вторник, 29 января 2019 г.

თემატური გეგმა მე და საზოგადოება 4 კლასი 2 სემესტრი


წიფნარის საჯარო სკოლა                                   თემატური გეგმა
საგანი:  მე და საზოგადოება
ავტორი:  ნინო ტალახაძე  II ნაწილი                                                    IV-კლასი

მასწავლებელი:  ია კეშელავა
     II  სემესტრი
1
თავი
მიზანი
სტანდარტთან
შესაბამისობა


  სთ-რაობა  თარიღი                   
თემა  მე და
  ჩემი ქვეყანა


17
1
საზოგადოება-
ჩემი ქვეყანა
 „შენ საქართველოს
მოქალაქე ხარ“-გააზრება იმისა რომ ხალხს აერთიანებს საერთო ენა, ცხოვრების წესის მსგავსება და ტრადიციები, სამშობლოს
სიყვარული
საზ.  მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
2

2
ჩვენი
  წინაპრები
გაიაზრონ--
ქვეყანა, სადაც დაიბადე
უნდა შეიყვარო, უნდა იცოდე შენი სამშობლოს
ისტორია
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
2

3
ვუფრთხილდები
რესურსებს
. რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად

საზ.მეც. დაწყ.
  1.7.8
1

4
ჩემი სამშობლოს
ტრადიციები
ოჯახური და
ხალხური
ტრადიციების,
აგრეთვე საქართველოში
მცხოვრები სხვადასხვა
ეროვნების
ადამიანების ტრადიციების
პატივისცემა

საზ.მეც.დაწყ
   1.2  8 15 17
  11
1



5-
6-
7
საქართველოს
განძი და მისი
 მცველები
გააზრება იმისა, რომ
ჩვენი მშობლიური ენა, ტრადიციული სამოსის სილამაზე,
ადათები და წეს-ჩვეულებები, ხალხური
სიბრძნე, ანდაზები, ზღაპრები, სიმღერები-
ეს კულტურული  მემკვიდრეობაა-
 ქართული კულტურა კი მსოფლიოს უნიკალური საგანძურია




1,2,3,5,6,
2

8-
9
       ჩვენ
განსხვავებულები
   ვართ
ყველა ადამიანი
განსხვავებულია,
მაგრამ ყველა მნიშვნელოვანი და
საჭირო, პატივი
ვცეთ სხვა ადამიანებს, განურჩევად მათი ფერის კანის, ეროვნებისა და რელიგიური აღმსარებლობისა.
საზ.მეც.დაწყ.
  1,12
1



10
საქართველოს
 მოქალაქე
 ცოდნა იმისა თუ რა
აერთიანებს
საქართველოს
მოქალაქეებს

საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,  17
2


11
ჩვენი ქვეყნის
  სიმბოლოები
რატომ არის საჭირო
სიმბოლიკები-„დროშა, გერბი, ჰიმნი“
საზ.მეც.დაწყ.

5,9,11.17
2




12
სად იბადება
კანონები
უკვე ამ ასაკში მოსწავლე ვალდებულია იცოდეს რომ კანონები იქმნება პარლამენტში კანონი კი წესია, რომელთა შესრულება  ყველასთვის სავალდებულოა.
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15

2

13
საზღვარი
ქვეყნის
ზღურბლია
იცოდნენ „საზღვარი ეს არის ხაზი, რომელიც ერთ
ქვეყანას მეორისაგან
გამოყოფს
საზ .მეც. დაწყ.
1,2,3,10,13,14
1

14
უფლებები და
მოვალეობები
ჩემს
  ცხოვრებაში
გვაძლევს თუ არა უფლებები
საშუალებას, ვაკეთოთ, რაც გვინდა და როგორც გვინდა.
„მე ვიცნობ ჩემს უფლება-მოვალეობას“

1

15-
16-
17
ბუნება
 უნდა დავიცვათ
და რის
გაკეთება შეგიძლია
შენ ბუნების
დასაცავად?

საზ.მეც.დაწყ.
16,  9, 11


3


18
ეს საოცარი
ბუნება
ბუნების დაცვა -
სამშობლოს დაცვას
ნიშნავს
საზ.მეც.დაწყ.

16
1


19
მავნე
ჩვევები
დაიმახსოვრონ
მავნე ჩვევა აზიანებს
ჯანმრთელობას, ადამიანები კი მასზე უარს მაინც არ ამბობენ
საზ.მეც.დაწყ.

2,4,6
2





20
სახიფათო,
საშინელი
და
მავნე
რატომ არის სახიფათო სიგარეტის

საზ.მეც.დაწყ.
6,8
1



21-
22
ჯანსაღი
ცხოვრება
ჩემს
ქვეყანაში
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
2












Комментариев нет:

Отправить комментарий