გეგმა წიფნარის საჯარო სკოლა 2018–2019 სასწავლო წელი
დამრიგებელი: ია კეშელავა IV- კლასი
N
|
განვითარება
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
განხორციელების ვადა
|
შენიშვნა
|
1
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მე მიყვარს ჩემი სკოლა საორგანიზაციო კუთხის მოწესრიგება
|
საუბარი
მსჯელობა
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
19.09
| |
2
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
დღის რეჟიმი და მისი ორგანიზება, რატომ და როგორ დავიცვათ ოჯახში საერთო და პირადი ჰიგიენა
|
დისკუსია
მსჯელობა
|
დღის რეჟიმი, მისი სწორი დაგეგმვა და დაცვა
|
26.09
| |
3
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მე და კანონი, საკლასო წესები
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
ქცევის წესების გა-
თავისება,თანატოლებთან
მათი შეთანხმება და დაცვა
|
03.10
| |
4
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
ჩემი მასწავლებელი
მასწავლებლის კვირეული
|
მოსწავლეთა მონაწილეობა კედლის გაზეთის მომზადებაში
|
მასწავლებლის შრომის გააზრება მისი დარიგებების გააზრება და დამახსოვრება
|
10.10
| |
5
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
რატომ და როგორ დავიცვა გზებზე მოძრაობის და უსაფრთხოების წესები
|
დისკუსია,
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
შეძლონ სკოლაში სიარული მშობლის დახმარების გარეშე
|
17.10
| |
6
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
როგორ ვიყენებ
ფულს
|
დისკუსია,
მსჯელობა
|
ვისწავლოთ ფულის დაზოგვა და განაწილება,ვიყოთ
ქველმოქმედი
|
24.10
| |
7
|
გარემო და მისი დაცვა
|
რა პასუხისმგებლობები მაქვს
ჩემი ოჯახის წინაშე
|
პლაკატის
ან აპლიკაციის მომზადება
|
გაითავისონ მათი უფლებები და მათზე დაკისრებული ვალდებულებები
|
31./10
| |
7
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
როგორ შეგვიძლია სხვადასხვა
სიტუაციაში თანატოლების
დახმარება
|
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
გაათვიცნობიერონ რომ ერთმანეთის დახმარება
აუცილებილია
|
07.11
| |
8
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი:
მავნე ჩვევები და მათთან ბრძოლა
|
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
სასტიკი ბრძოლა გამოუცხადონ თამბაქოს, ნარკოტიკებს
|
14.11
| |
9
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
რატომ და როგორ უნდა ვზრუნავდეთ ოჯახის წევრები
ერთმანეთზე და როგორ ვინაწილებთ შრომას ოჯახში?
|
მსჯელობა, საუბარი, საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
|
მოსწავლეებში საკუთარი ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.
|
21.11
| |
10
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
რატომ მაძლევენ ჩემი პედაგოგები და ოჯახის უფროსი წევრები რჩევებს, შენიშვნებს
|
შესაბამისი
ლიტერატურის წაკითხვა
კითხვებზე
პასუხის გაცემა
|
გააცნობიერონ თუ რა როლი ეკისრება პედაგოგებს მათ აღზრდაში და პიროვნებებად ჩამოყალიბებეში
|
28.11
| |
11
|
სასკოლო
გარემო
|
რა უფლებები მოვალეობები მაქვს სკოლაში? რატომ და როგორ უნდა იყოს ყველა ბავშვის უფლებები დაცული
სკოლაში
|
დისკუსია, საუბარი
|
ცოდნა იმისა რისი უფლება აქვთ და რისი არა
|
05.12
| |
12
|
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისათვის
| რას ნიშნავს იყო ღირსეული ადამიანი- მოსწავლე |
დისკუსია
მსჯელობა
|
12.12
| ||
13
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
წიგნების მნისშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები. ჩემი საყვარელი ფილმისა და მულტფილმის საყვარელი გმირები
|
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
|
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, სწავლობენ სიკეთეს, მეგობრობას, წიგნის სიყვარულს.
|
19.12
| |
14
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
საშობაო ზეიმისთვის მომზადება
: მონტაჟი
|
25.12
| |||
15
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
როგორ ზრუნავენ სკოლაში მომუშავე სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები სკოლაზე
|
პასუხისმგებლობის განვითარება, მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
16.01
| |
16
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ ჩვენი ქვეყნის ბუნებას
|
სიმულაციური თამაშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
პიროვნებებთან შემწყნარებული ფორმირებების ჩამოყალიბება.
|
23.01
| |
17
|
პოროვნული და მორალური განვითარება
|
ექსტრემალური სიტუაციები როგორ უნდა ვიმოქმედოთ საგაგებო სიტუაციებში
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
30.01
| ||
18
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
კონფლიქტური სიტუაციები
|
საუბარი
მსჯელობა
|
კონფლიქტურ სიტუაციებში პრობლემების გადაჭრის გზების პოვნაა
|
06.02
| |
19
|
თვალსაწიერების გაფართოება
|
ბიბლიოთეკა, წიგნი ჩვენი მეგობარია
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში
|
შეძლონ დამოუკიდებლად მხატვრული ლიტერატურის წაკითხვა
|
13.02
| |
20
|
უსაფრთხოება
|
რისი გაკეთება შემიძლია სასკოლო გარემოს გასაუნჯობესებლად ჩემს თანატოლებტან ერთად
|
ეზოს გასუფთავება
სივრცის გალამაზება
|
დაიცვან სისუფთავე,წესრიგი,
და იზრუნონ სასკოლო ქონების მოვლაზე
|
20.02
| |
21
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა“
საქმიანობა ოჯახში,
ქცევა სუფრასთან
|
შესაბამისი საუბრები
|
შესძლონ ქცევის კულტურის განმტკიცება სახლში
|
27.02
| |
22
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
3 მარტი დედის დღეა
8 მარტი ქალთა
|
მისალოცი ბარათების დამზადება
|
საკუთარი ხელით შექნილი ნამუშევრების გამოფენა
|
06.03
| |
23
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
მიმდინარე აკადემიური მოსწრების გაცნობა
|
13.03
| |||
24
|
უსაფრთხოება, წესრიგის დაცვა
|
სასწრაფო და სახანძრო შემთხვევები პირველადი დახმარება
|
მსჯელობა. საუბარი
|
აუცილებელია ყველა ბავშვმა იცოდეს ამის შესახებ და შესძლოს პირველადი და სატელეფონო დახმარება
|
20.03
| |
25
|
ბუნების დაცვა
|
გაზაფხული, გაზაფხული
|
შესაბამისი მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
27.03
| ||
26
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
დაზოგვა ჩემს სახლში
|
დისკუსია
მსჯელობა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
რატომ და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად
|
03.04
| |
27
|
რეიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა, ხარება, აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ დღესასწაულებზე
|
10.04
| ||
28
|
რელიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა,ხარება. აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ ღღესასწაულებზე
|
17.04
| ||
29
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ჩვენ უკვე ვიცით პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
საუბარი სპორტული აკტივობების მნიშნელობაზე
|
რა მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
24.04
| |
30
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
რატომ გვჭირდრბა სხვადასხვა პროფეციის ადამიანების ყოფნა ჩვენს
ირგვლივ
|
საუბარი, მსჯელობა
|
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია, თუ რატომ არის ყველა პროფესიის ადამინები საჭირო
|
01.05
| |
31
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები, შუქნიშნის ფერები. -
|
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.
|
08.05
| |
32
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
მალე მეხუთეკლასელი ვიქნები
|
, მსჯელობა საუბარი.
|
მომავალი
გეგმების დასახვა
|
17.05
| |
33
|
პიროვნული
და მორალური
განვითარება
|
რა შედეგები მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო საშუალება
|
რას მივაღწიეთ წლევამდელი შრომის შედეგად
|
22.05
| ||
24
|
შესრულებული სამუშაოების
პრეზენტაცია
|
ანგარიში კლასსაათების ჩატარების შესახებ
|
05.06
| |||
25
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
წარმატებების გაცნობა
|
12.06
|
2017–2018 სასწავლო წელი
დამრიგებელი: ია კეშელავა III კლასი
N
|
განვითარება
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
განხორციელების ვადა
|
შენიშვნა
|
1
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
საორგანიზაციო კუთხის,მოწესრიგებამშობლებთან შეხვედრა
|
პასუხისმგებლობის განვითარება, მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
15.09
| |
2
|
პირონული და მორალური განვითარება
|
დღის რეჟიმი და მისი ორგანიზება
|
სიმულაციური თამასშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
დღის რეჟიმი, მისი სწორი დაგეგმვა და დაცვა
|
21.09
| |
3
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
მე და კანონი, საკლასო წესები
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
საკლასო წესების აუცილებლობა და მათი დანეგვა
|
25.09
| |
4
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
ჩემი მასწავლებელი
5- ოქტომბერი მასწავლებლის
დღეა
|
მოსწავლეთა მონაწილეობა კედლის გაზეთის მომზადებაში
|
მასწავლებლის შრომის გააზრება მისი დარიგებების გააზრება და დამახსოვრება
|
02.10
09-10
| |
5
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
მოსწავლის და ადამიანის: დედის, მამის და სხვა პროფესიის ადამიანების უფლებები ვალდებულებები
|
მსჯელობა. საუბარი
|
ყველა პროფესიის აუცილებლობისა და საჭიროებაში დარწმუნება
|
16.10
| |
6
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
ეთიკა, ზდილობა საკლასო გარემოში
დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები და მათი დაგეგმვის აუცილებლობა. |
შესაბამისი მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
დარწმუნება რომ არსებობს ჯადოსნური სიტყვები: „გმადლობთ ბოდიში...“
|
23.10
| |
7
|
გარემო და მისი დაცვა
|
წელიწადის დროები-
შემოდგომა
|
პლაკატის
ან აპლიკაციის მომზადება
|
დაიმახსოვრონ წელიწადის დროები და სამეურნეო სამუშაოები
|
06/11
| |
7
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
ტყუილი და მართალი სწორი და არასწორი საქციელის შეფასება სახლში ან მეგობრებთან
წამოჭრილი სირთულეები: ნივთების დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა,სიფიცხე. |
პრაქტუკულად განხორციელება, შეფასება, ურთიერთ შეფასება
|
იცოდნენ რისი უფლება აქვთ, და რა არ არის სწორი, არსებობს ქცევeბი, რომლებიც ხდება უნებლიეთ.
|
23.10
| |
8
|
, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი:
მავნე ჩვევები და მათთან ბრძოლა
|
მსჯელობა, საუბარი,
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
მოსწავლეებში გარემოს დაცვის აუცილებლობის ხელშეწყობა, ტყის მნიშვნელობა.
|
30.10
| |
9
|
პიროვნული და მორალური განვითარება.
|
რას ნიშნავს სიზარმაცე
|
მსჯელობა, საუბარი, საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
|
მოსწავლეებში საკუთარი ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.
|
06.11
| |
10
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
სპორტული აკტივობების მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
|
რა მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
.11
| |
11
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
სახლის მისამართი, ოჯახის წევრების ტელეფონის ნომრების ცოდნა უსაფრთხოება -მშობლების,მეგობრების
მისამართის ცოდნის აუცილებლობა,ქუჩაში მოძრაობისა და ტრანსპორტით სარგებლობის წესები. |
ინფორმაციების მიწოდება, ერთმანთის მოსმენა.მავნე ჩვევების
საფრთხე შინ და გარეთ.საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება,შესვენების დროს კიბეებზე სირბილი. |
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია, მისამრთისა და ნომრების ცოდნა, პირადი უსაფრთხოებისთვის.
|
25.11
| |
12
|
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისათვის
| რას ნიშნავს იყო ღირსეული ადამიანი- მოსწავლე |
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.
|
04.12
| |
13
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
წიგნების მნისშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები. ჩემი საყვარელი ფილმისა და მულტფილმის საყვარელი გმირებინ
მიყვარხარ
|
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
|
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, სწავლობენ სიკეთეს, მეგობრობას, წიგნის სიყვარულს.
|
10.12
| |
14
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
ხელოვნების სხვადასხვა დარგები. მხატვრობა, თეატრი, ფილმები. ანიმაცია. მუსიკა iსტორიული და
კული ტურული მნიშვნელობის მქონე ადგილები,ძეგლები,მოვლენები. |
ღონისძიება, ვიქტორინა, ზეიმი, სპეკტაკლზე დასწრება, მსჯელობა, ნახატების წარმოდგენა.
|
ხელევნების დარგებს, აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, ეჩვევიან მსჯელობას.
|
18.12
| |
საშობაო ზეიმისთვის მომზადება
: მონტაჟი
|
25.12
| |||||
15
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა
|
პასუხისმგებლობის განვითარება, მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
18.01
| |
16
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
უფროს- უმცროსი
სიტყვების მნიშვნელობა და მათთან დამოკიდებულებები
|
სიმულაციური თამაშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
პიროვნებებთან შემწყნარებული ფორმირებების ჩამოყალიბება.
|
25.01
| |
17
|
პოროვნული და მორალური განვითარება
|
ჩემი სკოლა
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
02.02
| ||
18
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
ჩემი უფლებები და მოვალეობები
|
საუბარი
მსჯელობა
|
შესძლონ თავიანთი უფლებებისა და მოვალეობების გათავისება
|
09.02
| |
19
|
თვალსაწიერების გაფართოება
|
ბიბლიოთეკა, წიგნი ჩვენი მეგობარია
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში
|
შეძლონ დამოუკიდებლად მხატვრული ლიტერატურის წაკითხვა
|
15.02
| |
20
|
უსაფრთხოება
|
გზებზე უსაფრთხოების წესების პერიოდული განმეორება
|
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
22.02
| ||
21
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა“
საქმიანობა ოჯახში,
ქცევა სუფრასთან
|
შესაბამისი საუბრები
|
შესძლონ ქცევის კულტურის განმტკიცება სახლში
|
27.02
| |
22
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
3 მარტი დედის დღეა
|
მისალოცი ბარათების დამზადება
|
02.03
| ||
23
|
პორვნული და მორალური განვითარება
|
8 მარტი ქალთა დღეა
|
მისალოცი ბარათების დამზადება
|
07.03
| ||
24
|
უსაფრთხოება, წესრიგის დაცვა
|
სასწრაფო და სახანძრო შემთხვევები პირველადი დახმარება
|
მსჯელობა. საუბარი
|
აუცილებელია ყველა ბავშვმა იცოდეს ამის შესახებ და შესძლოს პირველადი და სატელეფონო დახმარება
|
14.03
| |
25
|
ბუნების დაცვა
|
გაზაფხული, გაზაფხული
|
შესაბამისი მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
21.03
| ||
26
|
ბუნების დაცვა
|
ჩვენ გვიყვარს ჩვენი ბუნება
|
ნახატების დახატვა
|
იცოდნენ ბუნებაში რისი უფლება აქვთ, და რა არ არის სწორი,
|
28.03
| |
27
|
რეიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა, ხარება, აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ დღესასწაულებზე
|
05.04
| ||
28
|
რელიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა,ხარება. აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ ღღესასწაულებზე
|
12.04
| ||
29
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ჩვენ უკვე ვიცით პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
საუბარი სპორტული აკტივობების მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
|
რა მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
21.04
| |
30
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
სახელმძღვანელოების მოვლაზე ზრუნვა
|
საუბარი, მსჯელობა
|
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია, თუ როგორ უნდა მოუაროთ სახელმძღვანელოებს და წიგნებს
|
28.04
| |
31
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები, შუქნიშნის ფერები. - დავეხმარო უმცროსებს
|
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.
|
03.05
| |
32
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
მალე მეოთხეკლასელი ვიქნები მომავალი გეგმები
|
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
|
10.05
| ||
33
|
მშობლებთან შეხვედრა შემაჯამებელი კლასსაათი
|
წარმატებების გაცნობა
|
17.05
|
ეროვნული გეგმით გათვალიწინებული სადამრიგერბლო პროგრამასთან აუცილებლად შესასრულებელი საკითხები
|
მშობლებთნ შეხვედრის აუცილებლობა
| |
1
|
საორგანიზაციო კუთხის მოწყობა და საკლასო ოთახის მოწესრიგება , მოსწავლეებთან და მშობლებთან შეხვედრა, მილოცვა
| |
2
|
მშობელთა რეგულარულად მოწვევა-აკადემიური წარმატებების გაცნობისათვის და პროექტების პრეზენტაციებზე დასასწრებად
| |
3
|
მოსწავლეთა საყოფაცხოვრებო პირობების შემოწმება
| |
4
|
მოსწავლეთა ჰიგიენურეი პირობების შემოწმება და პერიოდული განმეორება
| |
5
|
სკოლაში ქცევის წესების შესრულებაზე დაკვირვება
| |
6
|
წუჩაში მოძრაობის წესების დაცვა
| |
7
|
სახალისო დავალებები; ათასად კაცი დაფასდა,ათიათასად ზრდილობა-
|
საუბრები მშობლებთან ერთად
|
8
|
საუბარი რელიგიურ თემაზე “გიორგობა“
|
მშობლების აქიური ჩართვა ზეიმის მოწყობაში
|
9
|
საშობაო ზეიმის მომზადება
| |
საშობაო მისალოცი ბარათების დამზადება
| ||
10
|
გამოფენა“ მე მიყვარს ჩემი სამშობლო“
| |
11
|
კონკურსი: ვინ უკეთ დახატავს ზამთრის სურათებს
| |
12
|
3 მარტი დედის დღეა
|
მშობლების მოწვევა, საზეიმო ბარათების დამზადება, გადაცემა
|
13
|
საუბარი;რელიგიურ თემაზე აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული
| |
14
|
;გაზაფხული,გაზაფხული
| |
15
|
ჩვენი მიღწევები
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
16
|
საანბანო ღონისძიებაში მონაწილეობის მიღება
| |
17
|
საანგარიშო კრების ჩატარება
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий