вторник, 25 октября 2016 г.

თემატური გეგმა ბუნებაში I კლასი ავტორი კვანტალიანი

წიფნარის  საჯარო სკოლა



თემატურ კალენდარული გეგმა

საგანი - ბუნებისმეტყველება
კლასი - I
მასწავლებელი:ია კეშელავა

                                   ავტორი გიორგი კვანტალიანი






2016-2017    სასწავლო წელი













#
გაკვეთილის თემა
საათების -ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
მიზნები და ამოცანები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება



1



მე და ჩემი კლასელები

   1 საათი
               15.09
ბაწრის გორგალი,სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარი ,წებო,მაკრატელი.
·         თამაშიგაცნობა
‘’ჩემი სახლი
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·         პლაკატის შექმნა.
·  მოსწავლეების მიერ ერთმანეთის გაცნობა.
·  საკუთარი თავის წარდგენა.
·  კლასის ერთიანობის შეგრძნება.

1.2



მსჯელობის უნარი განმავითარებელი


2


სხეულის ნაწილები

   1
საათი

   17.09
სახელმძღვანელო,მაკრატე ლი წებო,წითელი და მწვანე ფერის ორი ლენტი.
·         თამაში მსგავსი და განსხვავებული
·         მარცხენამარჯვენას ამოცნობა.
·         სახელმ ძღვანელოზე მუშაობა
·         ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების ამოცნობა და დასახელე ბა.
·         გავარჯიშ დნენ მარჯვენა მარცხენას
ამოცნობაში.
·         მოსწავლე ებში დაკვირვე ბის ,სოციალური უნარების განვითარების ხელშეწყო ბა.

1.2  1.4



  ზეპირი კომენტარი      





3


    

მოგზაურობა      სკოლაში,სკოლაში ქცევის წესები




 1
საათი
    22.09
დარბაზი,ბიბლიოთეკა,დე რეფანები ,სხვა საკლასო ოთახები,
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები,
ფლომასტერე ,, წებო.
·         სკოლის შიდა ტერიტორიის გაცნობა.
·         თამაში–“გვჭირდება თუ არა წესები.”
·         წყვილებში მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ სკოლის შიდა ტერიტორია ზე ორიენტირება.
·  სკოლაში ქცევის წესების დაცვის აუცილებლობის გაცნობა.




1.4     1.8



თვითშეფასება , ურთიერთშეფასება




4




მოგზაურობა სკოლის გარეთ.




 1
საათი





24.09
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარები,
ფლომასტერი.
·         სკოლის ტერიტორიის გარედან დათვალიერება.
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა
განასხვაონ
შორსახლოს
მდებარე საგნები
·         მოძრავი და უძრავი საგნების აღქმადათვალიერება.



1.4     1.6



ორგანიზებულობა განმავითარებელი

5


სარეზერვო გაკვეთილი


 1
საათი



29.09
ფერადი ფანქრები,
სახატავი რვეული
·         ბუნებაში საკუთარი შთაბჭდილების
გადმოცემა.
·         საგნების სივრცითი აღქმისა და მისი ნახატით გადმოცე მის უნარის გამომუშა ვება.


1.3


ჩართულობა



6



ჩვენი ოჯახის წევრები,როგორ ვეხმარებით უფროსებს.



   1 საათი





01.10
ოჯახის ფოტოები,
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები.
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·         დისკუსია
·         როლებში თამაში
·  მოსწავლეების
მიერ საკუთარი და ოჯახის წევრების როლისა და
პასუხისმგებლობის გაცნობა.
·         მოხუცი ადამიანების მიმართ დადებითი  განწყობის გამომუშავება.




1.7




საშინაო დავალება განმავითარებელი




7



სად ცხოვრობს ოჯახი


   1 საათი





06.10
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები ან  ფლომასტერი მაკრატელი, თაბახის ფურცელი.
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა, ნამუშევრის პრეზენტაცია და აღწერა.
·  მოსწავლეებმა გააცნობიერონ საოჯახო ნარჩენების პრობლემა და გაიაზრონ ლოკალური გარემოს სისუფთავის დაცვაში საკუღარი როლი



1.7     1.6



თვითშეასება


8


  რისგან   აშენებენ    სახლებს.


  1
საათი


08.10
სახელმძღვანელო ფერადი  ფანქრები
·         თამაში  –  „სამი
გოჭის სახლები.
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეების მიერ სხვადასხვა მასალისაგან აგებულ სახლებს შორის განსხვავების გააზრება.
·  შინაური ცხოველების მიმართ მზრუნველობის ჩამოყალიბება.


1.3   1.7



 მსჯელობა


9

ავეჯი და პირადი  ნივთები


 1
საათი


13.10

სახელმძღვანელო,
კბილის ჯაგრისი,
ფლომასტერი.
·         ავეჯის გაცნობა.
·         თამაში–„ამოვიცნოთ ხმა
·         ვასწავლოთ ნიკოლოზს თავის მოვლა.
·  მოსწავლეებმა
შეძლონ ავეჯისა და სხვა ნივთების დასახელება.
·         ჰიგიენის დანიშნულებაზე საუბარი.


1.7      1.8


თვითშეფასება





10



სახიფათო ნივთები



 1
საათი



15.10
ჭიქა, სათამაშო თოჯინა, ან მანქანა,სახიფათო ნივთები,მაკრატელი,ნემსი, ლურსმანი.
·         მუშაობა წრეში ეს სახიფათო ნივთებია
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ სახიფათო საოჯახო ნივთების
ამოცნობა და დასახელება.
·         ხანძრის გაჩენის შემთხვევაში უსაფრთხოდ მოქმედების უნარჩვევის გამომუშავება.




1.7


       განმავითარებელი         




11
     

    
                       შემოდგომა


1
საათი





20.10
სახელმძღვანელო,ფერადი ქაღალდები,ფოთლები,მაკრატელი,წებო.
·         ექსკურსია სკოლის ეზოში.
·         თამაში–„ფოთოლცვენა
·  მოსწავლის მიერ ბუნებაში შემოდგომისათვის დამახასიათებელი ზოგიერთი ცვლილების დანახვა და გაცნობიერება.
·  ოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი და არაცოცხალი ობიექტების გარჩევა

1.6   1.2


       განმავითარებელი         





12


  
შემოდგომის ფერები


 1 საათი



22.10
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები, ფურცლები,წებო, მაკრატელი.
·         კოლაჟის შექმნა.
·         შემოდგომის ფერები.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ თავიანთი  შთაბეჭდილებებისა და განცდების გადმოცემა.
·  სხვადასხვა მასალის გამოყენებით კოლაჟის შექმნა.



1.6



საკლასო სამუშაო



13
     

                        რთველი

 1 საათი
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები
  • სურათის აღწერა რთველი
  • როლური თამაში
  • შემოდგომის თვეები
·  მოსწავლემ შეძლოს რთველის აღწერა  სურათის მიხედვით.
·  დაიმახსოვრონ შემოდგომის თვეები .



1.6   1.2

მეტყველება


14

ჩვენ გვიყვარს ხილი, რა უფრო გემრიელია.

 1




27.10
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა ხილი, კალათა ან ყუთი, ფერადი ფანქრები,ან ფლომასტერები
  • ხილის გამოფენის მოწყობა.
  • თამაში დავინახოთ ხელებით
·  მოსწავლეებმა შეძლონ სხვადასხვა ხილის ამოცნობა და დასახელება.
·  მოსწავლეებმა გაიცნობიერონ ხილის , როგორც ჯანსაღი
საკვების მნისვნელობა ჯანმრთელობისათვის.


1.1

თვითშეფასება


15

ხილია თუ ბოსტნეულია?

 1 საათი




29.10
სახელმძღვანელო,ბოსტნეული კალათა ან ყუთი, ფანქრები.
  • ზრაპრის გახსენება თალგამსა და მოხუცზე.
  • როლებში თამაში.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ ბოსტნეულის ამოცნობა და დასახელება.
·  შეძლონ ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევა.

1.1

მსჯელობა



16


სასარგებლო საკვები

               1
                  03.11
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა სახის ბოსტნეული.
  • რას ვიყენებთ საჭმელად.
  • სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა იმსჯელონ საყვარელ და არასაყვარელ ბოსტნეულ კერძებზე.
·  შეგრძნების ორგანოების როლის გაცნობიერება.


1.1    1.8


საკლასო სამუშაო


17

   საჭმელი

  1 საათი
           05.11 
წიწიბურა, ვერმიშელი, არაჟანი,საუზმესამხარი,ვახშამი
  • სურათის ამოცნობა და დასახელება.
  • ჯგუფური მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა განასხვაონ მცენარეული და ცხოველური საკვები.
·  გააცნობიერონ სხვადასხვა საკვების მნიშვნელობა ზრდისათვის.


1.1


დისკუსია




18


     სასმელი

  1 საათი
10.11
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები.
  • საკლასო დისკუსია.
  • ჯგუფური მუშაობა.
·  გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისათვის.
·  შეძლონ სხვადასხვა დასახელების სასმელის ჩამოთვლა.


1.1


მეტყველება


19

სარეზერვო გაკვეთილი
შევადაროთ და განვასხვა

 1 საათი



12.11
ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
  • ჯგუფური მუშაობა.
·  შეძლონ დააჯგუფონ სასარგებლო და მავნე პროდუქტი

1.1   1.8

საკლასო სამუშაო

20

გზა სახლიდან სკოლამდე

  1 საათი




17.11
სახელმძღვანელო,კალმები, ფანქრები.
  • ექსკურსია სკოლის მიმდებარე ქუჩაზე.
  • დისკუსია.
·  მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რა ხიფათი ელის ბავშვს ქუჩაში.
·  რა არის საჭირო მისი თავიდან ასაცილებლად

1.7

დისკუსია


21

საგზაო მოძრაობის წესები

  1 საათი





19.11
სახელმძღვანელო.
  • სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა გააცნობიერონ მოსალოდნელი საფრთხე.
·  მონაცემთა დაგროვების  განვითარების  ხელშეწყობა.

1.7

საშინაო დავალება


22

საგზაო ნიშნები და ტრანსპორტი

 1 საათი
   24.11
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
  • საგზაო ნიშნების ხატვა.
  • წყვილებში მუშაობა.
·  ზოგიერთი საგზაო ნიშნის ამოცნობა.
·  მიეცეთ საშუალება გაეცნონ ტრანსპორტის სახეობებს.

1.7


მსჯელობა


23

რომელი ტრანსპორტით  ვიმგზავროთ?

 1 საათი






26.11
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
  • სათამაშოების გამოფენა.
  • სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  სატრანსპორტო საშუალებების გაცნობა.
·  შეძლონ საშიშროების დანახვა ტრანსპორტით გადაადგილების დროს.

1.7


საშინაო დავალება




24

   
მაღაზიაში

  1
საათი
01.12
სახელმძღვანელო, სათამაშოები, მაკრატელი.
·         ექსკურსია მაღაზიაში.
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
  • მაღაზიაში  ქვევის წესების გაცნობა.
  • ტერმინებში გარკვევა.

1.6

მსჯელობა




25


ქართული ფული

 1
საათი
03.12
სახელმძღვანელო.
·         თამაში მაღაზიის მოწყობა კლასში
  • შეძლონ საგნების შედარება მათი მახასიათებლების მიხედვით.


1.6

საკლასო სამუშაო




26

      
     რას ვიცვამთ?

  1
საათი
08.12
მაკრატელი.
სახელმძღვანელო, წებო, საბავშვო ტანსაცმელი
·         წიგნის პერსონაჟების ჩაცმა.
·         თამაში დავინახოთ თითები
  • მოსწავლეებმა გააცნობიერონ სხვადასხვა ტანსაცმლის დანიშნულება ამინდის მიხედვით.


1.8

თვითშეფასება


27

როგორ იმოსებიან ადამიანები?

 1
საათი




10.12
სახელმძღვანელო.
·         თამაში–„ტაში და ბაკუნი
მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ტანსაცმელთან დაკავშირებული სიტყვათა მარაგი.

1.7

საშინაო დავალება



28

    
    ზამთარში

   1
საათი
                  15.12
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
·         თამაში ზამთრის  თვეები
·         სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
  • მოსწავლეებმა შეძლონ  იმ ცვლილებების დაფიქსირება და აღწერა, რაც ხდება ბუნებაში ზამთრის დადგომით.


1.1  1.6


დისკუსია


29

ახალი წელი მოვიდა

 1
საათი
15.12
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, წებო მაკრატელი
·         როგორ შევხვდეთ ახალ წელს.
·         თამაში შევქმნათ ფიფქის ფორმა
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი ხელსაწყოს ლუპის გამოყენება.

1.1

საკლასო სამუშაო

30
ფერი და ფორმა
1
17.12
  .სახელმძღვანელო,ფერადი ქაღალდები მაკრატელი წებო
მუშაობა სახელმძღვანელოში, ფიგრების დაჯგუფება,ჯგუფებში მუშაობა.
შეძლონ რამდენიმე ძირითადი ფერის ამოცნობა,გააცნობიერონ,რომარსებობს სხვადასხვა ფორმისადა ფერ ის საგნები
I.6.
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი
31
ეს საოცარი კენჭები.
1
22.12
ფერად -ფერადი ზღვის კენჭები
მუშაობა ჯგუფებში
საგანთაშორის კავშირის არსებობის გაცნობიერება და მათი პროექტში გამოყენება
I.6
ზეპირი კომენტარი
32
დღე-ღამის მონაცვლეობა
1
22.12
ფერადი ფანქრები დაფა ცარცი,სანთელი,ასანთი
სახელმძღვანეოში მუშობა
 გააცნობიერონ რომ მზე სინათლის ერთადერთი წყაროა
I.5
ზეპირი კომენტარი
33
ვის არ სძინავს ღამით?
1
მზის მუქი სათვალე,სახე-ლმძღვანელო
როლური თამაში წიგნზემუშაობა
ცხოველების ქცევის თავისებურება დღე_ღამისმიხედვით
I.5
ზეპირი კომენტარი
34
როგორ ამოვიცნობ საგნებს
1
კაშნე თვალების ასახვევად,ცივიდა თბილი წყალი,საპონი,სახელმძღვანელო
თამაში: დავინახოთ თითებით,დავინახოთ ყურებით.
გააცნობიეროს რომელია მხედველობის,სმენის ორგანოების გამოუმუშავდეთ ჰიგიენის დაცვის აუცილებლობა
I.1
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
35
ყნოსვა და გემო
1
ფერადი ფანქრები,ძმარი ლიმონი,ვარდი
თამაში:დავინახოთ ცხვირი“ სახელმძღვანელო, მუშაობა წყვილებში
აცნობიერებს რომელია ყნოსვის ორგანო
I.1
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი.
36
ექიმი და წამლები
1
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები
ახელმძღვანელოში მუშობა როლური თამაშები
მოსწავლეს გამოუმუშავდეს წამლების მოხმარებისადმი სწორი დამოკიდებულება
I.8
       განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი   .
37
გინდა ჯანმრთელი იყო?
1
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები
საკლასო დისკუსია,დაკვირვება,როგორ სუნთქავს ადამიანი
გააცნობიეროს თავისი ფიზიკური ჯანმრთელობის მნიშვნელობა
I.8
ზეპირი კომენტარი.
38
ვივარჯიშოდ ყველამ ერთად
1
სახელმძღვანალო,ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები
საუბარი ვარჯიშზე და მის მნიშვნელობაზე პირადი ჰიგიენის დაცვა,ვარჯიშების შესრულება
გააცნობიეროს ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობა ჯანმრთელობისთვის  გამოუმუშვდეთ დადებითი დამოკიდებულება ფიზიკირი ვარჯიშისადმი
I.8
თვითშფასება
39
ფილმი,ფილმი
1
პროექტორი მონიტორი
 ფილმის ყურება, დიალოგი
 დადებითი აურის შექმნა ფიზიკური ვარჯიშისადმი
I.8
ურთირთშეფასება
40
ცირკი
1
თაბახის ფურცლები,წებო მაკრატელი
მუშობა სახელმძღვანელოზე
მოსწავლეებმა  შეძლონ ცირკის მსახიობების ერთმანეთისგან გარჩევა,და დახასიათება
I.2
.განმავითარებელი
41
ნიკოლოზი და მაია ზოოპარკში
1
სახელმძღვანელო,მაკრატელი წებო,ფერადი ქაღალდი
მუშაობა სახელმძღვანელოში.
მოსწავლემ შეეძლოს ზოოპარკში მობინადრე ზოგიერთი ცხოველების ამოცნობა და დახასიათება.
I.2
ზეპირი კომენტარი
42
ჩემი ზოოპარკი
1
სათამაშო ცხოველები ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
 მუშაობა სახელმძღვანელოში,წყვილებში.
გააცნობიერონ რომ ცხოველებს გალიაში იმიტომ ათავსებენ მათი დაცვისა და   გაცნობისათვის.
I.2
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
43
          გაზაფხული მობრძანდება
1
                 ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები
 საუბრები გაზაფხულზე,როლური თამაშები
მოსწავლემ შეძლოს გაზაფხულის თვეების ჩამოთვლა და დამახსოვრება,აღწერათუ რა ხდება ამ დროს ბუნებაში.
I.6
ზეპირი კომენტარი.
44
                   გაზაფხული ჩვენს ეზოში
1
თაბახის ფურცლები,ფერადი ქაღალდებიდა ფერადი ფანქრები,წებო მაკრატელი
ჯგუფური მუშობა,ლექსების კითხვა გაზაფხულის თემაზე,
მოსწავლემ შეძლოს სეზონების მიხედვით წელიწადის დროების გარჩევა-განსხვავება,ბუნებაში მიმდინარეცვლილებების დაკავშირება საკუთარი შეგრძნების ორგანოებთან.
I.6
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
45
მოგზაურობა კოსმოსში
1
სამი სხვადასხვა ზომის ბურთი, სახელმძღვანელო
მუშაობა სახელმძღვანელოში
გააცნობიერონ რომ დედამიწა,მზე,მთვარე ბურთისებრი სხეულებია მზე მანათობელი სხეული რომელიც სითბოს და სინათლეს ასხივებს.
I.5
ზეპირი კომანტარი
46
რა მოხდება მზე რომ გაქრეს”?
1
თეთრი ფურცლები,კალმები,ფანქრები,სახელმძღვანელო,ბურთი.
თამაში ბურთით,სახელმძღვანელოში მუშობა
ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ანალიტიკური აზროვნების და უნარების განვითარებას
I.5
განმავითარებელი,კომენტარები.
47
ჩემი ოთხფეხა მეგობრები.
1
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,მაკრატელი.
 ცხოველთა დაჯგუფება,მუშაობა ჯგუფებში
გააცნობიერონ,რომ არსებობს შინაური და გარეული ცხოველები,ცხოველების ამოცნობა და ცხოველების დახასიათება
I.8
  განმავითარებელი
48
შინაური ფრინველები
1
წებოვანი ფურცლები, ფერადი ფანქრები
მუშაობა სახელმძღვანელოში ჯგუფებში მუშაობა.
შეძლონ ფრინველების ამოცნობა,შედარება ძუძუმწოვრებთან დაგანმასხვავებელი ნიშნების დასახელება ხმიანობის მიხედვით,შინაური ფრინველების გარჩევა.
I.8
თვითშეფასება,ზეპირი კომენტარი
49
ზოგი დადის ზოგი დახოხავს
1
მაკრატელი,ფერადი ფანქრები ფურცლები ცხოველების სახელებით
მუშაობა სახელმძღვანელოში,თამაში მოცემული ფიგურებით,მუშაობა წყვილებში.
 შეძლონ ქვეწარმავლების და დარეული ცხოველების განსხვავება
I.8
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
50
წყლის ბინადრები
1
მაკრატელი,ფურცლები,წებო, ფანქრები
მუშაობა სახელმძღვანელოშიდა ჯგუფებში.
წყლის ბინადარი ზოგიერთიცხოველის ამოცნობა და დხასიათება.
I.8
 თვითშეფასება
51
ფრინვეთა ხმები
1
Fფერადი ფანქრები,დაფა,ცარცი
მუშაობა სახელმძღვანელოში
შეძლონ ზოგიერთი გარეული ფრინველისხმების ამოცნობა,მაგ:მერცხალი შოშია და სხვა  .
I.8
განმავითარებელი,ზეპირი კომენტარი.
52
პატარა ექვსფეხა ცხოველები
1
ფერადი ფნქრები,ასანთის ღერები
  მუშაობა სახელმძღვანელოში
შეძლონ დამხსოვრება თუ რა საგებლობა მოაქვთ ადამიანისთვის
I.8
განმავითარებელი ზეპირი კომენტარი
53
ექსკურსია  ზოოპარკში
1
ფერადი ფანქრები,ნახატები ცხოველთა გამოსახულებით.
ცხოველებისა და ფრინველების დაჯგუფება,დახასიათება
I.2
განმავითარებელი
54
რა ამშვენებს მინდორსra
1
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,მინდვრის ყვავილები,მაკრატელი,წებო,ფერადი ფურცლები.
წიგნზე მუშაობა   ვენის დიაგრამა
მოსწავლეებმა შეძლონ ბალახოვანი მცენარეების ნაწილების ამოცნობა და დახასიათება .
I.7
განმავითარებელი
55
ჩვენი ტყე
1
 სახელმძღვანელო,დიდი ფორმატის ქაღალდი,წებო ფერადი ფლომასტერები,მაკრატელი
 საუბარი ჩვენი ტყის შესახებ
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რომ ტყე ცოცხალი ორგანიზმებისაგან შედგება,შეძლონ წიწვოვანიდა ფოთლოვანი მცენარეების ერთმანეთისგან გარჩევა.
I.7
განმავითარებელი
56
ტყის ბინადრები
1
ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები,წებო,მაკრატელი
მუშობა სახელმძღვანელოში,წყვილებში
შეძლონ ტყის ბინადართაამოცნობა და მათი დახასიათება
I.7
განმავითარებელი
57
ზაფხული დადგა
1
ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები,წებო მაკრატელი
საუბრები,სახელმძღვენელოში მუშაობა
  გააცნობიეროს, რომ ზაფხული არის წელიწადისყველაზე ცზელი დრო, რომელიც მოსდევს გაზაფხულს
I.6
განმავითარებელი
58
ექსკურსია ტყეში
1
 თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები.აპლიკაცია:ჩემი ლამაზი ბუნება
მუშაობა ჯგუფებში
მოსწავლემ გააცნობიეროს,რომადამიანები  არასწორი გზებით ანაგვიანებენ გარემოს
I.6
განმავითა-რებელი
59
ქცევის წესები
1
დაფა,ცარცი,ფოტოაპარატი,
მუშაობა ჯგუფებში
მოსწავლემ შეძლოს საყოფაცხოვებო ნარჩენების სწორად განთავსება,ზრუნავდეს გარემოს სისუფთავეზე
I.6
             განმავითა=რებელი
60
მოგზაურობა’“ თბილისის ბოტანიკურ ბაღში
1
ფოტოაპარატი ფერადი ფურცლები
შემაჯამებელი გაკვეთილი
გააცნობიეროს ბუნების სილამაზე მისი მნიშვნელობა და სასიცოცხლო ფუნქციები
I.8
                   ზეპირი კომენტარი


Комментариев нет:

Отправить комментарий