წიფნარის საჯარო სკოლა
თემატურ –კალენდარული გეგმა
საგანი - ბუნებისმეტყველება
კლასი - I
მასწავლებელი:ია კეშელავა
ავტორი გიორგი კვანტალიანი
ა
2016-2017 სასწავლო წელი
#
|
გაკვეთილის თემა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
მე და ჩემი კლასელები
|
1 საათი
|
15.09
|
ბაწრის გორგალი,სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარი ,წებო,მაკრატელი.
|
·
თამაში–გაცნობა
‘’ჩემი სახლი’
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·
პლაკატის შექმნა.
|
·
მოსწავლეების მიერ ერთმანეთის გაცნობა.
·
საკუთარი თავის წარდგენა.
·
კლასის ერთიანობის შეგრძნება.
|
1.2
|
მსჯელობის უნარი განმავითარებელი
|
2
|
სხეულის ნაწილები
|
1
საათი
|
17.09
|
სახელმძღვანელო,მაკრატე ლი წებო,წითელი და მწვანე ფერის ორი ლენტი.
|
·
თამაში „მსგავსი და განსხვავებული
·
მარცხენა–მარჯვენას ამოცნობა.
·
სახელმ ძღვანელოზე მუშაობა
|
·
ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების ამოცნობა და დასახელე ბა.
·
გავარჯიშ დნენ მარჯვენა– მარცხენას
ამოცნობაში.
·
მოსწავლე ებში დაკვირვე ბის ,სოციალური უნარების განვითარების ხელშეწყო ბა.
|
1.2 1.4
|
ზეპირი კომენტარი
|
3
|
მოგზაურობა
სკოლაში,სკოლაში ქცევის წესები
|
1
საათი
|
22.09
|
დარბაზი,ბიბლიოთეკა,დე რეფანები ,სხვა საკლასო ოთახები,
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები,
ფლომასტერე ბ,ი, წებო.
|
·
სკოლის შიდა ტერიტორიის გაცნობა.
·
თამაში–“გვჭირდება თუ არა წესები.”
·
წყვილებში მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ სკოლის შიდა ტერიტორია ზე ორიენტირება.
·
სკოლაში ქცევის წესების დაცვის აუცილებლობის გაცნობა.
|
1.4
1.8
|
თვითშეფასება , ურთიერთშეფასება
|
4
|
მოგზაურობა სკოლის გარეთ.
|
1
საათი
|
24.09
|
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარები,
ფლომასტერი.
|
·
სკოლის ტერიტორიის გარედან დათვალიერება.
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა
განასხვაონ
შორს–ახლოს
მდებარე საგნები
·
მოძრავი და უძრავი საგნების აღქმა–დათვალიერება.
|
1.4
1.6
|
ორგანიზებულობა განმავითარებელი
|
5
|
სარეზერვო გაკვეთილი
|
1
საათი
|
29.09
|
ფერადი ფანქრები,
სახატავი რვეული
|
·
ბუნებაში საკუთარი შთაბჭდილების
გადმოცემა.
|
·
საგნების სივრცითი აღქმისა და მისი ნახატით გადმოცე მის უნარის გამომუშა ვება.
|
1.3
|
ჩართულობა
|
6
|
ჩვენი ოჯახის წევრები,როგორ ვეხმარებით უფროსებს.
|
1 საათი
|
01.10
|
ოჯახის ფოტოები,
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები.
|
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·
დისკუსია
·
როლებში თამაში
|
·
მოსწავლეების
მიერ საკუთარი და ოჯახის წევრების როლისა და
პასუხისმგებლობის გაცნობა.
·
მოხუცი ადამიანების მიმართ დადებითი განწყობის გამომუშავება.
|
1.7
|
საშინაო დავალება განმავითარებელი
|
7
|
სად ცხოვრობს ოჯახი
|
1 საათი
|
06.10
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები ან ფლომასტერი მაკრატელი, თაბახის ფურცელი.
|
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, ნამუშევრის პრეზენტაცია და აღწერა.
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ საოჯახო ნარჩენების პრობლემა და გაიაზრონ ლოკალური გარემოს სისუფთავის დაცვაში საკუღარი როლი
|
1.7
1.6
|
თვითშეფასება
|
8
|
რისგან აშენებენ
სახლებს.
|
1
საათი
|
08.10
|
სახელმძღვანელო ფერადი ფანქრები
|
·
თამაში – „სამი
გოჭის სახლები“.
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
მოსწავლეების მიერ სხვადასხვა მასალისაგან აგებულ სახლებს შორის განსხვავების გააზრება.
·
შინაური ცხოველების მიმართ მზრუნველობის ჩამოყალიბება.
|
1.3 1.7
|
მსჯელობა
|
9
|
ავეჯი და პირადი ნივთები
|
1
საათი
|
13.10
|
სახელმძღვანელო,
კბილის ჯაგრისი,
ფლომასტერი.
|
·
ავეჯის გაცნობა.
·
თამაში–„ამოვიცნოთ ხმა“
·
ვასწავლოთ ნიკოლოზს თავის მოვლა.
|
·
მოსწავლეებმა
შეძლონ ავეჯისა და სხვა ნივთების დასახელება.
·
ჰიგიენის დანიშნულებაზე საუბარი.
|
1.7
1.8
|
თვითშეფასება
|
10
|
სახიფათო ნივთები
|
1
საათი
|
15.10
|
ჭიქა, სათამაშო თოჯინა, ან მანქანა,სახიფათო ნივთები,მაკრატელი,ნემსი, ლურსმანი.
|
·
მუშაობა წრეში– „ეს სახიფათო ნივთებია“
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ სახიფათო საოჯახო ნივთების
ამოცნობა და დასახელება.
·
ხანძრის გაჩენის შემთხვევაში უსაფრთხოდ მოქმედების უნარ–ჩვევის გამომუშავება.
|
1.7
|
განმავითარებელი
|
11
|
შემოდგომა
|
1
საათი
|
20.10
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ქაღალდები,ფოთლები,მაკრატელი,წებო.
|
·
ექსკურსია სკოლის ეზოში.
·
თამაში–„ფოთოლცვენა“
|
·
მოსწავლის მიერ ბუნებაში შემოდგომისათვის დამახასიათებელი ზოგიერთი ცვლილების დანახვა და გაცნობიერება.
·
მ ოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი და არაცოცხალი ობიექტების გარჩევა
|
1.6 1.2
|
განმავითარებელი
|
12
|
შემოდგომის ფერები
|
1 საათი
|
22.10
|
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები, ფურცლები,წებო, მაკრატელი.
|
·
კოლაჟის შექმნა.
·
შემოდგომის ფერები.
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ თავიანთი შთაბეჭდილებებისა და განცდების გადმოცემა.
·
სხვადასხვა მასალის გამოყენებით კოლაჟის შექმნა.
|
1.6
|
საკლასო სამუშაო
|
13
|
რთველი
|
1 საათი
|
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები
|
|
·
მოსწავლემ შეძლოს რთველის აღწერა სურათის მიხედვით.
·
დაიმახსოვრონ შემოდგომის თვეები .
|
1.6 1.2
|
მეტყველება
|
|
14
|
ჩვენ გვიყვარს ხილი, რა უფრო გემრიელია.
|
1
|
27.10
|
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა ხილი, კალათა ან ყუთი, ფერადი ფანქრები,ან ფლომასტერები
|
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ სხვადასხვა ხილის ამოცნობა და დასახელება.
·
მოსწავლეებმა გაიცნობიერონ ხილის , როგორც ჯანსაღი
საკვების მნისვნელობა ჯანმრთელობისათვის.
|
1.1
|
თვითშეფასება
|
15
|
ხილია თუ ბოსტნეულია?
|
1 საათი
|
29.10
|
სახელმძღვანელო,ბოსტნეული კალათა ან ყუთი, ფანქრები.
|
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ ბოსტნეულის ამოცნობა და დასახელება.
·
შეძლონ ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევა.
|
1.1
|
მსჯელობა
|
16
|
სასარგებლო საკვები
|
1
|
03.11
|
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა სახის ბოსტნეული.
|
|
·
მოსწავლეებმა იმსჯელონ „საყვარელ“ და „არასაყვარელ“ ბოსტნეულ კერძებზე.
·
შეგრძნების ორგანოების როლის გაცნობიერება.
|
1.1 1.8
|
საკლასო სამუშაო
|
17
|
საჭმელი
|
1 საათი
|
05.11
|
წიწიბურა, ვერმიშელი, არაჟანი,საუზმესამხარი,ვახშამი
|
|
·
მოსწავლეებმა განასხვაონ მცენარეული და ცხოველური საკვები.
·
გააცნობიერონ სხვადასხვა საკვების მნიშვნელობა ზრდისათვის.
|
1.1
|
დისკუსია
|
18
|
სასმელი
|
1 საათი
|
10.11
|
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები.
|
|
·
გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისათვის.
·
შეძლონ სხვადასხვა დასახელების სასმელის ჩამოთვლა.
|
1.1
|
მეტყველება
|
19
|
სარეზერვო გაკვეთილი
შევადაროთ და განვასხვაოთ
|
1 საათი
|
12.11
|
ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
|
|
·
შეძლონ დააჯგუფონ სასარგებლო და მავნე პროდუქტი
|
1.1 1.8
|
საკლასო სამუშაო
|
20
|
„გზა სახლიდან სკოლამდე“
|
1 საათი
|
17.11
|
სახელმძღვანელო,კალმები, ფანქრები.
|
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რა ხიფათი ელის ბავშვს ქუჩაში.
·
რა არის საჭირო მისი თავიდან ასაცილებლად
|
1.7
|
დისკუსია
|
21
|
საგზაო მოძრაობის წესები
|
1 საათი
|
19.11
|
სახელმძღვანელო.
|
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ მოსალოდნელი საფრთხე.
·
მონაცემთა დაგროვების განვითარების ხელშეწყობა.
|
1.7
|
საშინაო დავალება
|
22
|
საგზაო ნიშნები და ტრანსპორტი
|
1 საათი
|
24.11
|
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
|
|
·
ზოგიერთი საგზაო ნიშნის ამოცნობა.
·
მიეცეთ საშუალება გაეცნონ ტრანსპორტის სახეობებს.
|
1.7
|
მსჯელობა
|
23
|
რომელი ტრანსპორტით ვიმგზავროთ?
|
1 საათი
|
26.11
|
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
|
|
·
სატრანსპორტო საშუალებების გაცნობა.
·
შეძლონ საშიშროების დანახვა ტრანსპორტით გადაადგილების დროს.
|
1.7
|
საშინაო დავალება
|
24
|
მაღაზიაში
|
1
საათი
|
01.12
|
სახელმძღვანელო, სათამაშოები, მაკრატელი.
|
·
ექსკურსია მაღაზიაში.
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
|
1.6
|
მსჯელობა
|
25
|
ქართული ფული
|
1
საათი
|
03.12
|
სახელმძღვანელო.
|
·
თამაში– „მაღაზიის მოწყობა კლასში“
|
|
1.6
|
საკლასო სამუშაო
|
26
|
რას ვიცვამთ?
|
1
საათი
|
08.12
|
მაკრატელი.
სახელმძღვანელო, წებო, საბავშვო ტანსაცმელი
|
·
წიგნის პერსონაჟების ჩაცმა.
·
თამაში– „დავინახოთ თითები“
|
|
1.8
|
თვითშეფასება
|
27
|
როგორ იმოსებიან ადამიანები?
|
1
საათი
|
10.12
|
სახელმძღვანელო.
|
·
თამაში–„ტაში და ბაკუნი“
|
მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ტანსაცმელთან დაკავშირებული სიტყვათა მარაგი.
|
1.7
|
საშინაო დავალება
|
28
|
ზამთარში
|
1
საათი
|
15.12
|
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
|
·
თამაში– „ზამთრის თვეები“
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
|
1.1 1.6
|
დისკუსია
|
29
|
ახალი წელი მოვიდა
|
1
საათი
|
15.12
|
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, წებო მაკრატელი
|
·
როგორ შევხვდეთ ახალ წელს.
·
თამაში „შევქმნათ ფიფქის ფორმა“
|
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი ხელსაწყოს ლუპის გამოყენება.
|
1.1
|
საკლასო სამუშაო
|
30
|
ფერი და ფორმა
|
1
|
17.12
|
.სახელმძღვანელო,ფერადი ქაღალდები მაკრატელი წებო
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში, ფიგრების
დაჯგუფება,ჯგუფებში მუშაობა.
|
შეძლონ რამდენიმე
ძირითადი ფერის ამოცნობა,გააცნობიერონ,რომარსებობს სხვადასხვა ფორმისადა ფერ ის საგნები
|
I.6.
|
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი
|
|
31
|
ეს საოცარი კენჭები.
|
1
|
22.12
|
ფერად -ფერადი ზღვის კენჭები
|
მუშაობა ჯგუფებში
|
საგანთაშორის კავშირის არსებობის გაცნობიერება და
მათი პროექტში გამოყენება
|
I.6
|
ზეპირი კომენტარი
|
|
32
|
დღე-ღამის მონაცვლეობა
|
1
|
22.12
|
ფერადი ფანქრები დაფა ცარცი,სანთელი,ასანთი
|
სახელმძღვანეოში მუშობა
|
გააცნობიერონ
რომ მზე სინათლის ერთადერთი წყაროა
|
I.5
|
ზეპირი კომენტარი
|
|
33
|
ვის არ სძინავს ღამით?
|
1
|
მზის მუქი სათვალე,სახე-ლმძღვანელო
|
როლური თამაში წიგნზემუშაობა
|
ცხოველების ქცევის თავისებურება
დღე_ღამისმიხედვით
|
I.5
|
ზეპირი კომენტარი
|
||
34
|
როგორ ამოვიცნობ საგნებს
|
1
|
კაშნე თვალების ასახვევად,ცივიდა თბილი წყალი,საპონი,სახელმძღვანელო
|
თამაში: დავინახოთ თითებით,დავინახოთ ყურებით.
|
გააცნობიეროს რომელია მხედველობის,სმენის
ორგანოების გამოუმუშავდეთ ჰიგიენის დაცვის აუცილებლობა
|
I.1
|
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
|
||
35
|
ყნოსვა და გემო
|
1
|
ფერადი ფანქრები,ძმარი ლიმონი,ვარდი
|
თამაში:დავინახოთ ცხვირი“ სახელმძღვანელო, მუშაობა წყვილებში
|
აცნობიერებს რომელია ყნოსვის ორგანო
|
I.1
|
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი.
|
||
36
|
ექიმი და წამლები
|
1
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები
|
ახელმძღვანელოში მუშობა როლური თამაშები
|
მოსწავლეს გამოუმუშავდეს წამლების მოხმარებისადმი
სწორი დამოკიდებულება
|
I.8
|
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
.
|
||
37
|
გინდა ჯანმრთელი იყო?
|
1
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები
|
საკლასო დისკუსია,დაკვირვება,როგორ სუნთქავს
ადამიანი
|
გააცნობიეროს თავისი ფიზიკური ჯანმრთელობის
მნიშვნელობა
|
I.8
|
ზეპირი კომენტარი.
|
||
38
|
ვივარჯიშოდ ყველამ ერთად
|
1
|
სახელმძღვანალო,ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები
|
საუბარი ვარჯიშზე და მის მნიშვნელობაზე პირადი
ჰიგიენის დაცვა,ვარჯიშების შესრულება
|
გააცნობიეროს ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობა ჯანმრთელობისთვის
გამოუმუშვდეთ დადებითი დამოკიდებულება
ფიზიკირი ვარჯიშისადმი
|
I.8
|
თვითშფასება
|
||
39
|
ფილმი,ფილმი
|
1
|
პროექტორი მონიტორი
|
ფილმის
ყურება, დიალოგი
|
დადებითი
აურის შექმნა ფიზიკური ვარჯიშისადმი
|
I.8
|
ურთირთშეფასება
|
||
40
|
ცირკი
|
1
|
თაბახის ფურცლები,წებო მაკრატელი
|
მუშობა სახელმძღვანელოზე
|
მოსწავლეებმა შეძლონ ცირკის მსახიობების ერთმანეთისგან
გარჩევა,და დახასიათება
|
I.2
|
.განმავითარებელი
|
||
41
|
ნიკოლოზი და მაია ზოოპარკში
|
1
|
სახელმძღვანელო,მაკრატელი წებო,ფერადი ქაღალდი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში.
|
მოსწავლემ შეეძლოს ზოოპარკში მობინადრე ზოგიერთი
ცხოველების ამოცნობა და დახასიათება.
|
I.2
|
ზეპირი კომენტარი
|
||
42
|
ჩემი ზოოპარკი
|
1
|
სათამაშო ცხოველები ფერადი ფანქრები თაბახის
ფურცლები
|
მუშაობა
სახელმძღვანელოში,წყვილებში.
|
გააცნობიერონ რომ ცხოველებს გალიაში იმიტომ
ათავსებენ მათი დაცვისა და
გაცნობისათვის.
|
I.2
|
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
|
||
43
|
გაზაფხული მობრძანდება
|
1
|
ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები
|
საუბრები
გაზაფხულზე,როლური თამაშები
|
მოსწავლემ შეძლოს გაზაფხულის თვეების ჩამოთვლა და
დამახსოვრება,აღწერათუ რა ხდება ამ დროს ბუნებაში.
|
I.6
|
ზეპირი კომენტარი.
|
||
44
|
გაზაფხული ჩვენს ეზოში
|
1
|
თაბახის ფურცლები,ფერადი ქაღალდებიდა ფერადი
ფანქრები,წებო მაკრატელი
|
ჯგუფური მუშობა,ლექსების კითხვა გაზაფხულის
თემაზე,
|
მოსწავლემ შეძლოს სეზონების მიხედვით წელიწადის
დროების გარჩევა-განსხვავება,ბუნებაში მიმდინარეცვლილებების დაკავშირება
საკუთარი შეგრძნების ორგანოებთან.
|
I.6
|
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
|
||
45
|
მოგზაურობა კოსმოსში
|
1
|
სამი სხვადასხვა ზომის ბურთი, სახელმძღვანელო
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში
|
გააცნობიერონ რომ დედამიწა,მზე,მთვარე ბურთისებრი
სხეულებია მზე მანათობელი სხეული რომელიც სითბოს და სინათლეს ასხივებს.
|
I.5
|
ზეპირი კომანტარი
|
||
46
|
რა მოხდება მზე რომ გაქრეს”?
|
1
|
თეთრი
ფურცლები,კალმები,ფანქრები,სახელმძღვანელო,ბურთი.
|
თამაში ბურთით,სახელმძღვანელოში მუშობა
|
ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ანალიტიკური
აზროვნების და უნარების განვითარებას
|
I.5
|
განმავითარებელი,კომენტარები.
|
||
47
|
ჩემი ოთხფეხა მეგობრები.
|
1
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,მაკრატელი.
|
ცხოველთა
დაჯგუფება,მუშაობა ჯგუფებში
|
გააცნობიერონ,რომ არსებობს შინაური და გარეული
ცხოველები,ცხოველების ამოცნობა და ცხოველების დახასიათება
|
I.8
|
განმავითარებელი
|
||
48
|
შინაური ფრინველები
|
1
|
წებოვანი ფურცლები, ფერადი ფანქრები
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში ჯგუფებში მუშაობა.
|
შეძლონ ფრინველების ამოცნობა,შედარება ძუძუმწოვრებთან
დაგანმასხვავებელი ნიშნების დასახელება ხმიანობის მიხედვით,შინაური ფრინველების
გარჩევა.
|
I.8
|
თვითშეფასება,ზეპირი კომენტარი
|
||
49
|
ზოგი დადის ზოგი დახოხავს
|
1
|
მაკრატელი,ფერადი ფანქრები ფურცლები ცხოველების
სახელებით
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში,თამაში მოცემული
ფიგურებით,მუშაობა წყვილებში.
|
შეძლონ
ქვეწარმავლების და დარეული ცხოველების განსხვავება
|
I.8
|
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
|
||
50
|
წყლის ბინადრები
|
1
|
მაკრატელი,ფურცლები,წებო, ფანქრები
|
მუშაობა სახელმძღვანელოშიდა ჯგუფებში.
|
წყლის ბინადარი ზოგიერთიცხოველის ამოცნობა და
დხასიათება.
|
I.8
|
თვითშეფასება
|
||
51
|
ფრინვეთა ხმები
|
1
|
Fფერადი ფანქრები,დაფა,ცარცი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში
|
შეძლონ ზოგიერთი გარეული ფრინველისხმების
ამოცნობა,მაგ:მერცხალი შოშია და სხვა .
|
I.8
|
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
|
||
52
|
პატარა ექვსფეხა ცხოველები
|
1
|
ფერადი ფნქრები,ასანთის ღერები
|
მუშაობა
სახელმძღვანელოში
|
შეძლონ დამხსოვრება თუ რა საგებლობა მოაქვთ
ადამიანისთვის
|
I.8
|
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
|
||
53
|
ექსკურსია
ზოოპარკში
|
1
|
ფერადი ფანქრები,ნახატები ცხოველთა გამოსახულებით.
|
ცხოველებისა და ფრინველების
დაჯგუფება,დახასიათება
|
I.2
|
განმავითარებელი
|
|||
54
|
რა ამშვენებს მინდორსra
|
1
|
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,მინდვრის
ყვავილები,მაკრატელი,წებო,ფერადი ფურცლები.
|
წიგნზე მუშაობა
ვენის დიაგრამა
|
მოსწავლეებმა შეძლონ ბალახოვანი მცენარეების
ნაწილების ამოცნობა და დახასიათება .
|
I.7
|
განმავითარებელი
|
||
55
|
ჩვენი ტყე
|
1
|
სახელმძღვანელო,დიდი ფორმატის ქაღალდი,წებო
ფერადი ფლომასტერები,მაკრატელი
|
საუბარი
ჩვენი ტყის შესახებ
|
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რომ ტყე ცოცხალი ორგანიზმებისაგან
შედგება,შეძლონ წიწვოვანიდა ფოთლოვანი მცენარეების ერთმანეთისგან გარჩევა.
|
I.7
|
განმავითარებელი
|
||
56
|
ტყის ბინადრები
|
1
|
ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები,წებო,მაკრატელი
|
მუშობა სახელმძღვანელოში,წყვილებში
|
შეძლონ ტყის ბინადართაამოცნობა და მათი
დახასიათება
|
I.7
|
განმავითარებელი
|
||
57
|
ზაფხული დადგა
|
1
|
ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები,წებო მაკრატელი
|
საუბრები,სახელმძღვენელოში მუშაობა
|
გააცნობიეროს, რომ ზაფხული არის წელიწადისყველაზე ცზელი დრო, რომელიც
მოსდევს გაზაფხულს
|
I.6
|
განმავითარებელი
|
||
58
|
ექსკურსია ტყეში
|
1
|
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები.აპლიკაცია:ჩემი
ლამაზი ბუნება
|
მუშაობა ჯგუფებში
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს,რომადამიანები არასწორი გზებით ანაგვიანებენ გარემოს
|
I.6
|
განმავითა-რებელი
|
||
59
|
ქცევის წესები
|
1
|
დაფა,ცარცი,ფოტოაპარატი,
|
მუშაობა ჯგუფებში
|
მოსწავლემ შეძლოს საყოფაცხოვებო ნარჩენების
სწორად განთავსება,ზრუნავდეს გარემოს სისუფთავეზე
|
I.6
|
განმავითა=რებელი
|
||
60
|
მოგზაურობა’“ თბილისის ბოტანიკურ ბაღში
|
1
|
ფოტოაპარატი ფერადი ფურცლები
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
გააცნობიეროს ბუნების სილამაზე მისი მნიშვნელობა
და სასიცოცხლო ფუნქციები
|
I.8
|
ზეპირი კომენტარი
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий