თემატურ- კალენდარული გეგმა ისტ-ში
ავტორი: ნინო ჯამასპიშვილი გამომცემლობა:
დიოგენე
V კლასი მასწავლებელი: ია კეშელავა
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების
რაოდენობა
|
სტანდარტი
|
რესურსები
|
შეფასება
|
|||
თავი
1
|
|
|
|
|||||
ჩვენ
და
კომპიუტერი
|
2
სთ
|
1..
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა
|
განმავითარებელი
|
||||
როგორ
მუშაობს
კომპიუტერი
|
2
სთ
|
1..
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა
|
განმსაზღვრელი
|
||||
ოპერაციული
სისტემა-Windows
XP
|
2
სთ
|
1.
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||
Windows
Xp-ის
გამოყენებითი
პროგრამები
|
2სთ
|
1...2
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი
|
||||
როგორ
იმახსოვრებს
კომპიუტერი
ინფორმაციას
|
2
სთ
|
1,2,
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||
-
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|||
თავი2
|
|
|
|
|||||
დავხატოთ
პროგრამა
Paint-ში
|
2სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები ბუკი.
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი
ზეპირი კომენტარი
|
||||
ნახატის
შენახვა
და
გახსნა
|
2
სთ
|
1,2,3,
|
სახელმძღვანელო ბუკი
|
ზეპირი კომენტარი
|
||||
გავაფერადოთ
ნახატები
|
1
სთ
|
1,2,3,
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები,ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||
ფიგურები
Paint-ში
|
2
სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები,ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||
ფაილი
და
საქაღალდე
|
3
სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო ,ბუკი ცარცი, დაფა
|
მიმდინარე განმსზღვრელი
|
||||
სახატავი
ფურცლის
ზომა
და
მასშტაბი
|
1
სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები,ბუკი
|
ზეპირი კომენტარი
|
||||
Windows
XP-ის
სამუშაო
მაგიდის
ფონი
|
1
სთ
|
1 ,2 ,3,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი
ფანქრები,ბუკი
|
ზეპირი კომენტარი
|
||||
შემაჯამებელი
გაკვეთილი
|
1
სთ
|
|
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი
|
||||
თავი
3.
|
|
|
|
|||||
ტექსტური
რედაქტორი
MS Word 2007
|
2
სთ
|
1 2,3,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
|
||||
ამოჭრა,
კოპირება,
ჩასმა
|
2
სთ
|
1 ,2, 3 ,4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
||||
როგორ
გავაფორმოთ
ტექსტი
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
სთ
|
1 ,2 3, 5
|
სახელმძღვანელო, ბუკი, ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი
ფანქრები,ბუკი
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი
|
||||
|
კომპიუტერის
გარე
მეხსიერება
|
2
სთ
|
3,4,5,6
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
|
|||
|
ფაილის
ტიპი,ფაილის
დაარქივება
|
2
სთ
|
4, 5, 6,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
აბზაცები
|
1
სთ
|
4,5,.6.7
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
|
|||
|
სიმბოლოების
და
ფორმულების
ჩასმა
|
2
სთ
|
5.6.7.
|
სახელმძღვანელო, ბუკი ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი
ფანქრები,ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
ფიგურები
MS Word-ში
|
2
სთ
|
3, 6 ,7.
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|||
|
ძიება
დოკუმენტში
|
1
სთ
|
7,8
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი
|
|||
|
სურათები
ტექსტურ
დოკუმენტში
|
2
სთ
|
6,7,8
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
ტექსტის
მართლწერის
შემოწმება
და
ავტომატური
გასწორება
|
1
სთ
|
2,4,8
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
ცხრილები
ტექსტურ
რედაქტორში
|
3
სთ
|
8,9
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
დოკუმენტის
ბეჭდვა
|
1
სთ
|
7,8,9
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|||
|
1
სთ
|
|
|
|
||||
|
თავი
4.
|
|
|
|
||||
|
როგორ
ჩავწეროთ
კომპიუტერში
ხმა
|
2
სთ
|
10
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,ცარცი, დაფა თაბახის ფურცლები, ფერადი
ფანქრები,ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
როგორ
შეიქმნა
ინტერნეტი
|
1 sT
|
11,12
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,ინტერნეტ-კაბელი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
ინტერნეტში
ინფორმაციის
მოძიება
და
გადმოწერა
|
2
სთ
|
11,12
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
პროგრამის
ინსტლაცია
და
დეინსტლაცია
|
1სთ
|
9,10
|
სახელმძღვანელო,
ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
საკონტროლო
წერა
№4
|
1
სთ
|
|
|
განმსაზღვრელი
|
|||
|
თავი
5.
|
|
|
|
||||
|
ელექტრონული
ცხრილები-MS
Excel 2007
|
2
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
განმეორებადი
ინფორმაციის
შეტანა
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
უჯრების
დაფორმატება
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
ფორმულები.
გამოვთვალოთ
სწრაფად
|
2
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
მონაცემთა
სორტირება
და
გაფილტვრა
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელიდამოუკიდებელი სამუშაო
ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
დავთრის
ბეჭდვა
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
|
|||
|
დიაგრამები
და
ელექტრონული
ცხრილები
პროგრამა
MS Excel 2007-ში
|
2
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
დისკის
დეფრაგმენტაცია
და
დაფორმატება
|
1
სთ
|
|
სახელმძღვანელო, ბუკი
|
მიმდინარე განმავითარებელი,განმსაზღვრელი
|
|||
|
შემაჯამებელი
გაკვეთლი
|
1
სთ
|
|
|
|
|||
|
განვლილი
მასალის
გამეორება
|
1
სთ
|
|
|
განმსაზღვრელი
|
|||
|
|
|
||||||
თემატური-კალენდარული გეგმა ისტ-ში ავტორი:ნინო ჯამასპიშვილი გამომცემლობა დიოგენე
VI კლასი
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
სტანდარ ტი
|
რესურსები
|
შეფასება
|
|||
1 თავი
|
|
|
|
|||||
ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007
|
2 სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცლები,ბუკი
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
ინტერნეტი
|
3სთ
|
3.4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,პროექტორი, ინტერნეტის
გადამყვანი კაბელი,ეკრანი
|
მიმდინარე-განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
||||
ელექტრონული ფოსტა
|
3 სთ
|
2, 3,4
|
სახელმძღვანელო,
ბუკი,ინტერნეტის გადამყვანი კაბელი,
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
შემაჯამებელიგაკვეთილი
|
1 სთ
|
2
|
ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
ზეპირი კომენტარი
|
||||
თავი 2.
|
|
|
|
|||||
საპრეზენტაციო პროგრამა MS PowerPoint 2007
|
2 სთ
|
2,,3
|
სახელმძღვანელო,
ბუკი,ინტერნეტის გადამყვანი კაბელი,სურათები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
სლაიდებზე მუშაობა
|
3 სთ
|
3
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
||||
ანიმაცია
|
2 სთ
|
2,,3
|
ანიმაციური სურათები,ბუკი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
||||
ანიმაციები და ფიგურები
|
2 სთ
|
2,3
|
ანიმაციური სურათები,ბუკი
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
დიაგრამები პროგრამა MS PowerPoint-ში
|
3 სთ
|
1,2,3,4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
|
||||
საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი
|
1,2,3,4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის
ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
|||||
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
ზეპირი კომენტარი
|
||||
3.თავი .
|
|
|
|
|||||
კომენტარები MS Word 2007-ში
|
1 სთ
|
1,3,4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
სანიშნოები და ჰიპერბმულები
|
2 სთ
|
1,2,3
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
ზეპირი კომენტარი მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
სქოლიო
|
1 სთ
|
3,4
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
სარჩევი
|
1 სთ
|
3,4
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი
|
||||
დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვა ფორმატით
|
1 სთ
|
2,3,4,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმსაზღვრელი-განმავითარებელი
|
||||
ფორმების შექმნა შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
1,2,3,4,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი,, ზეპირი კომენტარი
|
||||
|
შაბლონები
|
2 სთ
|
5.4.6.
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
როგორ დავიცვათ ინფორმაცია
|
1 სთ
|
5.6.7.8
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
დიაგრამები MS Word 2007-ში
|
3 სთ
|
5.6.7.8.
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
ობიექტის ჩასმა დოკუმენტში
|
1 სთ
|
3,4,6,7,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი,, ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
|
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
თავი.4.
|
|
|
|
||||
|
ინტერნეტი და html ენა
|
2 სთ
|
4,5,,6,,7
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
ტექსტის დაფორმატება html-ში
|
3 სთ
|
6.7.8.9.
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
სიები
|
3 სთ
|
3,6,5,,7 8.
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
ტეგის ატრიბუტები
|
2 სთ
|
9.8.
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
სურათები და ცხრილები
|
2 სთ
|
5,7,8,9
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
სიმბოლოთა ASCII და Unicode კოდირება
|
1 სთ
|
4.5.66
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
თავი 5.
|
|
|
|
||||
|
||||||||
|
სურათები და ცხრილები
|
2 სთ
|
2,3,4,5
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
სიმბოლოთა ASCII და Unicode კოდირება
|
1 სთ
|
2,3,4,5,
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
|
|
||||
|
თავი 5.
|
|
|
|
||||
|
ელექტრონული ცხრილები
MS Excel 2007
|
2 სთ
|
5.6.7..8
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე-განმავითარებელი,, ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
ფორმულები და მუდმივი უჯრა
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
||||
|
მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა
|
2 სთ
|
3.5,6,7
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
დამოუკიდებელი სამუშაო საშინაო - საკლასო დავალება
|
|||
|
პირობითი დაფორმატება
|
2 სთ
|
2 4.5.6.9
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|||
|
ფუნქციები
|
2 სთ
|
5,6,7,8,9,
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
მაკროსები
|
2 სთ
|
8,9,10,11
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
MS Excel-ის დაცვა
|
2 სთ
|
8,9,10,11
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე-განმავითარებელი,, ზეპირი კომენტარი
|
|||
|
მონაცემების დაცვა და უსაფრთხოება
|
1სთ
|
6,7,8,9,11
|
სახელმძღვანელო, სურათები,ბუკი, პროექტორი
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
|||
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო, ბუკი,თაბახის ფურცლები
|
მიმდინარე განმავითარებელი-განმსაზღვრელი
|
||||
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
2სთ
|
|
გამსაზღვრელი
|
||||
|
|
|||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий