წიფნარის საჯარო სკოლა თემატური გეგმა
საგანი: მე და საზოგადოება
ავტორი: ნინო ტალახაძე
II
ნაწილი
IV-კლასი
მასწავლებელი: ია კეშელავა
II სემესტრი
1
|
თავი
|
მიზანი
|
სტანდარტთან
შესაბამისობა
|
სთ-რაობა თარიღი
|
||
თემა მე და
ჩემი ქვეყანა
|
|
|
17
|
|||
1
|
საზოგადოება-
ჩემი ქვეყანა
|
„შენ საქართველოს
მოქალაქე ხარ“-გააზრება იმისა რომ ხალხს აერთიანებს
საერთო ენა, ცხოვრების წესის მსგავსება და ტრადიციები, სამშობლოს
სიყვარული
|
საზ. მეც.დაწყ.
1,2,3,3,,5,10,11
|
2
|
|
|
2
|
ჩვენი
წინაპრები
|
გაიაზრონ--
ქვეყანა, სადაც დაიბადე
უნდა შეიყვარო, უნდა იცოდე
შენი სამშობლოს
ისტორია
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,,3,,,10,13
|
2
|
|
|
3
|
ვუფრთხილდები
რესურსებს
|
. რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი,
ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად
|
საზ.მეც. დაწყ.
1.7.8
|
1
|
|
|
4
|
ჩემი სამშობლოს
ტრადიციები
|
ოჯახური და
ხალხური
ტრადიციების,
აგრეთვე საქართველოში
მცხოვრები სხვადასხვა
ეროვნების
ადამიანების ტრადიციების
პატივისცემა
|
საზ.მეც.დაწყ
1.2 8 15 17
11
|
1
|
|
|
5-
6-
7
|
საქართველოს
განძი და მისი
მცველები
|
გააზრება იმისა, რომ
ჩვენი მშობლიური ენა, ტრადიციული სამოსის სილამაზე,
ადათები და წეს-ჩვეულებები, ხალხური
სიბრძნე, ანდაზები, ზღაპრები, სიმღერები-
ეს კულტურული მემკვიდრეობაა-
ქართული კულტურა
კი მსოფლიოს უნიკალური საგანძურია
|
1,2,3,5,6,
|
2
|
|
|
8-
9
|
ჩვენ
განსხვავებულები
ვართ
|
ყველა ადამიანი
განსხვავებულია,
მაგრამ ყველა მნიშვნელოვანი და
საჭირო, პატივი
ვცეთ სხვა ადამიანებს, განურჩევად მათი ფერის კანის,
ეროვნებისა და რელიგიური აღმსარებლობისა.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,12
|
1
|
|
|
10
|
საქართველოს
მოქალაქე
|
ცოდნა იმისა
თუ რა
აერთიანებს
საქართველოს
მოქალაქეებს
|
საზ.მეც.დაწყ.
5, 9, 11,
17
|
2
|
|
|
11
|
ჩვენი ქვეყნის
სიმბოლოები
|
რატომ არის საჭირო
სიმბოლიკები-„დროშა, გერბი, ჰიმნი“
|
საზ.მეც.დაწყ.
5,9,11.17
|
2
|
|
|
12
|
სად იბადება
კანონები
|
უკვე ამ ასაკში მოსწავლე ვალდებულია იცოდეს რომ კანონები
იქმნება პარლამენტში კანონი კი წესია, რომელთა შესრულება ყველასთვის სავალდებულოა.
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,10,15
|
2
|
|
|
13
|
საზღვარი
ქვეყნის
ზღურბლია
|
იცოდნენ „საზღვარი ეს არის ხაზი, რომელიც ერთ
ქვეყანას მეორისაგან
გამოყოფს
|
საზ .მეც. დაწყ.
1,2,3,10,13,14
|
1
|
|
|
14
|
უფლებები და
მოვალეობები
ჩემს
ცხოვრებაში
|
გვაძლევს თუ არა უფლებები
საშუალებას, ვაკეთოთ, რაც გვინდა და როგორც გვინდა.
„მე ვიცნობ ჩემს უფლება-მოვალეობას“
|
|
1
|
|
|
15-
16-
17
|
ბუნება
უნდა დავიცვათ
|
და რის
გაკეთება შეგიძლია
შენ ბუნების
დასაცავად?
|
საზ.მეც.დაწყ.
16, 9,
11
|
3
|
|
|
18
|
ეს საოცარი
ბუნება
|
ბუნების დაცვა -
სამშობლოს დაცვას
ნიშნავს
|
საზ.მეც.დაწყ.
16
|
1
|
|
|
19
|
მავნე
ჩვევები
|
დაიმახსოვრონ
მავნე ჩვევა აზიანებს
ჯანმრთელობას, ადამიანები კი მასზე უარს მაინც არ
ამბობენ
|
საზ.მეც.დაწყ.
2,4,6
|
2
|
|
|
20
|
სახიფათო,
საშინელი
და
მავნე
|
რატომ არის სახიფათო სიგარეტის
|
საზ.მეც.დაწყ.
6,8
|
1
|
|
|
21-
22
|
ჯანსაღი
ცხოვრება
ჩემს
ქვეყანაში
|
. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები).
|
საზ.მეც.დაწყ.
1,2,3.5,6.
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий