახუჭობანა“
    „         „              „

გადმოცემა,სასვენი ნიშნების დასმა.
           ტექსტის წაკითხვა-გაგება,გაიხსენოს რომელი თამაში უყვარს და შეძლოს აღწერა.
         მოკლე შინაარსის გადმოცემა თხრობით და წერილობით.
           შეძლოს მხატვრული ტექსტის წაკითხვა-გაგება,ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
          შეძლოს ტექსტის კარნახით ჩაწერა,სასვენი ნიშნების დასმა.
          კითხვის ტექნიკის გაუმჯობესება,
21.09    21.09   22.09   22.09    23.09  
5სთ
3 5 8 4 6 10 11


3 4 6 7 11 12





3 4 6 7





2 4 6 7 8




4 6 8 7 10




სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი
10

11

12

პაატა მამფორიას „სიტყვის კაცი“.
      „        „              „

კლასგარეშე კითხვა

13.


14.


15.


16.

გიორგი ქუჩიშვილის „ჩემი მხარე“

       „       „               „


ნუგზარ შატაიძე-„ცა“


      „        „             „

ზეპირმეტყველების განვითარება.
            ტექსტზე მუშაობის უნარის განვითარება-
შეძლოს ლექსის სტროფებადდაყოფა.მითითებებით
 შესაბამისი ადგილების მოძებნა ტექსტში.                                                                                              ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება-ლექსის ზეპირად ჩაწერა.
            შეძლოს აღწერითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება,იმსჯელოს როგორია დღეს ცა,როგორ ამოხსნა სახალისო ამოცანა.
            ენობრივ მასალაზე დაკვირვება,წერტილის
24.09   25.09   28.09   28.09
4სთ

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი
17.

18.
მ.ფოცხიშვილის „ვინ რა ინატრა“
საკითხავი სავარჯიშო
#1
დასმა.წინადადების შედგენა-ჩაწერა.
             მეტყველების განვითარება-ინტონაციით კითხვა,თავისუფალი თემის წერა.  
             კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება,
შეძლოს სავარჯიშოს შესრულება.
29.09   29.09    30.09
3სთ

სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი

19.



20.


ი. გოგებაშვილის
„ჩხუბი“

      „          „            „


                შეძლოს ადამიანის სხელისაღწერა,გრძნობის ორგანოების დაფიქსირება,მსჯელობა მოთხრობის დედა აზრზე.
              წერის უნარის გავარჯიშება- სასვენი ნიშნე-
ბის დასმა.
01.10    02.10   05.10
3სთ

2 4 6 10




სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი

მდამიმი21.


22.



23.

ვლ.სუტეევი „ტყუპები“              

     „          „             „



     „           „             „


           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
            შეძლონ ტანსაცმლის კლასიფიკაცია სეზონების მიხედვით.ლექსიკური ერთეულების     დალაგება,შინაარსობრივად გამაერთინებელი სიტყვების შერჩევა.
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
05.10    06.10    06.10
3სთ
2 3 4 6 10 11








სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი


24.



25.


26.


27.

28.




29.


30.

31.

32.

33.

34.


35.

36.


37.


38.


39.

40.
გივი ჭიჭინაძის „ტყუილი  თუ მართალი“.

საკითხავი სავარჯიშო -2

ნინო ბეზარაშვილის „ერთი
გემი“

      „         „             „

პაატა მამფორია „გზა“



   „           „            „

ნოდარ დუმბაძე „მღერიან  თუშის ბიჭები“
       „             „            „
 როგორ იპოვეს ყურშა“ მოსწ. რვ. გვ.94
პაატა მამფორია „სიტყვის   კონა“
    „                „           „

დავით ჯავახიშვილის
„ზღაპრული სკივრი“
    „             „            „

ნუგზარ შატაიძის „სახლი“


   „           „              „

საკითხავი სავარჯ.-3,გვ.127მოსწ.რვ.
ი.აბაშიძის „პატარას“

       „        „              „

ი.გოგებაშვილის „კეთილიბერიკაცი“
      „           „            „

გ.წერეთელის „სადილაო“


              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი
            ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
             შეძლონ ტექსტის შინაარსის გაგება და დეტალების დაფიქსირება, ფანტაზიისა და წარმო-  სახვის გააქტიურება.
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

              დიალოგური ტექსტის შესაბამისი ინტონა-  ციით წაკიტხვა და გაგება.სიტყვების განმარტებების შერჩევა, სიტყვებში საერთო ძირის    დაფიქსირება.

               კითხვებზე პასუხის გაცემა წერილობით.

               ისაუბრონ მშობლიურ კუთხეზე. გადმოს-  ცენ ლექსი შინაარსით.
                  დაახასიათონ პერსონაჟი და დაწერონ.
              დამოუკიდებლად აითვისონ  საკითხავი მასალა.
               ისაუბრონ წერილის შესახებ,ტექსტიდან    გამოყონ წერილი.
               მისწერონ წერილი ვინმეს .წერილის საშუალებით მოაგვარონ პრობლემა.
               გადმოსცენ ლექსის შინაარსი თხრობით.  გამოიყენონ სიტყვები სხვადასხვა კონტექსტში.
             ისაუბრონ წიგნის შესახებ -ყდა ,ავტორი, სა-  თაური,ილუსტრაცია.
             შეძლონ აღწერითი ტექსტის წაკითხვა ,
აღწერონ თავისი სახლი,განმარტონ ხელობის სახელები.
              ამოწერონ მოთხრობიდან ეპიზოდი, დაწერონ ტექსტი შემოკლებით.
              ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეასრულონ სავარჯიშო.
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას, დაწერონ ლექსი ზეპირად.
               იმსჯელონ მოთხრობის დედააზრზე, ანდაზების მიმართებაზე ტექსტთან.
                წერილობით გასცენ პასუხები კითხვებზე,
ენობრივი ელემენტების გამოყენებით.
                ისაუბრონ რა არის ამ ლექსის მთავარი სათ
ქმელი,როგორი დილა იყო დღეს,რას აკეთებენ დილაობით.
07.10  08.10  09.10   12.10    12.10   13.10  13.10  15.10 16.10  19.10    19.10  20.10  20.10 21.10 21.10 22.10 23.10    26.10  26.10  27.10  27 10  30.10   02.11  .2.11  .3 11     04.11   05.11   06.11  09.11   09.11   10.11   10.11   11.11      

2 3 4 6




2 4 6 10




1 2 8 7 10





2 3 7 11




1 2 3 10 11



2 4 5 6 8



1 2 3 7 8 9 10 11





3 4 6 8 10



2 3 11



2 3 4 7 8 10 11

სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა                        თაბახის ფურცლები  ფოტო სურათები
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა     დამოუკიდებელი სამუშაო    ზეპირი კომენტარი


41.

42.


43.

44.



45.

46.



„წერილი მასწავლებელს“
მოსწ. რვეული გვ.96.
ი.გოგებაშვილის „უქნარა“


  „          „         „

ი.გოგებაშვილის „ჭიანჭველა და ფუტკარი“

    „          „        „

  საკითხ.სავარჯ.-4 მოსწ. რვგვ.128
ც.ქიტიაშვილის „მომღერალი ფუტკარი“

კლასგარეშე კითხვა             
                    შეძლონ საკითხავი მასალის დამოუკიდებლად ათვისება.
                   ისაუბრონ თემაზე -როგორ არიგებს დედა,შეძლონ ლექსიკურად რთული ტექსტის წაკითხვა,გაგება.
                   შეძლონ საკუთარი გამოცდილების წერილობით გადმოცემა.
                   იმსჯელონ მწერებზე მათ თვისებებზე,
შეძლონ იგავური ტექსტის წაკითხვა,გაგება,
როლებით გათამაშება.
                   შეძლონ მთავარი აზრის წერილობით გადმოცემა.
                  შეძლონ სავარჯიშოს შესრულება

12.11    12.11   13.11   16.11  16.11   17.11



2 3 4 6 10 11




1 2 4 6 8 11








სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა


ი.გოგებაშვილის „მოხდენი-ლი პასუხი“.

 „             „            „

                    შეძლონ საკითხავი მასალის დამოუკიდებლად ათვისება.
                    შეძლონ ლექსიკურად რთული ტექსტის წაკითხვა,გაგება.
                   შეძლონ საკუთარი გამოცდილების წერილობით
18.11      19.11  20.11

1 2 3 10 11

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა
ვ.კახაძე  „ხელმწიფე და ობოლი“

  „            „            „

„ციხე დარბაზი“ მოსწ.რვ.
გვ.98.
ნ.დუმბაძის „ გაბაასება“


ლ.ბეროშვილი „ფეფო“

გადმოცემა.
                   იმსჯელონ მწერებზე მათ თვისებებზე,
შეძლონ იგავური ტექსტის წაკითხვა,გაგება,
როლებით გათამაშება.
                   შეძლონ მთავარი აზრის წერილობით გადმოცემა.
                  შეძლონ სავარჯიშოს შესრულება

24.11   24.11   25.11   25.11  26.11  27.11
6სთ
1 2 3 10 11

სახელმძღვანელო     სამუშაო რვეული        ფერადი ფანქრები   თაბახის ფურცლები
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა

„კნუტების ამბავი“

   „           „         „ 



              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
30.11     30.11    01,12   01.12
4სთ
3 4 6 8 10

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი
მიმდინარე განმავითარებელი დამოუკიდებელი სამუშაო
პ.მამფორია „აფრინდა აფ-
რინდა“ 
   „         „         „

              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
02.12  03.12  04.12   07.12
4სთ
3 4 6 8 10

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი
მიმდინარე განმავითარებელი დამოუკიდებელი სამუშაო

საკითხ.სავარჯ.-5,მოსწ.რვ.
გვ.130.
გ. ჭიჭინაძის „ნეკერჩხალი“

   „           „            „

                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას, დაწერონ ლექსი ზეპირად.
               იმსჯელონ მოთხრობის დედააზრზე, ანდაზების მიმართებაზე ტექსტთან.
                წერილობით გასცენ პასუხები კითხვებზე,
ენობრივი ელემენტების გამოყენებით.
                ისაუბრონ რა არის ამ ლექსის მთავარი სათ
ქმელი
07.12   08.12  08.12
3სთ
1 2 3 10 11

სახელმძღვანელო     სამუშაო რვეული        ფერადი ფანქრები
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა
ა.არაბიძე „თევდორეს ვაშლები“


      „      „          „

დაწერონ ტექსტი შემოკლებით.
              ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეასრულონ სავარჯიშო.

09.12   10.12   11.12
3სთ
1 2 3 10 11

სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები  სამუშაო რვეული  ბუკი
მიმდინარე განმავითარებელ  damoukidebeli samuSao
ი.გოგებაშვილი „მამლის
ქურდი“

    „        „          „


              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
14.12     14.12   15.12
3სთ
3 4 6 8 10

სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა

„პატარა წრუწუნა“ მოსწ.რვ.
გვ.100
დ. წერედიანი „მელაკუდა“


      „         „          „
დაწერონ ტექსტი შემოკლებით.
              ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეასრულონ სავარჯიშო.

15.12    16.12    17.12  18.12
4სთ

სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა                        თაბახის ფურცლები  ფოტო სურათები
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერა

პინოქიო


     „         „            „

საკითხ.სავარჯ.-6. მოსწ.რვ.
გვ.131.
ი.გრიშაშვილი“ასოების გა-საჭირი“
   „       „             „
           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
            შეძლონ ტანსაცმლის კლასიფიკაცია სეზონების მიხედვით.ლექსიკური ერთეულების     დალაგება,შინაარსობრივად გამაერთინებელი სიტყვების შერჩევა.
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
21.12     21.12     22.12   22.12    23.12   24.12   25.12
7სთ

სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული  დაფა,ცარცი კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა                        თაბახის ფურცლები  ფოტო სურათები
მიმდინარე განმავითარებელი საკლასო წერასაკლასო წერა

„ასოების გასაჭირი “        იოსებ გრიშაშვილი  ასოთა სახელები
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას, დაწერონ ლექსი ზეპირად.

სთ  2
15.01 18.01


შშშშშ“ -დონალდ ბისეტი              განცხადების დაწერა

2
18.01 19.01


„სირცხვილი აიცილა“  იაკობ გოგებაშვილის მიხედვით
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
2
19.01 20.01


რთველი          გივი ჭიჭინაძე  სურათის აღწერა                გამოთხოვება შემოდგომასთან
ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარებაზეპირმეტყველების განვითარება.

2
21.01  22.01


ზამთარი გიორგი ქუჩიშვილი
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

1
25.01


საახალწლო ლექსიკონი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
3
25.01 26.01 26.01


„პატარა კალათა “ქეთევან ჭილაშვილი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.ზეპირმეტყველების განვითარება.

2
27.01 28.01 29.01


„მზექალა და თინა “               მუხრან მაჭავარიანი
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას, დაწერონ ლექსი ზეპირად.
ზეპირმეტყველების განვითარება.

2
01.01 01.02


„სოკოს ქვეშ “        იაპონური ზღაპარის მიხედვით
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
3
02.02 02.02 03.02


მასხარა               ესმა ონიანი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.


1
04.02


„ყიყლიყო “ ქეთევან კაკაბაძე
ზეპირმეტყველების განვითარება.
ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
3
05.02  08.02 08.02


„ნუ იამაყებ“ ხალხური
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

2
09.02 09.02


„ლომი და თაგვი -“იაკობ გოგებაშვილის მიხედვით
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
2
10.02 11.02


„ორი გურამი„ დავით ჯავახიშვილი
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას, დაწერონ ლექსი ზეპირად.

2
12.02 15.02


ნინოს კომპიუტერი  პაატა მამფორია გამოცანები
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის ნაწილის გადაწერა.
3
16.02  17.02 18.02    


„ერთი კვირადღის ამბავი“ ნუგზარ შატაიძე
ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.

2
19.02 22.02


იავნანა   გივი ჭიჭინაძე
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

1
22.02


ნანინა“ ხუან რამონ ხიმენესის მიხედვით
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

2
23.02 23.02


ობოლი გოგონას ამბავი ძმები გრიმები
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
3
24.02   25.02 26.02


ჩიტი                ილია ჭავჭავაძე
ზეპირმეტყველების განვითარება.

1
29.02


ერთი და შვიდი“ -ჯანი როდარი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
2
29.02  01.03 01.03


„ჭრელი წინდები“ რევაზ ინანიშვილის მოთხრობის მიხედვით
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
02.03 03.03


ჩემი სოფელი“- ცირა ქიტიაშვილი
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

2
04.03 07.03


„ფეფოს სოფელი“-ლეილა ბეროშვილი
ზეპირმეტყველების განვითარება.                
ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
4
07.03 09.03 10.03   11.03


„თოვლში დამდგარი გაზაფხული“ ემზარ-კვიტაიშვილი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
2
14.03 14.03


გაზაფხული“-თამაზ ბიბილური
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

2
15.03 16.03


პაწია მერცხალი შიო მღვიმელი
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

2
17.03 18.03 
1, 5, 6 ,9


თოჯინა“-ნინო ბეზარაშვილი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
2
21.03  21.03

2 3 4 7 8 10 11


ხაბაზი-ცირა ქიტიაშვილი
           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
2
22.03  22.03
3 5 8 4 6 10 11


სამი ბიჭი“-გიორგი ივანიშვილი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
2
23.03 24.03 


 ნიკო და მანქანიკო  პაატა მამფორია
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
3
25.03  28.03  28.03


ხუთი გოჭის ზღაპარი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.ზეპირმეტყველების განვითარება.



2
29.03  29.03


მოწმე“-იაკობ გოგებაშვილი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.


2
30.03  31.03


„მელია“-ვაჟა-ფშაველა
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ ,განმარტონ სიტყვები.
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

2
01.04 04.04


უნიჭო ობობა“    -ერლომ ახვლედიანი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.


2
04.04 05.04


ვისი ხარ, წყაროვ, ვისი       ილია სიხარულიძე
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.

1
06.04 07.04


მაუგლი“-რედიარდ კიპლინგი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
4
08.04 11.04 11.04   12.04


მიმინო და მერცხლები“ ვაჟა-ფშაველა
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
2
12.04 13.04 


მეზღაპრე“-ლეონიდ ესგიბაროვი
ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.


2
14.04  15.04


სიმღერა              გრიგოლ აბაშიძე
ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
1
18.04  18.04


მოგზაური მაიმუნები       ჯანი როდარი
           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას,

1
18.04 19.04  20.04


ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“ აკაკი წერეთელი
ზეპირმეტყველების განვითარება.
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

3
21.04  22.04 25.04


კეთილი ფოტოგრაფი“-ლუის კეროლი
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.

1
26.04  26.04


ყმაწვილი და პეპელა            აკაკი წერეთელი
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

3
27.04 28.04  29.04


უცნაური მგზავრი“-პაატა მამფორია
ზეპირმეტყველების განვითარება.
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას,

3
04.05 05.05 06.05


ვაშლი და შაქარა“ აკაკი წერეთელი
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ განმარტონ სიტყვები.
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, შეძლოს ლოგიკური ანალიზი

3
10.05 10.05 11.05


მელია და ჩიტი  ზღაპარი
                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ                მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.



3
12.05  13.05 16.05


მსოფლიო ჩემპიონი“ რევაზ ინანიშვილი
ინსტრუქტაჟის მიხედვით შეძლონ  სავარჯი- შოს შესრულება.
2
16.05  17.05


ირგვლივ მწვანე ზაფხულია მუხრან მაჭავარიანი
ზეპირმეტყველების განვითარება.
                 გამოიყენონ სასვენი ნიშნები თავის ადგილას,
3
17.05  18.05  19.05 


ცხელი დღე ქალაქში“
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

           შეძლონ პერსონაჟის დახასიათება,პრობლე -მურ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.


2
20.05 23.05


წელიწადი და თორმეტი თვე“
               მოკლე შინაარსის გადმოცემა და დაწერა.

ენობრივი  ამოცანების  შესაბამისი ერთეულების  მოძებნა და გამოყოფა,წერითი მეტყველების განვითარება
2
24.05  25.05


საქაღთველო- დუტუ მეგრელის მიხედვით
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

5
27.05 30.05 31.05


საქართველო ჩემი სამშობლოა
              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.
3
09.06 10.06                 გადმოსცენ  ლექსის შინაარსი,ისაუბრონ სამშობლოზე,განმარტონ სიტყვები.



შესწავლილი მასალის განმეორება
              შეძლონ კითხვებზე წერილობით პასუხის   გაცემა,მოთხრობიდან ეპიზოდის   ამოწერა.  მითითებული ტექსტის გადაწერა.              შეძლოს ლექსში გადმოცემული განწყობილების გადმოცემა, აღიქვას იუმორი,შეძ  -    ლოს ლოგიკური ანალიზი

3
13.06 13.06 14.06


შემაჯამებელი გაკვეთილი

1
15.06










Комментариев нет:

Отправить комментарий