სააღმზრდელო
გეგმა
წიფნარის საჯარო
სკოლა
2018–2019
სასწავლო წელი
დამრიგებელი: ია კეშელავა IV- კლასი
N
|
განვითარება
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
განხორციელების ვადა
|
შენიშვნა
|
1
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მე მიყვარს ჩემი სკოლა საორგანიზაციო კუთხის მოწესრიგება
|
საუბარი
მსჯელობა
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის
განვითარება
|
19.09
|
|
2
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
დღის რეჟიმი და მისი ორგანიზება, რატომ და როგორ დავიცვათ ოჯახში საერთო
და პირადი ჰიგიენა
|
დისკუსია
მსჯელობა
|
დღის რეჟიმი, მისი სწორი დაგეგმვა და დაცვა
|
26.09
|
|
3
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მე და კანონი, საკლასო წესები
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
ქცევის
წესების გა-
თავისება,თანატოლებთან
მათი
შეთანხმება და დაცვა
|
03.10
|
|
4
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
ჩემი მასწავლებელი
მასწავლებლის კვირეული
|
მოსწავლეთა
მონაწილეობა კედლის გაზეთის მომზადებაში
|
მასწავლებლის შრომის გააზრება მისი დარიგებების გააზრება და დამახსოვრება
|
10.10
|
|
5
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
რატომ და როგორ დავიცვა გზებზე
მოძრაობის და უსაფრთხოების წესები
|
დისკუსია,
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
შეძლონ სკოლაში სიარული მშობლის დახმარების გარეშე
|
17.10
|
|
6
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
როგორ ვიყენებ
ფულს
|
დისკუსია,
მსჯელობა
|
ვისწავლოთ ფულის დაზოგვა და განაწილება,ვიყოთ
ქველმოქმედი
|
24.10
|
|
7
|
გარემო და მისი დაცვა
|
რა პასუხისმგებლობები მაქვს
ჩემი ოჯახის წინაშე
|
პლაკატის
ან აპლიკაციის მომზადება
|
გაითავისონ მათი უფლებები და მათზე დაკისრებული ვალდებულებები
|
31./10
|
|
7
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
როგორ შეგვიძლია სხვადასხვა
სიტუაციაში თანატოლების
დახმარება
|
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
გაათვიცნობიერონ რომ ერთმანეთის დახმარება
აუცილებილია
|
07.11
|
|
8
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
ცხოვრების
ჯანსაღი წესი:
მავნე
ჩვევები და მათთან ბრძოლა
|
შესაბამისი ლიტერატურის წაკითხვა
|
სასტიკი ბრძოლა გამოუცხადონ თამბაქოს, ნარკოტიკებს
|
14.11
|
|
9
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
რატომ და როგორ უნდა ვზრუნავდეთ ოჯახის წევრები
ერთმანეთზე და როგორ ვინაწილებთ შრომას ოჯახში?
|
მსჯელობა, საუბარი, საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
|
მოსწავლეებში საკუთარი ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.
|
21.11
|
|
10
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
რატომ მაძლევენ ჩემი პედაგოგები და
ოჯახის უფროსი წევრები რჩევებს, შენიშვნებს
|
შესაბამისი
ლიტერატურის წაკითხვა
კითხვებზე
პასუხის გაცემა
|
გააცნობიერონ
თუ რა როლი ეკისრება პედაგოგებს მათ აღზრდაში და პიროვნებებად ჩამოყალიბებეში
|
28.11
|
|
11
|
სასკოლო
გარემო
|
რა უფლებები მოვალეობები მაქვს სკოლაში? რატომ
და როგორ უნდა იყოს ყველა ბავშვის
უფლებები დაცული
სკოლაში
|
დისკუსია,
საუბარი
|
ცოდნა
იმისა რისი უფლება აქვთ და რისი არა
|
05.12
|
|
12
|
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების
საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისათვის
|
რას ნიშნავს იყო ღირსეული ადამიანი- მოსწავლე |
დისკუსია
მსჯელობა
|
12.12
|
||
13
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
წიგნების მნისშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები. ჩემი საყვარელი ფილმისა
და მულტფილმის საყვარელი გმირები
|
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
|
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, სწავლობენ
სიკეთეს, მეგობრობას, წიგნის სიყვარულს.
|
19.12
|
|
14
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
საშობაო ზეიმისთვის მომზადება
: მონტაჟი
|
25.12
|
|||
15
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
როგორ
ზრუნავენ სკოლაში მომუშავე სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები სკოლაზე
|
პასუხისმგებლობის განვითარება, მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის
განვითარება
|
16.01
|
|
16
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ ჩვენი ქვეყნის ბუნებას
|
სიმულაციური თამაშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
პიროვნებებთან შემწყნარებული ფორმირებების ჩამოყალიბება.
|
23.01
|
|
17
|
პოროვნული და მორალური
განვითარება
|
ექსტრემალური სიტუაციები როგორ უნდა ვიმოქმედოთ საგაგებო სიტუაციებში
|
მსჯელობა, საუბარი.
|
30.01
|
||
18
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
კონფლიქტური სიტუაციები
|
საუბარი
მსჯელობა
|
კონფლიქტურ
სიტუაციებში პრობლემების გადაჭრის გზების პოვნაა
|
06.02
|
|
19
|
თვალსაწიერების გაფართოება
|
ბიბლიოთეკა, წიგნი ჩვენი მეგობარია
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში
|
შეძლონ დამოუკიდებლად მხატვრული ლიტერატურის
წაკითხვა
|
13.02
|
|
20
|
უსაფრთხოება
|
რისი გაკეთება შემიძლია სასკოლო გარემოს გასაუნჯობესებლად ჩემს თანატოლებტან
ერთად
|
ეზოს გასუფთავება
სივრცის გალამაზება
|
დაიცვან
სისუფთავე,წესრიგი,
და
იზრუნონ სასკოლო ქონების მოვლაზე
|
20.02
|
|
21
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ათიათასად ზრდილობა“
საქმიანობა ოჯახში,
ქცევა სუფრასთან
|
შესაბამისი საუბრები
|
შესძლონ
ქცევის კულტურის განმტკიცება სახლში
|
27.02
|
|
22
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
3 მარტი დედის დღეა
8 მარტი ქალთა
|
მისალოცი ბარათების დამზადება
|
საკუთარი
ხელით შექნილი ნამუშევრების გამოფენა
|
06.03
|
|
23
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
მიმდინარე აკადემიური მოსწრების გაცნობა
|
13.03
|
|||
24
|
უსაფრთხოება, წესრიგის დაცვა
|
სასწრაფო და სახანძრო შემთხვევები პირველადი დახმარება
|
მსჯელობა. საუბარი
|
აუცილებელია ყველა ბავშვმა იცოდეს ამის შესახებ და შესძლოს პირველადი
და სატელეფონო დახმარება
|
20.03
|
|
25
|
ბუნების დაცვა
|
გაზაფხული, გაზაფხული
|
შესაბამისი მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
27.03
|
||
26
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
დაზოგვა ჩემს სახლში
|
დისკუსია
მსჯელობა,
კითხვებზე
პასუხის გაცემა
|
რატომ
და როგორ უნდა მოვიხმაროთ რესურსები; წყალი, ელექტროენერგია გონივრულად და ეკონომიურად
|
03.04
|
|
27
|
რეიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა,
ხარება, აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ დღესასწაულებზე
|
10.04
|
||
28
|
რელიგიური დღესასწაულები
|
ბზობა,ხარება. აღდგომა
|
საუბარი რელიგიურ ღღესასწაულებზე
|
17.04
|
||
29
|
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ჩვენ უკვე ვიცით პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
საუბარი სპორტული აკტივობების
მნიშნელობაზე
|
რა მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
24.04
|
|
30
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
რატომ
გვჭირდრბა სხვადასხვა პროფეციის ადამიანების ყოფნა ჩვენს
ირგვლივ
|
საუბარი,
მსჯელობა
|
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია, თუ რატომ არის ყველა
პროფესიის ადამინები საჭირო
|
01.05
|
|
31
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები, შუქნიშნის ფერები. -
|
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.
|
08.05
|
|
32
|
თვალსაწიერის გაფართოება.
|
მალე მეხუთეკლასელი ვიქნები
|
, მსჯელობა საუბარი.
|
მომავალი
გეგმების
დასახვა
|
17.05
|
|
33
|
პიროვნული
და
მორალური
განვითარება
|
რა შედეგები მოაქვს შრომას და რატომ არის შრომა მიზნის მიღწევის საუკეთესო
საშუალება
|
რას
მივაღწიეთ წლევამდელი შრომის შედეგად
|
22.05
|
||
24
|
შესრულებული სამუშაოების
პრეზენტაცია
|
ანგარიში
კლასსაათების ჩატარების შესახებ
|
05.06
|
|||
25
|
მშობლებთან შეხვედრა
|
წარმატებების
გაცნობა
|
12.06
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий