თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა I ნაწილი 2-სემესტრი კლასი: IV
ავტორი: ნანა ჯაფარიძე,ნანი
წულაია
ბაკურ სულაკაურის
გამომცემლობა
წიფნარის საჯარო სკოლა
მასწავლებელი: ია კეშელავა
2018-2019 სასწავლო წელი
:
№
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
თარიღი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები ეროვნული
სტანდარტის
მიხედვით
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
I
|
თავი
4
მრავალნიშნა
რიცხვების
შეკრება-გამოკლება
|
30სთ
|
|
|
|
|
1
|
მრავალნიშნა
რიცხვების
შეკრება
|
3
|
v შეძლებენ მრავალნიშნა
რიცხვებზე არითმეტიკული
მოქმედებების(შეკრება-
გამოკლების
შესრულება
Ø უცნობი შესაკრების,
Ø საკლების ან
მაკლების პოვნას:
განტოლების
ამოხსნას:
ამოცანების
ამოხსნას სიდიდეების შეკრება-გამოკლებაზე
|
ინდივიდუალური ,ჯგუფებში მუშაობა დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა, წყვილებში მუშაობა კვლევა-ძიება,
თამაში-იპოვე შენი ადგილი.
|
სახელმძღვანელო, სავარჯიშო
რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
ზეპირი კომენტარები
|
2
|
მრავალნიშნა რიცხვების
გამოკლება
|
3
|
||||
3
|
შეკრებისა და გამოკლების
თვისებები
|
3
|
||||
4
|
უცნობი შესაკრების
პოვნა
უცნობი საკლების
და მაკლების პოვნა
|
2
3
|
||||
6
|
განტოლება
|
3
|
||||
7
|
ამოცანები სიდიდეების
შეკრება-გამოკლებაზე
|
3
|
||||
8
|
შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა
|
2
|
||||
9
|
ტესტი თვით შემოწმებისათვის
|
2
|
||||
10
|
4 თავის დამატებითი
სავარჯიშოები
|
5
|
||||
11
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
3
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
5
|
მრავალნიშნა
რიცხვების
ერთნიშნა
რიცხვზე
გამრავლება
და გაყოფა
|
30სთ
|
v შეძლებენ რიცხვის ერთნიშნა
რიცხვზე ქვეშმიწერით გამრავლებას და გაყოფას:
v გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნას არითმეტიკულ მოწმედებათა
კანონების გამოყენებით,შედარებით მარტივი ხერხით
v ამოცანების ამოხსნას:
v ამოცანის პირობაშტ ასახული სიტუაციის სქემატური ნახაზებით
წარმოდგენს:
v ამოცანის ამოხსნის გეგმის შედგენას.
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
მუშაობა დაფასთან
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები,
ტესტები,
ბუკი
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
ზეპირი კომენტარები
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
სამუშაოები
|
1
|
მრავალნიშნა რიცხვის გამრავლება ერთნიშნა
რიცხვზე
|
3
|
||||
2
|
ნულით დაბოლოებული რიცხვის ქვეშ მიწერით
გამრავლება
|
3
|
||||
3
|
ნულით დაბოლოებული
რიცხვების გამრავლება
|
2
|
||||
4
|
მრავალნიშნა რიცხვის გაყოფა ერთნიშნა რიცხვზე
|
2
|
||||
5
|
უცნობი თანამამრავლის
პოვნა
|
2
|
||||
6
|
უცნობი გასაყოფისა და გამყოფის პოვნა
|
|
||||
7
|
სიჩქარე,
სიჩქარის ერთეულები, კავშირი სხეულის სიჩქარესა, დროსა და მანძილს შორის
|
3
|
||||
8
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
3
|
||||
9
|
რიცხვის გაყოფა
ნამრავლზე
|
2
|
||||
10.
|
ნამრავლის გაყოფა
რიცხვზე
|
3
|
||||
11
|
გაყოფა ნულით დაბოლოებულ 3
რიცხვზე
|
21.11
|
||||
12
|
გეომეტრიული ფიგურები
(ჯგუფური მეცადინეობა)
|
3
|
||||
13
|
ტესტი თვითშემოწმებისთვის
|
6
|
||||
6
|
წილადების
გაცნობა.
მრავალნიშნა
რიცხვების
ორნიშნა
და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლება და გაყოფა
|
32
სთ
|
·
წილადის ჩაწერას,
·
წილადის შედარებას,
·
რიცხვის წილადი ნაწილის
პოვნას,
·
ნაწილის მიხედვით მთელის
პოვნას
·
რიცხვის ორნიშნა და სამნიშნა
რიცხვებზე გამრავლებასა და გაყოფას
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი
და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატები
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
1
|
წილადი
|
2
|
||||
2
|
წილადების შედარება
|
3
|
||||
3
|
რიცხვის წილადი ნაწილის
პოვნა
|
3
|
||||
4
|
იპოვე მთელი თუ იცი მისი
ნაწილი
|
2
|
||||
5
|
გამრავლება ორნიშნა რიცხვზე
|
2
|
||||
6
|
გამრავლება
სამნიშნა
რიცხვზე
|
3
|
||||
7
|
გაყოფა ორნიშნა
რიცხვზე
|
2
|
||||
8
|
გაყოფა ორნიშნა რიცხვზე
|
2
|
||||
9
|
გაყოფა სამნიშნა
რიცხვზე
|
3
|
||||
10
|
6-ე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
4
|
||||
12
|
ტესტი თვითშმიწმებისთვის
|
5
|
||||
13
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
4
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий