среда, 30 января 2019 г.

მე და საზოგადოების სტანდარტი 3-4 კლასი


„მე და საზოგადოების“  სტანდარტი
   (III-IV კლასები)
შედეგების
ინდექსი
1.   მიმართულება:  პიროვნული განვითარება

სტანდარტის შედეგები

     მოსწავლემ უნდა შეძლოს
საზ. მეც. დაწყ.(1) 1.
 საკუთარი  თავის აღქმა საზოგადოებრივი ჯგუფების-
  ოჯახის, სამეგობროს, სკოლის, თემის -წევრად
საზ. მეც. დაწყ.(1) 2
   საკუთარი თავისა და სხვა ადამიანების მიმართ ზრუნვა-
  პატივისცემის გამოვლენა
საზ. მეც. დაწყ.(1) 3
ასაკის შესატყვისი ზნეობრივი კატეგორიების გაცნობიერება და
  საზოგადოებაში მიღებული ეთიკის ნორმების შესაბამისად
  მოქმედება
საზ. მეც. დაწყ.(1) 4
ჯანსაღი ცხოვრების წესების დაცვა (პირადი ჰიგიენა,
 ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები)
საზ. მეც. დაწყ.(1) 5
  მშობლიური კულტურის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების გამოვლენა

2.    მიმართულება:   ინიციატივა და მეწარმეობა

მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
საზ. მეც. დაწყ.(1) 6
საკუთარი საქმიანობის დაგეგმა და მისი მოსალოდნელი
 შედეგების გაცნობიერება:  რესურსების  დაგეგმვა და დაზოგვა
საზ. მეც. დაწყ.(1) 7
  სხვადასხვა პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა და საჭიროებების  გაცნობიერება
საზ. მეც. დაწყ.(1) 8
  ასაკის შესატყვისი სამომხმარებლო და ეკონომიკური
  უნარ-ჩვევების   გამოვლენა

3.     მიმართულება:  სოციალურ- კულტურული განვითარება,
მოქალაქეობა და უსაფრთხოება

               მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
საზ. მეც. დაწყ.(1) 9
 მოვლენების დროსთან  დაკავშირება და ტერმინების-
წარსულის, აწმყოს, მომავლის  ადეკვატურად გამოყენება
საზ. მეც. დაწყ.(1) 10
ღირებულებების  (მაგ. ეთიკური  ქცევის ნორმების დაცვა, სამართლიანობა, პასუხისმგებლობა, ქვეყნის კულტურული
მრავალფეროვნების გააზრება და დაფასება)  რეალურ სიტუაციებთან დაკავშირება
საზ. მეც. დაწყ.(1) 11
ლეგენდებისა და მითების, კულტურულ-ისტორიული ძეგლების, მნიშვნელოვანი მოვლენების, ისტორიული და
თანამედროვე პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან
დაკავშირება;
საზ. მეც. დაწყ.(1)  12
მოსწავლის საცხოვრებელ გარემოში წარმოდგენილი სხვადასხვა
 სოციოკულტურული ინსტიტუტის ფუნქციების გაცნობიერება
(მაგ. სკოლის, უნივერსიტეტის, სამედიცინი დაწესებულების, მუზეუმის, კინოს, კლუბის, პოლიციის)
საზ. მეც. დაწყ.(1 13
ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერება, ასევე ოჯახსა და საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობის გააზრება;
საზ. მეც. დაწყ.(1)  14
 ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის  გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების,
შესაძლებლობების მქონე  ადამიანების მიმართ.
საზ. მეც. დაწყ,(1) 15
 საგანგებო( ბუნებრივი კატასტროფები დროს) და ცხოვრებისეულ(მაგ.: ქუჩაში, ტრანსპორტში, ექსკურსიაზე)
სიტუაციებში სამოქალაქო უსაფრთხოების წესების დაცვით
 მოქმედება
საზ. მეც. დაწყ.(1) 16
 კონფლიქტურ სიტუაციებში პრობლემის გადაჭრის მშვიდობიანი გზების მოძებნა
საზ. მეც. დაწყ.(1 17)
 მზრუნველობის  გამოვლენა ბუნებრივი გარემოსა და ისტორიული მემკვიდრეობის მიმართ

Комментариев нет:

Отправить комментарий