среда, 26 октября 2016 г.

თემატურ-კალენდარული გეგმა მათემატიკაში I კლასი გოგიშვილის მიხედვით

         თემატურ-კალენდარული გეგმა    მათემატიკაში  I-კლასი გოგიშვილის მიხედვით        


N

თემა

მიზანი

ესგ-თან შესაბამისობა

თარიღი


1


2

3

4


5

6


7


8


9



10


11


12


13



14


15



16

17

18

19

20
21



22

23



24


25




26


27


28


29


30


31


32


33



34

35

36



37


38


39


40


41






42

43



44


45


46



47


48


49


50


51



52


53


54


55



56





57


58



59



60

61

62

63

64

65


66

67



68




69



70



71



72

73


74

75


76



77

78



79


80


81


82


83

84

85



86



87

88

89


90


91



92


93



94



95



96



97


98


99


100


101



102


103

104

105

106


107


108

109


110



111



112

113

114


115

116



117



118

119



120



121



122



123

124

125


126


127


128


129


130

131


132

133


134


135


136


137


138


139


140


141


142









































თვლა საგნების გამოყენებით

   რამდენია დავთვალოთ-გვ.10
   რამდენია?გვ.11

   რამდენია?გვ12


   რამდენია?გვ.13

   იმდენივე,მეტი,
ნაკლები.გვ.14

  იმდენივე, მეტი, ნაკლები.გვ15

  რომელია პირველი?გვ.16

  რომელია პირველი?გვ.17


   წინა და მომდევნო. გვ.18

   წინა და მომდევნო.გვ.18

   ზემოთ, ქვემოთ,
მარჯვნივ, მარცხნივ.გვ.19
    ზემოთ, ქვემოთ, მარჯვნივ, მარცხნივ
გვ.20

     ზემოთ, ქვემოთ, მარჯვნივ, მარცხნივ
გვ.21
ზემოთ, ქვემოთ, მარჯვნივ, მარცხნივ
გვ21

  მეტია,ნაკლებია
რამდენით?გვ.22
 მეტია, ნაკლებია
რამდენით?გვ.23
მეტია, ნაკლებია
რამდენით?გვ.24
1 და 1-ზე მეტი

1 და 1-ზე მეტი
1,2



1,2

1,2



1,2,3


1,2,3




1,2,3


დავუმატოთ, გამოვაკლოთ

  დავუმატოთ,
გამოვაკლოთ

 დავუმატოთ
გამოვაკლოთ

დავუმატოთ
გამოვაკლოთ

  სამკუთხედი


სამკუთხედი


1,2,3,4



1,2,3,4

დავუმატოთ გამოვაკლოთ
     დავუმატოთ
      გამოვაკლოთ


ოთხკუთხედი


ოთხკუთხედი


წრე


1,2,3,4,5


1,2,3,4,5






1,2,3,4,5

ხუთკუთხედები



ხუთკუთხედები


ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს  <,>,=
ვიყენებთ მათემა-
ტიკურ ნიშნებს
<,>,=

ვიყენებთ მათემატიკურ
ნიშნებს <,>,=
 მრავალკუთხედები


მრავალკუთხედები


მრავალკუთხედები


დავუმატოთ
გამოვაკლოთ


დავუმატოთ
გამოვაკლოთ

დავუმატოთ
გამოვაკლოთ

დავუმატოთ
გამოვაკლოთ

1,2,3,4,5,6,7



1,2,3,4,5,6,7





1,2,3,4,5,6,7


1,2,3,4,5,6,7 



1,2,3,4,5,6,7,8,9



რიცხვი-10

რიცხვი-10

რიცხვი-10

რიცხვი-0

რიცხვი-0

შესაკრებები,ჯამი


შესაკრებები,ჯამი

შესაკრებები,ჯამი



შესაკრებები,ჯამი




გამოვაკლოთ- 1
გამოვაკლოთ-2


გამოვაკლოთ- 1
გამოვაკლოთ-2


გამოვაკლოთ- 1
გამოვაკლოთ-2


ამოვხსნათ ამოცანე    ბი
ამოვხსნათ ამოცანე-
ბი

ტესტები

დამატებითი
ამოცანები

დამატებითი
ამოცანები


დამატებითი
ამოცანები
თამაში„ვინ იქნება პირველი“


მივუმატოთ -3
გამოვაკლოთ- 3

მივუმატოთ -3
გამოვაკლოთ- 3

მივუმატოთ -3
გამოვაკლოთ- 3

დამატებითი
ამოცანები

დამატებითი
ამოცანები
თამაში „ ვინ იქნება
პირველი“
მივუმატოთ-4
გამოვაკლოთ-4


მივუმატოთ-4
გამოვაკლოთ-4


მივუმატოთ-4
გამოვაკლოთ-4
თამაში „ვინ მიიღებს 10-ს„
რამდენით მეტია
რამდენით ნაკლებ-
ია
რამდენით მეტია
რამდენით ნაკლებ-
ია
დამატებითი
ამოცანები


 „შეარჩიეთ
სწორი პასუხები“

მეტია   -  ნაკლებია



შეკრების თვისებები


შეკრების თვისებები


შეკრების თვისებები


დამატებითი ამოცანები

 „შეარჩიეთ
სწორი პასუხები“და
„მოისაზრეთ“
გამოკლების თვისებები

გამოკლების თვისებები

გამოკლების თვისებები


დმატებითი ამოცანები

თამაში „ ვინ იქნება
პირველი“
შეკრება-გამოკლება
10-ის ფარგლებში
შეკრება-გამოკლება
10-ის ფარგლებში
   ათეული


   ათეული


  დამატებითი ამოცანები
 „შეარჩიეთ სწორი პასუხე ბი“

11-დან 20-მდე რიცხვები


 11-დან 20-მდე რიცხვები


„შეარჩიეთ სწორი
პასუხები“
ამოვხსნათ ამოცა-
ნები
„ვინ იქნება პირველი“

„მოისაზრეთ“

შევავსოთ მოცემულ რაოდენობამდე


ტოლობებისა და
უტოლობების  შევ-
სება რიცხვებით

„შეარჩიეთ სწორი პასუხები“
რიცხვების სხვადა-
სხვა გამოყენება


რიცხვების სხვადა-
სხვა გამოყენება


რიცხვების სხვადა-
სხვა გამოყენება


მივუმატოთ-1,2,3



„შეარჩიეთ სწორი
პასუხები“
 „მოისაზრეთ“

მივუმატოთ  4


მივუმატოთ 5


მივუმატოთ  6


მივუმატოთ  7


მივუმატოთ 8 მივუმატოთ 9

ვასახელებთ და  გა-
მოვსახავთ გეომეტ-
რიულ ფიგურებს
გამოვაკლოთ 11-ს

გამოვაკლოთ 12-ს

ვიპოვოთ უცნობი
შესაკრები

ამოცანების ამოხსნა


 გამოვაკლოთ 13-ს


გამოვაკლოთ14-ს


გამოვაკლოთ15-ს


გამოვაკლოთ16-ს


გამოვაკლოთ17-ს


  გამოვაკლოთ18-ს


ვისწავლოთ ქარ-
თული ფულის გამოყენება
გამეორება-შეჯამება



























         შეძლონ საგანთა რაოდენობის დადგენა
თვლით და ვარაუდით
      საგნების თვლის ჩვევე-
ბის განმტკიცება
    თვლის პროცესის ჩვევე-
ბის გამომუშავება
   შეძლონ სახელმძღვანე-
ლოში  მოცემული სურა-
თების ახსნა
  აღწერონ წიგნში მოცემული სურათები
   დაეუფლონ ტერმინების არსს და მისი გამოყენების
უნარ-ჩვევებს
    შეძლონ ტერმინების
ადექვატურად  გამოყენება

       საგნის რიგის დასახელების  უნარის გამომუშავება.
       რიგობითი და რაოდენობითი რიცხვითი
სახელების უნარების გან-
ვითარება.
      ცნებების სწორად გამო-
ყენების  უნარ-ჩვევების
განვითარება
     შეძლონ მათემატიკუ-
რი ტერმინების ადექვა-
ტურად გამოყენება.
      საგნების განლაგების
აღქმის უნარების  განვი-
თარება.
    შეძლონ საგნების ად-
გილმდებარეობის დად-
გენა შესაბამისი ტერმინე-
ბის გამოყენებით.
    შეძლონ მათემატიკური
ტერმინების ადექვატური
გამოქენება
    მათემატიკური ტერმინების ადექვატურად
გამოყენების უნარ-ჩვევე-
ბის განვითარება
   ტერმინების არსის სიღრმისეული წვდომა
    თვლის გამოყენებით 
რაოდენობების შედარება
     რაოდენობების შედარე-
ბის  უნარების გნვითარება.
      რაოდენობის შესაბამი-
სი რიცხვის დასახელება,
      1-ის წერა,თვლა
       რიცხვებისა და შესაბა-  მისი რაოდენობების მითი თება, შედარების უნარების  განვითარება.
   შეძლონ  რიცხვების წა-
კითხვა და ჩაწერა
    შეძლონ ღიცხვების რაო-
დენობრივი შედგენილო-
ბის არსში სიღრმისეული წვდომა
     რიცხვების შედგენილო-
ბისა და სხვაობის ცნების
დაუფლება და გამოყენება
     რიცხვებისა და შესაბა-
მისი რაოდენობების მითი-
თება, მათი ურთიერთმი-
მართების შესახებ ცოდნის გაღრმავება.
   რიცხვების ჩაწერა- წაკი-
თხვა,  შეკრება- გამოკლე-
ბისათვის მზადება.
   მათემატიკური  ტერმინების(მოქმედებათა ნიშნების) დაუფლება
   დამატებისა და გამოკლების დაკავშირება
თვლასთან
   შეძლონ ნაცნობი რიცხ-
ვების (1,2,3)ფარგლებში
შეკრება-გამოკლება
   შეკრება-გამოკლების
ცოდნის განმტკიცება მარტივი ამოცანებით
   სამკუთხედის აღწერა,  გამოიცნონ შესაბამისი  ფი-
გურები ყოფით საგნებში
    გეომეტრიული ფიგურე-
ბის შექმნის უნარ- ჩვევე-
ბის განვითარება
    რიცხვების შესაბამისი
რაოდენობების მითითება,
რიცხვების ჩაწერა-წაკით-
ხვა
     რიცხვების შედარების
უნარების განვითარება.
     4-ის ფარგლებში მიმატება- გამოკლება
     გაზრდა-შემცირება
4-ის ფარგლებში


      ოთხკუთხედის აღწერა,
მოდელებში  და  ყოფით
საგნებში ამოცნობა
     გეომეტრიული ფიგუ-რების შექმნის უნარ-ჩვევე-
ბის განვითარება
    წრის აღწერა შეძლონ მოდელებში და ყოფით
საგნებში წრის ამოცნობა
   რიცხვების შესაბამისი
რაოდენობების მითითება,
5-ის ჩაწერა -წაკითხვა
      რიცხვებს შორის  ურ- თიერთმიმართებისა და
შედგენილობის შესახებ
ცოდნის გაღრმავება, მათი
რაოდენობების შედარების
უნარ-ჩვევების ჩამოყალი-
ბება.
       შეკრება- გამოკლება
5-ის ფარგლებში
      ხუთკუთხედის აღწერა,
ამოიცნონ ფიგურების
გროვიდან და ყოფით საგნებიდან
      გეომეტრიული ფიგუ-
რების შექმნის უნარ- ჩვევების განვითარება.
      მათემატიკური  ნიშნე-
ბის გამოყენების უნარების
განვითარება.
     ტოლობებისა და უტოლობების ცნებების
აღწერა

შეძლონ ტოლობებისა და
უტოლობების გამოყენება.

  მრავალკუთხედების
ამოცნობა მოდელებში,
ყოფით საგნებში
   მრავალკუთხედების
დასახელება,აღწერა,და-
ხაზვა
   მრავაკუთხედების შექმნის უნარების განვი-
თარება
   5-ის ფარგლებში დამა-
ტება- გამოკლების შედე-
გების აღწერა სხვადასხვა
კონტექსტში
  5-ის ფარგლებში გაზრდა- შემცირების მოქმედებების
შესრულება
      შეძლონ 5-ის ფარგლებ-
ში   მოქმედებების
 შესრულება
    5-ის ფარგლებში მოქმე-
დებების უნარების განმტ-
კიცება
   რაოდენობის, რიგის შე-
საბამისობა რიცხვებთან,
რიცხვების ჩაწერა,წაკით-
ხვა
  შეძლონ რიცხვების წა-
კითხვა,წერა , მიმატება, გამოკლება
  


   შეძლონ რიცხვების წა-
კითხვა,წერა , მიმატება, გამოკლება
  7-მდე რიცხვების ჩაწერის
წაკითხვის,მიმტების,გამოკლების უნარების განმტკიცება
     რაოდენობების,რიგის
შესაბამისობა რიცხვთან,
რიცხვების ჩაწერა,წაკით-
ხვა,მიმატება-გამოკლება
  შეძლონ რიცხვის ჩაწერა
და წაკითხვა
   შეუსაბამონ რიცხვი საგ-
ნის რაოდენობას 
    შეძლონ  შეკრება-გამო-
კლება 10-ის მისაღებად
    0-ის ჩაწერა,წაკითხვა,,
ადექვატური გამოყენება
   0-ის თვისებები,მიმატე-
ბა-გამოკლება
   შეძლონ შეკრების თვი- სებების გაგება და გამოყე-
ნება
   აღიქვან შესაკრებებისა
და ჯამის ცნება
  შეძლონ შეძლონ შესაკრე-
ბებს შორის დამოკიდებუ-
ლებების გაგება-გამოყენე-
ბა.
  შეძლონ შეძლონ შესაკრე-
ბებს შორის დამოკიდებუ-
ლებების გაგება-გამოყენე-
ბა.

    შეძლონ შეკრება-გამოკ- ლების ოპერაციების და- კავშირება  თვლის ან მო-
დელების გამოყენებით
    შეძლონ შეკრება-გამოკ- ლების ოპერაციების და- კავშირება  თვლის ან მო-
დელების გამოყენებით
   შეძლონ შეკრება-გამოკ- ლების ოპერაციების და- კავშირება  თვლის ან მო-
დელების გამოყენებით
   გამოიყენონ შეკრება-გა-
მოკლების თვისებები
  შეძლონ  ნახატების მიხედვით ამოცანების შედგენა
  შეარჩიონ სწორი პასუხე-
ბი
  შეძლონ ამოცანების ამო-
ხსნა შეკრება-გამოკლების
გამოყენებით
 შეძლონ ამოცანების ამოხ-
სნა მეტობა-ნაკლებობის
გამოყენებით

 რიცხვების შედარება და ფიგურების ამოცნობა
  რიცხვების მოდელების
გამოყენებით,10-ის მიღებ-
ის სხვადასხვა ხერხის  გა-
მოყენებით
 შეძლონ 3-ის მიმატება-გა-
მოკლება თვლით

შეძლონ 3-ის მიმატება-გა-
მოკლება მოდელების  გამოყენებით
  შეკრება-გამოკლების შეს-
რულება და აღწერა სხვა-
დასხვა კონტექსტში
  შეძლონ შეკრება-გამოკ-
ლების თვისებების გამოყე-
ნება
შეძლონ რიცხვების შედარების  გამოყენება
  დაკვირვების უნარის გავარჯიშება
   შეძლონ შეკრება- გამოკლების შესრულება
და აღწერა სხვადასხვა კო-
ნტექსტში
    შეძლონ შეკრება- გამოკლების შესრულება
და აღწერა სხვადასხვა კო-
ნტექსტში
ტესტები“ შეარჩიეთ სწორი პასუხები“
ფიქრისა და დაკვირვების
უნარების გავარჯიშება
 რიცხვების შედარების უნარების განვითარება ფიგურების გამოყენებით
რიცხვების შედარების უნარების განვითარება ფიგურების გამოყენებით
  შეკრება- გამოკლების ოპერაციების დაკავშირება
შედეგების შეფასებასთან

  განამტკიცონ  მეტია-ნაკლების ცოდნა -გამოყენების უნარები
    მეტობა-ნაკლებობის ცნების ცოდნისა და გამოყენების უნარების განვითარება
  შეძლონ შეკრების თვისებების გამოყენება
მოქმედებების შესრულე-
ბისას
შეძლონ შეკრების თვისებების გამოყენება
მოქმედებების შესრულე-
ბისას
შეძლონ შეკრების თვისებების გამოყენება
მოქმედებების შესრულე-
ბისას
 ამოხსნან და შეადგინონ
ამოცანები შეკრების თვისებების გამოყენებით
  დაფიქრებისა და დაკვირ-
ვების უნარების განვითა-
რება
   შეძლონ გამოკლების თვი
სებების გამოყენება მოქმე-დების შესრულებისას“
   შეძლონ გამოკლების თვი
სებების გამოყენება მოქმე-დების შესრულებისას“
   შეძლონ გამოკლების თვი სებების გამოყენება მოქმე- დების შესრულებისას“

ამოცანების ამოხსნა გამოკლების თვისებების გამოყენებით
ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
     გამეორება ცოდნის განმტკიცების მიზნით
      გამეორება ცოდნის განმტკიცების მიზნით
    რიცხვების (11-დან20-მდე)დაკავშირება თვლას-
თან და რაოდენობასთან
     ფიგურებისა და საგნე-
ბის საშუალებით  რიცხვე-
ბის შედარებები
    11-დან 20-მდე რიცხვების გამოყენებით
11-დან 20-მდე რიცხვების
ცოდნის განმტკიცებისთ-
ვის
  შეძლონ რიცხვთა შედგენილობისა და  წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება
  შეძლონ რიცხვთა შედგენილობისა და  წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება
   გასამეორებლად  და ცოდნის განსამტკიცებლად
   ათეულების გამოყენე-
ბით
  20-მდე რიცხვების შედგენილობის ცოდნის განსამტკიცებლად
  მსჯელობის უნარის გავარჯიშება
  შეძლონ რიცხვების მოცე-
მულ რაოდენობამდე  შევ-
სება საგნებისა და მოდე-
ლების გამოყენებით
  შეძლონ გამოტოვებული რიცხვების ჩასმა სწორი
ტოლობებისა და უტოლო-
ბების მისაღებად
 თემის განსამტკიცებლად

  შეძლონ რიგითი რიცხვი-
თი სახელების გამოყენება
სურათებისა და ფიგურებ-
ის მიხედვით
    შეძლონ რიგითირიცხვი-
თი სახელების გამოყენება
სურათებისა და ფიგურებ-
ის მიხედვით
     შეძლონრიგითირიცხვი-
თი სახელების გამოყენება
სურათებისა და ფიგურებ-
ის მიხედვით
   შეძლონ შეკრების შესრუ
ლება  სხვადასხვა კონტექ-
სტში-გადათვლით,შევსე-
ბით
  რიცხვების  (1,2,3) მიმატების გამოყენებით
  ანალიტიკური აზროვნე-
ბის უნარის გავარჯიშება
  შეძლონ შეკრება გადათ - ვლით,შევსებით

  შეძლონ შეკრების სხვადა-
სხვა კონტექსტით(გადათ-
ვლა, შევსება)შესრულება
  შეძლონ შეკრების სხვადა-
სხვა კონტექსტით(გადათ-
ვლა,შევსება)  შესრულება
  შეძლონ შეკრების სხვადა-
სხვა კონტექსტით(გადათ-
ვლა, შევსება) შესრულება.
  შეძლონ შეკრების სხვადა-სხვა კონტექსტით(გადათ-
ვლა,შევსება)შესრულება
  შეძლონ ფიგურების ამო-
ცნობა,აღწერა,გამოსახვა

  შეძლონ  გამოკლება უკუთვლის გამოყენებით
  შეძლონ  გამოკლება უკუთვლის გამოყენებით
გაიგონ შეკრება გამოკლებ-
ის ურთიერთშებრუნებუ-
ლობის გამოყენებით
  უცნობი შესაკრების პოვნის ცოდნის გამოყენე-
ბით
 გაიგონ დაშეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
გაიგონ დაშეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
გაიგონ დაშეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
გაიგონ   და შეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
გაიგონ დაშეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
  გაიგონ დაშეძლონ გამოკ-
ლება უკუთვლით ან 10-ის
გავლით
   განასხვავონ და დაასახე-
ლონ ქართული ფულის
ნიშნები 20-ის ფარგლებში





 










   



     


1,2


1,2



1,2


1,2

1,4


1,4















1.7


1.7



1.7


1.7



1.2,1.4

1.2,1.4

1.2,1.4

1.1

1.1
1.1



1.1

1.1



1.1,1.2


1.1,1.2




1.1,1.2


1.3


1.3


1.3


1.3


1.6


1.6


1.1



1.1

1.3

1.3



1.6


1.6


1.6


1.1,1.2


1.1,1.2






1.1,1.2

1.6



1.6


1.3,1.4


1.3,1.4



1.3,1.4


1.6


1.6


1.6


1.3



1.3


1.3


1.3


1.1,1.2



1.1,1.2





1.1,1.2


1.1,1.2



1.1,1.3



1,3





1

2,3

3


3

3



3




3



3







3,4,6






3,4,6


3,4,,6



3,4,6

2,3



3


3


3


1,3,4


1,3,4



3



3



3



3


3









3



3



3



3









3


3


3












1,2


1,2







1,2



1,2





3,4






1









2



2




2


3







3


3


3


3


3





3

3




6,7


3


3


3


3


3


3





































14.09


15.09

16.09

18.09


21.09

22.09


23.09


25.09


28.09



29.09


30.09


02.10


05.10



06.10


07.10



09.10

12.10

13.10

16.10

19.10
20.10



23.10

26.10



27.10


28.10




30.10


02.11


03.11


04.11


06.11


09.11


10.11


11.11



13.11

16.11

17.11 



18.11


20.11


24.11


25.11


27.11






30.11

01.12



02.12


04.12


07.12



08.12


09.12


11.12


14.12


15.12



16.12


18.12


21.12


22.12



23.12





25.12


28.12



29.12



15.01

18.01

20.01

21.01

22.01

25.01


26.01

27.01



28.01




29.01



01.02



02.02



03.02

04.02


05.02

08.02


09.02



10.02

11.02



12.02


15.02


16.02


17.02


18.02

19.02

22.02



23.02



24.02

25.02

26.02


29.02


01.03



02.03


04.03



07.03



09.03



10.03



11.03


14.03


15.03


16.03


17.03



18.03


21.03

22.03

23.03

24.03


25.03


28.03

29.03


30.03



31.03



01.04

04.04

05.04


06.04

07.04



08.04



11.04

12.04



13.04



14.04



15.04



18.04

19.04

20.04


21.05


22.04


25.04


26.04


27.04


04.05

05.05

06.05


10.05


11.05


12.05


13.05


16.05


17.05


18.05


19.05


20.05































































Комментариев нет:

Отправить комментарий